Krijg naa tietuh!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
http://morbidanatomy.blog(...)-plastinated-by.html
quote:
Denk omdat z'n ma Jehova is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Tjsah. Als ze wilden dat hij bij de memorial aanwezig zou zijn, dan moest het wel in de kist natuurlijk.
Weinig andere keus. Is het misschien ook meteen duidelijk waarom de kist niet open was? Omdat er nog het een en ander in teruggestopt moet worden? Of zeg ik nu iets raars?
Ja, die mogen toch ook geen organen doneren omdat ze intact begraven moeten worden? Dat meen ik me te herinneren.quote:
Oh, maar jij bedoelt natuurlijk dat de kist daarom dicht was. Dat denk ik ook, er is iets met lijken en jehovas maar ik weet niet meer wat.quote:
Heb je hem ooit zien dansen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.
Die gast was zo a-sexueel als de pest man.
quote:
Figuresquote:
Na 1988 heeft hij minimaal 1 facelift gehad, en ik denk zelfs 2, op de fotos afgaand.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:01 schreef matthijst het volgende:
Uit Moonwalk (1988):
I'd like to set the record straight right now. I have never had my cheeks
altered or my eyes altered. I have not had my lips thinned, nor have I had
dermabrasion or a skin peel. All of these charges are ridiculous. If they
were true, I would say so, but they aren't. I have had my nose altered twice
and I recently added a cleft to my chin, but that is it. Period. I don't
care what anyone else says - it's my face and I know.
Ik denk dat dat puur het gevolg van de facelifts was, ook zijn ogen staan strakker en hebben die te grote verbaasde blik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:06 schreef matthijst het volgende:
Die neus is in ieder geval flink verneukt, na '88.
En ik denk dat ie iets met z'n lippen heeft laten doen (smaller / straktrekken)
Kan me wel beetje voorstellen dat zo een fan helemaal door het lint gaat op dit forum.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Figures
En da's maar goed ook, kan ze tenminste even afkoelen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |