abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70827087
Gaat snel.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70827117
Zo ging het gisteren bij Fey ook ineens op het einde haha
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70827162
Ik vraag het me elke keer weer af: wat doen Rommedahl en Sno in godsnaam nog bij de selectie?

Kan er gewoon niet tegen .
pi_70827178
0-10 Lindgren.
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:03:46 #230
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70827185
0-10 al
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70827322
Leuk tempo, weer vrije dag?
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:09:15 #232
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_70827404
niet op De Lutte , daar word gebikkeld
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_70827408
Al 5 minuten geen goal nu...zo worden we nooit kampioen met dit spel
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70827517
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:03 schreef Aanvoerder het volgende:
0-10 al
Als we toch al bij de 0-10 zijn doen we gelijk de groetjes aan rotterdam.
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:13:01 #235
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_70827560
vertongen 0-11
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_70827565
0-11
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:14:03 #237
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70827611
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:03 schreef Nashje het volgende:
Ik vraag het me elke keer weer af: wat doen Rommedahl en Sno in godsnaam nog bij de selectie?

Kan er gewoon niet tegen .
Zonde dat dit soort voetballers die niks toevoegen en totaal geen toekomst hebben bij Ajax toch minuten maken.
#FreeHat
pi_70827641
Onee sorry.
pi_70827643
Hoor dat Ajax de eerste helft slecht speelde. Wat was de stand in de rust?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70827703
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:14 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Zonde dat dit soort voetballers die niks toevoegen en totaal geen toekomst hebben bij Ajax toch minuten maken.
Daarom. En dan krijgt Sulejmani geen speelminuten. Hoe kut hij het ook doet, die jongen kan nog WEL belangrijk worden.
pi_70827729
Aan de andere kant, als Sulejmani (al tijden) niet in orde is, kan het geen kwaad om hem dat ook te laten merken.

Laat het hem maar kut vinden als Rommedahl per ongeluk scoort. Is uiteindelijk alleen maar goed voor Sulejmani omdat hij dan misschien wel zijn best gaat doen om fit te worden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70827733
Blunder Oleguer maar Vermeer redt.
pi_70827739
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:16 schreef Nashje het volgende:

[..]

Daarom. En dan krijgt Sulejmani geen speelminuten. Hoe kut hij het ook doet, die jongen kan nog WEL belangrijk worden.
Hij is niet fit?
pi_70827834
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:16 schreef kevin6188 het volgende:
Aan de andere kant, als Sulejmani (al tijden) niet in orde is, kan het geen kwaad om hem dat ook te laten merken.

Laat het hem maar kut vinden als Rommedahl per ongeluk scoort. Is uiteindelijk alleen maar goed voor Sulejmani omdat hij dan misschien wel zijn best gaat doen om fit te worden.
Ach dat kun je ook op een andere manier duidelijk maken. Een serieus gesprek met 'm voeren ofzo.

Sowieso zijn het 'maar' oefenwedstrijden.
pi_70828067
True. Maar ik neem aan dat Jol handelt naar wat het beste is voor Ajax - en ook voor Sulejmani. Van mij mag hij. Daarbij wordt over en weer ongetwijfeld gesproken.
pi_70828965
Mooi, 11-0 .
pi_70829177
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij is niet fit?
Hij is met een dikke pens van zijn vakantie teruggekomen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_70829215
Rommedahl blijf ik gewoon een nuttige speler vinden.... en ik zal vast bukken omdat mijn kop er nu wel zal worden afgeschoten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_70829324
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Rommedahl blijf ik gewoon een nuttige speler vinden.... en ik zal vast bukken omdat mijn kop er nu wel zal worden afgeschoten
Ik ben het wel met je eens. Zolang hij maar hooguit een wedstrijd of 15 speelt. En geen 25/30.
pi_70851643
quote:
Oefenwedstrijden PSV en Feyenoord live op tv
10 juli 2009

De vriendschappelijke wedstrijden van Feyenoord en PSV tegen respectievelijk VVV Venlo en het Deense Brøndby IF worden zaterdag rechtstreeks uitgezonden op televisie. Voetbalzender Eredivisie Live brengt beide oefenpotjes op de buis.

Voor Feyenoord betekent de wedstrijd tegen VVV Venlo de eerste échte test van deze zomer. De wedstrijd tussen beide eredivisionisten begint om 16.00 uur. Een uur eerder trapt PSV in Denemarken af tegen Brøndby. De wedstrijd van Feyenoord is te zien op Eredivisie Live 1, het duel van PSV is op het tweede kanaal van de zender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')