abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70822937
Wel mooi dat hij met zijn 'glove' wordt begraven
pi_70823907
Veronica-dj ijvert voor Michael Jacksonstraat

Uitgegeven: 9 juli 2009 18:07
Laatst gewijzigd: 9 juli 2009 18:07

NAARDEN - Radio Veronica-dj Patrick Kicken is een actie begonnen om in zijn woonplaats Almere een straat vernoemd te krijgen naar Michael Jackson. De dj roept medestanders op een sms of e-mail te sturen naar het radiostation.

Kicken wil de stemmen overhandigen aan burgemeester van Almere Annemarie Jorritsma, aldus Radio Veronica donderdag.

De dj vindt het ongelooflijk dat er nog geen straat is vernoemd naar de King of Pop.

''De Muziekwijk in Almere heeft wel al diverse muzikanten op de kaart gezet, onder wie Jimi Hendrix en de Rolling Stones. Het is toch van de gekke dat Michael Jackson, hét icoon, nog geen eigen straat heeft?''

In de Almere Muziekwijk zijn al onder meer de Bob Marleystraat, de Jacques Brelweg en de Elvis Presleystraat.

http://www.nu.nl/michael-(...)l-jacksonstraat.html
pi_70825397
Hebben jullie een bevestiging gehad van de Refund?
En Rnnz waar heb je dat shirt gekocht...ik wil hem ook dolgraag!
pi_70826099
Nee, geen bevestiging gehad.

Dat shirt komt van: http://michaeljackson.shop.bravadousa.com/
pi_70826189

Neff is bummed to say that we are not going to produce our “Long Live the King” T-shirt. We tried working out licensing rights with the licensee of Michael jackson and we have been told that we cannot produce this T-shirt. We apologize for any inconvenience that it may have caused you.

Long Live the King!

Jammer
pi_70826986
Ik vraag mij af of hij werkelijk wel in die kist lag tijdens de memorial
pi_70827043
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]

Neff is bummed to say that we are not going to produce our “Long Live the King” T-shirt. We tried working out licensing rights with the licensee of Michael jackson and we have been told that we cannot produce this T-shirt. We apologize for any inconvenience that it may have caused you.

Long Live the King!

Jammer
Dat is echt jammer, wilde graag ook zo'n shirt

Naja, het andere shirt komt wel deze kant op
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70827527
Welk shirt? Het 'voeten'-shirt wat ik ook heb gekocht, of?
pi_70832846
Waar zijn Rebecca, Bobbie, Matthijs, DrDentz en de rest?

What a peaceful song (L)
pi_70834629
Ik ben de RTL5 versie van HIStory Tour Munich aan het downloaden van een Duitser op MJJCommunity, het is waarschijnlijk de beste HIStory Tour versie ooit qua beeld en geluid.

pi_70834881
Goede kwaliteit inderdaad, maar ik hou absoluut niet van dat concert. Sowieso, de hele HIStory Tour is een beetje saai. Zo veel playback, en als ie zingt klinkt het zo slecht.. Ik weet ook waarom enz, maar toch blijft het jammer.
pi_70834935
Het blijft toch m'n favoriete tour. Bad Tour hou ik niet zo van. En ik vind het leuker dan Dangerous, relaxter. Hij ziet er beter uit door niet in zo'n raar badpakje te lopen. Billie Jean is iets vertraagd, waardoor het een meer 'bluesy' feeling heeft. En Stranger in Moscow maakt het compleet.
pi_70835020
Serieus? Je favoriete tour? Pff, dat kan ik me niet voorstellen met al dat geplayback.

Nee, geef mij maar mooi de BAD Tour. Ik zit nu toevallig wat nummers van de Bad Tour in Rotterdam '88 te luisteren.. wat een setlist had hij daar zeg:

1. "Wanna Be Startin' Somethin'"
2. "This Place Hotel"
3. "Another Part of Me"
4. "I Just Can't Stop Loving You" (duet with backup vocalist Sheryl Crow)
5. "She's out of My Life"
6. Jackson 5 Medley: "I Want You Back" / "The Love You Save" / "I'll Be There"
7. "Rock with You"
8. "Human Nature"
9. "Smooth Criminal"
10. "Dirty Diana"
11. "Thriller"
12. "Bad Groove" Interlude
13. "Workin' Day and Night"
14. "Beat It"
15. "Billie Jean"
16. "Bad"
17. "The Way You Make Me Feel"
18. "Man in the Mirror"

Maar ja, ik weet dat jij meer van de '90s era bent, dus.
pi_70835073
Wat ik trouwens net lees op Wikipedia:

During Jackson's first ever UK solo concert at Wembley Stadium on the 14th July 1988 'Heartbreak Hotel (This Place Hotel)' & 'Working Day And Night' were omitted. However in their place Jackson performed 'ABC' & 'Leave Me Alone'.

WTF? Heeft hij ABC en Leave Me Alone gezongen? Nog nooit iets gehoord...?
pi_70835095
Zong hij Man in the Mirror live in Rotterdam '88?
pi_70835161
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Zong hij Man in the Mirror live in Rotterdam '88?
Nee, helaas. Op het einde na dan. Hetzelfde geldt voor The Way You Make Me Feel, Smooth Criminal en BAD.

Als er ooit een BAD Tour uit komt op DVD moeten ze een concert kiezen waar hij deze vier nummers wel live deed (want die zijn er wel zat).
pi_70835665
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:50 schreef Rnnz het volgende:
Wat ik trouwens net lees op Wikipedia:

During Jackson's first ever UK solo concert at Wembley Stadium on the 14th July 1988 'Heartbreak Hotel (This Place Hotel)' & 'Working Day And Night' were omitted. However in their place Jackson performed 'ABC' & 'Leave Me Alone'.

WTF? Heeft hij ABC en Leave Me Alone gezongen? Nog nooit iets gehoord...?
Ik quote mezelf even.. ik heb het even gecheckt maar het is dus gewoon onzin wat er op Wikipedia staat.
pi_70835926
Pas het maar aan op Wikipedia. Leave Me Alone is een van die BAD-nummers die hij nooit live gedaan heeft, zoals Speed Demon en Liberian Girl.
pi_70835996
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Pas het maar aan op Wikipedia. Leave Me Alone is een van die BAD-nummers die hij nooit live gedaan heeft, zoals Speed Demon en Liberian Girl.
Ja, ik weet het, vond het al zo raar dat ik dat anders niet had geweten.

Slaap lekker voor straks.
pi_70838147
Ik vind zelf de Bad Tour ook über! Daar zingt hij inderdaad bijna alles live en zijn er geen overdreven effecten. Het schijnt dat Brisbane Australia professioneel gefilmd is door de MJ crew en op youtube zijn een hoop goede kwaliteit beelden te vinden.

Check Human Nature:

pi_70838479
Alhoewel ik deze versies even vergelijk ook de HIStory Tour echt iets eigens vind hebben:

History 1997

Bad 1987

Lachen het tempo verschil en de zang! Die rauwe stem bij History is cool, maar het tempo van Bad is ook weer cool! Ah ja, variatie is ook cool!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 09:44:57 #147
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70839168
Ik hoop maar dat ze de BAD Tour op dvd uitbrengen Zijn beste werk ooit.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_70839489
Is de herdenking al ergens te downloaden in z'n geheel?
Koning.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 09:59:39 #149
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_70839607
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:10 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Je hebt het opgezocht. Word er nog bijna verlegen van
[..]

Lief lachje
Wat een achterlijke pedo.
Komt 'ie het podium op met z'n idiote gouden knie/scheenbeschermers.
Waar zijn die dingen nou eigenlijk voor nodig?
Iedereen zat echt met meedelijden te kijken naar deze wereldvreemde pedofiel.........
pi_70839781
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef Rnnz het volgende:
Welk shirt? Het 'voeten'-shirt wat ik ook heb gekocht, of?
Deze:

Die van mjmerchandise vind ik te duur
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')