Bij al je apps bedoel je? Dat is slecht he, is mij ook 2 keer gebeurd. Kutsysteemquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:04 schreef Geqxon het volgende:
Verder gaat de iPhone helaas rampzalig, alle vinkjes bij "Sync .... " stonden uit. Maar ja.
Afhankelijk van de specs dus...quote:Op zondag 12 juli 2009 13:38 schreef nelisb het volgende:
Specs geef ik als ik thuis ben.
Tm 18 juli in Indonesie en heb een andere laptop bij me.
Maar afspelen zou moeten kunnen?
Dunno... Dat het een kutbedrijf is?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:25 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Wat is het probleem bij T-Mobile dan?
Harde reset? (menu en middelste knop tegelijkertijd ongeveer 10 sec indrukken)quote:Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn iPod doet het niet meer. Het scherm is bevoren (hij staat op pauze midden in een liedje en het backlight brandt continu). Geen van de toetsen werken en als ik hem koppel aan mijn pc, herkent hij hem niet. Ik heb mijn pc net verkeerd afgesloten en ik denk dat het daardoor komt. Iemand een idee wat ik moet doen? Ik wacht zelf aan wachten tot de batterij leeg is en het dan opnieuw proberen, maar ik hoop dat er een snellere manier is.
Hij doet 't weer.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Harde reset? (menu en middelste knop tegelijkertijd ongeveer 10 sec indrukken)
De nada.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij doet 't weer.Je bent m'n nieuwe held.
...en dat is makkelijk zelf te doen, begrijp ik?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:48 schreef Tijn het volgende:
Als je er ff 2 of 4 GB geheugen in gooit, gaat 'ie als een trein.
Ja hoor. Vooral niet door Apple laten doen, want dan betaal je je scheel en dat is nergens voor nodig.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
...en dat is makkelijk zelf te doen, begrijp ik?
Het scheelt je sowieso een hoop gezeik met spyware, virussen, drivers en wat al niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:35 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben mij nu al weken lang aan het orienteren op een Mac. Grootste weerstand die ik blijf ondervinden, is en blijft de prijs. Het liefst zou ik een duurdere macbook pro willen kopen, maar dat vind ik toch erg gewaagd als overstap vanaf een windowsbak.
In hoeverre 'voelt' de instap Mini een beetje vlot met z'n 2 Ghz/1GB?
Om een idee te krijgen: hier is een videotutorialquote:Op maandag 13 juli 2009 00:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
...en dat is makkelijk zelf te doen, begrijp ik?
Kleine kanttekening: flash is niet ideaal geprogrammeerd voor de Mac. Niet dat het niet werkt, maar er zijn af en toe klachten, met name bij slecht geprogrammeerde banners. Ik weet niet hoe veel zwaarder een Flash-spelletje is en ik vermoed dat je het niet zal gaan merken, maar toch iets om even op te letten.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:46 schreef TeleluvR het volgende:
...en wat online flash-spelletjes...
Ik neem aan dat dat afhankelijk is van je browser? Zo werkt Rabobank.nl (internet bankieren) ook niet lekker op Safari @ Mac. Firefox voor Mac heeft dat probleem niet. Ik vermoed dat dat ook zo gaat met de eventuele Flash problemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kleine kanttekening: flash is niet ideaal geprogrammeerd voor de Mac. Niet dat het niet werkt, maar er zijn af en toe klachten, met name bij slecht geprogrammeerde banners. Ik weet niet hoe veel zwaarder een Flash-spelletje is en ik vermoed dat je het niet zal gaan merken, maar toch iets om even op te letten.
Nee, flash is hetzelfde voor alle browsers.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat afhankelijk is van je browser? Zo werkt Rabobank.nl (internet bankieren) ook niet lekker op Safari @ Mac. Firefox voor Mac heeft dat probleem niet. Ik vermoed dat dat ook zo gaat met de eventuele Flash problemen.
Het is niet dat het niet werkt, maar dat het traag is en inderdaad als je het 'vergeet' je computer kan laten hangen. Linkje heb ik niet op het moment.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dat zal, maar hoe een Safari of een Firefox er mee omgaat zal verschillen.
Links naar sites met Flash content dat niet werkt?
Het werkt wel, maar flash vreet resources op OSX. Veel CPU power.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dat zal, maar hoe een Safari of een Firefox er mee omgaat zal verschillen.
Links naar sites met Flash content dat niet werkt?
De video-tag is helemaal niet uit HTML5 geschrapt, alleen de specificatie voor een codec. Nu kunnen browsermakers zelf bepalen welke codecs ze ondersteunen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:59 schreef TwyLight het volgende:
btw hoe fucking egoistisch zijn apple en microsoft, echt dit slaat gewoon nergens op
omdat ze er niet uitkomen "welk" videoformaat het moet zijn wordt <video> maar geschrapt uit html5
Ja, kut is dat. Overigens pas sinds Safari 4, voorheen werkte het prima.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat afhankelijk is van je browser? Zo werkt Rabobank.nl (internet bankieren) ook niet lekker op Safari @ Mac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |