abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70840154
Maar het kernpunt in dit hele verhaal is dus dat mensen als Lambiekje et al gewone mensen aan het twijfelen brengen over het nut van vaccinatie en dergelijke en DAT is een kwalijke zaak. Een van de nadelen van internet: waar vroeger de aluhoedjes thuis op hun zolderkamertje stenciltjes drukten waarin ze de waarheid aan de man brachten beschikken ze nu over internet en kunnen ze met hun misvattingen aan een veel groter publiek besmetten.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 10:22:48 #202
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_70840268
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:52 schreef Lambiekje het volgende:

De vaccins liggen helemaal niet klaar?

En wederom, volksgezondheid heeft afgelopen eeuw een vlucht genomen mede door landelijke vaccinatieprogramma's.
Fietstas.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:18:16 #203
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_70850294
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:52 schreef Lambiekje het volgende:
Lesje Influenza A in het kort dan maar?

Vroeger, rond 1918, is er een een grieppandemie geweest, het betrof hier de H1N1 griep virus. Later in '57 de Aziatische griep, de H2N2. En in '68 de Hongkonggriep, de H3N2.
Verder had je in de jaren 70 tweemaal een grote dreiging tot uitbraak. Het betrof hier beide keren de H1N1 virus.
Al deze virussen zijn van origine van het Infuenza A virus. Door middel van antigene shift onstaan er de verschillende soorten. Maar omdat het origneel dus voor allemaal hetzelfde is EN het virus al eens eerder een (bijna) pandemie heeft veroorzaakt, konden ze dus al die vaccins al snel klaarhebben.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:05:53 #204
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70852025
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:38 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

aha! Jij bent gewoon een smerige racist!
Waar haal je vandaar dat zwervers/asielzoekers/zangers van het levenslied eerst een prik krijgen de daarna pas de rest van ons?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:29:48 #205
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70852831
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:18 schreef mr.happy het volgende:
Maar het kernpunt in dit hele verhaal is dus dat mensen als Lambiekje et al gewone mensen aan het twijfelen brengen over het nut van vaccinatie en dergelijke en DAT is een kwalijke zaak. Een van de nadelen van internet: waar vroeger de aluhoedjes thuis op hun zolderkamertje stenciltjes drukten waarin ze de waarheid aan de man brachten beschikken ze nu over internet en kunnen ze met hun misvattingen aan een veel groter publiek besmetten.
naja. nee gewoon naar de overheid luisteren en dat is goed? ik heb geen zin om al die nare maatregelen optenoemen die het CDA en Pvda aan de man hebben gebracht.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:41:16 #206
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70855270
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:15 schreef mr.happy het volgende:

[..]

ja hoor, je hebt helemaal gelijk.
Kan je het tegendeel bewijzen?, ik denk niet dat je genoeg van virussen afweet.
pi_70855447
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Kan je het tegendeel bewijzen?, ik denk niet dat je genoeg van virussen afweet.
Oh, wauw, de "religious logic" methode. Iemand maakt een statement en legt de bewijslast bij de andere partij.
Laten we het anders doen: op basis van welke authentieke en verifieerbare documentatie kun jij aantonen dat dit griepvirus door mensen gemaakt is ?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:21:37 #208
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70860103
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:47 schreef mr.happy het volgende:

[..]

Oh, wauw, de "religious logic" methode. Iemand maakt een statement en legt de bewijslast bij de andere partij.
Laten we het anders doen: op basis van welke authentieke en verifieerbare documentatie kun jij aantonen dat dit griepvirus door mensen gemaakt is ?
http://www.infowars.com/m(...)red-in-a-laboratory/

http://www.infowars.com/swine-flu-made-in-usa/

http://www.infowars.com/s(...)before-seen-viruses/
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:22:40 #209
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70860130
quote:
Ook mensen bij het Nederlands Kankerinstituut twijfelen aan het nut van het vaccineren tegen baarmoederhalskanker.

Maar hey, wat weten die er nu van. Het NKI geniet internationaal hoog aanzien, maar het komt niet overeen met de mening van TS, dus die zal er wel niet naar luisteren.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:28:13 #210
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70860293
quote:
Een van de nadelen van internet is dat iedereen die een eye-opener plaatst wordt bestempeld als troll of aluhoedje. Het is prima om altijd kritisch te zijn. Als meer mensen dat waren hadden we nu niet van die onzinnige regeltjes gehad.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:29:40 #211
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70860328
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Een van de nadelen van internet is dat iedereen die een eye-opener plaatst wordt bestempeld als troll of aluhoedje. Het is prima om altijd kritisch te zijn. Als meer mensen dat waren hadden we nu niet van die onzinnige regeltjes gehad.
x2!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:45:21 #212
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_70860777
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:22 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ook mensen bij het Nederlands Kankerinstituut twijfelen aan het nut van het vaccineren tegen baarmoederhalskanker.

Maar hey, wat weten die er nu van. Het NKI geniet internationaal hoog aanzien, maar het komt niet overeen met de mening van TS, dus die zal er wel niet naar luisteren.
Het NKI kan misschien twijfelen over het nut, maar dat zullen ze doen op basis van bepaalde theorieën die ongetwijfeld wat meer op waarheid berusten dan wat Lambiekje spuit (hihi) over de NWO, chemtrails en BIGPHARMAAAAAAAAAAAAAAA.
Fietstas.
pi_70860948
Het is niet het complot dat er een virus wordt ingespoten, maar het complot tussen de overheid en de medicijnfabrikanten. Enig idee om hoeveel geld het gaat? Miljoenen en miljoenen spuitjes worden verkocht, heb je enig idee hoeveel geld hiermee gemoeid is en hoeveel profijt de ontwikkelaar/producent heeft van de paniek uitbraak door de overheid en de media? Het probleem zal enorm meevallen maar wordt nu enorm gehyped zodat de fabrikant van die inentingen flink kan gaan verdienen aan de goedgelovige burger.

Ze zullen niet de eerste zijn die hier stinkend en stinkend rijk mee worden.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:59:35 #214
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70861167
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:45 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Het NKI kan misschien twijfelen over het nut, maar dat zullen ze doen op basis van bepaalde theorieën die ongetwijfeld wat meer op waarheid berusten dan wat Lambiekje spuit (hihi) over de NWO, chemtrails en BIGPHARMAAAAAAAAAAAAAAA.
DENK NU EENS ECHT NA?!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:59:57 #215
52357 Lambiekje
pi_70861176
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:21:38 #216
52357 Lambiekje
pi_70861721
quote:

[..]

net zo hoog aanzien als het RIVM zeker.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:29:01 #217
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_70861943
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

DENK NU EENS ECHT NA?!!
Ja, vaccinaties hebben de bevolking niets dan goeds opgeleverd, polio is vrijwel weg, behalve op plekken waar ze opeens niet gingen vaccineren, de mazelen zijn verdwenen, de pokken zijn verdwenen. Verder zijn er legio voorbeelden van mensen die dachten kanker te kunnen genezen met vitamine B17 en allerlei mooie dieëten die keihard dood gingen, terwijl ik al minstens 5 mensen in mn omgeving kan noemen die borstkanker hebben gehad en het door die gruwelijke foute corrupte medische wetenschap toch maar mooi hebben overleefd. Er wordt allerlei onzin uit de lucht gegrepen, beroepsongelukken (bijv. met besmette vaccins) worden gezien als pogingen van de NWO om de wereldbevolking te laten inkrimpen en er worden allerlei dingen als waarheden gepresenteerd die lulkoek zijn. Er is GEEN causaal verband tussen wiegendood en vaccins, wel tussen wiegendood en kinderen op de buik laten liggen, pedagogen dachten ooit dat dat goed was voor de motoriek. Na een hevige campagne om kinderen weer op hun rug te laten liggen gingen de sterftecijfers weer naar beneden. Mensen presenteren zich als medisch journalist zonder ook maar enige kaas te hebben gegeten van enige medische wetenschap, trekken vervolgens conclusies die nergens over gaan. Ze proberen je uit te zuigen Lambiekje, koop maar lekker vitamine B17 voor je dochter als ze leukemie heeft, spuit haar maar lekker vol met zout om die schimmel weg te krijgen die het veroorzaakt. (Die arts is overigens veroordeeld wegens fraude.) Ik hoop dan dat ze in de hemel een betere vader krijgt.
Fietstas.
pi_70862313
quote:

holy mother ik wist dat sommige mensen te ver gaan in sommige dingen, maar dit is wel héél ernstig !!

die spelfouten spreken boekdelen
pi_70862457
quote:

[..]

he, wat lul je nou.. Ik heb het over wantrouwen tegen vaccinaties of beter, angst voor, op basis van vage websites en geroddel. Het NKI twijfelde over het nut van die specifiek vaccinatie, ik heb het over de hetze tegen vaccinaties in het algemeen.
pi_70862575
Aan die mexicaanse griep gaat een gezond mens toch niet zomaar dood? Dus laat ik me niet inenten, ik bekoop het wel met een paar dagen in bed liggen mocht ik toch ziek worden.

Ik at vroeger zandtaartjes uit de zandbak en speelde bij boerenvriendjes tussen de koeien. Als resultaat heb ik een uberweerstand en ben ik al 4 jaar niet ziek geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')