Dat verklaart.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
2-0 Ruud Berger.
En Ramos keept niet Issakson zoals iemand zei.
Die tweede goal was toch gewoon goed uitgespeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat verklaart.
Die Cassio is echt een kippenvanger
Geen idee maar ik heb geen hoge pet op van die kippenvanger.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die tweede goal was toch gewoon goed uitgespeeld?
Had ik niet gedacht. Goede tegenstander, zware trainingen.quote:
Mooie standquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Frankz0rz het volgende:
Ruststand bij Ajax 0-5 dus.
De basis had alleen een bosloop he, dat scheelt wel. Maar het is erg netjes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht. Goede tegenstander, zware trainingen.
Je vindt dat gek ?quote:
True, maar dan nog. Ik had eerder aan Ajax bij 2-0 gedacht vandaag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De basis had alleen een bosloop he, dat scheelt wel. Maar het is erg netjes!
Netjes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zegelaar trouwens ook weer met een assist bij die 5de goal.
Duitse confrontaties zijn dat doorgaans sowieso.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Blawh het volgende:
Twente - Schalke is wel bloedje saai zeg.
Sulejmani - Suarez prob koningskoppel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Netjes!
Dalijk hele nieuwe opstelling.
Waarom laat Jol Suarez en Dario nu alvast niet samen voetballen? Kan alleen maar in het voordeel werken toch.....
Het is vooral Ooijer die waardeloos staat te verdedigen.quote:
Zeker als je die opstelling in de eerste helft zag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Ik had eerder aan Ajax bij 2-0 gedacht vandaag.
Denk ik niet, eerlijk gezegd. Als Jol 4-4-2 gaat spelen denk ik dat hij Suarez met Dario gaat opstellen. Was tegen Cape Town ook zo toch? Na die wedstrijd sprak Jol met Suarez over het systeem, en Suarez was daar erg over te spreken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sulejmani - Suarez prob koningskoppel.
Sno is my homeboy!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Frankz0rz het volgende:
Wissels: in- Rommedahl, Sno: Uit: Lindgren en Zeegelaar.
Mja, hoe moet ie anders spelen? Ik heb geen idee nog; hij kan niet met Suarez, Aissati, Cvitanich, Emanuelson en Sulejmani spelen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk ik niet, eerlijk gezegd. Als Jol 4-4-2 gaat spelen denk ik dat hij Suarez met Dario gaat opstellen. Was tegen Cape Town ook zo toch? Na die wedstrijd sprak Jol met Suarez over het systeem, en Suarez was daar erg over te spreken.
Da's waar. Veel keus, maar denk dat het Aissati achter Suarez en Dario gaat worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ie anders spelen? Ik heb geen idee nog; hij kan niet met Suarez, Aissati, Cvitanich, Emanuelson en Sulejmani spelen....
Roorda krijgt er sowieso altijd één tegen..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
RKC heeft een aantal mensen gewisseld, dus wellicht nu wel wat kansen voor PSV?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef Jasza het volgende:
Hahahaha:
Tweede helft begint later ivm optreden Jannes.less than 5 seconds ago from API
Ligt 'ie te kermejakken van de pijn of is het een beetje strompelen?quote:
Je kan beter vragen, denk je dat het ernstig is of niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ligt 'ie te kermejakken van de pijn of is het een beetje strompelen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Je kan beter vragen, denk je dat het ernstig is of niet.
Want hij ligt altijd 'te kermejakken van de pijn'
Was toch geblesseerd?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Fraaie steekbal van Afellay
Nee, viel allemaal reuze mee.quote:
Hallooo, het is Afellay hoor. Negen van de tien keer loopt meneertje al te janken bij een klein schrammetje.quote:
Correct, maar het stond er alsof hij was uitgevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hallooo, het is Afellay hoor. Negen van de tien keer loopt meneertje al te janken bij een klein schrammetje.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:44 schreef sjimz het volgende:
Het is tijd voor een goal van Sno de geweldenaar!
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twente - Schalke nog steeds 0-0?
Salcido denk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gosh, what an suprise.
Wie staat er linksback bij psv?
Heeft bij AZ gekeept.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Die keeper van RKC, waar keepte hij hiervoor? Gezicht staat me nog bij.
Jaloersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een debiel die Reis, met z'n duim in zijn vreet.
De speler die mag vertrekken van de club.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Cyber2003 het volgende:
REIS HET NIEUWE BRAZILIAANSE WONDERKIND VAN PSV DAMES EN HEREN!
Voorheen bij Volendam en AZquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Heeft hij de laatste jaren dan altijd bij RKC gekeept?
Theo Zwarthoed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volendam zeg je, zou goed kunnen. Hoe luidt de naam?
Hoezo niet? Van mij mag-ie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
...... hij kan niet met Suarez, Aissati, Cvitanich, Emanuelson en Sulejmani spelen....
Ik kan me een pijnlijkere 2-2 bij RKC herinnerenquote:
Zo die grap was nog niet gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kan me een pijnlijkere 2-2 bij RKC herinneren
Jij...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kan me een pijnlijkere 2-2 bij RKC herinneren
Het zit diep hèquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo die grap was nog niet gemaakt
Goeie man! Ben je altijd zo scherp???
Netjes
Bijna alle clubs hebben het wel online staan via de Club TV's of op Youtube.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er geen filmpjes van die oefen potjes? of worden die ergens anders gepost
Ah oke.. Eens kijken wat die lelijke Friezen ervan bakken dan maar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
SCH - Sivasspor op EL. 19.00
quote:
VS.
BSV Limburgia - Feyenoord
Aftrap: 19:00
Scheidsrechter: Onbekend
Opstelling Feyenoord
Eerste helft
Contofalsky; Fernandez, Nieveld, Hofland, De Cler; Landzaat, Van Bronckhorst, Tomasson; Slory, Makaay en Vincken
Tweede helft
Van Dijk; Tiendalli, Vlaar, Bahia, Leerdam; Fer, Wijnaldum, Bruins; Biseswar, Pattinama en Janota
Nee, publiekswissel vanwege zijn doelpunt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Tomassons in de 15de minuut gewisseld voor Bruins. Zal wel een blessure zijn.
Gelukkigquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, publiekswissel vanwege zijn doelpunt.
of struikelt over de kalklijnen en daarbij een gecompliceerde bovenbeen breuk en heupdysplasie oploopt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij niet door zijn rug gaat als hij een bidon wil oprapen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:31 schreef TN-FR het volgende:
vincken gaat gewoon scoren en anders op zijn minst 2 assists geven.
Ladies and gentlemen, the boss is back !
Heerenveen doet het ook goed tegen Sivas zegquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:38 schreef Suikerbrood het volgende:
4-0 Heerenveen, ik dacht Sibon te zien, weet het niet zeker
Nice, gun het Vlaar welquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
0 - 9 Vlaar VANAF EIGEN HELFT!!!!!!!!!
Vorig jaar was het 6-1 voor Utrechtquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
Utrecht - FC Oss
Ondertussen 1-1 2e heft
http://twitter.com/ajaxlifequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:47 schreef Roeni3 het volgende:
Ajax nu bezig. Weet alleen niet waar je updates vandaag kunt halen.
Zonde dat dit soort voetballers die niks toevoegen en totaal geen toekomst hebben bij Ajax toch minuten maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:03 schreef Nashje het volgende:
Ik vraag het me elke keer weer af: wat doen Rommedahl en Sno in godsnaam nog bij de selectie?
Kan er gewoon niet tegen.
Daarom. En dan krijgt Sulejmani geen speelminuten. Hoe kut hij het ook doet, die jongen kan nog WEL belangrijk worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zonde dat dit soort voetballers die niks toevoegen en totaal geen toekomst hebben bij Ajax toch minuten maken.
Hij is niet fit?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarom. En dan krijgt Sulejmani geen speelminuten. Hoe kut hij het ook doet, die jongen kan nog WEL belangrijk worden.
Ach dat kun je ook op een andere manier duidelijk maken. Een serieus gesprek met 'm voeren ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:16 schreef kevin6188 het volgende:
Aan de andere kant, als Sulejmani (al tijden) niet in orde is, kan het geen kwaad om hem dat ook te laten merken.
Laat het hem maar kut vinden als Rommedahl per ongeluk scoort. Is uiteindelijk alleen maar goed voor Sulejmani omdat hij dan misschien wel zijn best gaat doen om fit te worden.
Hij is met een dikke pens van zijn vakantie teruggekomenquote:
Ik ben het wel met je eens. Zolang hij maar hooguit een wedstrijd of 15 speelt. En geen 25/30.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Rommedahl blijf ik gewoon een nuttige speler vinden.... en ik zal vast bukken omdat mijn kop er nu wel zal worden afgeschoten
quote:Oefenwedstrijden PSV en Feyenoord live op tv
10 juli 2009
De vriendschappelijke wedstrijden van Feyenoord en PSV tegen respectievelijk VVV Venlo en het Deense Brøndby IF worden zaterdag rechtstreeks uitgezonden op televisie. Voetbalzender Eredivisie Live brengt beide oefenpotjes op de buis.
Voor Feyenoord betekent de wedstrijd tegen VVV Venlo de eerste échte test van deze zomer. De wedstrijd tussen beide eredivisionisten begint om 16.00 uur. Een uur eerder trapt PSV in Denemarken af tegen Brøndby. De wedstrijd van Feyenoord is te zien op Eredivisie Live 1, het duel van PSV is op het tweede kanaal van de zender.
Net begonnen dus, toch maar even aangezet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vavanond op sport1.1
20:15 Salzburg - Bayern Munchen
Stevens vs Van Gaal
Dat zou nice zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles speelt tegen Gualajara Chivas (Mex). Volgens onbetrouwbare bron tussenstand 2-1.
Kijk eerst naar schalbuarez, Afellay is de beste van de eredivisie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hallooo, het is Afellay hoor. Negen van de tien keer loopt meneertje al te janken bij een klein schrammetje.
Ga met je Barbie spelen prutserquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:27 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Kijk eerst naar schalbuarez, Afellay is de beste van de eredivisie.
Haterz
Anders reageer je effe op een reactie van 3 dagen geledenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:27 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Kijk eerst naar schalbuarez, Afellay is de beste van de eredivisie.
Haterz
Dat verklaart een boel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:38 schreef Silenus het volgende:
'T is een jochie van 13.
Waar begonnen ze mee danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
Red Bull Salzburg - Bayern München eindigde zoals het begon. Zaadpot
Ze begonnen met 2-2. Zowel Bayern als Salzburg scoorden 2 keer in eigen doel. Vreemd genoeg eindigde de wedstrijd met 0-0 omdat in Oostenrijk een regel geldt dat eigen doelpunten worden afgetrokken van de score.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ze begonnen met 2-2. Zowel Bayern als Salzburg scoorden 2 keer in eigen doel. Vreemd genoeg eindigde de wedstrijd met 0-0 omdat in Oostenrijk een regel geldt dat eigen doelpunten worden afgetrokken van de score.
quote:Opstelling PSV tegen Brøndby IF:
Isaksson, Salcido, Maza, Simons, Koevermans, Amrabat, Engelaar, Afellay, Dzsudzsak, Ooijer en Marcellis.
Wissels:
Cássio Ramos, Kromkamp, Zonneveld, Toivonen, Méndez, Lazovic, Pieters, Wuytens, Nijland, Zhou, Bakkal en Jonathan.
Is die Olijve niet ex-ajax?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:41 schreef Kerol het volgende:
FC Groningen - BV Veendam 3-0
Koc' Rijsdijk' en Olijve'
Die 2e mist ook gewoon alleen Sulejmani. Anders staan er maar 10 in het veld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Opsteling Ajax: Vermeer, vdWiel, Wielaert, Alderweireld, Anita, De Jong, Aissati, Lindgren, Kennedy, Cvitanich, Sulejmani.
Ze zijn iets sterker dan Brøndby, maar echt sterk speelt PSV ook niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe speelt PSV? Net zoals tegen RKC?
ff wat verder terug lezen mod.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe speelt PSV? Net zoals tegen RKC?
Het is ook een tempo van niks. Ze zijn op zijn elfendertigst 3x zo goed als die Denen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze zijn iets sterker dan Brøndby, maar echt sterk speelt PSV ook niet.
Veel persoonlijke fouten. Net bijvoorbeeld weer Koevermans die heel knullig faalt.
Ik zie Brøndby nog wel gelijk maken.
Ok, thanks.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze zijn iets sterker dan Brøndby, maar echt sterk speelt PSV ook niet.
Veel persoonlijke fouten. Net bijvoorbeeld weer Koevermans die heel knullig faalt.
Ik zie Brøndby nog wel gelijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |