Och, ze ging niet alleen in SHO door het lint, maar ook in MUZquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan me wel beetje voorstellen dat zo een fan helemaal door het lint gaat op dit forum.
3x diep ademhalen, paar keer zuchten en tot 10 tellen helpt erg goed.
Er bestaat een foto van MJ waarop hij allemaal pleistertjes/verband/post-its rondom zijn mond en onder zijn neus heeft geplakt. Greys kan hem hopelijk wel boven water krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, ze ging niet alleen in SHO door het lint, maar ook in MUZ
Shitney, welke foto bedoel jij??
Nou ik vind het ook een raar idee dat hij zonder begraven zou worden eerlijk gezegdquote:
Dat is natuurlijk wel na alle verbouwingen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Shitney het volgende:
Ik schrijf net in het kidstopic dat ik de gelijkenis met Blanket nog niet echt gezien heb, maar op deze foto zie ik het dan weer wel.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Shitney het volgende:
Ik schrijf net in het kidstopic dat ik de gelijkenis met Blanket nog niet echt gezien heb, maar op deze foto zie ik het dan weer wel.
Ik weet zelf heel goed wat ik bedoel, dank je. En dat is dus niet dat ik de gelijkenis na alle verbouwingen zie, maar de gelijkenis met de Michael die Who's loving you en Rockin'Robin zong.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel na alle verbouwingen.
Ik vind "m meer op de opa lijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar als je nu nog niet ziet dat Prince op Michael lijkt...
Oef! Zal 'ie blij mee zijn....quote:
De roots van enkele voorouders is ineens teruggekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef Ceehaa het volgende:
Je ziet in ieder geval heel goed dat ze alle drie niet 100% blank zijn. En dan niet eens per se qua huid, maar vooral qua ogen en haar. En bij Prince ook aan de mond.
Zijn kinderen hebben nogal veel blanke en indiaanse trekken, net zoals er in de stamboom van de Jacksons zit blijkbaar.quote:
Ja dat zijn mooie kinderen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Zijn kindertjes zijn wel allemaal bloedmooi... Ben erg benieuwd hoe ze opgroeien en of we later nog veel van ze zullen horen.
Verassingquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik mis de beste man toch wel hoor. Toen Michael die concerten gaf in de Arena hebben mijn oma en tante mij als verassing
ehm....quote:
Sorry, ik was even wegquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:35 schreef Shitney het volgende:
@ElizabethR:
Dit is zo'n moment waarop ik MJ heel erg oprecht vind. Ik snap echt wel dat die acceptance speeches allemaal vantevoren bedacht worden en ingestudeerd zijn en dat ie er duizenden gegeven heeft in zijn leven, maar toch gelóóf ik wat hij zegt.
Welnee, ik ken wel wat lelijke mormels hoor.quote:
Ik snap je. En die plaatsvervangende schaamte herken ik wel. Ik ben bj veel concerten geweest, maar heb nooit gejankt, noch ben ik flauwgevallenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry, ik was even weg
Ik heb het gekeken en ik vind het juist helemaal niet oprecht. Hij klinkt in mijn oren heel verveeld. De toon in zijn zinnen gaat op het einde van de zinnen omlaag, en het laatste woord rekt hij uit, echt zo van ' booooooring'.
Ik probeer het even te verduidelijken:
I have been performing since the age of fiiiiiiivvvveeee
And it's because of moments like thiiiiiiis
That I can say with all my heeeaaaaart
That I am very prouououd
Nee, dit doet het niet voor mij.
Ik denk, althans, dat is mijn gevoel erbij, en dat heb ik al eerder gezegd ook, dat ie in het openbaar alles behalve zichzelf is geweest en constant een rol speelde. Ik hoop dat ie in zijn eigen omgeving, zonder gezeur van achterlijke hysterische mensen die constant om hem heen hangen te janken en schreeuwen, wel zichzelf kon en mocht zijn.
Overigens krijg ik dus echt last van plaatsvervangende schaamte als ik van die hysterische gevallen zie janken en schreeuwen en net doen alsof ze dood gaan.
SUNSHINE..quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:22 schreef Shitney het volgende:
Hij laat me geloven in sunshine
Ik zei een aantal topics geleden ook al dat ik dacht dat die pleisters wellicht met vitiligo te maken hadden omdat je je vingers niet kunt make-uppen. En op de fotos die Greys eerder postte zie je ook dat zijn vingers en met name zijn nagels heel erg verkleurd zijn en er een beetje eng uitzien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef JX het volgende:
Ze legde ook uit dat Michael de handschoen begon te dragen vanwege vitiligo, maar dat kan ik ff nergens terugvindenZe werkte samen met de designer die de handschoen ontwierp ofzo en daar wist ze het van.
Ik hoop zo dat ik dat vest krijg waar dat opstaat. Mijn man heeft als verrassing iets voor me besteld maar ik weet niet welke. Als het niet dat vest is dan bestel ik die alsnog. Mijn zoontje krijgt een t-shirt met Let's dance, let's shout, shake your body down to the ground. Daar word ik ook zo blij van, van die tekst. Zo heerlijk positief, we zouden allemaal vaker lekker moeten schreeuwen en dansen van plezier.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
SUNSHINE..
MOONLIGHT..
GOOD TIMES..
BOOGIE!
Wat betekent emaciated?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:24 schreef senesta het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)kson.death.probe.cnn
Zo sneu allemaal
uitgeteerd of extreem magerquote:
Nee, helemaal niet te zoetsappig. Ik snap je wel hoor. Ik kan me je gevoel ook heel goed voorstellen, alleen heb ik dat zelf niet zo gauw met mensen, hoe beroemd dan ook. Ik kan wel heel erg lyrisch worden over hun prestaties, met name op het artistieke vlak, maar verder doet hun priveleven me meestal erg weinig, behalve dan een keer lachen en lekker meedoen als er weer eens stevig over iemand wordt geroddeld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:22 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik snap je. En die plaatsvervangende schaamte herken ik wel. Ik ben bj veel concerten geweest, maar heb nooit gejankt, noch ben ik flauwgevallen.
Ik weet ook wel dat het ingestudeerd is, dat hoor je ook, maar toch geloof ik het. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik fan ben. Ik ben dol op de Michael Jackson die ik zie. Hij laat me geloven in sunshine en vanilleijsjes en verjaardagsfeestjes toen je klein was en op schoot zitten bij je moeder terwijl je er al veel te oud voor bent. Kortom: in leuke, lieve, mooie dingen. Om met the sound of music te spreken: my favorite things, daar associeer ik Michael Jackson mee. Maar dat komt misschien ook omdat ik fan werd op een leeftijd dat al die favorite things ook nog echt favorite things waren, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij is voor mij het symbool van mijn eigen onschuld. En dat hoor en zie ik waarschijnlijk terug als ik nu clipjes zie.
Misschien is dat wel de massale aantrekkingskracht die Michael Jackson op zoveel mensen had. Dat door zijn eigen kinderlijke gedrag en doordat hij ook echt nog een kind was toen je hem leerde kennen, hij je raakt in dat deel van jezelf dat ook nog kind is. Of klinkt dat nu echt te zoetsappig?
Ah, dank je. Heel erg sneu inderdaad. Zo onwaardig ook. Ik hoop maar weer voor de verandering dat er misschien toch iets van een hiernamaals is. Dat zou ik fijn vinden. Dat ie lekker aan het giechelen en liedjes aan het zingen is ergens.quote:
Hij is ook de enige met wie ik dat heb en ook ooit gehad heb. Maar ik was dan ook een jaar of 4 a 5 dat ik fan werd, voor zover je op die leeftijd al van fan kunt spreken. En hij is met me mee gegroeid, op elk moment dat ik te oud werd voor die kinderachtige adoratie, was hij zelf ook ineens ouder en volwassener. Normaal ben ik net zo nuchter (en zelfs cynisch) als jij hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet te zoetsappig. Ik snap je wel hoor. Ik kan me je gevoel ook heel goed voorstellen, alleen heb ik dat zelf niet zo gauw met mensen, hoe beroemd dan ook.
Ik vraag me af in hoeverre dat nu echt is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:50 schreef cindy10 het volgende:
Door alle materiaal die je nu plots achter elkaar op tv krijgt...zie ik een persoon die zo overduidelijk onbegrepen is.
En Albert Verlinde wist toch echt zeker dat iedereen naar RTL boulevard keek en Ned3 zou negerenquote:Herdenking King of Pop trekt miljoenen kijkers HILVERSUM - Naar de herdenkingsbijeenkomst voor Michael Jackson dinsdagavond live op Nederland 3 hebben 2,3 miljoen mensen gekeken. Dat maakte de Stichting KijkOnderzoek woensdag bekend.
De drie edities van RTL Boulevard van RTL4 die voor een groot deel waren gewijd aan de bijeenkomst in het Staples Center in Los Angeles trokken respectievelijk 915.000, 389.000 en 612.000 kijkers. Voor de extra lange editie van Shownieuws van SBS 6 zaten 550.000 mensen voor de buis. De late avondeditie scoorde 942.000 kijkers.
Dat is standaard bij sectie hoor, dat ze hersenen eruit hjalen, wegen en opensnijden. Daarna stoppen ze t terug en naaien ze alles dicht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
Ben erg geschrokken van het nieuws over zijn hersenen. Wat is dat een walgelijke gedachte zeg, waar is dat goed voor? MJ's hoofd is dus opengezaagd
Vullen ze vervolgens op met kranten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
Ben erg geschrokken van het nieuws over zijn hersenen. Wat is dat een walgelijke gedachte zeg, waar is dat goed voor? MJ's hoofd is dus opengezaagd
Nooit CSI gezien dusquote:
Oh nou, ik hoop dat dat een gevalletje 'lelijk in de luier, mooi in de sluier' wordt want.... oei!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, ik ken wel wat lelijke mormels hoor.
Heb je die dochter van....... verdomme, hoe heet dat nietszeggende stel ook weer, dat fotomodel en die Peter Andre of zoiets, wel eens gezien? Aartslelijk.
-edit-
Fotooke
[ afbeelding ]
Hihihi. Hou die hormonen in bedwang Ireth, het is nog vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |