abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71333242
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:37 schreef Chell het volgende:
Vandaag wat nieuwe kleren gekocht. Broek maat 44! En mijn mams paste dezelfde in 38 (haar normale maat) en die zat haar goed, dus hij viel niet enorm groot ofzo. Andere broek is nog wel een 46, maar die zit wel ook al wat ruim.
Yay
Lekker is dat, weer lekker bij alle gewone maten kijken hoera!
(tenminste ik had altijd dat ik 44 nog wel hele toffe dingen kon vinden in 46 net niet)
  zondag 26 juli 2009 @ 08:56:52 #202
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71333277
@Ozan: In ieder geval goed dat je er een uurtje tussen laat, minder tijd tussen je maaltijd en inspanningen verziekt het lichamelijke systeem en daar zou je jezelf niet mee helpen.
Heb vanochtend ook weer een stuk aan hardlopen gedaan, geloof dat ik op zo'n 15km maar ben gaan wandelen omdat ik kapot ging.
pi_71333299
quote:
Op zondag 26 juli 2009 08:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is ook lekker motiverend
Chell is blij dat ze weer afgezakt is naar dat gewicht en jij gaat lopen roepen dat je blij bent dat je nooit meer zóóóó dik wordt
zo is het helemaal niet bedoeld en het valt me van je tegen dat je dat denkt

Het hebben van een goede voor-foto is gewoon heel fijn en het vertrouwen hebbende dat chell haar streef gaat halen probeeer ik alleen maar te zeggen dat ze die echt moet gaan maken...
Ja doei.
pi_71333301
quote:
Op zondag 26 juli 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zo is het helemaal niet bedoeld en het valt me van je tegen dat je dat denkt

Het hebben van een goede voor-foto is gewoon heel fijn en het vertrouwen hebbende dat chell haar streef gaat halen probeeer ik alleen maar te zeggen dat ze die echt moet gaan maken...
Dan had ze die beter een tijd terug kunnen maken, ze is namelijk nu weer op het laagste gewicht sinds 2006 Niet echt een moment voor een voor-fotot zou ik zeggen.
pi_71333305
het is nooit te laat voor een voor-foto, als je nog verder wilt afvallen..
Ja doei.
  zondag 26 juli 2009 @ 09:05:37 #206
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71333306
Die foto's helpen inderdaad, heb het zelf ook gedaan hoor ... prominent op de koelkast én op de lekkers-kast.
Toen was ik echt in shape, gewicht in orde, spierverdeling prima en strak in m'n vel.
Dat helpt dus wel om eens iets te laten liggen en geeft de motivatie om er echt voor te gaan, simpelweg omdat je ziet dat je dat zelf was en geen Tellsell commercial met valse beloftes.

Edit: Bij mij dus andersom.
pi_71333346
Andersom foto's had ik niet
Nu wel, maar ze zijn een beetje zinloos momenteel Ik heb de weegschaal weg laten zetten door TARA, het werd even te belangrijk voor me en aankomen doe ik nu toch wel.
  zondag 26 juli 2009 @ 10:13:34 #208
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_71333707
Hoort er ook gewoon bij freecell. Dat afvallen komt over een maand of 9 wel weer eens.

15km hardlopen Lastpost? Wow, knap hoor. Kan me voorstellen dat je daarna wel een beetje kapot bent.

Riann, wat fijn dat je de dieetstap mag overslaan omdat ze toch denken dat het geen zin heeft, maar wat duurt een jaar nog lang zeg. Hopelijk ga je dat volhouden zonder al te veel schade. Zie je er erg tegenop?

Ik heb gisteren ook weer gelopen. Geen 15km, maar bijna 4. WIlde niet te ver, want ik merkte wel dat m'n vochtbalans nog niet helemaal hersteld is van de buikgriep en ik kreeg een blaar van m'n nieuwe loopschoenen (die trouwens wel heerlijk zaten, maar ik had de verkeerde sokken aangetrokken).
  zondag 26 juli 2009 @ 10:48:23 #209
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71334043
quote:
Op zondag 26 juli 2009 10:13 schreef Jojogirl het volgende:
15km hardlopen Lastpost? Wow, knap hoor. Kan me voorstellen dat je daarna wel een beetje kapot bent.
Je moet alles relatief zien hoor, ik oefen er nu al enkele maanden voor.
Voorheen halve marathon meerdere malen gelopen, veelvuldig de 10km rondes en altijd al aan wandeltochten gedaan, om het even in het juiste kader te kunnen plaatsen.
Niettemin blijft het voor mij afzien zodra ik de 10 voorbij ben, soort psychologisch breekpunt waarbij de hersenen een signaaltje geven aan het lijf dat het wel goed is zo.

Mijn hardloopschoenen zijn helaas aan vervanging toe, volgens mijn meetapparatuur in de schoen heb ik er alweer 1600km op zitten in totaliteit, dat i.c.m de tijd dat ik ze al heb liggen is het best logisch dat ik weer eens andere nodig heb.
pi_71340161
Teigan, je inbox zit vol.

Als je ff wat berichten op schoont kan ik je een PM sturen...:)
pi_71361081
Hoi allemaal, ik zou me graag aan willen sluiten. Ik ben vrouw, 1,74 lang en woog vanmorgen 86 kilo. Mijn doel is (in eerste instantie) 10 kilo kwijt zodat ik een gezond bmi krijg. Een paar maandan geleden ben ik getrouwd, voor die tijd was ik best wat afgevallen (van 89 naar 81 kilo). Inmiddels is de klad er in gekomen. Drie weken geleden ben ik ook nog gestopt met roken en ik wil echt nu de rem zetten op het ongezonde eten. Ik zal nog even een account aanmaken maar dan heb ik voor nu hier even hoi gezegd enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door AltTab op 27-07-2009 13:02:40 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 13:02:33 #212
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_71362507
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
Teigan, je inbox zit vol.

Als je ff wat berichten op schoont kan ik je een PM sturen...:)
Volgens mij is Teigan een paar dagen niet online, iets met een verhuizing en nog geen internet op dr nieuwe adres.

Welkom AltTab!
Ga je er ook bij sporten?

Ow, en lastpost, doe jezelf een plezier en koop nieuwe hardloopschoenen. Anders is er een behoorlijke kans dat je klachten krijgt.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:07:33 #213
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_71362631
Yum, net terug van hardlopen
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 juli 2009 @ 13:25:42 #214
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71363149
@Freeceel: lief dat je voor me opkomt hoor, maar ik vatte de post van MoBlo niet verkeerd op

Sowieso, ik ben zó trots dat echt niemand dat nog onderuit kan halen hoor Zelfs de weegschaal niet die me er vanmorgen ineens 2,5 kilo BIJ kado gaf Ik weet zeker dat die van de week wel weer weg gaan en dat er vast nog veeeel meer af gaat

Alleen dat sporten....

Qua voorfoto's heb ik wat foto's van de bruiloft van mijn vriendinnetje in september. Toen woog ik ongeveer 100 kilo, dus dat is een aardige voorfoto. Ik moet alleen eigen nú foto's gaan maken. Voor het verschil tussen toen en nu
pi_71366157
Vanochtend heb ik Evy 10 gelopen. Die was gelukkig weer goed te doen na de zware lessen 8 en 9. Wat wel jammer was is dat Evy een rommeltje maakte met de tijden. Zo werd er rustig een halve minuut erbij of eraf gedaan.
pi_71366732
hoi, ja ik ben wel van plan te gaan sporten. Sowieso weer naar de sportschool gaan maar het liefst ook Evy weer oppakken. Vanavond maar vol goede moed beginnen.
pi_71368104
Wow, Lastpost, ik ben jaloers! Zou ook graag zo kunnen hardlopen

Dit weekend was echt vreselijk, bbq, uit eten, lekker ijs gehad etc. Dus vanmorgen een beetje bang op de weegschaal gaan staan. Gewicht zelfde als vrijdag jeee!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_71368314
Oh ja mijn gebruikersnaam op het dieetweb is AT. Kan ik dan in het lijstje worden gezet?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:40:45 #219
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71379871
Ik kom me hier ook weer eens melden. Ben sinds een week weer bezig om mijn eetpatroon normaal te krijgen en tot nu toe met -2 kilo als resultaat. Volgens mij is het niet alleen vocht want ik heb net zo veel (lees:weinig) gedronken als dat ik eerst deed. Nu maar hopen dat ik het eens wat langer volhoudt en niet als een gek weer omhoog schiet doordat ik me weer aan allerlei lekkere dingen ga vergrijpen. Ik wil alleen niet in het lijstje. Is dat erg?

Chell, ik vond het met Parkpop al heel duidelijk te zien hoor. En toen was je nog lang geen 10+ kilo kwijt. Ben benieuwd hoe je er nu uitziet. Supergoed van je!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71438494
Welkom nieuwe mensen

Zwarte Cross heeft me 0,4kg opgeleverd. Nu weer omlaag in gewicht.

Allemaal weer afvallen hier
pi_71438656
Hey M@X! Succes joh! Je hoeft niet in het lijstje
En je kan ook vocht kwijtraken zonder meer of minder te drinken hoor
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:23:07 #222
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71438849
Hey Free Laat me nou in de waan dat het allemaal puur vet is wat ik kwijt ben geraakt (2,7 kilo nu => zie linkje in sig)

Vandaag was overigens wel een goede dag. Dagje pretpark zonder ijs, patat, suikerspinnen en meer van zulke rommel. Braaf broodjes enzo meegenomen. Mijn portomonnee is gelijk ook aan het dieeten, maar dan omgekeerd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71441677
Nah M@x, dat is mooi. Kun je dat geld fijn besteden aan kleding in je nieuwe maat
pi_71452410
Proberen af te vallen werkt ook zo heerlijk door in je portemonnee idd Geen ijsjes, chips, frisdrank, suikerspinnen, vette happen bij de frituur zijn goed voor je lijn en je geld En meestal zijn die makkelijke snacks in pretparken niet eens ècht lekker

Ik sta hier verdorie enorm stil, er gaat geen onsje meer af lijkt het wel. Misschien toch maar weer een poging tot hardlopen wagen, maar mij kennende ben ik dan over een maand weer geblesseerd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:04:37 #225
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71452574
Hardlopen moet je ook extreem (!) rustig opbouwen hoor, ik merkte het van de week ineens met voetballen (recreatief), de dag erna echt bizar veel spierpijn en andere pijntjes terwijl ik voorheen gewoon dagelijks een balletje ging trappen zonder probleem.
Opbouwen is toch echt het belangrijkste, ik begon altijd met stukken wandelen, worden je beenspieren ook weer sterker van en dan is het allemaal makkelijker vol te houden en qua kcal verbruik kun je net zo goed wandelen als hardlopen bij zelfde afstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')