Je moet alles relatief zien hoor, ik oefen er nu al enkele maanden voor.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:13 schreef Jojogirl het volgende:
15km hardlopen Lastpost? Wow, knap hoor. Kan me voorstellen dat je daarna wel een beetje kapot bent.
Volgens mij is Teigan een paar dagen niet online, iets met een verhuizing en nog geen internet op dr nieuwe adres.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
Teigan, je inbox zit vol.
Als je ff wat berichten op schoont kan ik je een PM sturen...:)
Dan is het goed.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik bouw het hardlopen ook altijd extreem langzaam op
Voorgesneden groenten, niet de seizoensgroenten kopen, de duurdere groenten kopen, biologische groenten kopenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Bij de Nettorama of op de markt is groente en fruit helemaal niet duur Miss S, dus hoe je dan aan 50 euro komt...
Dat welquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Voorgesneden groenten, niet de seizoensgroenten kopen, de duurdere groenten kopen, biologische groenten kopen
Ja tuurlijk! En dan voor grof geld een naaktrepo van Foksters aanbieden tijdens de volgende Serious Requestquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:05 schreef YPPY het volgende:
Ja doei Chell, ga je zeker allemaal foto's maken van onze blote niksies!
Waarom zijn mensen boos op je dan, die begrijp ik nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Is ik weer, moet nu echt afvallen. Nu was iedereen boos
Cardioloog, longarts (weer en nog steeds) en huisartsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen boos op je dan, die begrijp ik niet
Ach, soms kan dat ook geen kwaad. En zeker niet als je ze buiten spreekuren tegen komt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Boos? Sinds wanneer worden artsen boosDie horen advies te geven en je te steunen, niet vermanend paternalistisch te handelen.
Ik ook maar ze zal nog niet eens vragen buiten spreekuur hoe het met mij gaat. Had ik al verteld dat de 1200 eigenlijk niet werkt dus en dat ik 7 sept een afspraak met de chirurg heb.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Ik zou wel verbaasd zijn als mijn huisarts buiten spreekuurtijd zou gaan staan foeteren op mijn gewicht.
Ik zou ronduit pissig zijn denk ik!quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Ik zou wel verbaasd zijn als mijn huisarts buiten spreekuurtijd zou gaan staan foeteren op mijn gewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |