Alles beter dan geveinsde wijsheidquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Die geveinsde individualiteit is voor de econometristen.
Nog steeds geen spoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:45 schreef GlowMouse het volgende:
25 juli was vorig jaar het rooster van de FEB en FRW bekend, het jaar daarvoor was dat op 24 juli.
Dat dus. En nu staat het nergens.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:58 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Afgelopen jaren stond er in de studiegids wel een tracking-systeem waarin werd bijgehouden welke delen al waren geupdate (vakinformatie, rooster etc.)
Hoe moet ik BB nou instellen als ik eerst nog een vakkenpakket moet kiezenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat het bij de docenten al wel duidelijk is, want wij hebben al een BB berichtje van een vak (wanneer deze start etc.)
TU/E dus, voor alle duidelijkheidquote:
Ja ik ook. Docenten hebben alles al, kreeg vanochtend weer een mail of ik eindelijk eens wist bij welke werkgroepen ik kon helpen.quote:
Inschrijving verlengenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Yay, m'n propedeuse gehaald, meteen in het 1e jaar!
Moet ik nog wat doen, inschrijven oid, als ik gewoon wil doorgaan met deze studie? Ben nu trouwens naar een kamer op zoek, gaat dat snel via Kamernet?
Daar ga je geen spijt van krijgen! Heerlijke week is dat! Niets moet, alles mag. Vooral de biercantus is onvergetelijk. Ga dit jaar 'gewoon' stappen in Tilburg tijdens de TIK-week, een aardig alternatief voor als je geen bandje hebt.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:21 schreef Alpine69 het volgende:
en ingeschreven voor TIK-week
Het feest kan beginnen
Gieb!quote:
wat een rare psychologie keuzes :Squote:Op maandag 27 juli 2009 14:40 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist m'n minor in elkaar geknutseld.Deze bestaat uit de vakken..
- Organisatiepsychologie
- Psychopathologie
Zou je me kunnen uitleggen wat er zo raar is aan organisatiepsychologie? Het leek me juist zo'n mooie keus omdat ik naast de economische kant ook de psychologische kant van organisatievormen te zien kreeg.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wat een rare psychologie keuzes :S
zou sowieso de laatste vervangen door inleiding psychologie van economie en arbeid of zo.
Psychopathologie is ongeveer het slechts gegeven vak bij psychologie en ik vermoed dat je er niets zult leren. Het past ook niet zo goed in je minor i.m.o. er zijn een aantal logischere, leukere, en leerzamere keuzemogelijkheden.
hmm kwam er een beetje impulsief en daardoor misschien lullig uit, dat was niet de bedoeling.
(tweedehands psychopathologie boek kopen? ~_^ )
Schiet lekker op danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:48 schreef GlowMouse het volgende:
Even navragen wanneer het rooster eindelijk online komt is er niet bij. De studentenbalie heeft telefonisch een grote wachtrij die nauwelijks slinkt en na 20min wordt de verbinding verbroken niet afgewacht.
Er was blijkbaar ook iets verkeerd gegaan met de herinschrijfmailtjes enzo...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:48 schreef GlowMouse het volgende:
Even navragen wanneer het rooster eindelijk online komt is er niet bij. De studentenbalie heeft telefonisch een grote wachtrij die nauwelijks slinkt en na 20min wordt de verbinding verbroken niet afgewacht.
Iedereen moet zich herinschrijven.. moet ze brief over gehad hebben. We moeten ons nu digitaal herinschrijven via MySiS? ofzoiets.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus is ervan overtuigt dat ze zich niet hoeft te inschrijven voor jaar twee, staat dat ergens op de site?
Door haar heel streng toe te spreken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef Tegan het volgende:
En als ze geen brief heeft gehad, kan ik haar dan overtuigen door iets anders?
http://www.uvt.nl/mysis/quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef Tegan het volgende:
En als ze geen brief heeft gehad, kan ik haar dan overtuigen door iets anders?
Ik kreeg wel een brief!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:48 schreef Tegan het volgende:
Ik lees hier dat je geen brief krijgt, maar een mail. Vandaar. Zal haar eens boos aankijken
...
Je schrijft je in voor een opleiding, niet voor een bepaald studiejaar. Anders zou je ook geen collegegeld hoeven te betalen als je studie uitloopt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:55 schreef Tegan het volgende:
Misschien krijg je pas een brief/mail als zeker is dat je over bent?
Ik probeer ook alleen maar een logica erin te vinden?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je schrijft je in voor een opleiding, niet voor een bepaald studiejaar. Anders zou je ook geen collegegeld hoeven te betalen als je studie uitloopt.
+quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:47 schreef arj1o1 het volgende:
"U kunt hier regelmatig lezen over de voortgang van het nieuwe rooster voor het studiejaar 2009/2010.
"
Waar blijft het dan
Matr zal toch nog geen UvT-adres hebben?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/student(...)erstekeer/premaster/
Je zou e-mails moeten krijgen. Heb je je UvT-adres al eens gecheckt?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Matr zal toch nog geen UvT-adres hebben?
En daarmee verdwijnt ook gelijk de noodzaak om je heel snel in te schrijven; zolang je op blackboard kunt, heb je eigenlijk geen inschrijving nodig tot je eerste toetsen.quote:Nadat je aanmelding voor de (pre-)master is goedgekeurd en door de Faculteit doorgegeven is aan de Studentenadministratie, krijg je van de Studentenadministratie een welkomstbrief toegestuurd. In de welkomstbrief staan je gebruikersnaam, wachtwoord, je studentnummer (ANR) en je UvT e-mail adres.
Ik kreeg bij mijn premasteraanmelding eerst een brief puur om te laten weten dat ik was toegelaten tot de premaster en binnen welk tijdsbestek je hoeveel studiepunten moet halen. Een tijd daarna kreeg ik pas de brief met alle gegevens.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:50 schreef GlowMouse het volgende:
En daarmee verdwijnt ook gelijk de noodzaak om je heel snel in te schrijven; zolang je op blackboard kunt, heb je eigenlijk geen inschrijving nodig tot je eerste toetsen.
Volgens mij heb ik vorig jaar geen bevestiging gehad. Mijn geld werd afgeschreven en kort daarna kreeg ik mijn bewijs van inschrijvingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelang duurt het voor je die bevestiging krijgt? Heb nu al een paar weken geleden die machtiging opgestuurd maar nog altijd geen reactie..
Tevens beginnen ze te ouwehoeren dat ik ineens bij de ib mijn opleiding moet wijzigen omdat ik anders geen stufi meer krijg ofzo. Uiteraard geen idee wat mijn login codes zijn, wat een gedoe weer. Laat me gewoon vakantie hebben..
Ik doe hem 10 augustus op de bus, dan schrijven ze 15 augustus of 31 augustus afquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Studielink hoeft toch maar 1x aan te melden en daarna nooit meer of wat? Ik heb me vooralsnog alleen via MySiS heringeschreven. Heb alleen de collegegeldmachtiging nog niet opgestuurd..
Edit: net even in een envelop gedaan en doe ik morgen wel op de post. Die eenmalige inning gaat zo pijn doen.
Ik kan ook mijn telefoonnummer niet veranderen. Ik kan wel iets nieuws toevoegen, maar niets wijzigen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Trouwens: mijn gegevens in MySiS kloppen van geen kant. Mijn oude adres staat gemarkeerd als 'ouders' en mijn ouders' adres staat als mijn huidige adres.. Maar ik kan nergens op bewerken drukken?
Edit:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe hem 10 augustus op de bus, dan schrijven ze 15 augustus of 31 augustus af
Ja, op de UvT wel, maar op mijn oude Hogeschool moest ik mij bij studielink herinschrijven (terwijl dus de UvT een eigen programma heeft)
[..]
Ik kan ook mijn telefoonnummer niet veranderen. Ik kan wel iets nieuws toevoegen, maar niets wijzigen.
Geen idee, ligt eraan hoe snel ze daar zijn...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef oompaloompa het volgende:
weet iemand toevallig zo 1,2,3 wanneer je uiterlijk die brief op de bus gedaan moet hebben voor betaling?
Op de site staat onder andere:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef oompaloompa het volgende:
weet iemand toevallig zo 1,2,3 wanneer je uiterlijk die brief op de bus gedaan moet hebben voor betaling?
Ik denk dat ze meer bedoelde op welke datum je machtiging binnen moet zijn als je bijv. 14 augustus wil betalenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op de site staat onder andere:
Zorg voor tijdige verzending (vóór 1 september) van de machtiging.
Ach so. In dat geval; nope.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelde op welke datum je machtiging binnen moet zijn als je bijv. 14 augustus wil betalen
Ik moet idd nog die brief krijgen met de machtiging tot betaling en studentengegevens.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn premasteraanmelding eerst een brief puur om te laten weten dat ik was toegelaten tot de premaster en binnen welk tijdsbestek je hoeveel studiepunten moet halen. Een tijd daarna kreeg ik pas de brief met alle gegevens.
Whaa 2 hele paginas gemistquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zou je me kunnen uitleggen wat er zo raar is aan organisatiepsychologie? Het leek me juist zo'n mooie keus omdat ik naast de economische kant ook de psychologische kant van organisatievormen te zien kreeg.
Wat betreft psychologie van de economie en arbeid: die wilde ik eerst kiezen, maar toen zag ik dat er slechts vijf ECTS voor stonden i.p.v. de zes die ik minimaal nodig had. Psychopathologie leek me gewoon interessant en heb ik er met een slechte reden bijgesmokkeld.
En trouwens, wees niet ongerust of je iets beledigends zegt of niet, dit is namelijk Fok!.Dit is nog een erg lieve terechtwijzing in vergelijking met al het andere.
Dit is wel wat ik bedoelde, thanksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op de site staat onder andere:
Zorg voor tijdige verzending (vóór 1 september) van de machtiging.
quote:Momenteel wordt gewerkt aan de gids voor .
Pas als de informatie definitief is vastgesteld kunt u hier weer uw keuzes vastleggen.
Gebruik tot die tijd de algemene gids ESG
Yessquote:
Dan doe je wat foutquote:
Daar kun je hem ook krijgen. Gewoon lniksboven het rijtje afwerkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Nee, hij staat niet in je persoonlijke studiegids
Vreemd dat dit nog steeds niet bekend is...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:57 schreef oompaloompa het volgende:
Nou als ik toegelaten wordt, wat ik dus nog steeds niet weet, op vrijdag statistiek van half een tot half zes
Bedank het nieuwe roosterprogramma dat gemaakt is om een studeerbaarder rooster te maken door colleges zoveel mogelijk bij elkaar te stoppen zodat je niet én 's ochtends én 's middags naar de universiteit hoeftquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:57 schreef oompaloompa het volgende:
Nou als ik toegelaten wordt, wat ik dus nog steeds niet weet, op vrijdag statistiek van half een tot half zes
Ja t is een groot drama, maar lijkt me niet slim om er meer over te zeggen op publiekelijk internet, als je nieuwsgierig bent kun je pm-en of msn-enquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:00 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Vreemd dat dit nog steeds niet bekend is...
Al contact opgenomen?
Stuur me maar eens een update.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja t is een groot drama, maar lijkt me niet slim om er meer over te zeggen op publiekelijk internet, als je nieuwsgierig bent kun je pm-en of msn-en
Hihiquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kan de mijne nog niet bekijken.
Jemie, schiet lekker op...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:57 schreef oompaloompa het volgende:
kan ik die niet van je overkopen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, schiet lekker op...
Dat gaat toch ook "gewoon" via (o.a.) de examencommissie of niet?
Ik heb in ieder geval vrijstelling voor gesprekstechnieken en groepsvaardigheden
Je mag mijn diploma wel gebruiken om te vervalsen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
kan ik die niet van je overkopen?
Dan is mijn probleem meteen opgelost ^_^
Godver het ligt dus echt aan mij. Hoe fix je dat rooster?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef GlowMouse het volgende:
Maandag acht college-uren. Als ik het al haal om van 16.45 in Utrecht naar 18.45 in Tilburg te zijn en gegeten te hebben.
Je kunt toch ook zonder inloggen bekijken op welk uur welk vak is?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godver het ligt dus echt aan mij. Hoe fix je dat rooster?
Waar zie jij je Tilburg roosterquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef GlowMouse het volgende:
Maandag acht college-uren. Als ik het al haal om van 16.45 in Utrecht naar 18.45 in Tilburg te zijn en gegeten te hebben.
En dan de rest van de week huiswerk maken, nog ergens twee uur college volgen en helpen bij een aantal werkcolleges. En muffins eten![]()
In Tilburg is dat vak 's avonds bij de FRW en overdag LNMBquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Waar zie jij je Tilburg rooster
Ik neem aan dat je de rest bij NAKE hebt?
Die muffins...quote:
Sorry..quote:
hoor je het oompa?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry..
Chocola... met chocola.. en zachte chocola binnenin... Met chocola erop...
Hulde!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:16 schreef GlowMouse het volgende:
De software heeft voor iedereen wel goed gewerkt, zie geen grote gaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |