Dat verklaart.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
2-0 Ruud Berger.
En Ramos keept niet Issakson zoals iemand zei.
Die tweede goal was toch gewoon goed uitgespeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat verklaart.
Die Cassio is echt een kippenvanger
Geen idee maar ik heb geen hoge pet op van die kippenvanger.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die tweede goal was toch gewoon goed uitgespeeld?
Had ik niet gedacht. Goede tegenstander, zware trainingen.quote:
Mooie standquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Frankz0rz het volgende:
Ruststand bij Ajax 0-5 dus.
De basis had alleen een bosloop he, dat scheelt wel. Maar het is erg netjes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht. Goede tegenstander, zware trainingen.
Je vindt dat gek ?quote:
True, maar dan nog. Ik had eerder aan Ajax bij 2-0 gedacht vandaag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De basis had alleen een bosloop he, dat scheelt wel. Maar het is erg netjes!
Netjes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zegelaar trouwens ook weer met een assist bij die 5de goal.
Duitse confrontaties zijn dat doorgaans sowieso.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Blawh het volgende:
Twente - Schalke is wel bloedje saai zeg.
Sulejmani - Suarez prob koningskoppel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Netjes!
Dalijk hele nieuwe opstelling.
Waarom laat Jol Suarez en Dario nu alvast niet samen voetballen? Kan alleen maar in het voordeel werken toch.....
Het is vooral Ooijer die waardeloos staat te verdedigen.quote:
Zeker als je die opstelling in de eerste helft zag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Ik had eerder aan Ajax bij 2-0 gedacht vandaag.
Denk ik niet, eerlijk gezegd. Als Jol 4-4-2 gaat spelen denk ik dat hij Suarez met Dario gaat opstellen. Was tegen Cape Town ook zo toch? Na die wedstrijd sprak Jol met Suarez over het systeem, en Suarez was daar erg over te spreken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sulejmani - Suarez prob koningskoppel.
Sno is my homeboy!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Frankz0rz het volgende:
Wissels: in- Rommedahl, Sno: Uit: Lindgren en Zeegelaar.
Mja, hoe moet ie anders spelen? Ik heb geen idee nog; hij kan niet met Suarez, Aissati, Cvitanich, Emanuelson en Sulejmani spelen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk ik niet, eerlijk gezegd. Als Jol 4-4-2 gaat spelen denk ik dat hij Suarez met Dario gaat opstellen. Was tegen Cape Town ook zo toch? Na die wedstrijd sprak Jol met Suarez over het systeem, en Suarez was daar erg over te spreken.
Da's waar. Veel keus, maar denk dat het Aissati achter Suarez en Dario gaat worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ie anders spelen? Ik heb geen idee nog; hij kan niet met Suarez, Aissati, Cvitanich, Emanuelson en Sulejmani spelen....
Roorda krijgt er sowieso altijd één tegen..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
RKC heeft een aantal mensen gewisseld, dus wellicht nu wel wat kansen voor PSV?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef Jasza het volgende:
Hahahaha:
Tweede helft begint later ivm optreden Jannes.less than 5 seconds ago from API
Ligt 'ie te kermejakken van de pijn of is het een beetje strompelen?quote:
Je kan beter vragen, denk je dat het ernstig is of niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ligt 'ie te kermejakken van de pijn of is het een beetje strompelen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Je kan beter vragen, denk je dat het ernstig is of niet.
Want hij ligt altijd 'te kermejakken van de pijn'
Was toch geblesseerd?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Fraaie steekbal van Afellay
Nee, viel allemaal reuze mee.quote:
Hallooo, het is Afellay hoor. Negen van de tien keer loopt meneertje al te janken bij een klein schrammetje.quote:
Correct, maar het stond er alsof hij was uitgevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hallooo, het is Afellay hoor. Negen van de tien keer loopt meneertje al te janken bij een klein schrammetje.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:44 schreef sjimz het volgende:
Het is tijd voor een goal van Sno de geweldenaar!
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twente - Schalke nog steeds 0-0?
Salcido denk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gosh, what an suprise.
Wie staat er linksback bij psv?
Heeft bij AZ gekeept.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Die keeper van RKC, waar keepte hij hiervoor? Gezicht staat me nog bij.
Jaloersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een debiel die Reis, met z'n duim in zijn vreet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |