Volgens mij is dat alleen de meting van de nederlandse zenders, ik heb bijvoorbeeld CNN gekeken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef Anonymousz het volgende:
ruim 2 miljoen nederlanders hadden gekeken naar de herdenkingsdienst ik had veel meer verwacht 1 achtste maar. Hoeveel nederlanders hadden naar joran gekeken 7 miljoen dacht ik?
in de VS had ik ook meer verwacht ruim 31 miljoen hoeveel mensen wonen in de vs ruim 300 miljoen?
ik zou zo echt niet willen en kunnen shoppenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef Ireth het volgende:
Happy Birthday Paris, 'gezellig' een middag shoppen met papa...
Thanks for the input Shitney! Leuke filmpjes!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Shitney het volgende:
Waren deze al eens langs gekomen? Volgens mij niet.
Opa Joe ziet opportunities ...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef LoveLove het volgende:
In het 1e filmpje op het einde, vraagt Michael aan Paris wat ze graag wil...
"I'd do what you do... To dance and sing.. "
"Me too!" hoor je dan op de achtergrond... van Prince waarschijnlijk?!
CNN is er inderdaad niet bijgerekend.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen de meting van de nederlandse zenders, ik heb bijvoorbeeld CNN gekeken.
Had je dan niet wat extra tijd ingesteld? Bij dit soort dingen kun je er natuurlijk donder op zeggen dat het minstens 30 minuten uitloopt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef RSie het volgende:
[..]
CNN is er inderdaad niet bijgerekend.
ik heb ook lekker CNN gekeken aangezien ik geen zin had in dat poldercommentaar tussendoor.
wel gruwelijk irritant trouwens dat alles zo ontzettend uit is gelopen.
Ik had mijn DVD-recorder ingesteld op de memorial en het concert.
maar dankzij de uitloop heb ik het laatste uur van het concert er niet op staan.
Ik zat ook niet in mijn eigen huis op het moment van uitzenden dus kon de Recorder ook niet meer bijstellen.
heb overigens wel de complete memorial opgenomen vanaf de recorder bij mijn ouders thuis!!
Dat liedje van hem wat hieronder zit is ook zo mooi.quote:
Deze?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:51 schreef Stephinem het volgende:
Ik had een vraagje!
Bij die herdenking afgelopen dinsdag.Kwam er op een gegeven moment zo'n filmpje met veel hits!Maar ik kan dat nergens terug vinden op YouTube.Heeft iemand anders hem wel gevonden of ergens gezien!?
Ik zit in het huis van mijn ouders op het moment omdat zij op vakantie zijn, ik had de recorder in mijn eigen huis ingesteld om de memorial op ned3 op te nemen en daaropvolgende het concert van History op RTL5quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had je dan niet wat extra tijd ingesteld? Bij dit soort dingen kun je er natuurlijk donder op zeggen dat het minstens 30 minuten uitloopt.
Wel zonde, tho.
edit; of wacht. Of lees ik het nou verkeerd? Memorial heb je wel? Ik snap het ff niet.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen de meting van de nederlandse zenders, ik heb bijvoorbeeld CNN gekeken.
Wat een ontzettend gaaf filmpje.quote:
Een woord: belichting.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Stefan het volgende:
Als ik die foto nu zo zie op de telegraaf dan heb ik het idee dat ze de haren van de kids hebben geverfd en ze ook wat donkerder hebben gepoederd speciaal voor dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |