Rood kruisjequote:Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zou ik 'm anders toch zo bespringen hoor.Die ogen, die lach.
Ja, da's ook zo'n kindje waarbij je op kraamvisite zou zeggen 'Oh! Wat is ze m...... LIEFFFFFFF!'quote:
Weer een rood kruisje. Sorry. Maar ik zal wel even de link knippen en plakken in mijn browser.quote:
Na knippen en plakken zie ik hem dus wel hier in het topic (en ook in het eerdere bericht van Shitney Isegrim) verschijnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer een rood kruisje. Sorry. Maar ik zal wel even de link knippen en plakken in mijn browser.
Verder zie ik alle foto's wel in dit topic?
Nog steeds een rood kruisje maar heb even gewoon via de link gekeken. Hier is mij nog iets te jong, mar ook al mooi. Maar wat onschuldiger nog.quote:
Met die foto is inderdaad precies hetzelfde gerommel al eens in deze topics geweest. Moest je eerst in een quote op het linkje klikken en pas daarna zag je hem ook in het topic! Mooie foto, prachtige lach.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na knippen en plakken zie ik hem dus wel hier in het topic (en ook in het eerdere bericht van Shitney) verschijnen.
Ook niet in Come together? Echt niet? Ook niet een heel klein beetje?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die foto is inderdaad precies hetzelfde gerommel al eens in deze topics geweest. Moest je eerst in een quote op het linkje klikken en pas daarna zag je hem ook in het topic! Mooie foto, prachtige lach.
Maar het doet het echt niet voor me, sorry. Ik ben dan ook 1.82 dus ik zie hem als een ielig klein mannetje en dat vind ik niet sekseh![]()
daar zou je niets van moeten zienquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Tjsah. Als ze wilden dat hij bij de memorial aanwezig zou zijn, dan moest het wel in de kist natuurlijk.
Weinig andere keus. Is het misschien ook meteen duidelijk waarom de kist niet open was? Omdat er nog het een en ander in teruggestopt moet worden? Of zeg ik nu iets raars?
Ik val normaal meestal op stevige, forse, mannelijke kerels, maar ik heb iets met androgyne mannen. Dat heeft iets ondefinieerbaars, ongrijpbaars. Al krijg ik er wel eerder knuffel- dan neukneigingen van.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die foto is inderdaad precies hetzelfde gerommel al eens in deze topics geweest. Moest je eerst in een quote op het linkje klikken en pas daarna zag je hem ook in het topic! Mooie foto, prachtige lach.
Maar het doet het echt niet voor me, sorry. Ik ben dan ook 1.82 dus ik zie hem als een ielig klein mannetje en dat vind ik niet sekseh![]()
Als ze hun best doen hoef je daar idd niets van te zien.quote:
Ik ga speciaal voor jou nu even kijken en dan zal ik het éérlijk zeggen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:40 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ook niet in Come together? Echt niet? Ook niet een heel klein beetje?
Ah oke. (Gelukkig) heb ik daar geen verstand van! Thanks!quote:
Lijkt er wel op, ja!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:08 schreef Shitney het volgende:
He, kijk hier eens naar. Die achtergrondzanger op 1.16 is toch dezelfde als die we allemaal zo eng vonden op de Memorial? Dan werkte die dus al dik 20 jaar samen met MJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |