quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nope:
1.(1)ruudbackus 426 +110
2.(5)Erik-Jan 396 +100
3.(9) Just R. 396 +110
4.(2) Michov 395 +80
5.(11) vaarsuvius 393 +110
Gemiddelde: 426+396+396+395+393 / 5 = 401.2
Fok! Ranking : 1.(1) FOK! League 417.6 +100.7
ik heb een mail naar telepoule gestuurd, hopelijk krijg ik antwoord
quote:
of dat je misschien zelfs kan zien hoe goed je elke etappe hebt geselecteerd door ook het maximum aantal punten (met die selectie van 20 renners) te laten zien in een percentage??quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:33 schreef MadMarine het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat er onder die tienduizenden deelnemers anderen zijn met precies dezelfde selectie van 20 renners, en het zou eigenlijk best cool zijn om mezelf te vergelijken met deze mensen.
Dan kan je namelijk pas echt goed zien wat voor verschillen er door de dagselecties kunnen ontstaan.
Weet iemand of dat kan/mogelijk zal worden in de 'nabije toekomst'?
Verstandig besluit geweestquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:16 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Ik denk dat je Freire er 2x op hebt staan
En ik heb hem er toch ook maar bijgezet, in plaats van haussler...
Bij mij klopt de berekening ook van geen kant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:48 schreef -Mo- het volgende:
20 punten.
Dat zal wel veranderd worden, want ik had toch echt Cav, Thor, Freire, Ciolek, Cancellara en Martin.
Lijkt een fout in het systeem te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef ruudbackus het volgende:
Ik dacht al: waar zijn mijn punten heen
En weet je wat dan het stomst is? Ieder jaar flikken ze dat weer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:36 schreef Barca het volgende:
Télégraphe & Hyves hebben al bijna een uur de scores.
Ploegleider (Dagblad van het Noorden) weet nog steeds niet wat de uitslag is. Volgens hen is de etappe woensdag 8 juli 2009 nog niet verreden.
Damn ... 't is bijna kerstmis 2013!
Wie doet er hier ook mee aandat spel? Of aan Tour de Kans? Hebben jullie al wel punten van vandaag?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:05 schreef crv het volgende:
Mijn team voor vandaag
Cavendish
Ciolek
Freire
Hushovd
Boonen
Duque
S Chavanel
Voeckler (twijfel)
Cancellara
gaat hier beter dan in de rondemaster
Ben gister in het AK 3300 gestegen![]()
Algemeen klassement POSITIE 5279 PUNTEN 448
Dagklassement POSITIE 3309 PUNTEN 117
Subpoules FOK! League POSITIE 34
ciolek zou ik doen. bennati heeft nog niets laten zienquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef MadMarine het volgende:
ik vraag het de experts vandaag: ciolek of bennati?
jah dat was ook een beetje mijn overweging, maar ciolek is niet echt top 3 materiaal, terwijl ik bennati daarentegen nog wel een keer een etappe zie pakken...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ciolek zou ik doen. bennati heeft nog niets laten zien
dat wel, maar vandaag denk ik niet met dit parcours.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:01 schreef MadMarine het volgende:
[..]
jah dat was ook een beetje mijn overweging, maar ciolek is niet echt top 3 materiaal, terwijl ik bennati daarentegen nog wel een keer een etappe zie pakken...
nou, het is ciolek geworden hoor... mede omdat hij ook 4e in de puntenlijst staat; pak je toch weer 2 puntjes extra meequote:Op donderdag 9 juli 2009 10:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat wel, maar vandaag denk ik niet met dit parcours.
Goede keus denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:07 schreef MadMarine het volgende:
[..]
nou, het is ciolek geworden hoor... mede omdat hij ook 4e in de puntenlijst staat; pak je toch weer 2 puntjes extra mee
we zullen zienquote:
Ja ik denk het toch nog wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:22 schreef ruudbackus het volgende:
Ben benieuwd of Voeckler nog een keer aanvalt vandaag, maar je zult altijd zien welke keuze je ook maakt het gaat precies de andere kant op. Verwacht je een massasprint berg(je)op vandaag? Het laatse stuk is toch 1,3 kilometer a 3%.
[..]
In de subleague met vrienden sta ik 1e, maar ik wil het hele spel winnen. In Fok! league sta ik 43equote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef MadMarine het volgende:
[..]
we zullen zien
ik hoef namelijk nog maar een paar puntjes goed te maken op degene boven me in mijn persoonlijke subleague...
Ik speel Bennati vandaag ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:44 schreef MadMarine het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
Kirchen, Hushovd, Chavanel, Cancellara, Ciolek, Contador, Armstrong, Freire, Cavendish...
Van alles wat dus
Ik heb Bennati vandaag voor het eerst van mijn lijstje af gehaald, en mijn 'tegenstanders' niet... dus ik hoop stiekem van harte dat hij weer faalt vandaag
Nee, laten Kirchen en Chavanel (Sylvain) vandaag maar eens zien uit welk hout ze gesneden zijn!
Hoop het niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef MadMarine het volgende:
Sylvain is in ieder geval weg in de kopgroep
Ben benieuwd of ze dat vol kunnen houden tot barca...
ze hebben al 3 minutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |