abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70839788
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef tha_dark het volgende:
Is de herdenking al ergens te downloaden in z'n geheel?
Ja, op MJJC staan er enkele tussen
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben de RTL5 versie van HIStory Tour Munich aan het downloaden van een Duitser op MJJCommunity, het is waarschijnlijk de beste HIStory Tour versie ooit qua beeld en geluid.

[ afbeelding ]
Heb 'm ook gedownload ja. Mooie kwaliteit

Binnenkort komt ook HIStory Tour Tunisia
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70841997
Ik heb net voor de zekerheid nog even gebeld met Waterstone's voor Smash Hits, helaas hebben ze dus niets binnengekregen. ABC had ook niets. Jammer dus
pi_70842431
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef tha_dark het volgende:
Is de herdenking al ergens te downloaden in z'n geheel?
Ik heb hem op HD kwaliteit voor je... Is wel 3GB samen
pi_70842478
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:59 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

Wat een achterlijke pedo.
Komt 'ie het podium op met z'n idiote gouden knie/scheenbeschermers.
Waar zijn die dingen nou eigenlijk voor nodig?
Iedereen zat echt met meedelijden te kijken naar deze wereldvreemde pedofiel.........
Je begrijpt wel dat we jou voortaan gaan negeren hè?
pi_70844198
Mods, volgens mij hebben jullie al wat gewijzigd in de berichten van KBenHetZat.. kunnen jullie niet een waarschuwing geven of iets? Het is toch overduidelijk dat hij alleen loopt te provoceren hier zo?

Ik heb de HIStory Tour in Tunesië wel eens in amateurkwaliteit gezien (en een paar pro filmpjes), maar ik ben wel benieuwd naar de volledige pro versie Als al die TV-stations over de hele wereld dat nou zouden doen met bijvoorbeeld een BAD Tour, dan weet ik zeker dat er nog nieuwe dingen opduiken.
pi_70844923
MJ.
pi_70847216
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:16 schreef Rnnz het volgende:
Mods, volgens mij hebben jullie al wat gewijzigd in de berichten van KBenHetZat.. kunnen jullie niet een waarschuwing geven of iets? Het is toch overduidelijk dat hij alleen loopt te provoceren hier zo?

Ik heb de HIStory Tour in Tunesië wel eens in amateurkwaliteit gezien (en een paar pro filmpjes), maar ik ben wel benieuwd naar de volledige pro versie Als al die TV-stations over de hele wereld dat nou zouden doen met bijvoorbeeld een BAD Tour, dan weet ik zeker dat er nog nieuwe dingen opduiken.
Erg ligt nog zoveel op de planken wat betreft videomateriaal (muziek even daargelaten ) dat ooit is uitgezonden of juist niet. Michael heeft sowieso ontzettend veel concerten laten opnemen in 35mm formaat geloof ik, wat dus kan worden geupscaled naar HD. En dat alles ligt doodleuk ergens te verstoffen op een plank. Als je nu dus kijkt naar HIStory Munich, prachtige kwaliteit en dat kan dus eigenlijk nog beter! Ze moeten het gewoon een hoop gaan uitbrengen/uitzenden
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:59:27 #158
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70847742
Waarom playbackte Michael eigenlijk tijdens concerten? Viel me laatst al op tijdens You Are Not Alone als dat mokkel het podium opklimt en nu wordt er ook hier over gesproken. Vreemd!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70847848
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:59 schreef Zapper het volgende:
Waarom playbackte Michael eigenlijk tijdens concerten? Viel me laatst al op tijdens You Are Not Alone als dat mokkel het podium opklimt en nu wordt er ook hier over gesproken. Vreemd!
Om meerdere redenen. Z'n stem zou het anders te snel begeven; veel moeite om tijdens het dansen de stem optimaal te houden etc.
pi_70851077
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb 'm ook gedownload ja. Mooie kwaliteit
Op het logo na is het van dezelfde kwaliteit als Live in Bucharest, zou een officiële dvd kunnen zijn. Ook al zou ik de HIStory Tour vreselijk vinden, zou ik het nog willen hebben uit verzamelwoede.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:40:31 #161
243669 appie24
Nu begint het leven pas
pi_70851112
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:25 schreef Magic.Michael het volgende:

[..]

Ik heb hem op HD kwaliteit voor je... Is wel 3GB samen
En hoe gaan wij daar aan komen? :p

Trouwens, ik probeerde me te registreren voor de MJJC maar dat werkt op een of andere manier niet
pi_70851187
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Op het logo na is het van dezelfde kwaliteit als Live in Bucharest, zou een officiële dvd kunnen zijn. Ook al zou ik de HIStory Tour vreselijk vinden, zou ik het nog willen hebben uit verzamelwoede.
Oke, oke, je hebt me overgehaald..

Ik zal ook eens kijken.
pi_70851192
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef appie24 het volgende:

[..]

En hoe gaan wij daar aan komen? :p

Trouwens, ik probeerde me te registreren voor de MJJC maar dat werkt op een of andere manier niet
Nee want na zijn dood kwamen er opeens veel nieuwe 'fans' die liepen te provoceren. Je moet eerst gekeurd worden door de staff.

[ Bericht 9% gewijzigd door belsen op 10-07-2009 21:36:10 (Warez) ]
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:45:32 #164
36349 Altern8
Ik wil het .Nu
pi_70851287
Is de registratie op mjjcommunity gesloten? Als ik op de register link klik krijg ik

You are not authorised to view this resource.
You need to login.

edit: laat maar, blijkbaar hebben meer mensen er last van..
[b]Kom lach naar mij en ik lach terug[/b]
pi_70852290
Will Michael Jackson still be moon-walking at 80? No, he says, sternly. He doesn't want to grow old doing concert after concert, flying from one mega-stadium to the next. He just doesn't want to go out like that. "Not the way James Brown did or Jackie Wilson did," he says. "They just kept going, running, killing themselves. In my opinion, I wish [Brown] could have slowed down and relaxed and enjoyed his hard work."

Michael Jackson in 2007, niet wetende dat hij uiteindelijk 23 jaar jonger dan James Brown zou sterven.
pi_70854505
Ja, creepy uitspraak inderdaad.
pi_70857177
quote:
New Michael Jackson material will be released by the singer's label, officials have confirmed.

Following his death on June 25, several artists - including Ne-Yo, Will.i.am and Akon - have revealed that ***** was sat on a wealth of unreleased songs.

Many fans feared the music would never see the light of day, but Amanda Ghost confirmed to BBC 6 Music that Jackson's label will make some of those recordings available.

"I have no idea when it's coming out, but it will come out on Sony/Epic." Ghost revealed. "We haven't made any decisions because we just want to be respectful for his memory and not be seen in any way as trying to cash in."

"The appetite is definitely there... If we do release anything of unreleased material, it has to be fantastic and it can't damage in any way his legacy or his legend and I won't let that happen at Epic."

http://angryape.com/news/(...)ngs-will-be-released
Nog even wachten dus
pi_70857404
Jacko wordt *****. Het is hier geen MJJCommunity.
pi_70857466
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Jacko wordt *****. Het is hier geen MJJCommunity.
lol, viel me nu pas
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:26:04 #170
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70858294
Binnenkort even naar een juwelier. Zal ik nog iets met Michael gaan doen?
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:30:19 #171
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:49:20 #172
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70864279
Jonge, schrok me toch hard net Wilde die refund even invullen, bleek ik die bevestigingsmails gedelete te hebben

Gelukkig had ik ze nog opgeslagen in Word. Nu maar afwachten.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:03:47 #173
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_70864675
Ook nog een mooi filmpje van MJ:

http://www.dumpert.nl/med(...)jackson_is_dead.html
pi_70866336
Ik keek net The Elephant Man uit 1980 en op een gegeven moment zegt de dokter (Anthony Hopkins) 'come with me'. Alleen de Elephant Man volgt hem niet, en de zuster zegt 'You heard what the doctor said?'. Ik moest meteen aan Morphine denken. Had geen idee dat dat een fragment uit die film was.
pi_70866411
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik keek net The Elephant Man uit 1980 en op een gegeven moment zegt de dokter (Anthony Hopkins) 'come with me'. Alleen de Elephant Man volgt hem niet, en de zuster zegt 'You heard what the doctor said?'. Ik moest meteen aan Morphine denken. Had geen idee dat dat een fragment uit die film was.

Kwam er een paar jaar geleden ook achter, moest toen ook gelijk aan Morphine denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')