quote:
Dat zijn de externe versiesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Western Digital dingen schijnen tof te zijn. Maar daar zijn wel tig verschillende productlijnen van. My Book Essential, Passport, Elite. Allemaal dat soort gedoe.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Western Digital dingen schijnen tof te zijn. Maar daar zijn wel tig verschillende productlijnen van. My Book Essential, Passport, Elite. Allemaal dat soort gedoe.
ah. ik zat zelf nog volop met al die namen in m'n hoofd omdat ik op zoek ben naar juist wel een externe harde schijf. maar blijkbaar zoekt ts dus intern, lette ik even niet opquote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ah. ik zat zelf nog volop met al die namen in m'n hoofd omdat ik op zoek ben naar juist wel een externe harde schijf. maar blijkbaar zoekt ts dus intern, lette ik even niet op
Daar is dit forum voor, flap.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:54 schreef wallofdolls het volgende:
Verder zou ik de tweakers.net pricewatch raadplegen voor dit soort dinge nen geen forumgenoten lastig vallen met dit soort vragen
Hij is die dictatuur van de buren gewend. Als je daar je topic levend wil houden, moet je eerst een halve scriptie maken.quote:
Redelijk snel, stil, koel en overal te krijgen. Prima ding.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:53 schreef wallofdolls het volgende:
Western Digital Green dinges. 80 euro. Slotje
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij is die dictatuur van de buren gewend. Als je daar je topic levend wil houden, moet je eerst een halve scriptie maken.
Hoezo vreemd? LaCie is zo brak als de tering!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef Roeni3 het volgende:
Overigens vreemd om te zien dat (toen er nog aan externe HD's gedacht werd) niemand LaCie noemde.
Zeg, voor dit soort feedback is een ander hoekje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij is die dictatuur van de buren gewend. Als je daar je topic levend wil houden, moet je eerst een halve scriptie maken.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoezo vreemd? LaCie is zo brak als de tering!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |