abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:22:14 #102
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70797882
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Och, ze ging niet alleen in SHO door het lint, maar ook in MUZ

Shitney, welke foto bedoel jij??
Er bestaat een foto van MJ waarop hij allemaal pleistertjes/verband/post-its rondom zijn mond en onder zijn neus heeft geplakt. Greys kan hem hopelijk wel boven water krijgen.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:24:22 #103
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70797958
Gevonden! Een andere zelfs, met Blanket!

Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:25:20 #104
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70797996
Ik schrijf net in het kidstopic dat ik de gelijkenis met Blanket nog niet echt gezien heb, maar op deze foto zie ik het dan weer wel.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 23:27:55 #105
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70798078
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat zal wel een geloofskwestie zijn?
Nou ik vind het ook een raar idee dat hij zonder begraven zou worden eerlijk gezegd
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_70798113
Arme Robijn. Die is een beetje de weg kwijt door het hele gebeuren denk ik.

Die vitiligo-foto's die gelinkt werden waren we erg duidelijk en ook zeker consistent met wat ik weet over vitiligo. Ik had vanavond nog een klant die het ook heeft en in relatief ernstige mate.
pi_70798152
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Shitney het volgende:
Ik schrijf net in het kidstopic dat ik de gelijkenis met Blanket nog niet echt gezien heb, maar op deze foto zie ik het dan weer wel.
Dat is natuurlijk wel na alle verbouwingen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:32:17 #108
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_70798218
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Shitney het volgende:

Vooral Blanket en Prince lijken hier beswel op Michael, vinnik...

Nog meer foto's van de memorial
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:33:37 #109
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70798263
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:30 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel na alle verbouwingen.
Ik weet zelf heel goed wat ik bedoel, dank je. En dat is dus niet dat ik de gelijkenis na alle verbouwingen zie, maar de gelijkenis met de Michael die Who's loving you en Rockin'Robin zong.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:35:43 #110
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70798346
@ElizabethR:

Dit is zo'n moment waarop ik MJ heel erg oprecht vind. Ik snap echt wel dat die acceptance speeches allemaal vantevoren bedacht worden en ingestudeerd zijn en dat ie er duizenden gegeven heeft in zijn leven, maar toch gelóóf ik wat hij zegt.

Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:39:42 #111
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70798498

Sorry hoor, maar als je nu nog niet ziet dat Prince op Michael lijkt...
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70798551
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sorry hoor, maar als je nu nog niet ziet dat Prince op Michael lijkt...
Ik vind "m meer op de opa lijken.
pi_70798578
Zijn kindertjes zijn wel allemaal bloedmooi... Ben erg benieuwd hoe ze opgroeien en of we later nog veel van ze zullen horen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:42:47 #114
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_70798613
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:41 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik vind "m meer op de opa lijken.
Oef! Zal 'ie blij mee zijn....

Ik vind Joe J een beetje op Fred West lijken. Da's best erg...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_70798658
Je ziet in ieder geval heel goed dat ze alle drie niet 100% blank zijn. En dan niet eens per se qua huid, maar vooral qua ogen en haar. En bij Prince ook aan de mond.
pi_70798935
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef Ceehaa het volgende:
Je ziet in ieder geval heel goed dat ze alle drie niet 100% blank zijn. En dan niet eens per se qua huid, maar vooral qua ogen en haar. En bij Prince ook aan de mond.
De roots van enkele voorouders is ineens teruggekomen.
pi_70798977
Huh?
pi_70799078
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef Ceehaa het volgende:
Huh?
Zijn kinderen hebben nogal veel blanke en indiaanse trekken, net zoals er in de stamboom van de Jacksons zit blijkbaar.
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:17:29 #119
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70799666
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Zijn kindertjes zijn wel allemaal bloedmooi... Ben erg benieuwd hoe ze opgroeien en of we later nog veel van ze zullen horen.
Ja dat zijn mooie kinderen..
pi_70799714
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:17 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat zijn mooie kinderen..

Alle kinderen zijn mooi toch?
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:35:12 #121
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70800114
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat heb jij ook gelijk in !
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:45:40 #122
251975 kissaa
fka: kissa
pi_70800383
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik mis de beste man toch wel hoor. Toen Michael die concerten gaf in de Arena hebben mijn oma en tante mij als verassing
Verassing
pi_70800398
quote:

[..]

ehm....

neh
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:53:06 #124
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70800562
Whoopi

En Cicely Tyson heeft ook wat mooie dingen gezegd na de memorial, hier is een stukje:

Ze legde ook uit dat Michael de handschoen begon te dragen vanwege vitiligo, maar dat kan ik ff nergens terugvinden Ze werkte samen met de designer die de handschoen ontwierp ofzo en daar wist ze het van.

[ Bericht 40% gewijzigd door JX op 09-07-2009 01:00:45 ]
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:12:51 #125
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70800988
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:35 schreef Shitney het volgende:
@ElizabethR:

Dit is zo'n moment waarop ik MJ heel erg oprecht vind. Ik snap echt wel dat die acceptance speeches allemaal vantevoren bedacht worden en ingestudeerd zijn en dat ie er duizenden gegeven heeft in zijn leven, maar toch gelóóf ik wat hij zegt.

Sorry, ik was even weg

Ik heb het gekeken en ik vind het juist helemaal niet oprecht. Hij klinkt in mijn oren heel verveeld. De toon in zijn zinnen gaat op het einde van de zinnen omlaag, en het laatste woord rekt hij uit, echt zo van ' booooooring'.

Ik probeer het even te verduidelijken:

I have been performing since the age of fiiiiiiivvvveeee
And it's because of moments like thiiiiiiis
That I can say with all my heeeaaaaart
That I am very prouououd

Nee, dit doet het niet voor mij.
Ik denk, althans, dat is mijn gevoel erbij, en dat heb ik al eerder gezegd ook, dat ie in het openbaar alles behalve zichzelf is geweest en constant een rol speelde. Ik hoop dat ie in zijn eigen omgeving, zonder gezeur van achterlijke hysterische mensen die constant om hem heen hangen te janken en schreeuwen, wel zichzelf kon en mocht zijn.

Overigens krijg ik dus echt last van plaatsvervangende schaamte als ik van die hysterische gevallen zie janken en schreeuwen en net doen alsof ze dood gaan.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:15:17 #126
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70801037
quote:

[..]

Welnee, ik ken wel wat lelijke mormels hoor.

Heb je die dochter van....... verdomme, hoe heet dat nietszeggende stel ook weer, dat fotomodel en die Peter Andre of zoiets, wel eens gezien? Aartslelijk.

-edit-

Fotooke

donderdag 9 juli 2009 @ 01:22:10 #127
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801143
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sorry, ik was even weg

Ik heb het gekeken en ik vind het juist helemaal niet oprecht. Hij klinkt in mijn oren heel verveeld. De toon in zijn zinnen gaat op het einde van de zinnen omlaag, en het laatste woord rekt hij uit, echt zo van ' booooooring'.

Ik probeer het even te verduidelijken:

I have been performing since the age of fiiiiiiivvvveeee
And it's because of moments like thiiiiiiis
That I can say with all my heeeaaaaart
That I am very prouououd

Nee, dit doet het niet voor mij.
Ik denk, althans, dat is mijn gevoel erbij, en dat heb ik al eerder gezegd ook, dat ie in het openbaar alles behalve zichzelf is geweest en constant een rol speelde. Ik hoop dat ie in zijn eigen omgeving, zonder gezeur van achterlijke hysterische mensen die constant om hem heen hangen te janken en schreeuwen, wel zichzelf kon en mocht zijn.

Overigens krijg ik dus echt last van plaatsvervangende schaamte als ik van die hysterische gevallen zie janken en schreeuwen en net doen alsof ze dood gaan.
Ik snap je. En die plaatsvervangende schaamte herken ik wel. Ik ben bj veel concerten geweest, maar heb nooit gejankt, noch ben ik flauwgevallen .

Ik weet ook wel dat het ingestudeerd is, dat hoor je ook, maar toch geloof ik het. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik fan ben. Ik ben dol op de Michael Jackson die ik zie. Hij laat me geloven in sunshine en vanilleijsjes en verjaardagsfeestjes toen je klein was en op schoot zitten bij je moeder terwijl je er al veel te oud voor bent. Kortom: in leuke, lieve, mooie dingen. Om met the sound of music te spreken: my favorite things, daar associeer ik Michael Jackson mee. Maar dat komt misschien ook omdat ik fan werd op een leeftijd dat al die favorite things ook nog echt favorite things waren, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij is voor mij het symbool van mijn eigen onschuld. En dat hoor en zie ik waarschijnlijk terug als ik nu clipjes zie.

Misschien is dat wel de massale aantrekkingskracht die Michael Jackson op zoveel mensen had. Dat door zijn eigen kinderlijke gedrag en doordat hij ook echt nog een kind was toen je hem leerde kennen, hij je raakt in dat deel van jezelf dat ook nog kind is. Of klinkt dat nu echt te zoetsappig?
Does it lead you home?
When you're all alone
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 01:24:43 #128
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70801183
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:26:40 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70801209
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:22 schreef Shitney het volgende:
Hij laat me geloven in sunshine
SUNSHINE..

MOONLIGHT..

GOOD TIMES..

BOOGIE!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:26:53 #130
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801212
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef JX het volgende:
Ze legde ook uit dat Michael de handschoen begon te dragen vanwege vitiligo, maar dat kan ik ff nergens terugvinden Ze werkte samen met de designer die de handschoen ontwierp ofzo en daar wist ze het van.
Ik zei een aantal topics geleden ook al dat ik dacht dat die pleisters wellicht met vitiligo te maken hadden omdat je je vingers niet kunt make-uppen. En op de fotos die Greys eerder postte zie je ook dat zijn vingers en met name zijn nagels heel erg verkleurd zijn en er een beetje eng uitzien.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:29:21 #131
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801249
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:26 schreef eleusis het volgende:

[..]

SUNSHINE..

MOONLIGHT..

GOOD TIMES..

BOOGIE!

Ik hoop zo dat ik dat vest krijg waar dat opstaat. Mijn man heeft als verrassing iets voor me besteld maar ik weet niet welke. Als het niet dat vest is dan bestel ik die alsnog. Mijn zoontje krijgt een t-shirt met Let's dance, let's shout, shake your body down to the ground. Daar word ik ook zo blij van, van die tekst. Zo heerlijk positief, we zouden allemaal vaker lekker moeten schreeuwen en dansen van plezier.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:33:17 #132
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801304
quote:
Wat betekent emaciated?
Does it lead you home?
When you're all alone
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 01:38:46 #133
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70801368
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:33 schreef Shitney het volgende:

[..]

Wat betekent emaciated?
uitgeteerd of extreem mager
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:38:58 #134
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70801371
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:22 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik snap je. En die plaatsvervangende schaamte herken ik wel. Ik ben bj veel concerten geweest, maar heb nooit gejankt, noch ben ik flauwgevallen .

Ik weet ook wel dat het ingestudeerd is, dat hoor je ook, maar toch geloof ik het. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik fan ben. Ik ben dol op de Michael Jackson die ik zie. Hij laat me geloven in sunshine en vanilleijsjes en verjaardagsfeestjes toen je klein was en op schoot zitten bij je moeder terwijl je er al veel te oud voor bent. Kortom: in leuke, lieve, mooie dingen. Om met the sound of music te spreken: my favorite things, daar associeer ik Michael Jackson mee. Maar dat komt misschien ook omdat ik fan werd op een leeftijd dat al die favorite things ook nog echt favorite things waren, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij is voor mij het symbool van mijn eigen onschuld. En dat hoor en zie ik waarschijnlijk terug als ik nu clipjes zie.

Misschien is dat wel de massale aantrekkingskracht die Michael Jackson op zoveel mensen had. Dat door zijn eigen kinderlijke gedrag en doordat hij ook echt nog een kind was toen je hem leerde kennen, hij je raakt in dat deel van jezelf dat ook nog kind is. Of klinkt dat nu echt te zoetsappig?
Nee, helemaal niet te zoetsappig. Ik snap je wel hoor. Ik kan me je gevoel ook heel goed voorstellen, alleen heb ik dat zelf niet zo gauw met mensen, hoe beroemd dan ook. Ik kan wel heel erg lyrisch worden over hun prestaties, met name op het artistieke vlak, maar verder doet hun priveleven me meestal erg weinig, behalve dan een keer lachen en lekker meedoen als er weer eens stevig over iemand wordt geroddeld.

Ik heb in mijn jaren in het theater echt wel een aantal mensen uit 'het vak' (whatever that may be) ontmoet en ben bij heel veel concerten en shows geweest, maar ben nog nooit 'door het lint gegaan', Ik denk dan altijd maar dat ook zij aan hun gat krabben, voetschimmel hebben en ruzie maken met hun partner terwijl ze klagen over de hoge telefoonrekening en dat de wijn bij de Appie godverredomme alweer duurder is geworden. Om maar wat triviaals te noemen. Me vereenzelvigen met een artiest zoals jij dus met MJ doet, dat ken ik niet. Maar ik ben blij voor jou dat je een minder Hollandse nuchtere boerentrien bent dan ik, en van zoiets echt kunt genieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 09-07-2009 01:46:30 ]
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:43:48 #135
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801418
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:38 schreef senesta het volgende:

[..]

uitgeteerd of extreem mager
Ah, dank je. Heel erg sneu inderdaad. Zo onwaardig ook. Ik hoop maar weer voor de verandering dat er misschien toch iets van een hiernamaals is. Dat zou ik fijn vinden. Dat ie lekker aan het giechelen en liedjes aan het zingen is ergens.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:46:58 #136
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801467
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:38 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet te zoetsappig. Ik snap je wel hoor. Ik kan me je gevoel ook heel goed voorstellen, alleen heb ik dat zelf niet zo gauw met mensen, hoe beroemd dan ook.
Hij is ook de enige met wie ik dat heb en ook ooit gehad heb. Maar ik was dan ook een jaar of 4 a 5 dat ik fan werd, voor zover je op die leeftijd al van fan kunt spreken. En hij is met me mee gegroeid, op elk moment dat ik te oud werd voor die kinderachtige adoratie, was hij zelf ook ineens ouder en volwassener. Normaal ben ik net zo nuchter (en zelfs cynisch) als jij hoor.

ergens vind ik het ook een beetje genant, ik heb ook nog nooit zoveel op iinternet gezeten in mijn leven als nu, maar dat is de enige plek waar ik dit soort dingen durf toe te geven. het hoort ergens niet, om zo belachelijk fan te zijn van iemand die je helemaal niet kent.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70801488
Ik kan heel eerlijk zeggen dat ik nooit een Michael fan ben geweest(in tegenstelling tot mijn zusje,die geen kwaad woord van hem kon horen!).
Wel kende ik uiteraard zn muziek,de roddels en achterklap.
Toen hij overleed,schrok zelfs ik....
Tenslotte is het toch een man die deels je muzikale jeugd bepaald heeft.
Ondanks dat ik geen fan was,heb ik nooit geloofd in het kindermisbruik verhaal etc.
Vond hem altijd een inzichzelf getrokken persoon,die opbloeide als hij in het bijzijn van kinderen was(iets terugvinden in kinderen,of het kind onder kinderen mogen zijn?)
De wereld weet daar altijd wel iets smerigs van te maken,maar ....van een andere kant bekeken kan het ook een inhaalslag van zn eigen verloren jeugd zijn,of een manier andere kinderen te geven wat hij gemist had?
Iets wat voor mij in de afgelopen dagen alleen maar sterker is geworden.
Sterker nog,vind het jammer dat ik niet eerder een jackson fan ben geweest....
Door alle materiaal die je nu plots achter elkaar op tv krijgt...zie ik een persoon die zo overduidelijk onbegrepen is.
Iemand wiens gezicht oplichte als hij kinderen zag(niet van wellust of andere zaken) maar gewoon pure lol en plezier om een gelijke te treffen.
pi_70802180
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:50 schreef cindy10 het volgende:

Door alle materiaal die je nu plots achter elkaar op tv krijgt...zie ik een persoon die zo overduidelijk onbegrepen is.

Ik vraag me af in hoeverre dat nu echt is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2009 05:57:19 ]
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 08:12:07 #139
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_70802654
Kijkcijfers zijn wel leuk.
quote:
Herdenking King of Pop trekt miljoenen kijkers HILVERSUM - Naar de herdenkingsbijeenkomst voor Michael Jackson dinsdagavond live op Nederland 3 hebben 2,3 miljoen mensen gekeken. Dat maakte de Stichting KijkOnderzoek woensdag bekend.

De drie edities van RTL Boulevard van RTL4 die voor een groot deel waren gewijd aan de bijeenkomst in het Staples Center in Los Angeles trokken respectievelijk 915.000, 389.000 en 612.000 kijkers. Voor de extra lange editie van Shownieuws van SBS 6 zaten 550.000 mensen voor de buis. De late avondeditie scoorde 942.000 kijkers.
En Albert Verlinde wist toch echt zeker dat iedereen naar RTL boulevard keek en Ned3 zou negeren
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:45:51 #140
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70803044
Ben erg geschrokken van het nieuws over zijn hersenen. Wat is dat een walgelijke gedachte zeg, waar is dat goed voor? MJ's hoofd is dus opengezaagd
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:52:36 #141
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70803157
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
Ben erg geschrokken van het nieuws over zijn hersenen. Wat is dat een walgelijke gedachte zeg, waar is dat goed voor? MJ's hoofd is dus opengezaagd
Dat is standaard bij sectie hoor, dat ze hersenen eruit hjalen, wegen en opensnijden. Daarna stoppen ze t terug en naaien ze alles dicht.

De kist was gewoon leeg dinsdag. Daarom hadden ze zo'n zware massieve kist dat t zwaar leek.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:55:20 #142
16715 Mylene
*schatje*
pi_70803202
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
Vullen ze vervolgens op met kranten.

In de VS keken er 31.14 miljoen mensen naar de begrafenis. Alleen die van princess Diana trok meer kijkers, namelijk 33.25.
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:55:33 #143
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70803207
Standaard of niet, ik vind het walgelijk
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70803237
Ik zou na de herdenking echt stoppen met het Michael-circus en terugkeren naar mijn scriptie, maar.... tvp
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:57:45 #145
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70803239
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef Zapper het volgende:
Standaard of niet, ik vind het walgelijk
Nooit CSI gezien dus
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:10:41 #146
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70803477
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:03 schreef Shitney het volgende:

[..]

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:20:03 #147
163650 Greys
pi_70803669
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:15 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Welnee, ik ken wel wat lelijke mormels hoor.

Heb je die dochter van....... verdomme, hoe heet dat nietszeggende stel ook weer, dat fotomodel en die Peter Andre of zoiets, wel eens gezien? Aartslelijk.

-edit-

Fotooke

[ afbeelding ]
Oh nou, ik hoop dat dat een gevalletje 'lelijk in de luier, mooi in de sluier' wordt want.... oei!
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:10 schreef Ireth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hihihi. Hou die hormonen in bedwang Ireth, het is nog vroeg

Ik kan me er echt NIETS bij voorstellen dat mensen hem sexueel aantrekkelijk vinden.
Vind het wel grappig dat smaken dus écht verschillen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70803868

Hier zou ik 'm anders toch zo bespringen hoor. Die ogen, die lach.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:30:41 #149
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70803877
Zijn geilste aantrekkelijkste periode is 1988/1989/1990 geweest. In de tijd van Bad, toen hij rond de 30 was. Toen experimenteerde hij ook meer met rock en was zijn kleding het tofst. Ik lag in mijn bed te denken dat we volgend seizoen of jaar weleens een revival van de grote, metalen riemen kunnen gaan zien.

Ter illustratie:

Vind ik ook een van zijn allerbeste songs, maar is natuurlijk een cover.

En deze is uit dezelfde periode:

En hier live tijdens de BAD tour, wat wat mij betreft ook zijn beste concert was en waar hij nog alles live zong:

Deze tour is volgens mij nooit op DVD uitgebracht, hoop dat dat alsnog gaat gebeuren.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:30:49 #150
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70803884
quote:

[..]

Eehhmmm...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:32:12 #151
163650 Greys
pi_70803914
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zou ik 'm anders toch zo bespringen hoor. Die ogen, die lach.
Rood kruisje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:33:23 #152
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70803938
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Rood kruisje

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:33:33 #153
163650 Greys
pi_70803940
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Ireth het volgende:

[..]

Eehhmmm...
Ja, da's ook zo'n kindje waarbij je op kraamvisite zou zeggen 'Oh! Wat is ze m...... LIEFFFFFFF!'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:34:13 #154
163650 Greys
pi_70803956
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:33 schreef Ireth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weer een rood kruisje. Sorry. Maar ik zal wel even de link knippen en plakken in mijn browser.
Verder zie ik alle foto's wel in dit topic?

Oh die foto is het ja, daar hebben we in de topics eerder gerommel mee gehad dat ie voor anderen niet zichtbaar was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:34:45 #155
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70803968
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Weer een rood kruisje. Sorry. Maar ik zal wel even de link knippen en plakken in mijn browser.
Verder zie ik alle foto's wel in dit topic?
Na knippen en plakken zie ik hem dus wel hier in het topic (en ook in het eerdere bericht van Shitney Isegrim) verschijnen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:35:09 #156
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70803977
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:33 schreef Ireth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nog steeds een rood kruisje maar heb even gewoon via de link gekeken. Hier is mij nog iets te jong, mar ook al mooi. Maar wat onschuldiger nog.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70803997
Zo beter?

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:36:21 #158
163650 Greys
pi_70804009
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:34 schreef Ireth het volgende:

[..]

Na knippen en plakken zie ik hem dus wel hier in het topic (en ook in het eerdere bericht van Shitney) verschijnen.
Met die foto is inderdaad precies hetzelfde gerommel al eens in deze topics geweest. Moest je eerst in een quote op het linkje klikken en pas daarna zag je hem ook in het topic! Mooie foto, prachtige lach.
Maar het doet het echt niet voor me, sorry. Ik ben dan ook 1.82 dus ik zie hem als een ielig klein mannetje en dat vind ik niet sekseh
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:36:55 #159
163650 Greys
pi_70804023
Ja Ise, zo blijft ie wel staan inderdaad!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:39:24 #160
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70804077
Dit is ZO tof, het beatboxen aan het begin is echt keitof.

En weer heel sexy.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:40:28 #161
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70804102
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Met die foto is inderdaad precies hetzelfde gerommel al eens in deze topics geweest. Moest je eerst in een quote op het linkje klikken en pas daarna zag je hem ook in het topic! Mooie foto, prachtige lach.
Maar het doet het echt niet voor me, sorry. Ik ben dan ook 1.82 dus ik zie hem als een ielig klein mannetje en dat vind ik niet sekseh
Ook niet in Come together? Echt niet? Ook niet een heel klein beetje?
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:44:11 #162
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70804185
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Tjsah. Als ze wilden dat hij bij de memorial aanwezig zou zijn, dan moest het wel in de kist natuurlijk.
Weinig andere keus. Is het misschien ook meteen duidelijk waarom de kist niet open was? Omdat er nog het een en ander in teruggestopt moet worden? Of zeg ik nu iets raars?
daar zou je niets van moeten zien
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70804209
quote:

[..]

Ik val normaal meestal op stevige, forse, mannelijke kerels, maar ik heb iets met androgyne mannen. Dat heeft iets ondefinieerbaars, ongrijpbaars. Al krijg ik er wel eerder knuffel- dan neukneigingen van.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:46:31 #164
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70804235
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:44 schreef Re het volgende:

[..]

Als ze hun best doen hoef je daar idd niets van te zien.
pi_70804252
quote:
Ja Ise, zo blijft ie wel staan inderdaad!
Hij staat nu mijn mijn Photobucket.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:48:29 #166
163650 Greys
pi_70804270
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:40 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ook niet in Come together? Echt niet? Ook niet een heel klein beetje?
Ik ga speciaal voor jou nu even kijken en dan zal ik het éérlijk zeggen!
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:44 schreef Re het volgende:

[..]

Ah oke. (Gelukkig) heb ik daar geen verstand van! Thanks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:52:06 #167
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70804366
Dat kind van Adam Sandler is inderdaad geen beauty. Maar ze is zo .... lief .... dat ze wel weer tof wordt.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:53:10 #168
163650 Greys
pi_70804396
Shitney, nee, dat lakleer, brrrr! Sorry!
Er is 1 foto waarop ik hem wel soort-van sexy vind, dat is die met die paardenstaart. Nou nee, daar vind ik hem mooi, niet sexy.

Maar trek je van mij vooral niets aan, want ik kan bijvoorbeeld weer 35 keer naar de tegen-de-muur-bek-scene van McArmy uit Greys Anatomy kijken omdat ik dat zo hot vind. En die kerel is alles behalve mooi, maar wel bruut lekker. Vind ik dan. En er zijn er héél veel die hem weer vreselijk en onaantrekkelijk vinden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:58:51 #169
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70804533
Oh, met Remember the Time heb ik dan weer niet zoveel, omdat ik zijn haar het mooist vindt met krullen. En ik snap wat je bedoelt, want die kerel van Grey's Anatomy vind ik ook hot. Ik hou van wat apartere mannen, met Brad Pitt heb ik dan weer niet zoveel, die is me te perfect.

Michael Jackson ca. BAD tour is voor mij wel ultieme hotness. Die kleding, dat haar, die smile, die kaaklijn, die ogen, die bewegingen, die stem.. Je kan me opvegen. Ik heb zelf het idee dat hij daar ook het gelukkigst was, uit die periode zijn de meeste lachende en grappende fragmenten te vinden. Toen leek hij altijd heel vrolijk en gelukkig op het podium en toen was zijn show nog niet zo gelikt met zoveel special effects.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70804647
Ik vond Michael als kind heel sexy (raar dat je als kind iemand al sexy kan vinden, maar blijkbaar kan het). Vooral in de clip van The Way You Make Me Feel. Toen ik puber werd, verdween dat helemaal en vond ik 'm te 'vreeemd' worden om sexy te zijn. (Ook al vond ik In The Closet een hele sexy clip). Maar als ik nu dus die oude clipjes weer terugzie, dan komt die kinderlijke, onschuldige kinderverliefdheid weer een beetje terug. Wel een leuk gevoel eigenlijk. De oudere Michael vind ik een lieve, sympathieke man, maar verre van sexy.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:08:40 #171
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70804768
He, kijk hier eens naar. Die achtergrondzanger op 1.16 is toch dezelfde als die we allemaal zo eng vonden op de Memorial? Dan werkte die dus al dik 20 jaar samen met MJ.

Does it lead you home?
When you're all alone
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 juli 2009 @ 10:14:04 #172
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70804866
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:08 schreef Shitney het volgende:
He, kijk hier eens naar. Die achtergrondzanger op 1.16 is toch dezelfde als die we allemaal zo eng vonden op de Memorial? Dan werkte die dus al dik 20 jaar samen met MJ.

Lijkt er wel op, ja!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:15:08 #173
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70804890
Nog even voor alle mensen die vonden dat de broers zo mooi verdrietig waren. Los van t feit dat ze een stel bloedzuigers waren, hier nog een mooie vergeten song van Jermaine na de release van Michaels album Bad. Een duidelijkere sneer krijg je niet (al is dit nummer uiteraard een jaar of 20 oud.)

Word To The Badd!! lyrics0

I gave my love
You gave your love
Thought we'd never part
Said you loved me
Then you left me
With a broken heart
You never think about who you love
You only think about number one
You forgot about where we started from
You only think about what you want
You don't care about how it's done
You only think about you, your throne
Be it right or be it wrong

It ain't about your world
It ain't about the things that you do
If you don't care, i don't care
'cause you keep thinkin' about you
It ain't about you takin' my pie
You been takin' for a long time
If you don't care, i don't care
If you keep
Well i ain't thinkin' about you

Word up yo, word to the badd

Once you were made
You changed your ways
Even told me lies
Could not trust you
Still i loved you
My mind worried overtime
You know i tried to be there for you
Like a lover i cared for you
It didn't matter you always play me off
You only care about what you want
You don't care about how it's done
You only think about you, your throne
Be it right or be it wrong

Hook

Oh no no, i ain't thinkin' about you
Oh no
What up yo, word to the badd

Thinkin' about that pie that you've been takin' from me
From a lover to another lover hard to believe
Lost and don't know it yet you still show it
Givin' seems to be harder than it is to receive
The glass has gotten shady when it should have been clearer
But it's you always starin' in the mirror
Constantly fakin' it ain't no mistakin' it -
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:17:54 #174
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70804947
Heb hem even opgezocht

Tja, het is wel duidelijk wie het talent in de familie had.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 10:19:19 #175
163650 Greys
pi_70804993
Stefan, probeer het eens met je andere been, dat uit bed stappen!

Nee hoor, ik vind het wel interessant om te lezen, die tekst. Maar zoals je al aangeeft, het is al heel oud en het zegt dus NIETS over dat Jermaine NU niet verdrietig zou zijn omdat zijn broer dood is. Dat vind ik dan weer kinderachtig van je, dat toontje 'voor de mensen die de broers zo mooi verdrietig vonden'. Kom op, in 20 jaar tijd kan er veel veranderen. En dan nog wenste hij hem vast niet dood, toen hij die tekst schreef.
Kan me wel voorstellen dat hij destijds pissed was en zich in de steek gelaten voelde, of dat nou terecht was of niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:19:49 #176
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70805007
Na al die berichten over naaldenprikken in zijn vingertoppen, kijk ik toch even anders naar die pleistertjes om zijn vingers.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_70805016
Ik vind deze 'discussie' zo leuk! Jarenlang was ik als klein meisje verliefd op die man en altijd werd ik er mee gepest. Blijk ik na zijn dood 16 jaar later volledig normaal te zijn geweest!

Het was inderdaad een mooie man, tot een aantal jaar geleden.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:20:06 #178
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805018
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:17 schreef Shitney het volgende:
Tja, het is wel duidelijk wie het talent in de familie had.
Je vergeet Rockwell, die had ook talent

Over talent gesproken. Waarom is 3T er mee gestopt, die had een paar leuke hits, laatste 6 jaar terug
pi_70805077
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:15 schreef Stefan het volgende:
Nog even voor alle mensen die vonden dat de broers zo mooi verdrietig waren. Los van t feit dat ze een stel bloedzuigers waren, hier nog een mooie vergeten song van Jermaine na de release van Michaels album Bad. Een duidelijkere sneer krijg je niet (al is dit nummer uiteraard een jaar of 20 oud.)

Word To The Badd!! lyrics0

Dat je je zo voelt ok, kan ik me misschien wel voorstellen. Maar het gaat wel heel ver om een nummer met zo'n tekst de wereld in te gooien zeg
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:22:31 #180
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805079
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik vind Michaels muziek geweldig, vooral de albums Off the Wall en Thriller, en losse nummers als One Day In Your Life, Liberian Girl enzo.

Maar ik bied hier wat tegenwicht in het continue HALELUAH VOOR ONZE MESSIAS toon. Michael was hoe je het ook wendt of keert een rare snuiter.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:26:53 #181
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70805175
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Greys het volgende:

Nee hoor, ik vind het wel interessant om te lezen, die tekst. Maar zoals je al aangeeft, het is al heel oud en het zegt dus NIETS over dat Jermaine NU niet verdrietig zou zijn omdat zijn broer dood is. Dat vind ik dan weer kinderachtig van je, dat toontje 'voor de mensen die de broers zo mooi verdrietig vonden'. Kom op, in 20 jaar tijd kan er veel veranderen. En dan nog wenste hij hem vast niet dood, toen hij die tekst schreef.
Kan me wel voorstellen dat hij destijds pissed was en zich in de steek gelaten voelde, of dat nou terecht was of niet.
Wat Stefan dan weer niet post is het deel van de lyrics waarin hij zingt: Pick up the phone, don't be alone, please come back home...

Wat inderdaad meer als een broer die zich in de steek gelaten voelt klinkt en misschien ook wel moeite heeft met en jaloers is op het enorme succes. En laten we eerlijk zijn, wie van ons zou dat nou niet hebben als ons kleine broertje Michael Jackson succes zou hebben? Het lijkt mij in ieder geval niet leuk om altijd in de schaduw te staan, zeker niet als je in hetzelfde vak zit.

Maar dat doet er allemaal niet toe, kennelijk heeft Stefan nog nooit meegemaakt dat het niets uitmaakt of je nu ruzie had of niet, of elkaar al weken of maanden niet gesproken had of niet, maar dat het dan toch verdomd veel zeer doet als iemand waarvan je houdt doodgaat. Misschien nog wel meer zeer dan wanneer je elkaar gisteren nog gezegd had dat je van elkaar houdt.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:28:53 #182
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70805215
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Dat je je zo voelt ok, kan ik me misschien wel voorstellen. Maar het gaat wel heel ver om een nummer met zo'n tekst de wereld in te gooien zeg
Het is ook alleen in Azië daadwerkelijk uitgebracht.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:30:51 #183
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70805260
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, ik vind Michaels muziek geweldig, vooral de albums Off the Wall en Thriller, en losse nummers als One Day In Your Life, Liberian Girl enzo.

Maar ik bied hier wat tegenwicht in het continue HALELUAH VOOR ONZE MESSIAS toon. Michael was hoe je het ook wendt of keert een rare snuiter.
Maar dat maak je hiermee niet duidelijk. Het enige wat je doet is het verdriet van de familie in diskrediet brengen en dat is gewoon laag en misselijk.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70805262
Vonden jullie het trouwens ook niet wat vreemd dat Jermaine zo snel na de dood van zijn broer al op Neverland een interview gaf?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 10:42:30 #185
163650 Greys
pi_70805493
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Volgens mij is er niemand hier die ontkent dat het een rare snuiter was. En er is me dunkt al voldoende kritiek langsgekomen, ook van ons zelf! Alleen de één vindt hem iets minder vreemd (en meer sekseh) dan de ander. Ik noem geen namen

Maar je weet donders goed wat ik bedoel, die tekst zegt absoluut niets over het feit of Jermaine nu wel of niet verdrietig is om de dood van zijn broer.
Dat hij destijds de tering in had kan ik me wel een beetje voorstellen zelfs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:43:55 #186
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805535
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:30 schreef Shitney het volgende:

Het enige wat je doet is het verdriet van de familie in diskrediet brengen en dat is gewoon laag en misselijk.
Oh, het laatste wat me boeit is die familie. Ik vond en vind het een stel lijkenpikkers, al 25 jaar overigens. Ik trek hun oprechtheid in twijfel, ze rekenen zich allemaal al rijk aan erfenissen, royalties, komende touren, cd's, en natuurlijk alles op Blu Ray via Joe's bedrijf.

Dat is nog wel de grootste tragedie voor Jackson, die lowlife familie van hem, Janet en zijn moeder daargelaten.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:47:17 #187
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70805600
Dat zegt eigenlijk meer over jou dan over hen. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:50:48 #188
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805687
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef Shitney het volgende:
Dat zegt eigenlijk meer over jou dan over hen. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Sja, ik kijk dan ook niet door een roze Jackson bril
Ik durf gewoon kritisch te zijn en vraagtekens te zetten bij dingen rond MJ.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:52:22 #189
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70805730
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Sja, ik kijk dan ook niet door een roze Jackson bril
nah, je lult voornamelijk de broddelpers na natuurlijk, dat is wat anders
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 10:52:44 #190
163650 Greys
pi_70805741
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef Shitney het volgende:
Oh hij mag best hun oprechtheid in twijfel trekken hoor. Doe ik ook wel een beetje eerlijk gezegd.
Ik denk ook dat ze niet allemaal zuivere koffie zijn.

Maar het is natuurlijk onzin om te roepen dat als iemand 20 jaar geleden een negatief nummer heeft uitgebracht, dat die dan nu sowieso geen enkel verdriet zal hebben om de dood van zijn broer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 10:55:54 #191
163650 Greys
pi_70805830
Nog even over Jermaine, zelfs al was het nog steeds geen koek en ei tussen die twee, dan nóg kan je intens verdrietig zijn om iemands dood hoor. Omdat je dan weet dat er geen kans meer is om het uit te praten en goed te maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:57:14 #192
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805860
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef Greys het volgende:

Maar het is natuurlijk onzin om te roepen dat als iemand 20 jaar geleden een negatief nummer heeft uitgebracht, dat die dan nu sowieso geen enkel verdriet zal hebben om de dood van zijn broer.
Ik zei er zelf al bij dat het nummer 20 jaar oud is. Maar het illustreert wel hoe de broers over hem dachten, Jermaine is na MJ en Janet de volgende getalendeerde broer. de rest kan helemaal niks behalve geld over balk smijten.

Hij zal wel verdriet hebben maar aan de andere kant, wat hebben ze de afgekopen 20 jaar gedaan voor elkaar? Geen ene moer. Ze wilden alleen maar nemen en nemen, en gaven niks terug. Als de tranen gedroogd zijn komen de deals op tafel.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:58:32 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70805893
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
Omdat je dan weet dat er geen kans meer is om het uit te praten en goed te maken.
Dat heet dus krododillentranen. Decennia lang iemand laten verrotten en daarna janken als ie dood is en te laat.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:03:16 #194
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70806020
Gossie Sunny, jij hebt wel erg grote duimen.
Wacht nou maar rustig af, wellicht krijg je gelijk, en wellicht ook niet. Maar om nu al zo stellig te doen vind ik wel een beetje over the top.

Ik bedoel, het zal niet alleen de Jackson family zijn die eventueel een slaatje gaat slaan uit de dood van MJ, er zullen wel meer lijkenpikkers opstaan die doen voorkomen alsof ze beste vrienden met waren, of gewoon, proberen nog wat centjes aan hem te verdienen. Dat zag je trouwens al op Ebay, met de verkoop van dat boekkie en dat domein.

En denk eens na, als jij een broer van MJ was, zou jij het niet doen? Zou jij integer zijn en geen geld willen verdienen aan je wereldberoemde broertje?? Ik denk zomaar van niet.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:03:48 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70806037
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:20 schreef Stefan het volgende:
Je vergeet Rockwell, die had ook talent
Dat is dan ook geen Jackson, maar een Gordy.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 11:03:51 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_70806039
Nu op CNN, Larry King en de dermatoloog van MJ, Dr. Klein.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:05:28 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70806091
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:50 schreef Stefan het volgende:

Jij enorme criticaster, jij!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:06:45 #198
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70806131
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh hij mag best hun oprechtheid in twijfel trekken hoor. Doe ik ook wel een beetje eerlijk gezegd.
Ik denk ook dat ze niet allemaal zuivere koffie zijn.

Ik vind dat echt niet netjes. Je kan niet in iemands hoofd en hart kijken en iedereen gaat anders om met verdriet. De verlekkerde manier waarop Stefan zit te fappen om het feit dat die mensen hun broer en zoon kwijt zijn vind ik echt beneden alle peil. Maar die karma-boemerang komt altijd terug, dus daar komt ie nog wel achter.
Ik vind de Jacksons ook talentlozere has-beens die nog steeds meeliften op het succes van hun broer, maar dit vind ik echt onfatsoenlijk.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:08:15 #199
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70806178
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat heet dus krododillentranen. Decennia lang iemand laten verrotten en daarna janken als ie dood is en te laat.
En dat kan dan geen oprecht verdriet wezen?
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:08:31 #200
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70806187
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:03 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie Sunny, jij hebt wel erg grote duimen.
Wacht nou maar rustig af, wellicht krijg je gelijk, en wellicht ook niet. Maar om nu al zo stellig te doen vind ik wel een beetje over the top.

Ik bedoel, het zal niet alleen de Jackson family zijn die eventueel een slaatje gaat slaan uit de dood van MJ, er zullen wel meer lijkenpikkers opstaan die doen voorkomen alsof ze beste vrienden met waren, of gewoon, proberen nog wat centjes aan hem te verdienen. Dat zag je trouwens al op Ebay, met de verkoop van dat boekkie en dat domein.

En denk eens na, als jij een broer van MJ was, zou jij het niet doen? Zou jij integer zijn en geen geld willen verdienen aan je wereldberoemde broertje?? Ik denk zomaar van niet.
Natuurlijk rekent iedereen zich rijk, als ik MJ's broer was ook. Mijn punt is niet of ze geld verdienen over MJ's rug, logisch, maar dat sommigen doen alsof de familie zo close en vreedzaam is.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 11:09:49 #201
163650 Greys
pi_70806233
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou of ze het niet twee jaar geleden (*uit duim zuigt*) al hadden bijgelegd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70806269
Ik heb zelfs mijn aangestoken. Die luistert al twee dagen om de haverklap naar Man in the Mirror.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')