quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef rommelman het volgende:
Mensjov valt zwaar tegen.
Na 4 etappe's 3:52 sec achter!!
Dat is bijna een minuut per etappe!!
Voor mij was hij een van de kanshebbers.
Dit is een weggegooide tour voor Mensjov.
Zo had ik het ook nog niet bekeken, wat een verrassende invalshoek.quote:
Waar zou hij dan ca. 4 minuten moeten winnen van concurenten..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
![]()
Mompelt iets over 5e etappe en nog 16 etappes te gaan. Daarna mogen we een mooi rapport opmaken.
Daarnaast heeft hij de Giro gewonnen, wat in mijn ogen veel meer zijn doel was dit seizoen dan de Tour.
Is dit wel zo? Rabo en hemzelf hebben zelf nadrukkelijk gezegd dat de Giro zou worden gebruikt als voorbereiding! op de tour!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
![]()
Mompelt iets over 5e etappe en nog 16 etappes te gaan. Daarna mogen we een mooi rapport opmaken.
Daarnaast heeft hij de Giro gewonnen, wat in mijn ogen veel meer zijn doel was dit seizoen dan de Tour.
Precies!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is dit wel zo? Rabo en hemzelf hebben zelf nadrukkelijk gezegd dat de Giro zou worden gebruikt als voorbereiding! op de tour!
Ik las dat ze het expres doen om de dopingcontroles te ontlopen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:44 schreef UltraR het volgende:
Mijn god!
Wat een analyse! Mijn ogen zijn echt geopend! En ik maar denken dat het allemaal perfect liep bij de Rabobank en met name Menchov. Maar je hebt gelijk, ik zat er helemaal naast zie ik nu.
Uhm Menchov rijdt Cancellara zelfs na zijn overlijden nog met gemak voorbij, Cancellara is natuurlijk meteen gezien zodra we de bergen in gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef rommelman het volgende:
[..]
Waar zou hij dan ca. 4 minuten moeten winnen van concurenten..
Ik zie geen mogelijkheid op 2 etappe's na.. met bergop finish.
Maar ik zie Mensjov niet even 4 minuten op Armstrong en Cancelara goedmaken.
Daarom heeft hij ook de ronde van zwitserland gewonnen. Zwitserland is immers zo vlak als een dubbeltjequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Mr.Grant het volgende:
[..]
Uhm Menchov rijdt Cancellara zelfs na zijn overlijden nog met gemak voorbij, Cancellara is natuurlijk meteen gezien zodra we de bergen in gaan.
Erg veel bergen zaten er niet in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook de ronde van zwitserland gewonnen. Zwitserland is immers zo vlak als een dubbeltje
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef rommelman het volgende:
[..]
Waar zou hij dan ca. 4 minuten moeten winnen van concurenten..
Ik zie geen mogelijkheid op 2 etappe's na.. met bergop finish.
Maar ik zie Mensjov niet even 4 minuten op Armstrong en Cancelara goedmaken.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is dit wel zo? Rabo en hemzelf hebben zelf nadrukkelijk gezegd dat de Giro zou worden gebruikt als voorbereiding! op de tour!
Waar moet hij volgens jou dan die 4 minuten pakken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar reed hij de Giro echt op voorbereiding op de Tour en pakte hij daar veel wedstrijddagen mee. Dit jaar reed Menchov voor de Giro een stuk meer wedstrijden dan vorig jaar en was hij daar echt in topvorm. Naar buiten toe misschien niet zo gecommuniceerd, maar Menchov wilde echt goed zijn in de Giro. Anders had hij daarvoor nooit zoveel wedstrijddagen gemaakt. Wedstrijddagen die hij echt nodig heeft om in vorm te komen.
Ik zie Menchov echt nog wel top 10 halen in de Tour als hij Parijs haalt. Moet hij dan ergens van balen? Ik denk het niet. Giro gewonnen en top 10 Tour. Natuurlijk wilde hij liever zelf ook op het podium staan, maar zo hopeloos is het allemaal niet. Seizoen gewoonweg al geslaagd met zijn zege in de Giro.
Huil niet zo, in de Alpen en de Pyreneeën kan het compleet anders worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef rommelman het volgende:
Mensjov valt zwaar tegen.
Na 4 etappe's 3:52 sec achter!!
Dat is bijna een minuut per etappe!!
En ook in een van de eerste bochten vallen.
Wat een Kopman![]()
![]()
Voor mij was hij een van de kanshebbers.
Dit is een weggegooide tour voor Mensjov.
Als je mij bedoelt heb je het zeker fout.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef maartenducrot het volgende:
Mensen die alleen maar naar de Tour kijken en de rest van het seizoen geen koers zien
Check de route eerst maar!! Zoveel bergen zijn er dit jaar nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Huil niet zo, in de Alpen en de Pyreneeën kan het compleet anders worden.
Na 3 etappes stond Menchov 50 seconden achter op Armstrong. In Rome had hij een voorsprong van 15.59. Dat wordt een makkie dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef rommelman het volgende:
[..]
Waar moet hij volgens jou dan die 4 minuten pakken?
Dan weet je ook dat hij prima gepresteerd heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef rommelman het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt heb je het zeker fout.![]()
Ik keek dit jaar: Giro, Parijs-Nice, de Vuelta, Dauphine Libere en de Tour de Suisse.
Dat dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar reed hij de Giro echt op voorbereiding op de Tour en pakte hij daar veel wedstrijddagen mee. Dit jaar reed Menchov voor de Giro een stuk meer wedstrijden dan vorig jaar en was hij daar echt in topvorm. Naar buiten toe misschien niet zo gecommuniceerd, maar Menchov wilde echt goed zijn in de Giro. Anders had hij daarvoor nooit zoveel wedstrijddagen gemaakt. Wedstrijddagen die hij echt nodig heeft om in vorm te komen.
Ik zie Menchov echt nog wel top 10 halen in de Tour als hij Parijs haalt. Moet hij dan ergens van balen? Ik denk het niet. Giro gewonnen en top 10 Tour. Natuurlijk wilde hij liever zelf ook op het podium staan, maar zo hopeloos is het allemaal niet. Seizoen gewoonweg al geslaagd met zijn zege in de Giro.
ik voel mij aangesprokenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef maartenducrot het volgende:
Mensen die alleen maar naar de Tour kijken en de rest van het seizoen geen koers zien
Ik beschouw (ik denk zowat iedereen hier) de Tour Als het hoogste van het hoogste..quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat hij prima gepresteerd heeft.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef rommelman het volgende:
[..]
Waar moet hij volgens jou dan die 4 minuten pakken?
Check de route maar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef rommelman het volgende:
Je heb gelijk.
Armstrong wordt moeilijk.
Welke etappe is dit?
Je hebt het heel de tijd over Armstrong. Maar Contador is nog steeds de grote favoriet hoor. Die rijd Armstrong helemaal naar huis in de bergen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef rommelman het volgende:
Je heb gelijk.
Armstrong wordt moeilijk.
Welke etappe is dit?
op de favorieten van de rode lantaren ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef Singleyouteaare het volgende:
Dit is slechts camouflage, vrijdag pakt hij zo'n 30 minuten op de favorieten
Wow, heb jij dit jaar de Vuelta al gezien? Wie wint er en wat doet Gesink?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef rommelman het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt heb je het zeker fout.![]()
Ik keek dit jaar: Giro, Parijs-Nice, de Vuelta, Dauphine Libere en de Tour de Suisse.
quote:Mentsjov komt wel een beetje over als die Irakese minister van informatie onder Saddam, "Er is helemaal niets aan de hand" (terwijl er op de achtergrond zo'n 50000 Amerikaanse militairen Bagdad intrekken).
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik las dat ze het expres doen om de dopingcontroles te ontlopen.
Sorry vorig jaar danquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wow, heb jij dit jaar de Vuelta al gezien? Wie wint er en wat doet Gesink?
Kun je ook gelijk zeggen of Nederland volgend jaar het WK wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |