abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:20:01 #101
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70797809
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef sig000 het volgende:

[..]

Kan me wel beetje voorstellen dat zo een fan helemaal door het lint gaat op dit forum.
3x diep ademhalen, paar keer zuchten en tot 10 tellen helpt erg goed.
Och, ze ging niet alleen in SHO door het lint, maar ook in MUZ

Shitney, welke foto bedoel jij??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:22:14 #102
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70797882
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Och, ze ging niet alleen in SHO door het lint, maar ook in MUZ

Shitney, welke foto bedoel jij??
Er bestaat een foto van MJ waarop hij allemaal pleistertjes/verband/post-its rondom zijn mond en onder zijn neus heeft geplakt. Greys kan hem hopelijk wel boven water krijgen.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:24:22 #103
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70797958
Gevonden! Een andere zelfs, met Blanket!

Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:25:20 #104
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70797996
Ik schrijf net in het kidstopic dat ik de gelijkenis met Blanket nog niet echt gezien heb, maar op deze foto zie ik het dan weer wel.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 23:27:55 #105
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70798078
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat zal wel een geloofskwestie zijn?
Nou ik vind het ook een raar idee dat hij zonder begraven zou worden eerlijk gezegd
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_70798113
Arme Robijn. Die is een beetje de weg kwijt door het hele gebeuren denk ik.

Die vitiligo-foto's die gelinkt werden waren we erg duidelijk en ook zeker consistent met wat ik weet over vitiligo. Ik had vanavond nog een klant die het ook heeft en in relatief ernstige mate.
pi_70798152
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Shitney het volgende:
Ik schrijf net in het kidstopic dat ik de gelijkenis met Blanket nog niet echt gezien heb, maar op deze foto zie ik het dan weer wel.
Dat is natuurlijk wel na alle verbouwingen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:32:17 #108
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_70798218
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Shitney het volgende:

Vooral Blanket en Prince lijken hier beswel op Michael, vinnik...

Nog meer foto's van de memorial
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:33:37 #109
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70798263
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:30 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel na alle verbouwingen.
Ik weet zelf heel goed wat ik bedoel, dank je. En dat is dus niet dat ik de gelijkenis na alle verbouwingen zie, maar de gelijkenis met de Michael die Who's loving you en Rockin'Robin zong.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:35:43 #110
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70798346
@ElizabethR:

Dit is zo'n moment waarop ik MJ heel erg oprecht vind. Ik snap echt wel dat die acceptance speeches allemaal vantevoren bedacht worden en ingestudeerd zijn en dat ie er duizenden gegeven heeft in zijn leven, maar toch gelóóf ik wat hij zegt.

Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:39:42 #111
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70798498

Sorry hoor, maar als je nu nog niet ziet dat Prince op Michael lijkt...
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70798551
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sorry hoor, maar als je nu nog niet ziet dat Prince op Michael lijkt...
Ik vind "m meer op de opa lijken.
pi_70798578
Zijn kindertjes zijn wel allemaal bloedmooi... Ben erg benieuwd hoe ze opgroeien en of we later nog veel van ze zullen horen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:42:47 #114
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_70798613
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:41 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik vind "m meer op de opa lijken.
Oef! Zal 'ie blij mee zijn....

Ik vind Joe J een beetje op Fred West lijken. Da's best erg...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_70798658
Je ziet in ieder geval heel goed dat ze alle drie niet 100% blank zijn. En dan niet eens per se qua huid, maar vooral qua ogen en haar. En bij Prince ook aan de mond.
pi_70798935
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef Ceehaa het volgende:
Je ziet in ieder geval heel goed dat ze alle drie niet 100% blank zijn. En dan niet eens per se qua huid, maar vooral qua ogen en haar. En bij Prince ook aan de mond.
De roots van enkele voorouders is ineens teruggekomen.
pi_70798977
Huh?
pi_70799078
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef Ceehaa het volgende:
Huh?
Zijn kinderen hebben nogal veel blanke en indiaanse trekken, net zoals er in de stamboom van de Jacksons zit blijkbaar.
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:17:29 #119
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70799666
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Zijn kindertjes zijn wel allemaal bloedmooi... Ben erg benieuwd hoe ze opgroeien en of we later nog veel van ze zullen horen.
Ja dat zijn mooie kinderen..
pi_70799714
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:17 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat zijn mooie kinderen..

Alle kinderen zijn mooi toch?
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:35:12 #121
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70800114
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat heb jij ook gelijk in !
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:45:40 #122
251975 kissaa
fka: kissa
pi_70800383
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik mis de beste man toch wel hoor. Toen Michael die concerten gaf in de Arena hebben mijn oma en tante mij als verassing
Verassing
pi_70800398
quote:

[..]

ehm....

neh
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:53:06 #124
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70800562
Whoopi

En Cicely Tyson heeft ook wat mooie dingen gezegd na de memorial, hier is een stukje:

Ze legde ook uit dat Michael de handschoen begon te dragen vanwege vitiligo, maar dat kan ik ff nergens terugvinden Ze werkte samen met de designer die de handschoen ontwierp ofzo en daar wist ze het van.

[ Bericht 40% gewijzigd door JX op 09-07-2009 01:00:45 ]
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:12:51 #125
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70800988
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:35 schreef Shitney het volgende:
@ElizabethR:

Dit is zo'n moment waarop ik MJ heel erg oprecht vind. Ik snap echt wel dat die acceptance speeches allemaal vantevoren bedacht worden en ingestudeerd zijn en dat ie er duizenden gegeven heeft in zijn leven, maar toch gelóóf ik wat hij zegt.

Sorry, ik was even weg

Ik heb het gekeken en ik vind het juist helemaal niet oprecht. Hij klinkt in mijn oren heel verveeld. De toon in zijn zinnen gaat op het einde van de zinnen omlaag, en het laatste woord rekt hij uit, echt zo van ' booooooring'.

Ik probeer het even te verduidelijken:

I have been performing since the age of fiiiiiiivvvveeee
And it's because of moments like thiiiiiiis
That I can say with all my heeeaaaaart
That I am very prouououd

Nee, dit doet het niet voor mij.
Ik denk, althans, dat is mijn gevoel erbij, en dat heb ik al eerder gezegd ook, dat ie in het openbaar alles behalve zichzelf is geweest en constant een rol speelde. Ik hoop dat ie in zijn eigen omgeving, zonder gezeur van achterlijke hysterische mensen die constant om hem heen hangen te janken en schreeuwen, wel zichzelf kon en mocht zijn.

Overigens krijg ik dus echt last van plaatsvervangende schaamte als ik van die hysterische gevallen zie janken en schreeuwen en net doen alsof ze dood gaan.
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:15:17 #126
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70801037
quote:

[..]

Welnee, ik ken wel wat lelijke mormels hoor.

Heb je die dochter van....... verdomme, hoe heet dat nietszeggende stel ook weer, dat fotomodel en die Peter Andre of zoiets, wel eens gezien? Aartslelijk.

-edit-

Fotooke

donderdag 9 juli 2009 @ 01:22:10 #127
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801143
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sorry, ik was even weg

Ik heb het gekeken en ik vind het juist helemaal niet oprecht. Hij klinkt in mijn oren heel verveeld. De toon in zijn zinnen gaat op het einde van de zinnen omlaag, en het laatste woord rekt hij uit, echt zo van ' booooooring'.

Ik probeer het even te verduidelijken:

I have been performing since the age of fiiiiiiivvvveeee
And it's because of moments like thiiiiiiis
That I can say with all my heeeaaaaart
That I am very prouououd

Nee, dit doet het niet voor mij.
Ik denk, althans, dat is mijn gevoel erbij, en dat heb ik al eerder gezegd ook, dat ie in het openbaar alles behalve zichzelf is geweest en constant een rol speelde. Ik hoop dat ie in zijn eigen omgeving, zonder gezeur van achterlijke hysterische mensen die constant om hem heen hangen te janken en schreeuwen, wel zichzelf kon en mocht zijn.

Overigens krijg ik dus echt last van plaatsvervangende schaamte als ik van die hysterische gevallen zie janken en schreeuwen en net doen alsof ze dood gaan.
Ik snap je. En die plaatsvervangende schaamte herken ik wel. Ik ben bj veel concerten geweest, maar heb nooit gejankt, noch ben ik flauwgevallen .

Ik weet ook wel dat het ingestudeerd is, dat hoor je ook, maar toch geloof ik het. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik fan ben. Ik ben dol op de Michael Jackson die ik zie. Hij laat me geloven in sunshine en vanilleijsjes en verjaardagsfeestjes toen je klein was en op schoot zitten bij je moeder terwijl je er al veel te oud voor bent. Kortom: in leuke, lieve, mooie dingen. Om met the sound of music te spreken: my favorite things, daar associeer ik Michael Jackson mee. Maar dat komt misschien ook omdat ik fan werd op een leeftijd dat al die favorite things ook nog echt favorite things waren, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij is voor mij het symbool van mijn eigen onschuld. En dat hoor en zie ik waarschijnlijk terug als ik nu clipjes zie.

Misschien is dat wel de massale aantrekkingskracht die Michael Jackson op zoveel mensen had. Dat door zijn eigen kinderlijke gedrag en doordat hij ook echt nog een kind was toen je hem leerde kennen, hij je raakt in dat deel van jezelf dat ook nog kind is. Of klinkt dat nu echt te zoetsappig?
Does it lead you home?
When you're all alone
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 01:24:43 #128
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70801183
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:26:40 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70801209
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:22 schreef Shitney het volgende:
Hij laat me geloven in sunshine
SUNSHINE..

MOONLIGHT..

GOOD TIMES..

BOOGIE!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:26:53 #130
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801212
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef JX het volgende:
Ze legde ook uit dat Michael de handschoen begon te dragen vanwege vitiligo, maar dat kan ik ff nergens terugvinden Ze werkte samen met de designer die de handschoen ontwierp ofzo en daar wist ze het van.
Ik zei een aantal topics geleden ook al dat ik dacht dat die pleisters wellicht met vitiligo te maken hadden omdat je je vingers niet kunt make-uppen. En op de fotos die Greys eerder postte zie je ook dat zijn vingers en met name zijn nagels heel erg verkleurd zijn en er een beetje eng uitzien.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:29:21 #131
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801249
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:26 schreef eleusis het volgende:

[..]

SUNSHINE..

MOONLIGHT..

GOOD TIMES..

BOOGIE!

Ik hoop zo dat ik dat vest krijg waar dat opstaat. Mijn man heeft als verrassing iets voor me besteld maar ik weet niet welke. Als het niet dat vest is dan bestel ik die alsnog. Mijn zoontje krijgt een t-shirt met Let's dance, let's shout, shake your body down to the ground. Daar word ik ook zo blij van, van die tekst. Zo heerlijk positief, we zouden allemaal vaker lekker moeten schreeuwen en dansen van plezier.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:33:17 #132
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801304
quote:
Wat betekent emaciated?
Does it lead you home?
When you're all alone
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 01:38:46 #133
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70801368
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:33 schreef Shitney het volgende:

[..]

Wat betekent emaciated?
uitgeteerd of extreem mager
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:38:58 #134
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70801371
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:22 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik snap je. En die plaatsvervangende schaamte herken ik wel. Ik ben bj veel concerten geweest, maar heb nooit gejankt, noch ben ik flauwgevallen .

Ik weet ook wel dat het ingestudeerd is, dat hoor je ook, maar toch geloof ik het. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik fan ben. Ik ben dol op de Michael Jackson die ik zie. Hij laat me geloven in sunshine en vanilleijsjes en verjaardagsfeestjes toen je klein was en op schoot zitten bij je moeder terwijl je er al veel te oud voor bent. Kortom: in leuke, lieve, mooie dingen. Om met the sound of music te spreken: my favorite things, daar associeer ik Michael Jackson mee. Maar dat komt misschien ook omdat ik fan werd op een leeftijd dat al die favorite things ook nog echt favorite things waren, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij is voor mij het symbool van mijn eigen onschuld. En dat hoor en zie ik waarschijnlijk terug als ik nu clipjes zie.

Misschien is dat wel de massale aantrekkingskracht die Michael Jackson op zoveel mensen had. Dat door zijn eigen kinderlijke gedrag en doordat hij ook echt nog een kind was toen je hem leerde kennen, hij je raakt in dat deel van jezelf dat ook nog kind is. Of klinkt dat nu echt te zoetsappig?
Nee, helemaal niet te zoetsappig. Ik snap je wel hoor. Ik kan me je gevoel ook heel goed voorstellen, alleen heb ik dat zelf niet zo gauw met mensen, hoe beroemd dan ook. Ik kan wel heel erg lyrisch worden over hun prestaties, met name op het artistieke vlak, maar verder doet hun priveleven me meestal erg weinig, behalve dan een keer lachen en lekker meedoen als er weer eens stevig over iemand wordt geroddeld.

Ik heb in mijn jaren in het theater echt wel een aantal mensen uit 'het vak' (whatever that may be) ontmoet en ben bij heel veel concerten en shows geweest, maar ben nog nooit 'door het lint gegaan', Ik denk dan altijd maar dat ook zij aan hun gat krabben, voetschimmel hebben en ruzie maken met hun partner terwijl ze klagen over de hoge telefoonrekening en dat de wijn bij de Appie godverredomme alweer duurder is geworden. Om maar wat triviaals te noemen. Me vereenzelvigen met een artiest zoals jij dus met MJ doet, dat ken ik niet. Maar ik ben blij voor jou dat je een minder Hollandse nuchtere boerentrien bent dan ik, en van zoiets echt kunt genieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 09-07-2009 01:46:30 ]
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:43:48 #135
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801418
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:38 schreef senesta het volgende:

[..]

uitgeteerd of extreem mager
Ah, dank je. Heel erg sneu inderdaad. Zo onwaardig ook. Ik hoop maar weer voor de verandering dat er misschien toch iets van een hiernamaals is. Dat zou ik fijn vinden. Dat ie lekker aan het giechelen en liedjes aan het zingen is ergens.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:46:58 #136
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70801467
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:38 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet te zoetsappig. Ik snap je wel hoor. Ik kan me je gevoel ook heel goed voorstellen, alleen heb ik dat zelf niet zo gauw met mensen, hoe beroemd dan ook.
Hij is ook de enige met wie ik dat heb en ook ooit gehad heb. Maar ik was dan ook een jaar of 4 a 5 dat ik fan werd, voor zover je op die leeftijd al van fan kunt spreken. En hij is met me mee gegroeid, op elk moment dat ik te oud werd voor die kinderachtige adoratie, was hij zelf ook ineens ouder en volwassener. Normaal ben ik net zo nuchter (en zelfs cynisch) als jij hoor.

ergens vind ik het ook een beetje genant, ik heb ook nog nooit zoveel op iinternet gezeten in mijn leven als nu, maar dat is de enige plek waar ik dit soort dingen durf toe te geven. het hoort ergens niet, om zo belachelijk fan te zijn van iemand die je helemaal niet kent.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70801488
Ik kan heel eerlijk zeggen dat ik nooit een Michael fan ben geweest(in tegenstelling tot mijn zusje,die geen kwaad woord van hem kon horen!).
Wel kende ik uiteraard zn muziek,de roddels en achterklap.
Toen hij overleed,schrok zelfs ik....
Tenslotte is het toch een man die deels je muzikale jeugd bepaald heeft.
Ondanks dat ik geen fan was,heb ik nooit geloofd in het kindermisbruik verhaal etc.
Vond hem altijd een inzichzelf getrokken persoon,die opbloeide als hij in het bijzijn van kinderen was(iets terugvinden in kinderen,of het kind onder kinderen mogen zijn?)
De wereld weet daar altijd wel iets smerigs van te maken,maar ....van een andere kant bekeken kan het ook een inhaalslag van zn eigen verloren jeugd zijn,of een manier andere kinderen te geven wat hij gemist had?
Iets wat voor mij in de afgelopen dagen alleen maar sterker is geworden.
Sterker nog,vind het jammer dat ik niet eerder een jackson fan ben geweest....
Door alle materiaal die je nu plots achter elkaar op tv krijgt...zie ik een persoon die zo overduidelijk onbegrepen is.
Iemand wiens gezicht oplichte als hij kinderen zag(niet van wellust of andere zaken) maar gewoon pure lol en plezier om een gelijke te treffen.
pi_70802180
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:50 schreef cindy10 het volgende:

Door alle materiaal die je nu plots achter elkaar op tv krijgt...zie ik een persoon die zo overduidelijk onbegrepen is.

Ik vraag me af in hoeverre dat nu echt is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2009 05:57:19 ]
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 08:12:07 #139
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_70802654
Kijkcijfers zijn wel leuk.
quote:
Herdenking King of Pop trekt miljoenen kijkers HILVERSUM - Naar de herdenkingsbijeenkomst voor Michael Jackson dinsdagavond live op Nederland 3 hebben 2,3 miljoen mensen gekeken. Dat maakte de Stichting KijkOnderzoek woensdag bekend.

De drie edities van RTL Boulevard van RTL4 die voor een groot deel waren gewijd aan de bijeenkomst in het Staples Center in Los Angeles trokken respectievelijk 915.000, 389.000 en 612.000 kijkers. Voor de extra lange editie van Shownieuws van SBS 6 zaten 550.000 mensen voor de buis. De late avondeditie scoorde 942.000 kijkers.
En Albert Verlinde wist toch echt zeker dat iedereen naar RTL boulevard keek en Ned3 zou negeren
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:45:51 #140
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70803044
Ben erg geschrokken van het nieuws over zijn hersenen. Wat is dat een walgelijke gedachte zeg, waar is dat goed voor? MJ's hoofd is dus opengezaagd
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:52:36 #141
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70803157
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
Ben erg geschrokken van het nieuws over zijn hersenen. Wat is dat een walgelijke gedachte zeg, waar is dat goed voor? MJ's hoofd is dus opengezaagd
Dat is standaard bij sectie hoor, dat ze hersenen eruit hjalen, wegen en opensnijden. Daarna stoppen ze t terug en naaien ze alles dicht.

De kist was gewoon leeg dinsdag. Daarom hadden ze zo'n zware massieve kist dat t zwaar leek.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:55:20 #142
16715 Mylene
*schatje*
pi_70803202
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
Vullen ze vervolgens op met kranten.

In de VS keken er 31.14 miljoen mensen naar de begrafenis. Alleen die van princess Diana trok meer kijkers, namelijk 33.25.
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:55:33 #143
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70803207
Standaard of niet, ik vind het walgelijk
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70803237
Ik zou na de herdenking echt stoppen met het Michael-circus en terugkeren naar mijn scriptie, maar.... tvp
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:57:45 #145
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70803239
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef Zapper het volgende:
Standaard of niet, ik vind het walgelijk
Nooit CSI gezien dus
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:10:41 #146
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70803477
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:03 schreef Shitney het volgende:

[..]

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:20:03 #147
163650 Greys
pi_70803669
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:15 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Welnee, ik ken wel wat lelijke mormels hoor.

Heb je die dochter van....... verdomme, hoe heet dat nietszeggende stel ook weer, dat fotomodel en die Peter Andre of zoiets, wel eens gezien? Aartslelijk.

-edit-

Fotooke

[ afbeelding ]
Oh nou, ik hoop dat dat een gevalletje 'lelijk in de luier, mooi in de sluier' wordt want.... oei!
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:10 schreef Ireth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hihihi. Hou die hormonen in bedwang Ireth, het is nog vroeg

Ik kan me er echt NIETS bij voorstellen dat mensen hem sexueel aantrekkelijk vinden.
Vind het wel grappig dat smaken dus écht verschillen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70803868

Hier zou ik 'm anders toch zo bespringen hoor. Die ogen, die lach.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:30:41 #149
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70803877
Zijn geilste aantrekkelijkste periode is 1988/1989/1990 geweest. In de tijd van Bad, toen hij rond de 30 was. Toen experimenteerde hij ook meer met rock en was zijn kleding het tofst. Ik lag in mijn bed te denken dat we volgend seizoen of jaar weleens een revival van de grote, metalen riemen kunnen gaan zien.

Ter illustratie:

Vind ik ook een van zijn allerbeste songs, maar is natuurlijk een cover.

En deze is uit dezelfde periode:

En hier live tijdens de BAD tour, wat wat mij betreft ook zijn beste concert was en waar hij nog alles live zong:

Deze tour is volgens mij nooit op DVD uitgebracht, hoop dat dat alsnog gaat gebeuren.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:30:49 #150
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70803884
quote:

[..]

Eehhmmm...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')