Je vergeet Rockwell, die had ook talentquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:17 schreef Shitney het volgende:
Tja, het is wel duidelijk wie het talent in de familie had.
Dat je je zo voelt ok, kan ik me misschien wel voorstellen. Maar het gaat wel heel ver om een nummer met zo'n tekst de wereld in te gooien zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:15 schreef Stefan het volgende:
Nog even voor alle mensen die vonden dat de broers zo mooi verdrietig waren. Los van t feit dat ze een stel bloedzuigers waren, hier nog een mooie vergeten song van Jermaine na de release van Michaels album Bad. Een duidelijkere sneer krijg je niet (al is dit nummer uiteraard een jaar of 20 oud.)
Word To The Badd!! lyrics0
Voor de duidelijkheid, ik vind Michaels muziek geweldig, vooral de albums Off the Wall en Thriller, en losse nummers als One Day In Your Life, Liberian Girl enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
Stefan, probeer het eens met je andere been, dat uit bed stappen!
Wat Stefan dan weer niet post is het deel van de lyrics waarin hij zingt: Pick up the phone, don't be alone, please come back home...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
Stefan, probeer het eens met je andere been, dat uit bed stappen!
Nee hoor, ik vind het wel interessant om te lezen, die tekst. Maar zoals je al aangeeft, het is al heel oud en het zegt dus NIETS over dat Jermaine NU niet verdrietig zou zijn omdat zijn broer dood is. Dat vind ik dan weer kinderachtig van je, dat toontje 'voor de mensen die de broers zo mooi verdrietig vonden'. Kom op, in 20 jaar tijd kan er veel veranderen. En dan nog wenste hij hem vast niet dood, toen hij die tekst schreef.
Kan me wel voorstellen dat hij destijds pissed was en zich in de steek gelaten voelde, of dat nou terecht was of niet.
Het is ook alleen in Azië daadwerkelijk uitgebracht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat je je zo voelt ok, kan ik me misschien wel voorstellen. Maar het gaat wel heel ver om een nummer met zo'n tekst de wereld in te gooien zeg
Maar dat maak je hiermee niet duidelijk. Het enige wat je doet is het verdriet van de familie in diskrediet brengen en dat is gewoon laag en misselijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik vind Michaels muziek geweldig, vooral de albums Off the Wall en Thriller, en losse nummers als One Day In Your Life, Liberian Girl enzo.
Maar ik bied hier wat tegenwicht in het continue HALELUAH VOOR ONZE MESSIAS toon.Michael was hoe je het ook wendt of keert een rare snuiter.
Volgens mij is er niemand hier die ontkent dat het een rare snuiter was. En er is me dunkt al voldoende kritiek langsgekomen, ook van ons zelf! Alleen de één vindt hem iets minder vreemd (en meer sekseh) dan de ander. Ik noem geen namenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik vind Michaels muziek geweldig, vooral de albums Off the Wall en Thriller, en losse nummers als One Day In Your Life, Liberian Girl enzo.
Maar ik bied hier wat tegenwicht in het continue HALELUAH VOOR ONZE MESSIAS toon.Michael was hoe je het ook wendt of keert een rare snuiter.
Oh, het laatste wat me boeit is die familie. Ik vond en vind het een stel lijkenpikkers, al 25 jaar overigens. Ik trek hun oprechtheid in twijfel, ze rekenen zich allemaal al rijk aan erfenissen, royalties, komende touren, cd's, en natuurlijk alles op Blu Ray via Joe's bedrijf.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:30 schreef Shitney het volgende:
Het enige wat je doet is het verdriet van de familie in diskrediet brengen en dat is gewoon laag en misselijk.
Sja, ik kijk dan ook niet door een roze Jackson brilquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef Shitney het volgende:
Dat zegt eigenlijk meer over jou dan over hen. Maar dat is mijn bescheiden mening.
nah, je lult voornamelijk de broddelpers na natuurlijk, dat is wat andersquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja, ik kijk dan ook niet door een roze Jackson bril
Ik durf gewoon kritisch te zijn en vraagtekens te zetten bij dingen rond MJ.
Oh hij mag best hun oprechtheid in twijfel trekken hoor. Doe ik ook wel een beetje eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef Shitney het volgende:
Dat zegt eigenlijk meer over jou dan over hen. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik zei er zelf al bij dat het nummer 20 jaar oud is. Maar het illustreert wel hoe de broers over hem dachten, Jermaine is na MJ en Janet de volgende getalendeerde broer. de rest kan helemaal niks behalve geld over balk smijten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Maar het is natuurlijk onzin om te roepen dat als iemand 20 jaar geleden een negatief nummer heeft uitgebracht, dat die dan nu sowieso geen enkel verdriet zal hebben om de dood van zijn broer.
Dat heet dus krododillentranen. Decennia lang iemand laten verrotten en daarna janken als ie dood is en te laat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
Omdat je dan weet dat er geen kans meer is om het uit te praten en goed te maken.
Dat is dan ook geen Jackson, maar een Gordy.quote:
Jij enorme criticaster, jij!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:50 schreef Stefan het volgende:
Ik durf gewoon kritisch te zijn en vraagtekens te zetten bij dingen rond MJ.
Ik vind dat echt niet netjes. Je kan niet in iemands hoofd en hart kijken en iedereen gaat anders om met verdriet. De verlekkerde manier waarop Stefan zit te fappen om het feit dat die mensen hun broer en zoon kwijt zijn vind ik echt beneden alle peil. Maar die karma-boemerang komt altijd terug, dus daar komt ie nog wel achter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hij mag best hun oprechtheid in twijfel trekken hoor. Doe ik ook wel een beetje eerlijk gezegd.
Ik denk ook dat ze niet allemaal zuivere koffie zijn.
Maar het is natuurlijk onzin om te roepen dat als iemand 20 jaar geleden een negatief nummer heeft uitgebracht, dat die dan nu sowieso geen enkel verdriet zal hebben om de dood van zijn broer.
En dat kan dan geen oprecht verdriet wezen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heet dus krododillentranen. Decennia lang iemand laten verrotten en daarna janken als ie dood is en te laat.
Natuurlijk rekent iedereen zich rijk, als ik MJ's broer was ook. Mijn punt is niet of ze geld verdienen over MJ's rug, logisch, maar dat sommigen doen alsof de familie zo close en vreedzaam is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:03 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie Sunny, jij hebt wel erg grote duimen.
Wacht nou maar rustig af, wellicht krijg je gelijk, en wellicht ook niet. Maar om nu al zo stellig te doen vind ik wel een beetje over the top.
Ik bedoel, het zal niet alleen de Jackson family zijn die eventueel een slaatje gaat slaan uit de dood van MJ, er zullen wel meer lijkenpikkers opstaan die doen voorkomen alsof ze beste vrienden met waren, of gewoon, proberen nog wat centjes aan hem te verdienen. Dat zag je trouwens al op Ebay, met de verkoop van dat boekkie en dat domein.
En denk eens na, als jij een broer van MJ was, zou jij het niet doen? Zou jij integer zijn en geen geld willen verdienen aan je wereldberoemde broertje?? Ik denk zomaar van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |