Of alla Qweaquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef stamppot het volgende:
Gewoon heel subtiel die buurman weg treiteren.
-> stinkdieren, kakkerlakken en van alles loslaten in z'n huis.
verder z'n deuren dichtspijkeren zodat hij het huis niet uit kan.
Wel van tevoren even stiekem de gaskraan opendraaien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef stamppot het volgende:
verder z'n deuren dichtspijkeren zodat hij het huis niet uit kan.
Join the club.quote:,We hebben heel lang vertrouwen gehad in ons rechtssysteem, maar dat bleek onterecht.
Ik had de banden van zn rollator leeg laten lopen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef LS-Drop het volgende:
Verhuizen? Een ongeluk zit toch in een klein hoekje.....
Creativiteit is weer ver te zoeken.
Hadden ze gedaan. Bij 1vandaag hadden ze beelden hiervan. De man is ook veroordeld, maar zolang het bij schoffelen of voorwaardelijk blijft gebeurt er niets. En je kunt huiseigenaren moeilijk onteigenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:00 schreef rene90 het volgende:
Waarom hebben ze geen camera's geplaatst....
Staat dat hier ergens in een topic ofzo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Of alla Qwea
bestel: grind, schuttingen, pizza's, etc.
Ooh naja lekker dan. Dan net zo hard terugrellen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hadden ze gedaan. Bij 1vandaag hadden ze beelden hiervan. De man is ook veroordeld, maar zolang het bij schoffelen of voorwaardelijk blijft gebeurt er niets. En je kunt huiseigenaren moeilijk onteigenen.
Ik vraag mij dan af wat de familie Griffioen tegenhoudt om zelf actie te ondernemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hadden ze gedaan. Bij 1vandaag hadden ze beelden hiervan. De man is ook veroordeld, maar zolang het bij schoffelen of voorwaardelijk blijft gebeurt er niets. En je kunt huiseigenaren moeilijk onteigenen.
Sjeh, k snap het ook niet. Zo moeilijk kan het niet zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:08 schreef mazaru het volgende:
Een ouwe zure zak van 73 kun je toch makkelijk aan? Als pesten mag in Leersum, dan zou ik hem met gemak de loef afsteken.
Hij zou jankend om genade komen smeken dat zogenaamde 'monster'.
Gebruik de search.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:05 schreef stamppot het volgende:
[..]
Staat dat hier ergens in een topic ofzo?
linkje?
Gewoon schokdraad om je huis heen doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef stamppot het volgende:
[..]
Sjeh, k snap het ook niet. Zo moeilijk kan het niet zijn
Gewoon met een paar maten een kratje pils zuipen en rellen maar.
Ga maar eens bij uitzending gemist kijken. Aflevering van vorige week meen ik. Die vrouw was ook geslagen met een honkbalknuppel en had een gebroken hand of arm. Had hij echt niet bij mijn vriendin moeten doen. Dan had hij wel onder de zoden gelegen. Man was dus een beetje een slappeling.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:08 schreef Viyana het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af wat de familie Griffioen tegenhoudt om zelf actie te ondernemen.
Die vrouw dus ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ga maar eens bij uitzending gemist kijken. Aflevering van vorige week meen ik. Die vrouw was ook geslagen met een honkbalknuppel en had een gebroken hand of arm. Had hij echt niet bij mijn vriendin moeten doen. Dan had hij wel onder de zoden gelegen. Man was dus een beetje een slappeling.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef stamppot het volgende:
Gewoon deze in de tuin zetten.
en dan de camera aanzetten.
Idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef LS-Drop het volgende:
Verhuizen? Een ongeluk zit toch in een klein hoekje.....
Creativiteit is weer ver te zoeken.
Hoeft niet eens, heb je enig idee hoe hard je kan lachen als de buurman weer eens door de tuin heen rent terwijl hij aan gort geschoten word met paintball ballen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel een ander soort wapen er op aansluiten. Een paintball gun laat het probleem gewoon bestaan.
http://www.eenvandaag.nl/(...)enaar_door_overlast_quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ga maar eens bij uitzending gemist kijken. Aflevering van vorige week meen ik. Die vrouw was ook geslagen met een honkbalknuppel en had een gebroken hand of arm. Had hij echt niet bij mijn vriendin moeten doen. Dan had hij wel onder de zoden gelegen. Man was dus een beetje een slappeling.
quote:buren, 05 juli 16:06: zorgvuldig gekozen laster. De buurman woont 6 maanden per jaar in Frankrijk en kan zich niet verweren! Verder is de familie zelf zeer associaal en komt met iedereen in conflict. Als buurtbewoner weet ik dat de zaken heel anders liggen. Schande dat de redaktie politiek zich zo laat misbruiken
Kijk eens in welke periode het allemaal gepost is, allemaal binnen een uur. Als er een ip check word gedaan komt het vast bij 1 en dezelfde vandaanquote:
Ja ik zat het nog eens door te lezen, staan wat dubieuze reacties bij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Kijk eens in welke periode het allemaal gepost is, allemaal binnen een uur. Als er een ip check word gedaan komt het vast bij 1 en dezelfde vandaan
Hij bouwt het net zo hard weer opnieuw op, gevolg is, dat hij nog een stap verder zal gaan. En er word meteen richting de familie griffioen gewezen. Kortom je kan niks, behalve procederen en dan hopen dat de wet eindelijk eens na word geleefd en deze vent de cel in gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:43 schreef AchJa het volgende:
Mijn god, je laten terroriseren door een bejaarde van 73 jaar... En nu is hij op vakantie, dus familie Griffioen, jullie kunnen jullie hart ophalen en jullie creatieve geesten botvieren op dat huis van hem. Stroom, water, brand zoek maar wat uit.
Richting de familie wil het rechtssysteem opeens wel werken, hm?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Hij bouwt het net zo hard weer opnieuw op, gevolg is, dat hij nog een stap verder zal gaan. En er word meteen richting de familie griffioen gewezen. Kortom je kan niks, behalve procederen en dan hopen dat de wet eindelijk eens na word geleefd en deze vent de cel in gaat.
Als de woning in vlammen opgaat en er word brandstichting vermoed gaan ze eerst aan de kant van de familie zoeken. Wil niet zeggen dat daar een veroordeling zal plaats vinden. Moet immers wel bewijs zijn, maar ook dat kan vervalst worden door b.v. de buurman.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef Viyana het volgende:
[..]
Richting de familie wil het rechtssysteem opeens wel werken, hm?
Voor een kleine vergoeding ja.. Ik ben het monster van Purmerend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:58 schreef nikky het volgende:
Er zijn vast wel wat mensen die dit gezin zouden willen helpen
je ziet er nog redelijk kwiek uit voor een baas van 73.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Voor een kleine vergoeding ja.. Ik ben het monster van Purmerend.
>PM voor offerte
Was jij dat met die zeikerd met gevoel voor humor als buurman? Met zn "ministerie van vreemde geluiden" brief, als grappig bedoelde verwijzing naar Monty Python?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef elcastel het volgende:
Ik snak naar zo'n buurman, ik zou er met alle plezier helemaal in meegaan, ik heb talloze prachtige ideëen (en ik ben te huur fam.Griffioen !!). Ik heb hier alleen maar stoffige ouwe vellen die nog te beroerd zijn om te bellen als de muziek hard staat, maar wél de moeite nemen om een zure brief te sturen.
Niemand hier weet hoe ik eruit zie irl.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef zoalshetis het volgende:
je ziet er nog redelijk kwiek uit voor een baas van 73.
als een knaapje uit 1981. dus met pluizig nerdenhaar, pukkeltjes en natuurlijk ziet je baard eruit of je die dag ervoor haring hebt gegeten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Niemand hier weet hoe ik eruit zie irl.
Menig scootertuig gaat met een boog om mij heen want ze kennen mij als Baas. Ik kom er altijd achter waar ze wonen en dan steek ik hun hebben en houwe in de fik. punt. geen spelletjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als een knaapje uit 1981. dus met pluizig nerdenhaar, pukkeltjes en natuurlijk ziet je baard eruit of je die dag ervoor haring hebt gegeten.
Ja ik draai nu meer Pink Floyd en harder, maar hoor niks meer van hem.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Was jij dat met die zeikerd met gevoel voor humor als buurman? Met zn "ministerie van vreemde geluiden" brief, als grappig bedoelde verwijzing naar Monty Python?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |