abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:19:49 #176
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70805007
Na al die berichten over naaldenprikken in zijn vingertoppen, kijk ik toch even anders naar die pleistertjes om zijn vingers.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_70805016
Ik vind deze 'discussie' zo leuk! Jarenlang was ik als klein meisje verliefd op die man en altijd werd ik er mee gepest. Blijk ik na zijn dood 16 jaar later volledig normaal te zijn geweest!

Het was inderdaad een mooie man, tot een aantal jaar geleden.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:20:06 #178
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805018
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:17 schreef Shitney het volgende:
Tja, het is wel duidelijk wie het talent in de familie had.
Je vergeet Rockwell, die had ook talent

Over talent gesproken. Waarom is 3T er mee gestopt, die had een paar leuke hits, laatste 6 jaar terug
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70805077
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:15 schreef Stefan het volgende:
Nog even voor alle mensen die vonden dat de broers zo mooi verdrietig waren. Los van t feit dat ze een stel bloedzuigers waren, hier nog een mooie vergeten song van Jermaine na de release van Michaels album Bad. Een duidelijkere sneer krijg je niet (al is dit nummer uiteraard een jaar of 20 oud.)

Word To The Badd!! lyrics0

Dat je je zo voelt ok, kan ik me misschien wel voorstellen. Maar het gaat wel heel ver om een nummer met zo'n tekst de wereld in te gooien zeg
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:22:31 #180
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805079
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
Stefan, probeer het eens met je andere been, dat uit bed stappen!
Voor de duidelijkheid, ik vind Michaels muziek geweldig, vooral de albums Off the Wall en Thriller, en losse nummers als One Day In Your Life, Liberian Girl enzo.

Maar ik bied hier wat tegenwicht in het continue HALELUAH VOOR ONZE MESSIAS toon. Michael was hoe je het ook wendt of keert een rare snuiter.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:26:53 #181
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70805175
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
Stefan, probeer het eens met je andere been, dat uit bed stappen!

Nee hoor, ik vind het wel interessant om te lezen, die tekst. Maar zoals je al aangeeft, het is al heel oud en het zegt dus NIETS over dat Jermaine NU niet verdrietig zou zijn omdat zijn broer dood is. Dat vind ik dan weer kinderachtig van je, dat toontje 'voor de mensen die de broers zo mooi verdrietig vonden'. Kom op, in 20 jaar tijd kan er veel veranderen. En dan nog wenste hij hem vast niet dood, toen hij die tekst schreef.
Kan me wel voorstellen dat hij destijds pissed was en zich in de steek gelaten voelde, of dat nou terecht was of niet.
Wat Stefan dan weer niet post is het deel van de lyrics waarin hij zingt: Pick up the phone, don't be alone, please come back home...

Wat inderdaad meer als een broer die zich in de steek gelaten voelt klinkt en misschien ook wel moeite heeft met en jaloers is op het enorme succes. En laten we eerlijk zijn, wie van ons zou dat nou niet hebben als ons kleine broertje Michael Jackson succes zou hebben? Het lijkt mij in ieder geval niet leuk om altijd in de schaduw te staan, zeker niet als je in hetzelfde vak zit.

Maar dat doet er allemaal niet toe, kennelijk heeft Stefan nog nooit meegemaakt dat het niets uitmaakt of je nu ruzie had of niet, of elkaar al weken of maanden niet gesproken had of niet, maar dat het dan toch verdomd veel zeer doet als iemand waarvan je houdt doodgaat. Misschien nog wel meer zeer dan wanneer je elkaar gisteren nog gezegd had dat je van elkaar houdt.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:28:53 #182
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70805215
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Dat je je zo voelt ok, kan ik me misschien wel voorstellen. Maar het gaat wel heel ver om een nummer met zo'n tekst de wereld in te gooien zeg
Het is ook alleen in Azië daadwerkelijk uitgebracht.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:30:51 #183
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70805260
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, ik vind Michaels muziek geweldig, vooral de albums Off the Wall en Thriller, en losse nummers als One Day In Your Life, Liberian Girl enzo.

Maar ik bied hier wat tegenwicht in het continue HALELUAH VOOR ONZE MESSIAS toon. Michael was hoe je het ook wendt of keert een rare snuiter.
Maar dat maak je hiermee niet duidelijk. Het enige wat je doet is het verdriet van de familie in diskrediet brengen en dat is gewoon laag en misselijk.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70805262
Vonden jullie het trouwens ook niet wat vreemd dat Jermaine zo snel na de dood van zijn broer al op Neverland een interview gaf?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 10:42:30 #185
163650 Greys
pi_70805493
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Volgens mij is er niemand hier die ontkent dat het een rare snuiter was. En er is me dunkt al voldoende kritiek langsgekomen, ook van ons zelf! Alleen de één vindt hem iets minder vreemd (en meer sekseh) dan de ander. Ik noem geen namen

Maar je weet donders goed wat ik bedoel, die tekst zegt absoluut niets over het feit of Jermaine nu wel of niet verdrietig is om de dood van zijn broer.
Dat hij destijds de tering in had kan ik me wel een beetje voorstellen zelfs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:43:55 #186
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805535
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:30 schreef Shitney het volgende:

Het enige wat je doet is het verdriet van de familie in diskrediet brengen en dat is gewoon laag en misselijk.
Oh, het laatste wat me boeit is die familie. Ik vond en vind het een stel lijkenpikkers, al 25 jaar overigens. Ik trek hun oprechtheid in twijfel, ze rekenen zich allemaal al rijk aan erfenissen, royalties, komende touren, cd's, en natuurlijk alles op Blu Ray via Joe's bedrijf.

Dat is nog wel de grootste tragedie voor Jackson, die lowlife familie van hem, Janet en zijn moeder daargelaten.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:47:17 #187
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70805600
Dat zegt eigenlijk meer over jou dan over hen. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:50:48 #188
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805687
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef Shitney het volgende:
Dat zegt eigenlijk meer over jou dan over hen. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Sja, ik kijk dan ook niet door een roze Jackson bril
Ik durf gewoon kritisch te zijn en vraagtekens te zetten bij dingen rond MJ.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:52:22 #189
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70805730
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Sja, ik kijk dan ook niet door een roze Jackson bril
nah, je lult voornamelijk de broddelpers na natuurlijk, dat is wat anders
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 10:52:44 #190
163650 Greys
pi_70805741
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef Shitney het volgende:
Oh hij mag best hun oprechtheid in twijfel trekken hoor. Doe ik ook wel een beetje eerlijk gezegd.
Ik denk ook dat ze niet allemaal zuivere koffie zijn.

Maar het is natuurlijk onzin om te roepen dat als iemand 20 jaar geleden een negatief nummer heeft uitgebracht, dat die dan nu sowieso geen enkel verdriet zal hebben om de dood van zijn broer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 10:55:54 #191
163650 Greys
pi_70805830
Nog even over Jermaine, zelfs al was het nog steeds geen koek en ei tussen die twee, dan nóg kan je intens verdrietig zijn om iemands dood hoor. Omdat je dan weet dat er geen kans meer is om het uit te praten en goed te maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:57:14 #192
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805860
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef Greys het volgende:

Maar het is natuurlijk onzin om te roepen dat als iemand 20 jaar geleden een negatief nummer heeft uitgebracht, dat die dan nu sowieso geen enkel verdriet zal hebben om de dood van zijn broer.
Ik zei er zelf al bij dat het nummer 20 jaar oud is. Maar het illustreert wel hoe de broers over hem dachten, Jermaine is na MJ en Janet de volgende getalendeerde broer. de rest kan helemaal niks behalve geld over balk smijten.

Hij zal wel verdriet hebben maar aan de andere kant, wat hebben ze de afgekopen 20 jaar gedaan voor elkaar? Geen ene moer. Ze wilden alleen maar nemen en nemen, en gaven niks terug. Als de tranen gedroogd zijn komen de deals op tafel.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:58:32 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805893
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
Omdat je dan weet dat er geen kans meer is om het uit te praten en goed te maken.
Dat heet dus krododillentranen. Decennia lang iemand laten verrotten en daarna janken als ie dood is en te laat.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:03:16 #194
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70806020
Gossie Sunny, jij hebt wel erg grote duimen.
Wacht nou maar rustig af, wellicht krijg je gelijk, en wellicht ook niet. Maar om nu al zo stellig te doen vind ik wel een beetje over the top.

Ik bedoel, het zal niet alleen de Jackson family zijn die eventueel een slaatje gaat slaan uit de dood van MJ, er zullen wel meer lijkenpikkers opstaan die doen voorkomen alsof ze beste vrienden met waren, of gewoon, proberen nog wat centjes aan hem te verdienen. Dat zag je trouwens al op Ebay, met de verkoop van dat boekkie en dat domein.

En denk eens na, als jij een broer van MJ was, zou jij het niet doen? Zou jij integer zijn en geen geld willen verdienen aan je wereldberoemde broertje?? Ik denk zomaar van niet.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:03:48 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70806037
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:20 schreef Stefan het volgende:
Je vergeet Rockwell, die had ook talent
Dat is dan ook geen Jackson, maar een Gordy.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 11:03:51 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_70806039
Nu op CNN, Larry King en de dermatoloog van MJ, Dr. Klein.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:05:28 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70806091
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:50 schreef Stefan het volgende:

Jij enorme criticaster, jij!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:06:45 #198
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70806131
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh hij mag best hun oprechtheid in twijfel trekken hoor. Doe ik ook wel een beetje eerlijk gezegd.
Ik denk ook dat ze niet allemaal zuivere koffie zijn.

Ik vind dat echt niet netjes. Je kan niet in iemands hoofd en hart kijken en iedereen gaat anders om met verdriet. De verlekkerde manier waarop Stefan zit te fappen om het feit dat die mensen hun broer en zoon kwijt zijn vind ik echt beneden alle peil. Maar die karma-boemerang komt altijd terug, dus daar komt ie nog wel achter.
Ik vind de Jacksons ook talentlozere has-beens die nog steeds meeliften op het succes van hun broer, maar dit vind ik echt onfatsoenlijk.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:08:15 #199
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70806178
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat heet dus krododillentranen. Decennia lang iemand laten verrotten en daarna janken als ie dood is en te laat.
En dat kan dan geen oprecht verdriet wezen?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:08:31 #200
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70806187
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:03 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie Sunny, jij hebt wel erg grote duimen.
Wacht nou maar rustig af, wellicht krijg je gelijk, en wellicht ook niet. Maar om nu al zo stellig te doen vind ik wel een beetje over the top.

Ik bedoel, het zal niet alleen de Jackson family zijn die eventueel een slaatje gaat slaan uit de dood van MJ, er zullen wel meer lijkenpikkers opstaan die doen voorkomen alsof ze beste vrienden met waren, of gewoon, proberen nog wat centjes aan hem te verdienen. Dat zag je trouwens al op Ebay, met de verkoop van dat boekkie en dat domein.

En denk eens na, als jij een broer van MJ was, zou jij het niet doen? Zou jij integer zijn en geen geld willen verdienen aan je wereldberoemde broertje?? Ik denk zomaar van niet.
Natuurlijk rekent iedereen zich rijk, als ik MJ's broer was ook. Mijn punt is niet of ze geld verdienen over MJ's rug, logisch, maar dat sommigen doen alsof de familie zo close en vreedzaam is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')