Alles beter dan geveinsde wijsheidquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Die geveinsde individualiteit is voor de econometristen.
Nog steeds geen spoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:45 schreef GlowMouse het volgende:
25 juli was vorig jaar het rooster van de FEB en FRW bekend, het jaar daarvoor was dat op 24 juli.
Dat dus. En nu staat het nergens.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:58 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Afgelopen jaren stond er in de studiegids wel een tracking-systeem waarin werd bijgehouden welke delen al waren geupdate (vakinformatie, rooster etc.)
Hoe moet ik BB nou instellen als ik eerst nog een vakkenpakket moet kiezenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat het bij de docenten al wel duidelijk is, want wij hebben al een BB berichtje van een vak (wanneer deze start etc.)
TU/E dus, voor alle duidelijkheidquote:
Ja ik ook. Docenten hebben alles al, kreeg vanochtend weer een mail of ik eindelijk eens wist bij welke werkgroepen ik kon helpen.quote:
Inschrijving verlengenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Yay, m'n propedeuse gehaald, meteen in het 1e jaar!
Moet ik nog wat doen, inschrijven oid, als ik gewoon wil doorgaan met deze studie? Ben nu trouwens naar een kamer op zoek, gaat dat snel via Kamernet?
Daar ga je geen spijt van krijgen! Heerlijke week is dat! Niets moet, alles mag. Vooral de biercantus is onvergetelijk. Ga dit jaar 'gewoon' stappen in Tilburg tijdens de TIK-week, een aardig alternatief voor als je geen bandje hebt.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:21 schreef Alpine69 het volgende:
en ingeschreven voor TIK-week
Het feest kan beginnen
Gieb!quote:
wat een rare psychologie keuzes :Squote:Op maandag 27 juli 2009 14:40 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist m'n minor in elkaar geknutseld.Deze bestaat uit de vakken..
- Organisatiepsychologie
- Psychopathologie
Zou je me kunnen uitleggen wat er zo raar is aan organisatiepsychologie? Het leek me juist zo'n mooie keus omdat ik naast de economische kant ook de psychologische kant van organisatievormen te zien kreeg.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wat een rare psychologie keuzes :S
zou sowieso de laatste vervangen door inleiding psychologie van economie en arbeid of zo.
Psychopathologie is ongeveer het slechts gegeven vak bij psychologie en ik vermoed dat je er niets zult leren. Het past ook niet zo goed in je minor i.m.o. er zijn een aantal logischere, leukere, en leerzamere keuzemogelijkheden.
hmm kwam er een beetje impulsief en daardoor misschien lullig uit, dat was niet de bedoeling.
(tweedehands psychopathologie boek kopen? ~_^ )
Schiet lekker op danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:48 schreef GlowMouse het volgende:
Even navragen wanneer het rooster eindelijk online komt is er niet bij. De studentenbalie heeft telefonisch een grote wachtrij die nauwelijks slinkt en na 20min wordt de verbinding verbroken niet afgewacht.
Er was blijkbaar ook iets verkeerd gegaan met de herinschrijfmailtjes enzo...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:48 schreef GlowMouse het volgende:
Even navragen wanneer het rooster eindelijk online komt is er niet bij. De studentenbalie heeft telefonisch een grote wachtrij die nauwelijks slinkt en na 20min wordt de verbinding verbroken niet afgewacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |