Ik heb er 3 mogelijkequote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef vaarsuvius het volgende:
het is quatorze julliet dus ik verwacht wel franse ontsnappers , het probleem met de tourpoule game is natuurlijk dat we er daar weinig van hebben in onze selekties (de meeste hoog gerankte spelers hebben 17-18 sprinters + klassemnetsmannen.
Ik stel S Chavanel toch maar op voor de zekerheid, voor de rest is mijn lijstje gelijk aan Clesar03
Beetje wassen en watergolven, kan die gewoon weer verderquote:
Kwestie van even naar je zekere punten kijken. Houdt er rekening mee dat een kopman dubbel krijgt. daarom had ik in de Pyreneen cavendish er toch bij.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Barca het volgende:
Uit mijn selectie Efimkin, Farrar, Van Hummel, Nibali, Menchov, Freire, Evans, Bennati, Cavendish, Kirchen, Martin, Cancellara, A. Schleck, Karpets, Contador, Armstrong, Leipheimer, Sastre, Hushovd en Boonen kies ik voor morgen:
Efimkin
Farrar
Van Hummel
Nibali
Freire
Cavendish
Cancellara
Karpets
Hushovd
Kan zijn dat ik echter Armstrong en Contador nog ga kiezen. Maar wie moet ik dan uit de ploeg halen?
ik heb mijn hoop een beetje gevestigd op chavanel, maar goed ik zal niet de enige zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb er 3 mogelijke![]()
S. Chavanle, D. Moncoutie, T Voeckler
Gooi er voor de rest sprinters bij met als kopman Cavendish dus ik heb hoop
Armstrong (kopman) en Contador pakten de afgelopen etappes steeds 12 punten. Armstrong 4 voor gele trui x 2 en Contador 3 voor gele trui + 1 voor bolletjesquote:Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef crv het volgende:
[..]
Kwestie van even naar je zekere punten kijken. Houdt er rekening mee dat een kopman dubbel krijgt. daarom had ik in de Pyreneen cavendish er toch bij.
Maar goed het is lastig.
Dan blijft de grote vraag wie haalt minder punten dan Armstrong.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Armstrong (kopman) en Contador pakten de afgelopen etappes steeds 12 punten. Armstrong 4 voor gele trui x 2 en Contador 3 voor gele trui + 1 voor bolletjes
Dat blijft de vraag na de laatste paar etappes, maar die fransen zeker welquote:
Dan zou ik zo'n Fransoos toch doodmeppen niet normaal. Als je niet meedoet aan zo'n staking. Ik breek je echt je nek.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
Dat blijft de vraag na de laatste paar etappes, maar die fransen zeker wel
Oh je bedoeld mbt de stakingquote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan zou ik zo'n Fransoos toch doodmeppen niet normaal. Als je niet meedoet aan zo'n staking. Ik breek je echt je nek.
Ook geen Fransoos. Wel Farrar van Garmin. Iedere renner die zonder oortje rijdt die wordt tijdens de criteriums door mij tot huilens toe uitgefloten.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef ShadyLane het volgende:
Volgens mij heb ik geen enkele Fransoos in m'n team
En maar zeuren dat users hier te veel op Nederland/Rabobank gericht zijn.quote:
iedereen mag hopenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef jakkop het volgende:
[..]
En maar zeuren dat users hier te veel op Nederland/Rabobank gericht zijn.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan zou ik zo'n Fransoos toch doodmeppen niet normaal.
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef jakkop het volgende:
[..]
En maar zeuren dat users hier te veel op Nederland/Rabobank gericht zijn.
Weet je wel zeker dat je Duque erop zou zetten?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:46 schreef crv het volgende:
mMijn selectie
cavendish (kopman
Freire
Hushovd
Boonen
Duque
Haussler (wordt misschien nog vervangen door Moncoutie ivm 14 Juli)
Duque
Chavanel S
Voeckler
ik vind hem ook hopeloos uit vorm. maar heb ik iets gemist?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:47 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je Duque erop zou zetten?
Ik ga nog steeds voor de top 20. Alleen doordat de Pyreneeën wat tegenvielen sta ik er nu net buitenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef MadMarine het volgende:
Ik ben benieuwd of ik mijn 21 positie in de FOK!League morgen kan verdedigen... mijn doel is in ieder geval binnen de top 25 te blijven voorlopig
en dan zien we overmorgen wel weer verder...
hij staat er 2x bijquote:Op maandag 13 juli 2009 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind hem ook hopeloos uit vorm. maar heb ik iets gemist?
Tuurlijk ga ik voor de top 20... maar morgen is niet mijn etappe.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:55 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor de top 20. Alleen doordat de Pyreneeën wat tegenvielen sta ik er nu net buiten
quote:
Ik heb Devolder al niet eens meer opgesteld, die zit zo in een wak nadat ie erachter is gekomen dat rodnes niets voor hem zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
Contador en Armstrong voor de geletruipunten
Hushovd, Cavendish, Freire, Rojas voor het geval dat het een sprint wordt. Boonen stel ik niet op, die heb ik voor dit jaar opgegeven.
Flecha, Voigt, Ballan voor het geval dat er een ontsnapping komt.
Kan zijn dat ik op het laatste moment nog iemand eruitgooi ten faveure van Devolder of A.Schleck.
wat verwacht je van schleck vandaag?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
Kan zijn dat ik op het laatste moment nog iemand eruitgooi ten faveure van Devolder of A.Schleck.
Uit het interview met de NOS in het Tourjournaal gisteren kon ik opmaken dat Quickstep het over een hele andere boeg wil gaan gooien: Boonen gaat niet meer voor de sprints, maar hij wil nu gaan aanvallenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
Contador en Armstrong voor de geletruipunten
Hushovd, Cavendish, Freire, Rojas voor het geval dat het een sprint wordt. Boonen stel ik niet op, die heb ik voor dit jaar opgegeven.
Flecha, Voigt, Ballan voor het geval dat er een ontsnapping komt.
in de FOK!League is een soort kopgroep van 22 ontstaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:03 schreef ruudbackus het volgende:
Hopen dat ik in de top 20 van het algemeen klassement blijf en dat we als subleaugue voorblijven!
ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef Joene het volgende:
Volgend jaar wil ik ook meer aanvallers en iets minder klassementsrenners.
mijn enige doel is eigenlijk hoger eindigen dan Regulusquote:
das bijna 100 punten van de top 20 Pieter... wordt lastig dus, zeker met cavendish als kopmanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:56 schreef Sporttv het volgende:
Sta nu 55e dus wordt heel moeilijk om de top 20 te halen maar hopen dat ik met Cavendish als kopman veel punten kan halen
Ik zelf had zoiets voor volgend jaar in gedachten:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:18 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ik zeg: doen!
maar het blijft een gok, want je weet van tevoren nooit wie van de aanvallers er echt in vorm is...
Ik heb inderdaad nadat ik gisteren tv gekeken had Boonen er alsnog ingezet. Flecha eruit, zonde natuurlijk, maar je moet toch wat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:27 schreef Bak_Beest het volgende:
Uit het interview met de NOS in het Tourjournaal gisteren kon ik opmaken dat Quickstep het over een hele andere boeg wil gaan gooien: Boonen gaat niet meer voor de sprints, maar hij wil nu gaan aanvallen. Misschien zit ie dus morgen wel mee in een ontsnapping en is het dus wel een goede keuze om hem op te stellen
.
Ik vroeg me meer af wat jij dan in gedachten had voor andy vandaag...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef ShadyLane het volgende:
MadMarine, Andy heb ik er inderdaad maar buiten gelaten. Er is maar plek voor 9 renners...!
fair enoughquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben niet zo'n kenner MadMarine, ik zet soms gewoon een renner erin om de simpele overweging "hm, die heb ik tot nu toe nog niet geselecteerd dus vandaag maar een keertje"
Ik verwacht in ieder geval dat hij zal proberen bij de start te ontsnappen, het verschil met de nr 2 voor de bergtrui is slechts 4 punten. En het verschil met de nr 1 is te groot om de alpen af te wachtenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef ShadyLane het volgende:
Pellizotti is misschien inderdaad wel gretig na zondag.
Het probleem voor Boonen is dat niemand in het peloton met hem in een klein groepje naar de streep wil rijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nadat ik gisteren tv gekeken had Boonen er alsnog ingezet. Flecha eruit, zonde natuurlijk, maar je moet toch wat.
goeie zaakquote:De ploegen in Tour hebben de afgelopen dagen fel geprotesteerd tegen het oortjes-verbod. De veiligheid van de renners zou in het geding zijn, aldus een argument. De UCI, die wil bevorderen dat de renners zelf over de tactiek gaan nadenken, hield echter voet bij stuk. Renners die vandaag toch met een oortje rondfietsen, zullen naar huis gestuurd worden.
Ik ga er vanuit van niet, of die lui willen de Tour niet uitrijdenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:19 schreef MadMarine het volgende:
[..]
goeie zaak
ben benieuwd of er mensen zo stom zijn vandaag...
Als je gepakt wordt op doping is je carriere naar de knoppen, en toch zijn er nog steeds mensen die het proberenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit van niet, of die lui willen de Tour niet uitrijden
Wat een watjes. Ze hadden gewoon op bed moeten blijven liggen. Fietsen zonder oortjes. Sukkels!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:39 schreef MadMarine het volgende:
wat een naaihonden ook hè, gewoon extra langzaam en saai rijden vanwege die oortjes...
ze hebben gewoon een extra rustdag!
Inderdaad, maar dan heb je het ook wel gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef MadMarine het volgende:
geen pellizotti dus, maar gelukkig heeft ie nog een paar bergtrui puntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |