Stonden derde toen ik me nog moest aanmelden. Sta 700e in het algemeen klassement ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
weet ik ook niet, maar ik zie wel staan dat de league op de 2e plaats staat?
verrek, daar heb ik gekeken, maar nu zie ik pas hoe het werktquote:Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
via tabje sociaal.
De poul is volgens mij gemaakt door bakkers of zo maar de navagatie is enigzins kut.
Same herequote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef Clesar03 het volgende:
4e plaats
en dat terwijl ik de truien vergeten was
Nu sta je er bij mij in de stand ook bij, betekent dat ik zak naar 5quote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Same hereAl had ik cancellara vooraf wel genomen, omdat ik ergens verwachtte dat ie voorin zou eindigen om zijn trui te verdedigen of mee zou sprinten
Laatste 2 uur?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef crv het volgende:
Nou lekker, ben de laatste 2 uur weer 10 plaatsen gezakt in de subleague
Whehe, dan zijn er wel veel mensen bij gekomen ineensquote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef crv het volgende:
Nou lekker, ben de laatste 2 uur weer 10 plaatsen gezakt in de subleague
nou misschien 3 uur, maar het verandert continuquote:
Ja, ik sta nu 42e in de subleague. Subleague met 3 vrienden is ook gestegen. LOLquote:Op maandag 6 juli 2009 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
nou misschien 3 uur, maar het verandert continu
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef RayMania het volgende:
Huppakkee. +70 voor Mark.
dit is weer gecorrigeerd tot + 60, hij had onterecht witte trui punten gekregenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef RayMania het volgende:
Huppakkee. +70 voor Mark.
Ghehehe, ik kom met mijn inschrijving van vandaag stipt binnen op de gedeelde eerste plaats, dus voor de duidelijkheid, ik ben Just R.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:21 schreef Gorro het volgende:
Ik heb me zojuist ook aangemeld voor de subleague en me op een mooi plaatsje in de subtop (18e) genesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |