Dat is echt jammer, wilde graag ook zo'n shirtquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Neff is bummed to say that we are not going to produce our “Long Live the King” T-shirt. We tried working out licensing rights with the licensee of Michael jackson and we have been told that we cannot produce this T-shirt. We apologize for any inconvenience that it may have caused you.
Long Live the King!Jammer
Nee, helaas. Op het einde na dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Zong hij Man in the Mirror live in Rotterdam '88?
Ik quote mezelf even.. ik heb het even gecheckt maar het is dus gewoon onzin wat er op Wikipedia staat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:50 schreef Rnnz het volgende:
Wat ik trouwens net lees op Wikipedia:
During Jackson's first ever UK solo concert at Wembley Stadium on the 14th July 1988 'Heartbreak Hotel (This Place Hotel)' & 'Working Day And Night' were omitted. However in their place Jackson performed 'ABC' & 'Leave Me Alone'.
WTF? Heeft hij ABC en Leave Me Alone gezongen? Nog nooit iets gehoord...?
Ja, ik weet het, vond het al zo raar dat ik dat anders niet had geweten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Pas het maar aan op Wikipedia. Leave Me Alone is een van die BAD-nummers die hij nooit live gedaan heeft, zoals Speed Demon en Liberian Girl.
Wat een achterlijke pedo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:10 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht.Word er nog bijna verlegen van
![]()
[..]
Lief lachje
Deze:quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef Rnnz het volgende:
Welk shirt? Het 'voeten'-shirt wat ik ook heb gekocht, of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |