Hoe weet jij nou of ze het niet twee jaar geleden (*uit duim zuigt*) al hadden bijgelegd?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heet dus krododillentranen. Decennia lang iemand laten verrotten en daarna janken als ie dood is en te laat.
Ah, oke. Maar goed, weet je, ik kan dat niet beoordelen, want ik ken ze niet en kan alleen afgaan op de roddels en vermoedens en speculaties van mensen zoals jij. Maar jij schijnt ze wel te kennen dat je het allemaal zo goed weet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk rekent iedereen zich rijk, als ik MJ's broer was ook. Mijn punt is niet of ze geld verdienen over MJ's rug, logisch, maar dat sommigen doen alsof de familie zo close en vreedzaam is.
Misschien waren ze dat inmiddels wel allang, maar hielden ze dat uit de pers alsof ze nog een beetje een priveleven hadden. Bedoel, kweet ook niet offie zijn kont afveegde met edet of page zeg maar.. sommige dingen blijven nu eenmaal prive.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk rekent iedereen zich rijk, als ik MJ's broer was ook. Mijn punt is niet of ze geld verdienen over MJ's rug, logisch, maar dat sommigen doen alsof de familie zo close en vreedzaam is.
LEZENquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat kan dan geen oprecht verdriet wezen?
Dat is gewoon verdriet. En verdriet valt niet af te meten in gradaties. (imho..)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
LEZEN
Als je verdriet hebt om het feit dat je niet meer de kans hebt om het goed te maken terwijl je daar decennia de kans voor had, dat is vals sentiment.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:11 schreef Shitney het volgende:
De kinderen van al zijn broers en zussen hadden trouwens een goed contact met hun oom,
Tuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
LEZEN
Als je verdriet hebt om het feit dat je niet meer de kans hebt om het goed te maken terwijl je daar decennia de kans voor had, dat is vals sentiment.
Hij zal ze waarschijnlijk ook niet zonder reden uit zijn testament gehouden hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh, het laatste wat me boeit is die familie. Ik vond en vind het een stel lijkenpikkers, al 25 jaar overigens. Ik trek hun oprechtheid in twijfel, ze rekenen zich allemaal al rijk aan erfenissen, royalties, komende touren, cd's, en natuurlijk alles op Blu Ray via Joe's bedrijf.
Dat is nog wel de grootste tragedie voor Jackson, die lowlife familie van hem, Janet en zijn moeder daargelaten.
Ja, want je laat je kinderen bij je broer logeren en met hem mee op reis gaan als je je broer haat en nooit met hem praat. En dan ga je ook elke dag naar een rechtszaal om zijn hand vast te houden en de wereld te laten zien dat jij wel achter hem staat. Dat ik dat nou nooit begrepen heb!quote:
Ieuwwwww, Freddy Krueger alert!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En een om je weer wat af te koelen
[ afbeelding ]
Maar dan nóg zegt dat niet dat de tranen op de memorial krokodillentranen waren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij zal ze waarschijnlijk ook niet zonder reden uit zijn testament gehouden hebben
Want jij weet precies waarop het verdriet van de broers tijdens de dienst was gebaseerdquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En een om je weer wat af te koelen
[ afbeelding ]
Oh nee, dat beweer ik ook niet hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan nóg zegt dat niet dat de tranen op de memorial krokodillentranen waren.
Want zelfs al had je geen al te beste band, dan nog kan je oprecht en intens verdrietig zijn om de dood van je broer.
In zijn geval lijkt me dat een goed begin...quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zelfs mijnaangestoken. Die luistert al twee dagen om de haverklap naar Man in the Mirror.
My bad. Ik dacht altijd dat hij een neef was maar hij is de zoon van Berry Gordy en MJ en Jermaine zingen in het achtergrondkoortje.quote:
Wat hangt dat wijf er ongeļnteresseerd bij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef sunny16947 het volgende:
Jermain Jackson in Celebrity BB 2007. Hoe bizar in gesprek met Jane Goody
Zit je nou mijn lief te dissen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
In zijn geval lijkt me dat een goed begin...
Ik las tot daar en dacht 'WTF?'.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
My bad. Ik dacht altijd dat hij een neef was maar hij is de zoon van Berry Gordy en MJ
Niet dissen hoor, ik vind het een naar figuur. Maar jou vind ik wel lief dus ik had beter niks kunnen zeggen.quote:
Ik denk dattie in 't echt meevalt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet dissen hoor, ik vind het een naar figuur. Maar jou vind ik wel lief dus ik had beter niks kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ieuwwwww, Freddy Krueger alert!!
Ik doe met Greys mee, dat wil zeggen, ik ga nuttig wezen.
Ik heb alleen die onderste even gekeken, maar die Prince ziet er daar best heel natuurlijk blond uit, niet of het geblondeerd is. Hij heeft daar echt nog van dat beetje dunne pluizige babyhaar. Wie is die vrouw die hem allerlei kunstjes (vogeltjesdansbewegingquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Shitney het volgende:
Waren deze al eens langs gekomen? Volgens mij niet.
Nee nog niet en deze?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Shitney het volgende:
Waren deze al eens langs gekomen? Volgens mij niet.
If you say soquote:
Ochquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
In zijn geval lijkt me dat een goed begin...
http://www.ktla.com/news/(...)rial,0,3812756.storyquote:Experts said even a two-week delay between death and funeral is not unusual. The body of singer James Brown was kept in a sealed gold casket inside his South Carolina home for more than two months before being interred in 2007 at the home of one of his daughters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |