Stuur me maar eens een update.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja t is een groot drama, maar lijkt me niet slim om er meer over te zeggen op publiekelijk internet, als je nieuwsgierig bent kun je pm-en of msn-en
Hihiquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kan de mijne nog niet bekijken.
Jemie, schiet lekker op...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:57 schreef oompaloompa het volgende:
Nou als ik toegelaten wordt, wat ik dus nog steeds niet weet, op vrijdag statistiek van half een tot half zes
kan ik die niet van je overkopen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, schiet lekker op...
Dat gaat toch ook "gewoon" via (o.a.) de examencommissie of niet?
Ik heb in ieder geval vrijstelling voor gesprekstechnieken en groepsvaardigheden
Je mag mijn diploma wel gebruiken om te vervalsen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
kan ik die niet van je overkopen?
Dan is mijn probleem meteen opgelost ^_^
Godver het ligt dus echt aan mij. Hoe fix je dat rooster?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef GlowMouse het volgende:
Maandag acht college-uren. Als ik het al haal om van 16.45 in Utrecht naar 18.45 in Tilburg te zijn en gegeten te hebben.
Je kunt toch ook zonder inloggen bekijken op welk uur welk vak is?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godver het ligt dus echt aan mij. Hoe fix je dat rooster?
Waar zie jij je Tilburg roosterquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef GlowMouse het volgende:
Maandag acht college-uren. Als ik het al haal om van 16.45 in Utrecht naar 18.45 in Tilburg te zijn en gegeten te hebben.
En dan de rest van de week huiswerk maken, nog ergens twee uur college volgen en helpen bij een aantal werkcolleges. En muffins eten![]()
In Tilburg is dat vak 's avonds bij de FRW en overdag LNMBquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Waar zie jij je Tilburg rooster
Ik neem aan dat je de rest bij NAKE hebt?
Die muffins...quote:
Sorry..quote:
hoor je het oompa?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry..
Chocola... met chocola.. en zachte chocola binnenin... Met chocola erop...
Hulde!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:16 schreef GlowMouse het volgende:
De software heeft voor iedereen wel goed gewerkt, zie geen grote gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |