De speler die mag vertrekken van de club.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Cyber2003 het volgende:
REIS HET NIEUWE BRAZILIAANSE WONDERKIND VAN PSV DAMES EN HEREN!
Voorheen bij Volendam en AZquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Heeft hij de laatste jaren dan altijd bij RKC gekeept?
Theo Zwarthoed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volendam zeg je, zou goed kunnen. Hoe luidt de naam?
Hoezo niet? Van mij mag-ie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
...... hij kan niet met Suarez, Aissati, Cvitanich, Emanuelson en Sulejmani spelen....
Ik kan me een pijnlijkere 2-2 bij RKC herinnerenquote:
Zo die grap was nog niet gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kan me een pijnlijkere 2-2 bij RKC herinneren
Jij...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kan me een pijnlijkere 2-2 bij RKC herinneren
Het zit diep hèquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo die grap was nog niet gemaakt
Goeie man! Ben je altijd zo scherp???
Netjes
Bijna alle clubs hebben het wel online staan via de Club TV's of op Youtube.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er geen filmpjes van die oefen potjes? of worden die ergens anders gepost
Ah oke.. Eens kijken wat die lelijke Friezen ervan bakken dan maar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
SCH - Sivasspor op EL. 19.00
quote:
VS.
BSV Limburgia - Feyenoord
Aftrap: 19:00
Scheidsrechter: Onbekend
Opstelling Feyenoord
Eerste helft
Contofalsky; Fernandez, Nieveld, Hofland, De Cler; Landzaat, Van Bronckhorst, Tomasson; Slory, Makaay en Vincken
Tweede helft
Van Dijk; Tiendalli, Vlaar, Bahia, Leerdam; Fer, Wijnaldum, Bruins; Biseswar, Pattinama en Janota
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |