O ja? Dat is nieuw voor mij??quote:
stond in de televaag ..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Zeggen ze....en ze zeggen zoveel momenteel
gelezen in de krant..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja? Dat is nieuw voor mij??
Maar als dat zo is, dan heb ik inzicht in de psyche van MJ
Er was een verhaal inderdaad, dat hij dat wilde. Dat had die kunstenaar zelf gezegd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja? Dat is nieuw voor mij??
Maar als dat zo is, dan heb ik inzicht in de psyche van MJ
Invriezen toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:40 schreef Treezz het volgende:
[..]
gelezen in de krant..
of was dat nou dat hij wilde klonen ...
Veel mensen hebben ook op CNN gekeken, omdat ze moe werden van Ned3 geblaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:36 schreef RemcoW85 het volgende:
2.3 miljoen kijkers op NL3.
2 bij RTL4 in totaal en nog iets bij SBS6.
Peter R. de Vries > MJ.
Wat een volk ook.
ja ook..quote:
blokland was geen fan..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Veel mensen hebben ook op CNN gekeken, omdat ze moe werden van Ned3 geblaat.
Met Ekdom, de grote MJ fan die weg moest naar een of ander concertje en daarom de memorial liet schieten?
Dan snap ik het verhaal met die kinderen niet, die zijn bij klonen toch overbodig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja ook..
hij wilde zich zelf klonen en het maakte niet uit hoeveel ut koste..
stond in de televaag ..(vandaag)
http://morbidanatomy.blog(...)-plastinated-by.htmlquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
Over dat balsemen gesproken.... Ik zou het echt iets voor MJ vinden als ie zich had aangemeld bij Gunter von Hagens, en zich had laten plastificeren. Vind ik echt bij MJ passen.
Dan krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Gunther von Hagens, de man die ophef maakte met zijn geplastificeerde lijken in de tentoonstelling 'Körperwelten', wil het lichaam van Michael Jackson plastificeren in een danspose. Dat melden Duitse media.
Zes maanden geleden al gevraagd
Zes maanden geleden is een assistent van von Hagen naar diens zeggen al gecontacteerd door een anoniem lid van Jacksons management met de vraag de 'King of Pop' na zijn dood te vereeuwigen.
"Tijdens het telefoontje kregen we te horen dat Michael Jackson zelf wilde geplastificeerd worden na zijn dood", verklaart von Hagen nu. "We zullen nu gauw genoeg merken of die oproep legitiem was".
Gratis
Von Hagen liet de familie Jackson alvast weten dat hij de behandeling van het lijk gratis wil uitvoeren. "De pose zou een dansbeweging zijn, de familie mag die bepalen", voegt hij er nog aan toe.
Dat zal wel een geloofskwestie zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Treezz het volgende:
'Hersenen Michael Jackson nog bij lijkschouwer' van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson wordt pas begraven als de lijkschouwer klaar is met de sectie op zijn hersenen
Lijkschouwer Ed Winter vertelt aan de Huffington Post: "Zo gauw we klaar zijn met het onderzoek worden de hersenen teruggeplaatst. De familie Jackson zal het lichaam van Michael niet begraven tot het helemaal compleet is."
Pas op dat moment wordt beslist waar en wanneer Michael begraven wordt "
televaag.nl..
dussss...
Dus ze leggen michael nu al maar vast in die kist, en zetten hem in het staples center etc, om hem vervolgens hem er weer uit te halen op het moment dat de hersenen terug er in moeten? Lijkt me stug, het idee van die kist is toch dat als je er eenmaal in ligt, dat je er in blijft liggen, en niet dat je hem dan weer eruit gaat halen.. imoquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Treezz het volgende:
'Hersenen Michael Jackson nog bij lijkschouwer' van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson wordt pas begraven als de lijkschouwer klaar is met de sectie op zijn hersenen
Lijkschouwer Ed Winter vertelt aan de Huffington Post: "Zo gauw we klaar zijn met het onderzoek worden de hersenen teruggeplaatst. De familie Jackson zal het lichaam van Michael niet begraven tot het helemaal compleet is."
Pas op dat moment wordt beslist waar en wanneer Michael begraven wordt "
televaag.nl..
dussss...
Tjsah. Als ze wilden dat hij bij de memorial aanwezig zou zijn, dan moest het wel in de kist natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dus ze leggen michael nu al maar vast in die kist, en zetten hem in het staples center etc, om hem vervolgens hem er weer uit te halen op het moment dat de hersenen terug er in moeten? Lijkt me stug, het idee van die kist is toch dat als je er eenmaal in ligt, dat je er in blijft liggen, en niet dat je hem dan weer eruit gaat halen.. imo
Wat een stoere chicks zo bij elkaar, he? Ze zien er echt prachtig uit zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Treezz het volgende:
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=44f745f0-e1a8-4081-98d9-17331f71bf77
de zussen van michael ..
Of die kist was gewoon leeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Tjsah. Als ze wilden dat hij bij de memorial aanwezig zou zijn, dan moest het wel in de kist natuurlijk.
Weinig andere keus. Is het misschien ook meteen duidelijk waarom de kist niet open was? Omdat er nog het een en ander in teruggestopt moet worden? Of zeg ik nu iets raars?
Krijg naa tietuh!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
http://morbidanatomy.blog(...)-plastinated-by.html
quote:
Denk omdat z'n ma Jehova is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Tjsah. Als ze wilden dat hij bij de memorial aanwezig zou zijn, dan moest het wel in de kist natuurlijk.
Weinig andere keus. Is het misschien ook meteen duidelijk waarom de kist niet open was? Omdat er nog het een en ander in teruggestopt moet worden? Of zeg ik nu iets raars?
Ja, die mogen toch ook geen organen doneren omdat ze intact begraven moeten worden? Dat meen ik me te herinneren.quote:
Oh, maar jij bedoelt natuurlijk dat de kist daarom dicht was. Dat denk ik ook, er is iets met lijken en jehovas maar ik weet niet meer wat.quote:
Heb je hem ooit zien dansen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.
Die gast was zo a-sexueel als de pest man.
quote:
Figuresquote:
Na 1988 heeft hij minimaal 1 facelift gehad, en ik denk zelfs 2, op de fotos afgaand.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:01 schreef matthijst het volgende:
Uit Moonwalk (1988):
I'd like to set the record straight right now. I have never had my cheeks
altered or my eyes altered. I have not had my lips thinned, nor have I had
dermabrasion or a skin peel. All of these charges are ridiculous. If they
were true, I would say so, but they aren't. I have had my nose altered twice
and I recently added a cleft to my chin, but that is it. Period. I don't
care what anyone else says - it's my face and I know.
Ik denk dat dat puur het gevolg van de facelifts was, ook zijn ogen staan strakker en hebben die te grote verbaasde blik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:06 schreef matthijst het volgende:
Die neus is in ieder geval flink verneukt, na '88.
En ik denk dat ie iets met z'n lippen heeft laten doen (smaller / straktrekken)
Kan me wel beetje voorstellen dat zo een fan helemaal door het lint gaat op dit forum.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Figures
En da's maar goed ook, kan ze tenminste even afkoelen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |