Och, ze ging niet alleen in SHO door het lint, maar ook in MUZquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan me wel beetje voorstellen dat zo een fan helemaal door het lint gaat op dit forum.
3x diep ademhalen, paar keer zuchten en tot 10 tellen helpt erg goed.
Er bestaat een foto van MJ waarop hij allemaal pleistertjes/verband/post-its rondom zijn mond en onder zijn neus heeft geplakt. Greys kan hem hopelijk wel boven water krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, ze ging niet alleen in SHO door het lint, maar ook in MUZ
Shitney, welke foto bedoel jij??
Nou ik vind het ook een raar idee dat hij zonder begraven zou worden eerlijk gezegdquote:
Dat is natuurlijk wel na alle verbouwingen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Shitney het volgende:
Ik schrijf net in het kidstopic dat ik de gelijkenis met Blanket nog niet echt gezien heb, maar op deze foto zie ik het dan weer wel.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Shitney het volgende:
Ik schrijf net in het kidstopic dat ik de gelijkenis met Blanket nog niet echt gezien heb, maar op deze foto zie ik het dan weer wel.
Ik weet zelf heel goed wat ik bedoel, dank je. En dat is dus niet dat ik de gelijkenis na alle verbouwingen zie, maar de gelijkenis met de Michael die Who's loving you en Rockin'Robin zong.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel na alle verbouwingen.
Ik vind "m meer op de opa lijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar als je nu nog niet ziet dat Prince op Michael lijkt...
Oef! Zal 'ie blij mee zijn....quote:
De roots van enkele voorouders is ineens teruggekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef Ceehaa het volgende:
Je ziet in ieder geval heel goed dat ze alle drie niet 100% blank zijn. En dan niet eens per se qua huid, maar vooral qua ogen en haar. En bij Prince ook aan de mond.
Zijn kinderen hebben nogal veel blanke en indiaanse trekken, net zoals er in de stamboom van de Jacksons zit blijkbaar.quote:
Ja dat zijn mooie kinderen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Zijn kindertjes zijn wel allemaal bloedmooi... Ben erg benieuwd hoe ze opgroeien en of we later nog veel van ze zullen horen.
Verassingquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik mis de beste man toch wel hoor. Toen Michael die concerten gaf in de Arena hebben mijn oma en tante mij als verassing
ehm....quote:
Sorry, ik was even wegquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:35 schreef Shitney het volgende:
@ElizabethR:
Dit is zo'n moment waarop ik MJ heel erg oprecht vind. Ik snap echt wel dat die acceptance speeches allemaal vantevoren bedacht worden en ingestudeerd zijn en dat ie er duizenden gegeven heeft in zijn leven, maar toch gelóóf ik wat hij zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |