Ik vind dat echt niet netjes. Je kan niet in iemands hoofd en hart kijken en iedereen gaat anders om met verdriet. De verlekkerde manier waarop Stefan zit te fappen om het feit dat die mensen hun broer en zoon kwijt zijn vind ik echt beneden alle peil. Maar die karma-boemerang komt altijd terug, dus daar komt ie nog wel achter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hij mag best hun oprechtheid in twijfel trekken hoor. Doe ik ook wel een beetje eerlijk gezegd.
Ik denk ook dat ze niet allemaal zuivere koffie zijn.
Maar het is natuurlijk onzin om te roepen dat als iemand 20 jaar geleden een negatief nummer heeft uitgebracht, dat die dan nu sowieso geen enkel verdriet zal hebben om de dood van zijn broer.
En dat kan dan geen oprecht verdriet wezen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heet dus krododillentranen. Decennia lang iemand laten verrotten en daarna janken als ie dood is en te laat.
Natuurlijk rekent iedereen zich rijk, als ik MJ's broer was ook. Mijn punt is niet of ze geld verdienen over MJ's rug, logisch, maar dat sommigen doen alsof de familie zo close en vreedzaam is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:03 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie Sunny, jij hebt wel erg grote duimen.
Wacht nou maar rustig af, wellicht krijg je gelijk, en wellicht ook niet. Maar om nu al zo stellig te doen vind ik wel een beetje over the top.
Ik bedoel, het zal niet alleen de Jackson family zijn die eventueel een slaatje gaat slaan uit de dood van MJ, er zullen wel meer lijkenpikkers opstaan die doen voorkomen alsof ze beste vrienden met waren, of gewoon, proberen nog wat centjes aan hem te verdienen. Dat zag je trouwens al op Ebay, met de verkoop van dat boekkie en dat domein.
En denk eens na, als jij een broer van MJ was, zou jij het niet doen? Zou jij integer zijn en geen geld willen verdienen aan je wereldberoemde broertje?? Ik denk zomaar van niet.
Hoe weet jij nou of ze het niet twee jaar geleden (*uit duim zuigt*) al hadden bijgelegd?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heet dus krododillentranen. Decennia lang iemand laten verrotten en daarna janken als ie dood is en te laat.
Ah, oke. Maar goed, weet je, ik kan dat niet beoordelen, want ik ken ze niet en kan alleen afgaan op de roddels en vermoedens en speculaties van mensen zoals jij. Maar jij schijnt ze wel te kennen dat je het allemaal zo goed weet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk rekent iedereen zich rijk, als ik MJ's broer was ook. Mijn punt is niet of ze geld verdienen over MJ's rug, logisch, maar dat sommigen doen alsof de familie zo close en vreedzaam is.
Misschien waren ze dat inmiddels wel allang, maar hielden ze dat uit de pers alsof ze nog een beetje een priveleven hadden. Bedoel, kweet ook niet offie zijn kont afveegde met edet of page zeg maar.. sommige dingen blijven nu eenmaal prive.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk rekent iedereen zich rijk, als ik MJ's broer was ook. Mijn punt is niet of ze geld verdienen over MJ's rug, logisch, maar dat sommigen doen alsof de familie zo close en vreedzaam is.
LEZENquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat kan dan geen oprecht verdriet wezen?
Dat is gewoon verdriet. En verdriet valt niet af te meten in gradaties. (imho..)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
LEZEN
Als je verdriet hebt om het feit dat je niet meer de kans hebt om het goed te maken terwijl je daar decennia de kans voor had, dat is vals sentiment.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:11 schreef Shitney het volgende:
De kinderen van al zijn broers en zussen hadden trouwens een goed contact met hun oom,
Tuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
LEZEN
Als je verdriet hebt om het feit dat je niet meer de kans hebt om het goed te maken terwijl je daar decennia de kans voor had, dat is vals sentiment.
Hij zal ze waarschijnlijk ook niet zonder reden uit zijn testament gehouden hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh, het laatste wat me boeit is die familie. Ik vond en vind het een stel lijkenpikkers, al 25 jaar overigens. Ik trek hun oprechtheid in twijfel, ze rekenen zich allemaal al rijk aan erfenissen, royalties, komende touren, cd's, en natuurlijk alles op Blu Ray via Joe's bedrijf.
Dat is nog wel de grootste tragedie voor Jackson, die lowlife familie van hem, Janet en zijn moeder daargelaten.
Ja, want je laat je kinderen bij je broer logeren en met hem mee op reis gaan als je je broer haat en nooit met hem praat. En dan ga je ook elke dag naar een rechtszaal om zijn hand vast te houden en de wereld te laten zien dat jij wel achter hem staat. Dat ik dat nou nooit begrepen heb!quote:
Ieuwwwww, Freddy Krueger alert!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En een om je weer wat af te koelen
[ afbeelding ]
Maar dan nóg zegt dat niet dat de tranen op de memorial krokodillentranen waren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij zal ze waarschijnlijk ook niet zonder reden uit zijn testament gehouden hebben
Want jij weet precies waarop het verdriet van de broers tijdens de dienst was gebaseerdquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En een om je weer wat af te koelen
[ afbeelding ]
Oh nee, dat beweer ik ook niet hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan nóg zegt dat niet dat de tranen op de memorial krokodillentranen waren.
Want zelfs al had je geen al te beste band, dan nog kan je oprecht en intens verdrietig zijn om de dood van je broer.
In zijn geval lijkt me dat een goed begin...quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zelfs mijnaangestoken. Die luistert al twee dagen om de haverklap naar Man in the Mirror.
My bad. Ik dacht altijd dat hij een neef was maar hij is de zoon van Berry Gordy en MJ en Jermaine zingen in het achtergrondkoortje.quote:
Wat hangt dat wijf er ongeļnteresseerd bij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef sunny16947 het volgende:
Jermain Jackson in Celebrity BB 2007. Hoe bizar in gesprek met Jane Goody
Zit je nou mijn lief te dissen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
In zijn geval lijkt me dat een goed begin...
Ik las tot daar en dacht 'WTF?'.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
My bad. Ik dacht altijd dat hij een neef was maar hij is de zoon van Berry Gordy en MJ
Niet dissen hoor, ik vind het een naar figuur. Maar jou vind ik wel lief dus ik had beter niks kunnen zeggen.quote:
Ik denk dattie in 't echt meevalt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet dissen hoor, ik vind het een naar figuur. Maar jou vind ik wel lief dus ik had beter niks kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ieuwwwww, Freddy Krueger alert!!
Ik doe met Greys mee, dat wil zeggen, ik ga nuttig wezen.
Ik heb alleen die onderste even gekeken, maar die Prince ziet er daar best heel natuurlijk blond uit, niet of het geblondeerd is. Hij heeft daar echt nog van dat beetje dunne pluizige babyhaar. Wie is die vrouw die hem allerlei kunstjes (vogeltjesdansbewegingquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Shitney het volgende:
Waren deze al eens langs gekomen? Volgens mij niet.
Nee nog niet en deze?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Shitney het volgende:
If you say soquote:
Ochquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
In zijn geval lijkt me dat een goed begin...
http://www.ktla.com/news/(...)rial,0,3812756.storyquote:Experts said even a two-week delay between death and funeral is not unusual. The body of singer James Brown was kept in a sealed gold casket inside his South Carolina home for more than two months before being interred in 2007 at the home of one of his daughters.
Volgens mij is dat alleen de meting van de nederlandse zenders, ik heb bijvoorbeeld CNN gekeken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef Anonymousz het volgende:
ruim 2 miljoen nederlanders hadden gekeken naar de herdenkingsdienst ik had veel meer verwacht 1 achtste maar. Hoeveel nederlanders hadden naar joran gekeken 7 miljoen dacht ik?
in de VS had ik ook meer verwacht ruim 31 miljoen hoeveel mensen wonen in de vs ruim 300 miljoen?
ik zou zo echt niet willen en kunnen shoppenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef Ireth het volgende:
Happy Birthday Paris, 'gezellig' een middag shoppen met papa...
Thanks for the input Shitney! Leuke filmpjes!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Shitney het volgende:
Opa Joe ziet opportunities ...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef LoveLove het volgende:
In het 1e filmpje op het einde, vraagt Michael aan Paris wat ze graag wil...
"I'd do what you do... To dance and sing.. "
"Me too!" hoor je dan op de achtergrond... van Prince waarschijnlijk?!
CNN is er inderdaad niet bijgerekend.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen de meting van de nederlandse zenders, ik heb bijvoorbeeld CNN gekeken.
Had je dan niet wat extra tijd ingesteld? Bij dit soort dingen kun je er natuurlijk donder op zeggen dat het minstens 30 minuten uitloopt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef RSie het volgende:
[..]
CNN is er inderdaad niet bijgerekend.
ik heb ook lekker CNN gekeken aangezien ik geen zin had in dat poldercommentaar tussendoor.
wel gruwelijk irritant trouwens dat alles zo ontzettend uit is gelopen.
Ik had mijn DVD-recorder ingesteld op de memorial en het concert.
maar dankzij de uitloop heb ik het laatste uur van het concert er niet op staan.
Ik zat ook niet in mijn eigen huis op het moment van uitzenden dus kon de Recorder ook niet meer bijstellen.
heb overigens wel de complete memorial opgenomen vanaf de recorder bij mijn ouders thuis!!
Dat liedje van hem wat hieronder zit is ook zo mooi.quote:
Deze?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:51 schreef Stephinem het volgende:
Ik had een vraagje!
Bij die herdenking afgelopen dinsdag.Kwam er op een gegeven moment zo'n filmpje met veel hits!Maar ik kan dat nergens terug vinden op YouTube.Heeft iemand anders hem wel gevonden of ergens gezien!?
Ik zit in het huis van mijn ouders op het moment omdat zij op vakantie zijn, ik had de recorder in mijn eigen huis ingesteld om de memorial op ned3 op te nemen en daaropvolgende het concert van History op RTL5quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had je dan niet wat extra tijd ingesteld? Bij dit soort dingen kun je er natuurlijk donder op zeggen dat het minstens 30 minuten uitloopt.
Wel zonde, tho.
edit; of wacht. Of lees ik het nou verkeerd? Memorial heb je wel? Ik snap het ff niet.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen de meting van de nederlandse zenders, ik heb bijvoorbeeld CNN gekeken.
Wat een ontzettend gaaf filmpje.quote:
Een woord: belichting.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Stefan het volgende:
Als ik die foto nu zo zie op de telegraaf dan heb ik het idee dat ze de haren van de kids hebben geverfd en ze ook wat donkerder hebben gepoederd speciaal voor dinsdag.
Tof gedaan.quote:
quote:
En er is niets vreemds aan dat blonde kinderen later donker haar krijgen en donkere kinderen vrij licht zijn bij de geboorte en dan steeds wat donkerder kleuren.quote:
Je begint nu echt nog dommer dan normaal te raaskallen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Stefan het volgende:
Yeah right. Het haar van Prince de eerste is sowieso geverfd. En de 2 eerste kids zijn op de meeste foto's een stuk blanker dan dinsdag. Maar het werkte want iedereen zei: zie je nu wel dat ze op Michael lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tnx, dat topic had ik niet gezienquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, laten we het daar nog even over hebben. Miischien kun je hier je ei kwijt Stefan?
Leuk! Laatst was er ook zoiets in Antwerpen met de Sound of Music. Ik vraag me af hoe ze dit organiseren. Gewoon de choreografie op internet zetten en mee doen als je zin hebt? Of zullen het enkele dansscholen bij elkaar zijn?quote:
inderdaad. Vroeger had dat jochie wit blond haar en nu is ie opeens donker? Met dat haar van blanket is ook wat mis. Er zit echt niks van een neger in ze. Dit wil niet zeggen dan Wacko niet minder van ze hield en zich evengoed pappie van ze voelde maar ik zie hem niet aan voor een stabiele vader, eerder labiel. Die hele Jacko famile zijn vage gasten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Yeah right. Het haar van Prince de eerste is sowieso geverfd. En de 2 eerste kids zijn op de meeste foto's een stuk blanker dan dinsdag. Maar het werkte want iedereen zei: zie je nu wel dat ze op Michael lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is heel normaal hoor. Je ziet op de foto's van vroeger dat hij al wel donkere wenkbrauwen en ogen had. Blond haar wordt wel vaker bruin zodra men ouder wordt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
inderdaad. Vroeger had dat jochie wit blond haar en nu is ie opeens donker?
Als jij dat wilt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
hij heeft die kids gekocht, een zaadcel en een eicel, draagmoeder gezocht/gekocht dat was debbie, zij heeft die kids voldragen en voila: wacko is pappie.
Het haar van dekentje zou zomaar even door de stijltang gehaald kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
inderdaad. Vroeger had dat jochie wit blond haar en nu is ie opeens donker? Met dat haar van blanket is ook wat mis. Er zit echt niks van een neger in ze. Dit wil niet zeggen dan Wacko niet minder van ze hield en zich evengoed pappie van ze voelde maar ik zie hem niet aan voor een stabiele vader, eerder labiel. Die hele Jacko famile zijn vage gasten.
woops!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het haar van dekentje zou zomaar even door de stijltang gehaald kunnen zijn.
Ergens heb ik best het idee dat dit klopt , ik zie ook werkelijk helemaal geen enkel gelijkenis met paps en kotersquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
hij heeft die kids gekocht, een zaadcel en een eicel, draagmoeder gezocht/gekocht dat was debbie, zij heeft die kids voldragen en voila: wacko is pappie.
Maar dat is maar 1 filmpje er zijn misschien wel honderden momenten die wel ok zijn die wij hier niet te zien krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
met het verstrijken van de jaren komt dit verhaal nog wel eens naar boven. Als een familielid een boek gaat schrijven of wie weet 1 van die kids zelf? Niks mis mee dat ie het zo heeft aangepakt, is al vaker gebeurd zeker door mensen die poen hebben. Ik twijfel er verder niet aan dat hij het goed voorhad met zijn kinderen maar geschikt als een vader vind ik hem niet. Zeker als ik hem zo zie op dat filmpje wanneer hij dat jochie supergestressed de fles zag geven het zag er sowieso niet uit dat hij dit dagelijks deed.
laten we het zo stellen als adoptievader zou hij afgewezen worden (tenminste in NL). Sowieso had hij zich kunnen bedenken met een leven zoals hij leeft, publiek bezit zijnde, hij de kids nooit een normaal leven zou kunnen geven. Maar ik zie hem niet aan om realistisch te kunnen denken. Na zijn aap wilde hij kids, no matter what best egoistisch eigenlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef N.icka het volgende:
[..]
Maar dat is maar 1 filmpje er zijn misschien wel honderden momenten die wel ok zijn die wij hier niet te zien krijgen.
En welke ouder is wel volmaakt?
Wat je zegt is dus; geen enkele beroemde ouder mag kinderen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
laten we het zo stellen als adoptievader zou hij afgewezen worden (tenminste in NL). Sowieso had hij zich kunnen bedenken met een leven zoals hij leeft, publiek bezit zijnde, hij de kids nooit een normaal leven zou kunnen geven. Maar ik zie hem niet aan om realistisch te kunnen denken. Na zijn aap wilde hij kids, no matter what best egoistisch eigenlijk
Mijn bio over Wacko is binnen maar liefst 700 blz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |