Why you little...!!quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
I bet you never neverland he can't get that girl.
Zekerquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Wat is Why You Wanna Trip On Me trouwens een lekker nummer zeg.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
I bet you never neverland he can't get that girl.
Schijnt dat hij per solo-album 100+ nummers heeft gemaakt. Behalve Dangerous (60+). Ik hoop ook echt dat Bad Tour concerten uitkomen op DVD, zeker Wembley en Kansas City!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel nummers zaten er nou in die 'Vault' van hem?![]()
Zou een mooie cd-serie kunnen worden.
Michael Jackson - From the Vault, Vol. 1
Michael Jackson - From the Vault, Vol. 2
etc
Dus kaarten in ieder geval wel met plaatsaanduiding enzo, voor degene die zich dat afvroegenquote:Official Michael Jackson THIS IS IT Merchandise Store
Early in June, Michael Jackson approved a line of official merchandise for you, his fans. As we mourn the loss of one of the greatest talents the world has ever seen, we are only beginning to feel the impact that Michael left upon us all. A variety of official merchandise commemorates this incredible talent and preserves the legacy that is Michael Jackson.
Visit the official store: MichaelJacksonMerch.com
Refund Policy Announced For Michael Jackson THIS IS IT Ticket Holders
Fans that purchased tickets for any of the 50 Michael Jackson This Is It concerts will have the option to receive a full refund of the ticket and service charge or receive their original lenticular tickets which will indicate the concert date and seat location of the ticket as originally purchased.
Ticket Refund & Fulfillment Information: MichaelJacksonLive.com
Dan moet je haast wel bijzonder zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb een mailtje gekregen van Michael
Je moet me niet zo snel quotenquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel bijzonder zijn.
wauw, geweldig!quote:
Dat is echt jammer, wilde graag ook zo'n shirtquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Neff is bummed to say that we are not going to produce our “Long Live the King” T-shirt. We tried working out licensing rights with the licensee of Michael jackson and we have been told that we cannot produce this T-shirt. We apologize for any inconvenience that it may have caused you.
Long Live the King!Jammer
Nee, helaas. Op het einde na dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Zong hij Man in the Mirror live in Rotterdam '88?
Ik quote mezelf even.. ik heb het even gecheckt maar het is dus gewoon onzin wat er op Wikipedia staat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:50 schreef Rnnz het volgende:
Wat ik trouwens net lees op Wikipedia:
During Jackson's first ever UK solo concert at Wembley Stadium on the 14th July 1988 'Heartbreak Hotel (This Place Hotel)' & 'Working Day And Night' were omitted. However in their place Jackson performed 'ABC' & 'Leave Me Alone'.
WTF? Heeft hij ABC en Leave Me Alone gezongen? Nog nooit iets gehoord...?
Ja, ik weet het, vond het al zo raar dat ik dat anders niet had geweten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Pas het maar aan op Wikipedia. Leave Me Alone is een van die BAD-nummers die hij nooit live gedaan heeft, zoals Speed Demon en Liberian Girl.
Wat een achterlijke pedo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:10 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht.Word er nog bijna verlegen van
![]()
[..]
Lief lachje
Deze:quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef Rnnz het volgende:
Welk shirt? Het 'voeten'-shirt wat ik ook heb gekocht, of?
Ja, op MJJC staan er enkele tussenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef tha_dark het volgende:
Is de herdenking al ergens te downloaden in z'n geheel?
Heb 'm ook gedownload ja. Mooie kwaliteitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben de RTL5 versie van HIStory Tour Munich aan het downloaden van een Duitser op MJJCommunity, het is waarschijnlijk de beste HIStory Tour versie ooit qua beeld en geluid.
[ afbeelding ]
Ik heb hem op HD kwaliteit voor je... Is wel 3GB samenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef tha_dark het volgende:
Is de herdenking al ergens te downloaden in z'n geheel?
Je begrijpt wel dat we jou voortaan gaan negeren hè?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:59 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Wat een achterlijke pedo.
Komt 'ie het podium op met z'n idiote gouden knie/scheenbeschermers.
Waar zijn die dingen nou eigenlijk voor nodig?
Iedereen zat echt met meedelijden te kijken naar deze wereldvreemde pedofiel.........
Erg ligt nog zoveel op de planken wat betreft videomateriaal (muziek even daargelatenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:16 schreef Rnnz het volgende:
Mods, volgens mij hebben jullie al wat gewijzigd in de berichten van KBenHetZat.. kunnen jullie niet een waarschuwing geven of iets? Het is toch overduidelijk dat hij alleen loopt te provoceren hier zo?
Ik heb de HIStory Tour in Tunesië wel eens in amateurkwaliteit gezien (en een paar pro filmpjes), maar ik ben wel benieuwd naar de volledige pro versieAls al die TV-stations over de hele wereld dat nou zouden doen met bijvoorbeeld een BAD Tour, dan weet ik zeker dat er nog nieuwe dingen opduiken.
Om meerdere redenen. Z'n stem zou het anders te snel begeven; veel moeite om tijdens het dansen de stem optimaal te houden etc.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:59 schreef Zapper het volgende:
Waarom playbackte Michael eigenlijk tijdens concerten? Viel me laatst al op tijdens You Are Not Alone als dat mokkel het podium opklimt en nu wordt er ook hier over gesproken. Vreemd!
Op het logo na is het van dezelfde kwaliteit als Live in Bucharest, zou een officiële dvd kunnen zijn. Ook al zou ik de HIStory Tour vreselijk vinden, zou ik het nog willen hebben uit verzamelwoede.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb 'm ook gedownload ja. Mooie kwaliteit![]()
En hoe gaan wij daar aan komen? :pquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:25 schreef Magic.Michael het volgende:
[..]
Ik heb hem op HD kwaliteit voor je... Is wel 3GB samen
Oke, oke, je hebt me overgehaald..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op het logo na is het van dezelfde kwaliteit als Live in Bucharest, zou een officiële dvd kunnen zijn. Ook al zou ik de HIStory Tour vreselijk vinden, zou ik het nog willen hebben uit verzamelwoede.
Nee want na zijn dood kwamen er opeens veel nieuwe 'fans' die liepen te provoceren. Je moet eerst gekeurd worden door de staff.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef appie24 het volgende:
[..]
En hoe gaan wij daar aan komen? :p
Trouwens, ik probeerde me te registreren voor de MJJC maar dat werkt op een of andere manier niet
Nog even wachten dusquote:New Michael Jackson material will be released by the singer's label, officials have confirmed.
Following his death on June 25, several artists - including Ne-Yo, Will.i.am and Akon - have revealed that ***** was sat on a wealth of unreleased songs.
Many fans feared the music would never see the light of day, but Amanda Ghost confirmed to BBC 6 Music that Jackson's label will make some of those recordings available.
"I have no idea when it's coming out, but it will come out on Sony/Epic." Ghost revealed. "We haven't made any decisions because we just want to be respectful for his memory and not be seen in any way as trying to cash in."
"The appetite is definitely there... If we do release anything of unreleased material, it has to be fantastic and it can't damage in any way his legacy or his legend and I won't let that happen at Epic."
http://angryape.com/news/(...)ngs-will-be-released
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Jacko wordt *****. Het is hier geen MJJCommunity.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik keek net The Elephant Man uit 1980 en op een gegeven moment zegt de dokter (Anthony Hopkins) 'come with me'. Alleen de Elephant Man volgt hem niet, en de zuster zegt 'You heard what the doctor said?'. Ik moest meteen aan Morphine denken.Had geen idee dat dat een fragment uit die film was.
Het komt best wel.... Een paar 100 uur materiaal. Kost ff tijd. Komt goed.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:28 schreef Robijn1961 het volgende:
Nu nog materiaal ervan uitbrengen...maar ik las ergens dat ze ermee wachten
quote:Doctor MJ confesses to allegations of injecting MJ with large ammounts of Demerol causing cardiac arrest
quote:Voor de generatie 30-plussers is de dood van de King og Pop schokkend
Waar lezen jullie dat dan? Ik vind het niet terugquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef Rnnz het volgende:
Vanavond een extra uitzending om half 11 op RTL 4 hoor ik net? Wat is er vandaag gebeurd, behalve dat van die dokter wat ik net las?![]()
Jah, was volgens mij gister tijdens RTL-boulevard gezegd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:08 schreef Rnnz het volgende:
Die extra uitzending hoorde ik van m'n moeder, die zei dat er vanavond een extra uitzending zou zijn.![]()
Ook even kijken inderdaad. Ik geloof dat ze sowieso de recent uitgelekte filmpjes van Michael en z'n kids laten zien, maar wat er verder in die show zit? (het is van ABC)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jah, was volgens mij gister tijdens RTL-boulevard gezegd.
Ik zie wel dat SBS om 23:10 iets over MJ doet
Was op Veronica.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:10 schreef Rnnz het volgende:
Ben Liebrand heeft trouwens vanavond tussen zes en zeven een megamix van Michael uitgezonden.
Nu nog even de mix zelf zoeken.
Is Mucnhen iddquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die Number Ones dvd ook bar tegenvallen. Staat weinig op en wat er op staat is dikwijls versneld of ingekort.
Morgen komt er weer een HIStory concert op tv, RTL8. Zal wel weer München zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |