In zijn geval lijkt me dat een goed begin...quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zelfs mijnaangestoken. Die luistert al twee dagen om de haverklap naar Man in the Mirror.
My bad. Ik dacht altijd dat hij een neef was maar hij is de zoon van Berry Gordy en MJ en Jermaine zingen in het achtergrondkoortje.quote:
Wat hangt dat wijf er ongeïnteresseerd bij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef sunny16947 het volgende:
Jermain Jackson in Celebrity BB 2007. Hoe bizar in gesprek met Jane Goody
Zit je nou mijn lief te dissen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
In zijn geval lijkt me dat een goed begin...
Ik las tot daar en dacht 'WTF?'.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
My bad. Ik dacht altijd dat hij een neef was maar hij is de zoon van Berry Gordy en MJ
Niet dissen hoor, ik vind het een naar figuur. Maar jou vind ik wel lief dus ik had beter niks kunnen zeggen.quote:
Ik denk dattie in 't echt meevalt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet dissen hoor, ik vind het een naar figuur. Maar jou vind ik wel lief dus ik had beter niks kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ieuwwwww, Freddy Krueger alert!!
Ik doe met Greys mee, dat wil zeggen, ik ga nuttig wezen.
Ik heb alleen die onderste even gekeken, maar die Prince ziet er daar best heel natuurlijk blond uit, niet of het geblondeerd is. Hij heeft daar echt nog van dat beetje dunne pluizige babyhaar. Wie is die vrouw die hem allerlei kunstjes (vogeltjesdansbewegingquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Shitney het volgende:
Waren deze al eens langs gekomen? Volgens mij niet.
Nee nog niet en deze?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Shitney het volgende:
Waren deze al eens langs gekomen? Volgens mij niet.
If you say soquote:
Ochquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
In zijn geval lijkt me dat een goed begin...
http://www.ktla.com/news/(...)rial,0,3812756.storyquote:Experts said even a two-week delay between death and funeral is not unusual. The body of singer James Brown was kept in a sealed gold casket inside his South Carolina home for more than two months before being interred in 2007 at the home of one of his daughters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |