Ja, die van iFixit: http://www.ifixit.com/Guide/quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:22 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je daar nog een goeie handleiding voor gebruikt? (Ja, dat kan ik googelen, maar jij zit er nu net lekker in.)
Cool man. Wat voor hardeschijf heb je er ingedrukt? Wat voor snelheid? Ga je geen warmte probleem krijgen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, die van iFixit: http://www.ifixit.com/Guide/
En deze, maar dat was niet echt nodig:
http://nathanbowers.com/h(...)rive-upgrade-how-to/
Met een gewone Macbook is het overigens een stuk simpeler.
Een Fujitsu 500 GB op 5400 rpm. Ik heb me niet echt verdiept in warmte enzo, maar volgens mij worden hd's niet zo heel warm, da's eerder de processor toch? Ik heb er gewoon vanuit gegaan dat het wel kon.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Cool man. Wat voor hardeschijf heb je er ingedrukt? Wat voor snelheid? Ga je geen warmte probleem krijgen?
Ah, dank je. *bookmarkt*quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:57 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, die van iFixit: http://www.ifixit.com/Guide/
Transmission.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:40 schreef TwyLight het volgende:
Wat is eigenlijk beter, uTorrent of Transmission?
Ik gebruik al tijden Transmission, en heb uTorrent dan ook nog nooit geprobeerd (was er tot vandaag ook nog helemaal niet van op de hoogte zelfs, dat het uit was voor Mac).
Ik heb al een besluit gemaakt, uTorrent heeft duidelijk een paar functies niet die ik wel gebruik in Transmission.
Transmission dus.
Ff gecheckt, bij mij werkt hij gewoon.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zou de belstatus app voor T-mobile ooit weer gaan werken?
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Vreemd.. Hier blijft het aantal resterende smsjes en belminuten gelijk....
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:47 schreef Zpottr het volgende:
[..]
En werkt de widget in iGoogle of op de T-Mobile pagina wel?
T-Mobilequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ligt dus niet aan de App, maar aan T-Mobile.
Als je had gelezen, had je ook gezien dat m'n belstatus ook niet werkt op de T-Mobile site. Wat van T-Mobile is. Dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:29 schreef Geqxon het volgende:
Dus omdat T-Mobile zijn systeem aanpast, moet T-Mobile ook gelijk maar even alle third-party apps zelf herprogrammeren?!
De belstatus op de T-Mobile site zelf werkt niet, dus het ligt wel degelijk aan T-Mobile zelf.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:29 schreef Geqxon het volgende:
Dus omdat T-Mobile zijn systeem aanpast, moet T-Mobile ook gelijk maar even alle third-party apps zelf herprogrammeren?!
Blaat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:29 schreef Geqxon het volgende:
Beetje XBMC-achtig, ziet er leuk uit idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:18 schreef TwyLight het volgende:
iTunes is toch best wel geil met films
Je moet wel je films elke keer converteren, maar dan heb je wel wat![]()
[ afbeelding ]
Jefquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:44 schreef TwyLight het volgende:
Da's ook wel ok!
Maar met iTunes kan ik ook al die films naar Apple TV streamen en direct snel een filmpje op m'n iPhone zetten om mee te nemenZoals bedoelt door Steve
:
Best Movie Ever. Of toch bijna.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:02 schreef TwyLight het volgende:
AHDie film was een tijdje geleden op tv
! Vage film
Mijn huidige verzameling externe schijven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef Roeni3 het volgende:
Net in een ander topic (1TB hdd, welke?) gehoord dat LaCie als externe HD een slechte optie is. Ik heb echter twee LaCie HD's aan m'n MacBookje hangen die het allebei prima doen (de ene is ongeveer 2 jaar oud, de ander een paar maanden).
Hoe zijn de ervaringen van andere Mac-gebruikers met externe LaCie HD's? En als die slecht zijn, welke externe HD's zijn dan aan te raden?
Ik vind mijn LaCie prima. Maar ik doe er weinig mee, gebruik 'm eigenlijk alleen voor Time Machine en incidenteel voor opslag van andere dingen. Ik heb ook nog een NAS van LaCie, die werkt op zich ook prima, al zijn de opties wel erg beperkt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef Roeni3 het volgende:
Net in een ander topic (1TB hdd, welke?) gehoord dat LaCie als externe HD een slechte optie is. Ik heb echter twee LaCie HD's aan m'n MacBookje hangen die het allebei prima doen (de ene is ongeveer 2 jaar oud, de ander een paar maanden).
Hoe zijn de ervaringen van andere Mac-gebruikers met externe LaCie HD's? En als die slecht zijn, welke externe HD's zijn dan aan te raden?
SABnzbd+ ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens naar gekeken, maar beviel me niet zo goed. Het doet op zich wel wat het moet doen, maar ik zoek nog maar eens een freeware programma dat voldoet. Ik doe niet veel meer dan een nzb van internet plukken en die in Grabit laden, dat moet in OS X ook wel met freeware kunnen.
Daar ga ik eens naar kijken.quote:
En als daar nog een tip voor komt, dan ga ik die ook bekijken, want dat klinkt ook wel ok.quote:Ik vind het een klote programma, ik zoek eigenlijk een all-in-one. dus ik tik een zoekterm in, hij zoekt en vind in usenet en dan klikken en downloaden maar. Is dat er?
quote:
Bevalt hier anders prima. Je kunt instellen dat ie automatisch je download-directory scant op nzb-bestanden, als je die dan download begint ie gelijk te downloaden, fetcht ie zo nodig repairblocks, repareert ie de boel en unzipt alles. Niet helemaal all-in-one maar komt redelijk in de buurt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
SABnzbd+ ?
Ik vind het een klote programma, ik zoek eigenlijk een all-in-one. dus ik tik een zoekterm in, hij zoekt en vind in usenet en dan klikken en downloaden maar. Is dat er?
http://www.macupdate.com/info.php/id/13093quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:10 schreef TwyLight het volgende:
Iemand die weet heeft van een fatsoénlijke .cue-splitter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |