De competitie wordt aantrekkelijker maakt het niveau zakt, dat is goed te zien op europees gebied waar Ajax, Feyenoord en in mindere mate PSV al jaren niet meer meetellen. En de Nederlandse subtop presteert ook niet in Europa en zitten ook absoluut niet op het niveau wat de Nederlandse top 3 jaren geleden had.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Door wie wordt het nivellering genoemd? Met name door fans van de klassieke top 3. Ik vind het kampioen worden van eens een ander dan Ajax of PSV (of Feyenoord) juist een teken dat het met de competitie steeds beter gaat en dat die interessanter wordt.
Liever niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
Demy de Zeeuw wil wel naar Ajax, zou mooi zijn als hij een transfer gaat forceren.
Weet je al een prijsindicatie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
Demy de Zeeuw wil wel naar Ajax, zou mooi zijn als hij een transfer gaat forceren.
Natuurlijk wel. Heibel bij je concurrent omdat je er een speler wegkaapt is een win-win-situatie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever niet.
Wil dat gewoon weer op een normale manier een speler wordt aangetrokken en niet via heibel.
Ja en Ajax weer een slechte naam omtrent transfers, dat is het mij niet waard hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Heibel bij je concurrent omdat je er een speler wegkaapt is een win-win-situatie.
Nop. Maar in december (?) gaf hij aan dat hij Ajax altijd als stap omhoog ziet, ook al zou AZ kampioen worden en Ajax als tiende eindigen. Dus ik denk dat hij zeker voor een transfer openstaat. Nu AZ nog.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weet je al een prijsindicatie?
Hoe ik de komst van De Zeeuw zie heb ik al gezegd, maar buiten dat: waarom zou De Zeeuw in hemelsnaam naar Ajax willen? Die jongen is 26, heeft ongetwijfeld ambities om in het buitenland te voetballen en een stap naar Ajax is toch een van de minst logische opties. Een extra jaar bij AZ in de Champions League en hij eindigt wellicht ergens bij Valencia, Fiorentina, HSV of een willekeurige andere Europese subtopper.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
Dat is niet erg, als onze competitie er interessanter van wordt, boeit mij de CL en EL niet zo. Met name in de CL domineert toch het geld en daar krijgen wij in NL toch nooit genoeg van.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
De topclubs worden slechter maar de subtoppers zijn echt niet zo sterk als dat de topclubs ooit waren.
En als je eerst twee jaar naar Ajax gaat, gaan er deuren open bij het rijtje clubs boven de Europese subtop.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe ik de komst van De Zeeuw zie heb ik al gezegd, maar buiten dat: waarom zou De Zeeuw in hemelsnaam naar Ajax willen? Die jongen is 26, heeft ongetwijfeld ambities om in het buitenland te voetballen en een stap naar Ajax is toch een van de minst logische opties. Een extra jaar bij AZ in de Champions League en hij eindigt wellicht ergens bij Valencia, Fiorentina, HSV of een willekeurige andere Europese subtopper.
Klopt maar dan is er dus wel spraken van nivellering.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is niet erg, als onze competitie er interessanter van wordt, boeit mij de CL en EL niet zo. Met name in de CL domineert toch het geld en daar krijgen wij in NL toch nooit genoeg van.
Hopelijk wordt de arbitrage dan net zo'n succes als die van Suarezquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
Zou ik prima mee kunnen leven inderdaad, Ajax heeft nul komma nul spijt van het koopje Suarez.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef DirkScheringa het volgende:
Hopelijk wordt de arbitrage dan net zo'n succes als die van Suarez
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
Alleen is hij tegen die tijd 28 met een langlopend contract en moet er dus de hoofdprijs voor hem worden betaald. Bovendien is het nog maar afwachten of hij materiaal is voor de absolute Europese top. Zelf denk ik van niet. Lijkt me voor hem dus verstandiger om volgend jaar zeer goedkoop te zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
En als je eerst twee jaar naar Ajax gaat, gaan er deuren open bij het rijtje clubs boven de Europese subtop.
Volgens mij maakte de uitslag van de arbitrage Suarez alleen maar duurderquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:03 schreef twi het volgende:
[..]
Zou ik prima mee kunnen leven inderdaad, Ajax heeft nul komma nul spijt van het koopje Suarez.
Hap
Je doet je naam eer aan. De Zeeuw heeft ooit eens doorgehaald op Stekelenburg om een goal te maken. Ajacieden hadden het prachtig gevonden als het Sneijder was die op zo'n manier tegen Ajax had gescoord. Voor de rest is er helemaal niets mis met De Zeeuw.quote:
Klopt, van 6,5 naar 8,25 miljoen. Poeh, poeh, dat gaat hij nooit meer opleveren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef DirkScheringa het volgende:
[..]
Volgens mij maakte de uitslag van de arbitrage Suarez alleen maar duurder
Daar heeft het niets mee te maken, over wat er in een wedstrijd gebeurt is, ik mag die gozer gewoon niet om zijn uitspraken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. De Zeeuw heeft ooit eens doorgehaald op Stekelenburg om een goal te maken. Ajacieden hadden het prachtig gevonden als het Sneijder was die op zo'n manier tegen Ajax had gescoord. Voor de rest is er helemaal niets mis met De Zeeuw.
Maargoed, als men maar hard genoeg elkaar napraat dat De Zeeuw om welke onduidelijke manier dan ook een Ajax-hatende idioot is, dan gaan we het zo langzamerhand natuurlijk geloven
Quotes graag, of in elk geval jouw versie van zijn quotes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken, over wat er in een wedstrijd gebeurt is, ik mag die gozer gewoon niet om zijn uitspraken.
Kopuh kopuh kopuh kopuh kopuh! KOPUH, koooopuh puh puh kopuh kopuh kopuh. Ko! Puh? KOPUH!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef hayder het volgende:
geen transfer today? (centrale verdediger ofzo?)
Dat beweer ik ook niet....... ik zeg alleen dat het aardig zou zijn als het dan zo moet dat het dan weer zo zou verlopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, van 6,5 naar 8,25 miljoen. Poeh, poeh, dat gaat hij nooit meer opleveren.
Correctie, Ajax had maximaal 3 miljoen over voor Suarez. Van daaruit kwam toen de arbitrage. Want van Geel "wilde niet 50% bijdragen aan de begroting van FC Groningen, ze zochten het maar uit"quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, van 6,5 naar 8,25 miljoen. Poeh, poeh, dat gaat hij nooit meer opleveren.
De Zeeuwquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef hayder het volgende:
geen transfer today? (centrale verdediger ofzo?)
Ten eerste zal Ajax er niet echt wakker van liggen, en ten tweede zal De Zeeuw die zaak gewoon verliezen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:11 schreef DirkScheringa het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet....... ik zeg alleen dat het aardig zou zijn als het dan zo moet dat het dan weer zo zou verlopen
Volgens mij was het eerste bod een belachelijke 3,5 miljoen inderdaad. Maar werd dat na lange tijd, vlak voor de zaak opgehoogd naar 6,5 mijoen. Waar Groningen overigens ook zeer begrijpelijk geen genoegen mee zou nemen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Correctie, Ajax had maximaal 3 miljoen over voor Suarez. Van daaruit kwam toen de arbitrage. Want van Geel "wilde niet 50% bijdragen aan de begroting van FC Groningen, ze zochten het maar uit"
Je bedoelt AZ neem ik aan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. De Zeeuw heeft ooit eens doorgehaald op Stekelenburg om een goal te maken. Ajacieden hadden het prachtig gevonden als het Sneijder was die op zo'n manier tegen Ajax had gescoord. Voor de rest is er helemaal niets mis met De Zeeuw.
Maargoed, als men maar hard genoeg elkaar napraat dat De Zeeuw om welke onduidelijke manier dan ook een Ajax-hatende idioot is, dan gaan we het zo langzamerhand natuurlijk geloven
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Correctie, Ajax had maximaal 3 miljoen over voor Suarez. Van daaruit kwam toen de arbitrage. Want van Geel "wilde niet 50% bijdragen aan de begroting van FC Groningen, ze zochten het maar uit"
Dit is het eerste wat ik kan vinden, als hij het niet eens in met onze instelling blijft hij lekker in alkmaar voetballen wat mij betreftquote:De Zeeuw: ‘ajax weinig recht van spreken’
Demy de Zeeuw doet in de nieuwe uitgave van ELF Voetbal geen poging het succes van AZ geheim te houden. In een openhartig interview, waarin hij ook ajax niet spaart, zegt hij: "Wij komen voor het resultaat, dat gaat voor alles. Daarna zien we wel verder. Twee jaar geleden speelden we prachtig, maar stonden we drie keer met lege handen."
De Zeeuw hekelt de zogenaamde kenners die roepen dat AZ alleen kampioen wordt omdat de traditionele top drie het laat liggen: "Helemaal niet waar. Wij zijn gewoon constanter en beter dan de rest. Ook wij kennen blessures, maar roepen dat niet elke week in de krant."
De verkapte sneer naar ajax en PSV, ‘zij zouden eigenlijk boven ons moeten staan’ wordt gevolgd door: "Bij ajax is het altijd ‘wij zijn de beste’. Maar als je met zoveel investeringen zo ver uit het zicht geraakt bent, heb je weinig recht van spreken."
Kan me herinneren dat hij Ajax altijd nog als een stap omhoog heeft gezien. En in dit stukje tekst heeft hij bovendien volkomen gelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:14 schreef Loserkid het volgende:
Hij is altijd negatief over Ajax geweest Twi, dat weet je best.
Dit is het eerste wat ik kan vinden, als hij het niet eens in met onze instelling blijft hij lekker in alkmaar voetballen wat mij betreft
Als het 6-8 miljoen zou zijn, dan zou ik hem ook direct halen. Dan is het maar exit voor Lindgren of Gabri. Maar daar geloof ik niks van, met een tweejarig contract.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:16 schreef Nashje het volgende:
6 tot 8 miljoen zou De Zeeuw moeten kosten. Is het eerste wat ik hoor. Geloof ik niet helemaal, maar als dit waar is moet Ajax dat gelijk betalen. Koopje.
Daarnaast hoop ik dat Ajax 'm gewoon haalt. Tis een goede speler, en aangezien we toch weer een container blessures kunnen verwachten lijkt 't me wel handig.
Dus als Afellay ooit zegt he Ajax is een mooiere club dan psv is hij ook welkom?(volkomen hypothetisch) bij mij echt nooit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:16 schreef twi het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat hij Ajax altijd nog als een stap omhoog heeft gezien. En in dit stukje tekst heeft hij bovendien volkomen gelijk.
Nogal een verschil, wat de Zeeuw in je quote zegt is scherp, maar wel terecht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dus als Afellay ooit zegt he Ajax is een mooiere club dan psv is hij ook welkom?(volkomen hypothetisch) bij mij echt nooit.
Hij heeft ook bij praatprogrammas nog wel eens negatief gedaan over ajax, flikker dan maar op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nogal een verschil, wat de Zeeuw in je quote zegt is scherp, maar wel terecht.
Bij sommige dringt het nog niet echt door he? Bericht van 10:45 hier nog eventjes een keertje postenquote:
Waarom niet? Bij AZ wordt het alleen maar minder en er loopt nu ook geen trainer waar hij beter van wordt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:24 schreef Radegast het volgende:
Als ik De Zeeuw was zou ik op dit moment niet AZ verlaten voor Ajax.
Zie Lindgren anders graag blijven. Is toch een speler die je er als reserve goed bij kan hebben. Zeurt nooit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:24 schreef Scorpie het volgende:
De Zeeuw komt -> Exit Lindgren.
Roept u maar.quote:Goed, ik zal Ajax ff adviseren want ze zijn clueless. Ik weet nog wel een type Davids dat haalbaar is.
Eric Djemba-Djemba.
Ex-Man Utd., speelt inmiddels bij Odense in Denemarken. 28 jaar oud, ervaren, fysiek ijzersterk, keihard. Hij kan nog aardig voetballen ook.
Zou ik ook bij PSV willen zien als opvolger van Mendez.
Zometeen in Telegraaf; Ajax richt zich op Djemba-Djemba.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Van een user op een andere forum:
[..]
Roept u maar.
Ik weet het echt niet, mij is nooit opgevallen dat hij negatief over Ajax was in ieder geval. Of hij de versterking is die we zoeken is een tweede, ik vind het een goede speler, maar ik heb liever Schaarsquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hij heeft ook bij praatprogrammas nog wel eens negatief gedaan over ajax, flikker dan maar op.
ik ga het niet allemaal opzoeken maar iedereen weet dat hier volgens mij wel.
En sowieso betwijfel ik of hij echt zo goed is...
Stellen dat het bij AZ minder wordt is wel erg voorbarig, de discussie Koeman is al zo vaak gevoerd, daar begin ik niet over, maar de selectie lijkt intact te blijven met wat gerichte versterking in de vorm van bijvoorbeeld Wernbloom. Als je het over minder worden hebt, waarom zou je dan nog naar Ajax vertrekken, daar gaat het al jaren minder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet? Bij AZ wordt het alleen maar minder en er loopt nu ook geen trainer waar hij beter van wordt.
En jij denkt dat AZ hun aanvoerder van de hand doet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, mij is nooit opgevallen dat hij negatief over Ajax was in ieder geval. Of hij de versterking is die we zoeken is een tweede, ik vind het een goede speler, maar ik heb liever Schaars
Serieus? Waarom vertel je dat niet eerder?!quote:
Bij AZ gaat hij als het goed is zes wedstrijden CL spelen, dat alleen al lijkt me een prima reden om nog minimaal zes maanden daar te blijven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet? Bij AZ wordt het alleen maar minder en er loopt nu ook geen trainer waar hij beter van wordt.
Hoor je mij ergens zeggen dat ik het realistisch vind dat Schaars komt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En jij denkt dat AZ hun aanvoerder van de hand doet?
1-6quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Prognoses voor vanavond qua uitslag?
Dat is het enige inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij AZ gaat hij als het goed is zes wedstrijden CL spelen, dat alleen al lijkt me een prima reden om nog minimaal zes maanden daar te blijven.
Ja, ik heb ook liever Schaars hoor. Of nog beter, Mascherano.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoor je mij ergens zeggen dat ik het realistisch vind dat Schaars komt?En kijk eens naar de smiley die er bij staat...
Zelfs als AZ minder presteert dan vorig seizoen kunnen ze nog kampioen worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is het enige inderdaad.
Verder is de kans dat Ajax een beter seizoen draait dan het vorige groter dan dat hetzelfde gebeurt bij AZ.
Volgens mij ben je dan nog beter af met Davids.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:41 schreef Loserkid het volgende:
Geef mij Gattuso maar
Djemba-Djemba is in ieder geval geen type davids.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Van een user op een andere forum:
[..]
Roept u maar.
Dat wordt 'm dus niet. Duidelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Djemba-Djemba is in ieder geval geen type davids.
Inderdaad. Lekker de ontwikkelingen van Dario en Bodul blokkerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:53 schreef N.i.c.k het volgende:
Geef dat geldt nu uit aan een spit !
Omdat we sinds de jaren 70 zelf en volwassen voetballand zijn...quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:53 schreef wallofdolls het volgende:
Even at heel anders.
Ik zie de lijst van trainers van Ajax.
Waarom is het delaatste jaren zo de trend om Nederlandse trainers te halen, terwijl er vroeger plenty buitenlanders liepen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_trainers_van_Ajax
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook liever Schaars hoor. Of nog beter, Mascherano.
Gelukkig was Cyberia's post ook helemaal niet sarcastisch, aangezien Mascherano een zeer realistisch transferobject is voor Ajax.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
![]()
Denken dat Schaars komt is nogal onzinnig idd. Ik betwijfel ook of De Zeeuw wel wil/kan komen.
Je bent zelf te veel aanwezig hier om hier uit te gaan leggen dat dat zo niet zit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker de ontwikkelingen van Dario en Bodul blokkeren.
Wil zeker wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
![]()
Denken dat Schaars komt is nogal onzinnig idd. Ik betwijfel ook of De Zeeuw wel wil/kan komen.
Bodul is er nog niet nee, maar gaat komend seizoen wel grote stappen maken. Daarachter is trouwens Sulejmani. We gaan met 2 spitsen spelen. Moet je niet vergeten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Je bent zelf te veel aanwezig hier om hier uit te gaan leggen dat dat zo niet zit.
Bodul is er nog niet. Cvitanich is regelmatig geblesseerd geweest en daarachter is niets. Daar zijn we ook afgelopen jaar genoeg mee geconfronteerd geweest. Remember the horror Sno en Siem.
De zeeuw blokkeert de ontwikkeling van Anita, Donald en Jan arie.
Ajaxlife.nlquote:Kijkerstip
Over Sulejmani gesproken. Wij zitten in het hotel met de mannen van AT5 en zij kwamen zojuist terug van een interview met Jol. Jol doet daarin opvallende uitspraken over de Serviër. Ook de interesse van Ajax in De Zeeuw komt aan bod. Vanavond dus om 18.15 uur AT5 kijken!
Kut-cliffhangers.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajaxlife.nl
Nou, ik ga toch maar even kijken.
Sulejmani mag weg?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajaxlife.nl
Nou, ik ga toch maar even kijken.
Oh echt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig was Cyberia's post ook helemaal niet sarcastisch, aangezien Mascherano een zeer realistisch transferobject is voor Ajax.
Het zal wel in 'termijnen' gestuurd worden, aangezien het bij mij gewoon normaal van m'n rekening is afgeschreven en van m'n huisgenoot ook. Misschien krijgt eerst iedereen 'm waarvan de achternaam met A t'm F ofzo begint, 't zou allemaal kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef M0NTANA het volgende:
Dus het is niet raar als je hem nog niet binnen hebt?
Heb namelijk alleen geld overgemaakt en niet de antwoordcoupon geretourneerd.
Oh, hij krijgt gewoon een witte nogal dikke envelop waarvan het antwoordnummer van Ajax is. Misschien is het wel wat reclame voor EL, in dat geval sta ik nu voor lul. Hij is niet thuis dus ik weet het niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef RayMania het volgende:
Hoe kun je nu al je seizoenskaart hebben als ze media juli worden verzonden? Dat is volgende week.
Mensen die zeggen dat de jeugd opleiding van Ajax slecht isquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor vanavond:
Vermeer, Van der Wiel, Blind, Vertonghen, Anita of Emanuelson, Donald, Aissati, Enoh, Suarez, Bodul en Zeegelaar
8 spelers uit eigen jeugd, 2 mega-talenten aangekocht en een speler van een 'dochter-club'. Hoe tof.
Je kan voelen of er een pasje inzitquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, hij krijgt gewoon een witte nogal dikke envelop waarvan het antwoordnummer van Ajax is. Misschien is het wel wat reclame voor EL, in dat geval sta ik nu voor lul. Hij is niet thuis dus ik weet het niet.
quote:Medio juli worden de seizoenkaarten verstuurd (mits op tijd betaald!)
De 1e seizoenkaarten zijn verstuurd.
De seizoenkaarten worden in etappes verstuurd daardoor kan het voorkomen dat personen op hetzelfde adres de seizoenkaart niet gelijktijdig ontvangen.
Bodul komt niet uit de jeugd van Ajax vind ik. Maar wel heel stoer inderdaad. Op papier een lekker team ook nog.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor vanavond:
Vermeer, Van der Wiel, Blind, Vertonghen, Anita of Emanuelson, Donald, Aissati, Enoh, Suarez, Bodul en Zeegelaar
8 spelers uit eigen jeugd, 2 mega-talenten aangekocht en een speler van een 'dochter-club'. Hoe tof.
En ondertussen stond je wel te popelen om de komst van Berg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker de ontwikkelingen van Dario en Bodul blokkeren.
Vet mooie opstellingquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor vanavond:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:31 schreef Jasza het volgende:
De Zeeuw komt toch niet.
Ik lijk wel een beetje op jou. Eerst De Zeeuw uitjouwen en nu weer toejuichen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ondertussen stond je wel te popelen om de komst van Berg.
Las dit net op ajaxf-side.nl. Zou het geen optie zijn om hem te verkopen (of misschien zelfs gratis weg te doen) met een terugkoopclausule in het contract? Ik zie hem nl. niet zijn contract verlengen en zodra Stekelenburg weggaat hebben we niets meer. En hem nu gratis laten gaan met een clausule is altijd beter dan hem over een jaar gratis de deur uit laten lopen zonder enige garantie dat je 'm terug kan halen.quote:Kenneth Vermeer laat in de nieuwe uitgave van Voetbal International weten dat hij rustig afwacht waar Ajax mee zal komen omtrent zijn toekomst. Hij spreekt berichten tegen dat hij contractverlenging zou afhouden. Er is tot nu toe slechts een voorgesprek geweest, echte besprekingen hebben er nog niet plaatsgevonden. Volgens diens zaakwaarnemer heeft Ajax de afspraak eind vorig jaar afgezegd. 'Het lijkt mij dat zij dan met een nieuw voorstel komen. Dat is tot nu toe niet gebeurd.'
Alsof er geen betere keepers dan Vermeer zijn..quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Las dit net op ajaxf-side.nl. Zou het geen optie zijn om hem te verkopen (of misschien zelfs gratis weg te doen) met een terugkoopclausule in het contract? Ik zie hem nl. niet zijn contract verlengen en zodra Stekelenburg weggaat hebben we niets meer. En hem nu gratis laten gaan met een clausule is altijd beter dan hem over een jaar gratis de deur uit laten lopen zonder enige garantie dat je 'm terug kan halen.
Hoezo is het vreemd dat Wielaert er niet in staat? Het is toch een oefenpotje....quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuke opstelling om je jeugd te testen idd. Vreemd wel dat Wielaert er niet in staat..
Ben benieuwd wie aanvoerder is; Luis of Urby.
Ik kotste hem alleen even uit toen hij met gestrekt been op Steek in kwam. Het waren toen gewoon de emoties die toen even loskwamen, de frustratie was na afloop erg groot. Voor de rest ben ik altijd gecharmeerd geweest van Demy en hekelde ik ook niet zijn uitspraken. Hij sprak steeds de waarheid.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik lijk wel een beetje op jou. Eerst De Zeeuw uitjouwen en nu weer toejuichen.
Vast wel, maar zie die maar eens los te weken tegen een redelijk bedrag.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof er geen betere keepers dan Vermeer zijn..
Er zijn inderdaad niet veel keepers die beter, getalenteerder, zelfopgeleid en haalbaar zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof er geen betere keepers dan Vermeer zijn..
Scorende middenvelders, wie gaan dat zijn volgens jou? Als ze nou één ding niet kunnen is het doelpunten maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef DurQ het volgende:
Ik zag trouwens net een filmpje op ajax.tv Waarbij er werd gewerkt op voorzetten vanaf de zijkant.
Ik voorzie een mooi 4-4-2 systeem met scorende middenvelders komend seizoen
Je doet alsof Vermeer de nieuwe Messias van de jeugdopleiding is. Vermeer mist lengte om een topkeeper te worden. Bovendien als ie nog een jaar op de bank zit zal hij zich ook niet ontwikkelen. Stilstand is achteruitgang.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad niet veel keepers die beter, getalenteerder, zelfopgeleid en haalbaar zijn.
Er wordt niet voor niks op getraindquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Scorende middenvelders, wie gaan dat zijn volgens jou? Als ze nou één ding niet kunnen is het doelpunten maken.
Gemiddelde leeftijd zal net de 22 halen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor vanavond:
20.7 jaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd zal net de 22 halen?
Doe ik dat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Je doet alsof Vermeer de nieuwe Messias van de jeugdopleiding is. Vermeer mist lengte om een topkeeper te worden. Bovendien als ie nog een jaar op de bank zit zal hij zich ook niet ontwikkelen. Stilstand is achteruitgang.
En toch is Ajax al jarenlang de ploeg met de meest scorende spelersquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Scorende middenvelders, wie gaan dat zijn volgens jou? Als ze nou één ding niet kunnen is het doelpunten maken.
Daarom moeten ze eens kijken naar de waardeloze verdediging, wat de neuk doet Oleguer nog bij de selectie bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
En toch is Ajax al jarenlang de ploeg met de meest scorende spelers.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef Chadi het volgende:
De Zeeuw is wel welkom hoor. Dat mensen hem hier hekelen omdat hij Ajax met d eneus op de feiten drukt zegt wat over het eigen gevoel . namelijk dat je niet kan accepteren dat anderen ons op onze fouten mogen wijzen. Als wij zo goed waren zoals de meesten beweerden dan stonden w enu niet 5 jaar met lege handen
Aangezien we pretenderen een topclub te zijn wil ik ook een topkeeper. En niet iemand als ie eindelijk de rare fratsen uit z'n spel heeft ervandoor gaat. Ik zie in Vermeer gewoon niet de toekomstige keeper nr 1 voor Ajax. Beter verpats je em nu, nu is ie nog geld waard.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Doe ik dat?
Vermeer is absoluut nog geen absolute topkeeper en moet zich met name ontwikkelen op het meevoetballen en werken aan zijn timing, maar zijn reflexen zijn geweldig.
Vier jaar geleden (toen Stekelenburg net zo oud was als Vermeer) was Stekelenburg ongeveer net zo ver als Vermeer nu en Stekelenburg is gewoon uitgegroeid tot de eerste keeper van het Nederlands Elftal.
Stekelenburg blijft nog maximaal een jaar bij Ajax en als we nu ook Vermeer zonder slag of stoot verkopen zitten we volgend jaar met Verhoeven als eerste keeper!
Er staat nergens iedereen goed lezen voor je gaat brullenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat knap dat jij weet wat iedereen denkt, je moet commentator bij Studio Sport worden!
Wat mij betreft is de Zeeuw niet welkom omdat hij moet komen voor een overbezette positie en daarnaast zeer waarschijnlijk ook een fortuin moet gaan kosten.
Heeft verder niks met de persoon zelf te maken.
Wie zou jij als keeper willen zien bij Ajax dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Aangezien we pretenderen een topclub te zijn wil ik ook een topkeeper. En niet iemand als ie eindelijk de rare fratsen uit z'n spel heeft ervandoor gaat. Ik zie in Vermeer gewoon niet de toekomstige keeper nr 1 voor Ajax. Beter verpats je em nu, nu is ie nog geld waard.
Gast, denk aan je hartquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er staat nergens iedereen goed lezen voor je gaat brullen
Ja dat is wel waar volgens mij. Maar het ging me er meer om dat er dit seizoen met een dwingender middenvel zal worden gespeeldquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oleguer zal vast fouten hebben gemaakt, evenals Wielaert, V/d Wiel en Vermaelen, maar mijn inziens is dit toch voor 50% aan te rekenen aan de verdedigende middenvelders. Die horen als stofzuigers te fungeren, maar afgelopen jaar waren het meer stofblazers.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom moeten ze eens kijken naar de waardeloze verdediging, wat de neuk doet Oleguer nog bij de selectie bijvoorbeeld?
Dat is waar maar we hebben geen middenvelders die ook maar een beetje in de buurt komen van 5 á 10 goals per seizoen. Verder dan 1 of 2 goals komen ze niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gaan we weer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef Black-Death het volgende:
De Zeeuw mag wat mij betreft wegblijven. We hebben genoeg spelers voor die positie.
Plus zijn actie op Stekelenburg
Hij is gewoon echt heel zwak in dingen als passen, ik heb hem echt nauwelijks een pass van meer dan 5 graden zien versturen, alles is een slap balletje breed, meer kan ie blijkbaar niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oleguer zal vast fouten hebben gemaakt, evenals Wielaert, V/d Wiel en Vermaelen, maar mijn inziens is dit toch voor 50% aan te rekenen aan de verdedigende middenvelders. Die horen als stofzuigers te fungeren, maar afgelopen jaar waren het meer stofblazers.
Laten we het op een verschil in interpretatie houden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar is alles goed mee. Geef je ogen de kost lees je ook dingen die er wel staan![]()
Hoorde dat ie juist in de oefenwedstrijden een redelijke pass heeft laten zien. Oleguer moet je ook sowieso niet laten 'voetballen'. Pure verdediger. Wielaert kan, mag en is sowieso vrijer in die rol.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is gewoon echt heel zwak in dingen als passen, ik heb hem echt nauwelijks een pass van meer dan 5 graden zien versturen, alles is een slap balletje breed, meer kan ie blijkbaar niet.
En ja, ook bij hem geldt, ik hoop dat ie positief verrast, maar ik denk het niet eerlijk gezegd.
Ajax - Capetown gezien? Toen gaf die aardig lekkere ballenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is gewoon echt heel zwak in dingen als passen, ik heb hem echt nauwelijks een pass van meer dan 5 graden zien versturen, alles is een slap balletje breed, meer kan ie blijkbaar niet.
En ja, ook bij hem geldt, ik hoop dat ie positief verrast, maar ik denk het niet eerlijk gezegd.
Waar baseer je dat op of hoop je het alleen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:34 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Morgen hopen dat de Zeeuw rond komt
Het ligt niet aan de kwaliteit van de verdedigers maar meer aan de kwaliteit van het team. Als middelmatige spelers een goed seizoen draaien en boven zichzelf uitstijgen dan zul je ineens heel anders kijken naar spelers als Oleguer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom moeten ze eens kijken naar de waardeloze verdediging, wat de neuk doet Oleguer nog bij de selectie bijvoorbeeld?
Hoop dat dit niet waar isquote:'Huntelaar in Marseille voor onderhandelingen'
Klaas-Jan Huntelaar is in Marseille om met de Franse club Olympique Marseille te onderhandelen. Dit weet de Franse krant La Marseillaise te melden.
Huntelaar zou er donderdagochtend geland zijn, om vervolgens in een hotel met een partij van Marseille te praten.
L'OM is op zoek naar een spits na het vertrek van Djibril Cisse. Tottenham Hotspur zou ook graag nog een bod uitbrengen op Huntelaar zo weet The Mirror.
Hij gaat morgen pas hopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op of hoop je het alleen?
Wat maakt dat nou nog uit? Als ie maar niet in NL voor een andere club zal spelen zal het me volkomen worst wezen waar ie speelt, zo tof vond ik hem niet met zijn mes in zijn rug vertrek in de winterstop.quote:
Stak hij een mes in z'n rug? Vandaar dat hij de eerste weken niet speelde. Kan behoorlijk pijn doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
W
Wat maakt dat nou nog uit? Als ie maar niet in NL voor een andere club zal spelen zal het me volkomen worst wezen waar ie speelt, zo tof vond ik hem niet met zijn mes in zijn rug vertrek in de winterstop.
Hij geeft zaterdag toch een feestje, dan moet het morgen wel rond natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op of hoop je het alleen?
Zie Jaap Stam. Heeft ook helemaal niets extra's gebracht, omdat zijn collega's om hem heen zo stonden te schutteren. Als je medespelers hun taken niet uitvoeren kan je de beste van de wereld zijn, maar dan speel je zelf ook ruk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het ligt niet aan de kwaliteit van de verdedigers maar meer aan de kwaliteit van het team. Als middelmatige spelers een goed seizoen draaien en boven zichzelf uitstijgen dan zul je ineens heel anders kijken naar spelers als Oleguer.
Iemand met meer lengte en meer rust in z'n spel. Wie? Ik heb geen flauw idee, daarvoor zie ik te weinig andere wedstrijden. Daar hebben we een scoutingafdeling voor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wie zou jij als keeper willen zien bij Ajax dan?
Gaat pas in september in. En Atletico heeft al een bod gedaan van 4 miljoen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:45 schreef DurQ het volgende:
Over Obradovic:
Ajax zou al wel een optie hebben bedwongen, zodat hij in de winterstop naar Ajax vertrekt.
Was dit al eerder gemeld?
Flappie:quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Gaat pas in september in. En Atletico heeft al een bod gedaan van 4 miljoen.
quote:Ik heb Ivan ondertussen zelf weer gesproken. Hij gaat gewoon met Partizan de voorrondes van de CL in. Mocht Partizan zich plaatsen voor het hoofdtoernooi, blijft hij in ieder geval tot de winterstop bij Partizan. Mocht Partizan worden uitgeschakeld in één van de voorrondes van de CL, dan wordt er augustus een beslissing gemaakt. Ook dan kan Ivan gewoon nog bij Partizan blijven.
Wat zit jij nou weer te ijlen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
W
[..]
Wat maakt dat nou nog uit? Als ie maar niet in NL voor een andere club zal spelen zal het me volkomen worst wezen waar ie speelt, zo tof vond ik hem niet met zijn mes in zijn rug vertrek in de winterstop.
Snikquote:Beste Ajx Fan,
Helaas hebben wij uw bestelling nog niet kunnen verzenden.
De reden is dat wij uw order in bestelling hebben staan.
Wij krijgen volgende week maandag uw bestelling binnen en gaan deze dan ook gelijk verzenden.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling.
M.vr.gr.
AJAX DIRECT
Hellen
Komt dat van die Velibor? Die is tot nu toe weinig betrouwbaar gebleken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:45 schreef DurQ het volgende:
Over Obradovic:
Ajax zou al wel een optie hebben bedwongen, zodat hij in de winterstop naar Ajax vertrekt.
Was dit al eerder gemeld?
Neequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Komt dat van die Velibor? Die is tot nu toe weinig betrouwbaar gebleken.
Wie is die gast rechts van Wielaert in de schermafbeelding?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe weet jij in hemelsnaam dat hij van meerwaarde kan zijn voor de selectie, als je die vraag nog moet stellen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk komt Obradovich dan alsnog in de winterstop, denk dat hij (als ik zo afga op wat ik hoor) zeker van meerwaarde kan zijn voor deze selectie. Maar was hij nou een pure LB of kan ie ook elders in de verdediging spelen?
Als een rechter er naar kijkt, dan zal hij geen kans maken. Ja misschien omdat ie in Ijburg woont en zo de fiets kan pakken en meehelpt aan een beter milieu..quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wil zeker wel.
Maar ik denk niet dat Dirk daar zo blij mee zal zijn. Die zal hem ook graag op zijn contract wijzen als dat hem uitkomt (hoewel ie bij Louis ook niet moeilijk deed).
En ik weet ook niet of De Zeeuw enige kans maakt als ie t voor de arbitragecommissie gooit. Hij heeft toch zelf gewoon n contract getekend.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als een rechter er naar kijkt, dan zal hij geen kans maken. Ja misschien omdat ie in Ijburg woont en zo de fiets kan pakken en meehelpt aan een beter milieu..![]()
Maar het grappige is dat ik nergens lees dat ie zelf wilt naar Ajax. Kan me voorstellen dat hij na het hoogst haalbare in NL misschien wel eens met zijn reet in de zon wilt voetballen.
Staat gewoon op Ajax.nl dat je je scc iig voor half juli krijgt. Uitkaarten sowieso pas in de week van 13 juli.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:45 schreef WensMeester het volgende:
Iemand zijn SCC en/of kaarten voor Amsterdam Tournament al binnen? Begin toch langzamerhand wat nerveus te worden![]()
![]()
Misschien werkt er wel een kakkerlak bij de post en heeft ie alles onderschept!!!
Ik quote het je nog even:quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe weet jij in hemelsnaam dat hij van meerwaarde kan zijn voor de selectie, als je die vraag nog moet stellen?
Klik
quote:(als ik zo afga op wat ik hoor)
Ik ben ook wel benieuwd wat ze te melden haddenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:18 schreef versteegrob het volgende:
Kijkt iemand nu AT5? gaat over dr Zeeuw & Micky, zit op me week dus ALS iemand even verslag wilt doen
Iedereen gaat af op wat ze horen, terwijl 95% hem nooit heeft zien spelen. Dat is het hele probleem juistquote:
Dat zou toch wel kapitaal vernietiging zijn. Zo slecht vind ik Rasmus niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:24 schreef Scorpie het volgende:
De Zeeuw komt -> Exit Lindgren.
Sulejmaniquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Jasza het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/19675/jol-de-zeeuw-ideale-versterking
Filmpje erbij, van Sulejmani staat eronder.
http://www.at5.nl/artikelen/19676/sulejmani-moet-fitter-worden
Ik zie het steeds somberder in met Sulejmani, ik weet het niet hoor. Heeft 'ie wel de mentaliteit die nodig is denk ik soms.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Verder is Jol niet tevreden over de conditie van Sulejmani. Ook de reden waarom hij voorlopig niet zal spelen.
ik word ook zo moe van dat opportunisme. Inherent aan het voetbal, en al helemaal aan dit topic. Eerste halfjaar was Rasmus de gevierde man, en nu hij in een totaal onsamenhangend instabiel elftal wat minder speelde moet hij weer weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zou toch wel kapitaal vernietiging zijn. Zo slecht vind ik Rasmus niet.
Die komt wel, daarom geeft die een feest zaterdag. Wel kut van Micky, zoveel potentie.......quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Jol: "Een middenvelder die graag naar Ajax wil"
MooiNu hopen dat AZ niet te moeilijk gaat doen.
Ik zie toch een buikjequote:
130 doelpunten voor, 500 tegen denk ik, met deze opstelling.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef DurQ het volgende:
Zo spelen om kampioen te worden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Meen je dit?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef DurQ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
De keeper niet meegerekend bestaat de helft van het team uit aanvallers die in de andere zestien staan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:51 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
130 doelpunten voor, 500 tegen denk ik, met deze opstelling.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef DurQ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
wel wat defensief met Enoh op het middenveld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef DurQ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja zeker meen ik dit....quote:
Ah zo trekt ajax spelers aan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Jol: "Een middenvelder die graag naar Ajax wil"
MooiNu hopen dat AZ niet te moeilijk gaat doen.
zondag 2 augustusquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:59 schreef versteegrob het volgende:
Leuke opstelling nu. Ben echt benieuwd wie er staat tegen Groningen. Wanneer is die wedstrijd eigenlijk ? Zit tot 24 Augustus in het buitenland dus mis ik denk ik wat wedstrijden
Als je met zo'n mentaliteit het seizoen ingaat heb je toch al gauw het idee dat het weer niks gaat worden met hemquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef fathank het volgende:
Sulejmani.
Ben je vorig jaar godverdomme het seizoen als een dikke papzak begonnen, doe je dit jaar gewoon weer hetzelfde.
Tuurlijk wil hij naar Ajax.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ah zo trekt ajax spelers aan.
"Ze willen naar ajax"
Heerlijk die eerlijkheid en duidelijkheid van Jol. Sulejmani is vorig jaar veel te vaak de hand boven het hoofd gehouden door Van Basten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Jasza het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/19675/jol-de-zeeuw-ideale-versterking
Filmpje erbij, van Sulejmani staat eronder.
http://www.at5.nl/artikelen/19676/sulejmani-moet-fitter-worden
Wel ff zwaaien naar de overkant he?quote:
Vorig jaar had van Basten ook gezegd dat hij beter zijn best moet doen, alleen toen hij dat gewoon niet deed waren er ook geen consequenties aan verbonden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heerlijk die eerlijkheid en duidelijkheid van Jol. Sulejmani is vorig jaar veel te vaak de hand boven het hoofd gehouden door Van Basten.
Als jij in het uitvak zit, wil ik wel even als een debiel gaan staan zwaaien hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wel ff zwaaien naar de overkant he?
Jawel, dan werd ie na 80 minuten gewisseldquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vorig jaar had van Basten ook gezegd dat hij beter zijn best moet doen, alleen toen hij dat gewoon niet deed waren er ook geen consequenties aan verbonden.
Het is echt ongelooflijk ja, een speler die het van zijn snelheid moet hebben is veel te zwaar. Maar ja, de enige concurrentie die hij had was Leonardo en zelfs die is er niet meer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:19 schreef DurQ het volgende:
[..]
Jawel, dan werd ie na 80 minuten gewisseld
Ik denk dat 95% van de eredivisiespelers wel bij Ajax wil spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ah zo trekt ajax spelers aan.
"Ze willen naar ajax"
Alle kakkerlakken zouden stiekem wel willen maar dat laten ze niet blijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik denk dat 95% van de eredivisiespelers wel bij Ajax wil spelen.
Hij is gewoon beter dan wat wij hebben lopen. Veel beter . Als ze gekke bedragen gaan vragen moet je het natuurlijk niet doen maar voor een bedrag rond de 7 miljoen is hij van harte welkom.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Laten we het op een verschil in interpretatie houden.![]()
On-topic: vind je dat de Zeeuw dusdanig veel toevoegt dat hij de investering (die niet gering zal zijn) waard is op een positie die bij Ajax toch aardig goed bemand is?
geen 100%, toch raar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik denk dat 95% van de eredivisiespelers wel bij Ajax wil spelen.
Denk ik ook niet, wel voor 7 miljoen naar het buitenland.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij is gewoon beter dan wat wij hebben lopen. Veel beter . Als ze gekke bedragen gaan vragen moet je het natuurlijk niet doen maar voor een bedrag rond de 7 miljoen is hij van harte welkom.
Ik denk niet dat AZ hem laat gaan overigens.
Is dat zo? Ik denk dat er maar weinig (geen) clubs zijn in de wereld waarnaar 100% van de spelers in dezelfde competitie naar toe zou willen.quote:
Dat gebeurd wel vaker hoor. Hebben ze dat in ieder geval achter de rug en kan de speler direct worden gepresenteerd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef DurQ het volgende:
Ik las dat Marcus Berg al medisch is gekeurd door HSV...
Beetje vreemd als ie nog niet is verkocht
Inderdaad, die mag wel even voelen hoe het is als het ook wat tegenzit. Die wedstrijdjes met Jong Servie hebben 'm dus ook geen goed gedaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heerlijk die eerlijkheid en duidelijkheid van Jol. Sulejmani is vorig jaar veel te vaak de hand boven het hoofd gehouden door Van Basten.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat er maar weinig (geen) clubs zijn in de wereld waarnaar 100% van de spelers in dezelfde competitie naar toe zou willen.
Ach je kunt 't hem niet verwijten. Gelukkig gaat 'ie er zeer goed mee om, vooral zijn reactie op dat pizza-gebeuren kon ik enorm waarderen. Zeker een goede derde doelman, snap niet dat er zoveel kritiek is. Een groot talent/wereldkeeper moet je toch niet als 3e doelman gebruiken? Dan krijg je dik gezeur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verhoeven heeft overigens in de jeugd van Ajax ook allerlei dieeten gevolgd om af te vallen. Hielp allemaal niets. Hij volgt nu nog dezelfde en nog steeds weinig resultaat. Tis dus niet zo dat ie elke dag aan een friet speciaal, berenklauw en mexicano zit.
Zo is het. Ik vind Verhoeven prima als derde doelman. Kan er 100% mee leven. Daarnaast een topgozer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:01 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ach je kunt 't hem niet verwijten. Gelukkig gaat 'ie er zeer goed mee om, vooral zijn reactie op dat pizza-gebeuren kon ik enorm waarderen. Zeker een goede derde doelman, snap niet dat er zoveel kritiek is. Een groot talent/wereldkeeper moet je toch niet als 3e doelman gebruiken? Dan krijg je dik gezeur.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:10 schreef koningdavid het volgende:
Hoe reageerde Verhoeven dan op de 'pizza-aantijgingen'?
quote:"Bij Ajax zongen ze het pizzalied. Ik vind het alleen maar mooi, kan er van genieten. Als 50.000 man probeert jou van je stuk te brengen, doe je toch iets goed. Iedereen heeft zijn mening en dat mag in Nederland. Ze zingen niet dat ik dood hoef. Het brengt me echt niet van mijn stuk. Ik ben trouwens helemaal niet zo'n pizzaman. Ik brand mijn mond altijd aan die dingen." zei de doelman na de wedstrijd in de Amsterdam ArenA.
Over de kritiek op zijn lichaamsgewicht van 103 kilogram maakt hij zich dan ook niet druk. "Ik weet wat ik er voor doe, dus waarom zou ik? Ik train als topsporter zeven dagen per week zeer intensief. Omdat ik van huis uit vrij fors ben, werk ik daarnaast nog twee dagen in de week met een personal trainer. Samen bouwen we aan mijn fitheid en proberen we mijn kracht voor een deel ook om te zetten in snelheid. Dat doe ik trouwens al sinds 2004," aldus de 1.97 meter lange doelman.
Ik heb niet eens een idee waar m'n eigen plaats is in het stadion.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:15 schreef Jasza het volgende:
Btw, vanaf dit jaar is je seizoenskaart eeuwig geldig als je dezelfde plaats houd
Ja nog meer tegendoelpunten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef DurQ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:In 1985 ben ik begonnen met voetballen in de F-jes van BFC in Bussum. In deze tijd was ik geen keeper, maar een zeer snelle en graag op doel schietende rechtsbuiten.
43ste minuut: Aissati maakt zijn fletse optreden beetje goed met een mooie treffer: een pegel van 20 meter. 0-3.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt het geval dat Aissati dit seizoen helemaal de shit gaat worden..MVP op het middenveld en PSV dat vertwijfeld achter blijft als Afellay in de winterstop of eerder vertrekt
Staat totaal los van vanavond wat ik zei hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:47 schreef versteegrob het volgende:
[..]
43ste minuut: Aissati maakt zijn fletse optreden beetje goed met een mooie treffer: een pegel van 20 meter. 0-3.
De volgende zin was wel belangrijk:quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Zat die biografie van Verhoeven te lezen, de eerste 2 zinnen
quote:In 1985 ben ik begonnen met voetballen in de F-jes van BFC in Bussum. In deze tijd was ik geen keeper, maar een zeer snelle en graag op doel schietende rechtsbuiten. Toen opende er echter een Burger King in Bussum..
Que?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:15 schreef Jasza het volgende:
Btw, vanaf dit jaar is je seizoenskaart eeuwig geldig als je dezelfde plaats houd
En 10 sec later. 'Sno die de bal simpel verspeeld en de bal zo maar bij de tegenstander inlevert'.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:16 schreef Luco het volgende:
Oleguer, ik schakel net in, eerste wat ik hoor: Ai Ai Ai, foute terugspeelbal van Oleguer, Vermeer moet er alles aan doen om die bal nog uit z'n doel te houden
Van Basten is toch ook altijd duidelijk geweest richting Sulejmani. Hij heeft hem echt niet de hand boven het hoofd gehouden. Hij is met die jongen aan het werk gegaan en toen hij merkte dat Sulejmani zn vorm niet kreeg heeft Van Basten hem ernaast gezet. Net als Jol nu doet. Lijkt me ook logisch trouwens dat je je aankoop niet zomaar op de bank zet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Van Basten liet hem maaaaaaaanden in de basis aanmodderen voordat hij het aandurfde Sulejmani ernaast te zetten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Van Basten is toch ook altijd duidelijk geweest richting Sulejmani. Hij heeft hem echt niet de hand boven het hoofd gehouden. Hij is met die jongen aan het werk gegaan en toen hij merkte dat Sulejmani zn vorm niet kreeg heeft Van Basten hem ernaast gezet. Net als Jol nu doet. Lijkt me ook logisch trouwens dat je je aankoop niet zomaar op de bank zet.
Als Jol nu flink stevig doorpakt met Sulejmani zul je zien dat hij dit seizoen wel gaat presteren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Van Basten liet hem maaaaaaaanden in de basis aanmodderen voordat hij het aandurfde Sulejmani ernaast te zetten.
Dit is echt onzin. Sulejmani is sowieso geblesseerd geweest een hele tijd. Daarna heeft Van Basten hem op 10 geprobeerd en dit werkte niet daarna is hij op de vleugel gezet en dit werkte ook niet. Toen heeft Van Basten ingegrepen. Er waren ook weinig alternatieven. Zou jij Sulejmani al in oktober uit de basis hebben gehaald dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Van Basten liet hem maaaaaaaanden in de basis aanmodderen voordat hij het aandurfde Sulejmani ernaast te zetten.
Heb je met poep in je ogen gekeken ofzo? Hij stond week in, week uit in de basis en hij stelde telkens teleur. Maakt niet uit waar 'ie stond of dat hij geblesseerd is geweest. Hij stond telkens in de basis wat gezien zijn prestaties onbegrijpelijk was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Sulejmani is sowieso geblesseerd geweest een hele tijd. Daarna heeft Van Basten hem op 10 geprobeerd en dit werkte niet daarna is hij op de vleugel gezet en dit werkte ook niet. Toen heeft Van Basten ingegrepen. Er waren ook weinig alternatieven. Zou jij Sulejmani al in oktober uit de basis hebben gehaald dan?
quote:
Inderdaad overigens is ie zo'n 10 kilo aangekomen sinds ie bij Ajax speelt heb ik het gevoel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb je met poep in je ogen gekeken ofzo? Hij stond week in, week uit in de basis en hij stelde telkens teleur. Maakt niet uit waar 'ie stond of dat hij geblesseerd is geweest. Hij stond telkens in de basis wat gezien zijn prestaties onbegrijpelijk was.
Wie had Van Basten er dan in moeten zetten? En wanneer had Van Basten dan in moeten grijpen. Het is niet alsof Sulejmani voor een spotprijsje is gehaald en er een geweldenaar op de bank zat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb je met poep in je ogen gekeken ofzo? Hij stond week in, week uit in de basis en hij stelde telkens teleur. Maakt niet uit waar 'ie stond of dat hij geblesseerd is geweest. Hij stond telkens in de basis wat gezien zijn prestaties onbegrijpelijk was.
Hij zou vast blij zijn dat Verhoeven in aangetrokken, is die niet meer het enigste dikkertje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:50 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad overigens is ie zo'n 10 kilo aangekomen sinds ie bij Ajax speelt heb ik het gevoel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan aan mij liggen hoor.
Misschien is ie gewoon breder geworden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:50 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad overigens is ie zo'n 10 kilo aangekomen sinds ie bij Ajax speelt heb ik het gevoel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan aan mij liggen hoor.
Ik hoop trouwens wel dat Verhoeven op dieet gaat. Dat ze bij Volendam tevreden zijn met je prestaties ondanks je overgewicht kan ik me voorstellen. Maar als je bij Ajax bent moet je jezelf toch wel wat professioneler op gaan stellen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:54 schreef Spougle het volgende:
[..]
Hij zou vast blij zijn dat Verhoeven in aangetrokken, is die niet meer het enigste dikkertje.
Ben ik het helemaal mee eens, kan hij misschien samen met Sulejmani op dieet. Eigenlijk toch echt een schande voor 16 miljoen gehaald en hij zal geen mager salaris hebben, en dan zo lang niet fit zijn. Mag Ajax zich zelf ook verwijten trouwens.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens wel dat Verhoeven op dieet gaat. Dat ze bij Volendam tevreden zijn met je prestaties ondanks je overgewicht kan ik me voorstellen. Maar als je bij Ajax bent moet je jezelf toch wel wat professioneler op gaan stellen.
Verhoeven is al continu op dieet en hij traint extra.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens wel dat Verhoeven op dieet gaat. Dat ze bij Volendam tevreden zijn met je prestaties ondanks je overgewicht kan ik me voorstellen. Maar als je bij Ajax bent moet je jezelf toch wel wat professioneler op gaan stellen.
toch is dit wel wat kort door de bocht, die jongen heeft ongetwijfeld een gigantische aanleg tot corpulentie. ik geloof er geen bal van dat zijn gewicht met een gebrek aan inzet of professionaliteit te maken heeft. Zie voor de grap het verschil tussen Serena en Venus Williams eensquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:56 schreef toma het volgende:
[..]
En hij is 1.97. Ik stond er ook van te kijken toen ik het las maar dat geef je hem niet na als je hem zo ziet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:08 schreef navigator het volgende:
Wat een gezeik om het zogenaamde overgewicht van Verhoeven. Die jongen is gewoon stevig gebouwd en dat is niet erg voor een keeper, ik denk niet dat er veel spelers graag een luchduelletje met hem aangaan.
Precies. Ik vraag me eigenlijk af of sommigen hier Piet Schrijvers wel bewust hebben mee gemaakt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
toch is dit wel wat kort door de bocht, die jongen heeft ongetwijfeld een gigantische aanleg tot corpulentie. ik geloof er geen bal van dat zijn gewicht met een gebrek aan inzet of professionaliteit te maken heeft.
Maar deze 2e goal had een fitte keeper zeker nog gehad..quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:08 schreef navigator het volgende:
Wat een gezeik om het zogenaamde overgewicht van Verhoeven. Die jongen is gewoon stevig gebouwd en dat is niet erg voor een keeper, ik denk niet dat er veel spelers graag een luchduelletje met hem aangaan.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Over Piet Schrijvers: Die had toch een wat betere BMI dan Verhoeven volgens mij hoor..
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
vraag ik me af, onze Beer van de Meer was ook behoorlijk solide...
Piet Schrijvers een beter BMI? Hoe kan jij dat weten dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar deze 2e goal had een fitte keeper zeker nog gehad..
Over Piet Schrijvers: Die had toch een wat betere BMI dan Verhoeven volgens mij hoor..
In zijn jonge jaren ja. Zoek nu eens een foto op van de laaste jaren in de Meer.quote:
Je hebt ook wel een foto uitgekozenquote:
Verhoeven is qua mentaliteit op en top sportman, denk je nu echt dat ie niet op zijn voeding let?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:22 schreef toma het volgende:
Ik kan me niet voorstellen als je iedere dag traint dat het overgewicht dan komt door je aanleg voor zwaarlijvigheid. Hij zal er wellicht aanleg voor hebben maar als je een beetje fatsoenlijk eet hoef je echt niet zo'n speknek te hebben.
En ik kan me ook niet voorstellen dat het bevorderend is voor z'n keepers kwaliteiten dat extra vet.
Juist wel, als je IEDERE DAG traint en er zo uit ziet is het juist aanleg....quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:22 schreef toma het volgende:
Ik kan me niet voorstellen als je iedere dag traint dat het overgewicht dan komt door je aanleg voor zwaarlijvigheid.
Ik heb Schrijvers in zijn laatste jaren bij Ajax irl ontmoet, hij was toen best fors vond ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:23 schreef TAV74 het volgende:
mwoah, niet zoveel verschil hoor...
[ afbeelding ]
Dat denk ik inderdaad. Hoe kom je anders aan zo'n pens? Ik weet niet of het door medische redenen komt maar zelfs wanneer hij aanleg heeft voor zwaarlijvigheid zou hij toch wel wat dunner mogen zijn dan dat hij nu is. Of ken jij hem persoonlijk?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Verhoeven is qua mentaliteit op en top sportman, denk je nu echt dat ie niet op zijn voeding let?
Dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:27 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb Schrijvers in zijn laatste jaren bij Ajax irl ontmoet, hij was toen best fors vond ik.
Dit staat op Ajaxlife twitter:quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad. Hoe kom je anders aan zo'n pens? Ik weet niet of het door medische redenen komt maar zelfs wanneer hij aanleg heeft voor zwaarlijvigheid zou hij toch wel wat dunner mogen zijn dan dat hij nu is. Of ken jij hem persoonlijk?
Je denkt van alles en je veronderstelt vanalles maar je weet er uiteindelijk helemaal geen klote vanaf.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad. Hoe kom je anders aan zo'n pens? Ik weet niet of het door medische redenen komt maar zelfs wanneer hij aanleg heeft voor zwaarlijvigheid zou hij toch wel wat dunner mogen zijn dan dat hij nu is. Of ken jij hem persoonlijk?
Moet ik hem persoonlijk kennen dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
Dat van Sulejmani vind ik nu ronduit belachelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:38 schreef navigator het volgende:
[..]
Zorgwekkender vind ik Sulejmani, die op zijn twintigste wel een kilo of 10 binnen een jaar lijkt te zijn aangekomen.
Een half jaar na zijn blessure mag je toch verwachtten dat hij een keer fit wordt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:43 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat van Sulejmani vind ik nu ronduit belachelijk.
Je tikt als club zijnde even 16miljoen voor hem af en hij gooit er even met de pet naar. Dan heb je pas een kutmentaliteit.
Dacht ik ook ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een half jaar na zijn blessure mag je toch verwachtten dat hij een keer fit wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |