Yayquote:Op zondag 26 juli 2009 01:37 schreef Chell het volgende:
Vandaag wat nieuwe kleren gekocht. Broek maat 44!En mijn mams paste dezelfde in 38 (haar normale maat) en die zat haar goed, dus hij viel niet enorm groot ofzo. Andere broek is nog wel een 46, maar die zit wel ook al wat ruim.
zo is het helemaal niet bedoeld en het valt me van je tegen dat je dat denktquote:Op zondag 26 juli 2009 08:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook lekker motiverend
Chell is blij dat ze weer afgezakt is naar dat gewicht en jij gaat lopen roepen dat je blij bent dat je nooit meer zóóóó dik wordt
Dan had ze die beter een tijd terug kunnen maken, ze is namelijk nu weer op het laagste gewicht sinds 2006quote:Op zondag 26 juli 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo is het helemaal niet bedoeld en het valt me van je tegen dat je dat denkt
Het hebben van een goede voor-foto is gewoon heel fijn en het vertrouwen hebbende dat chell haar streef gaat halen probeeer ik alleen maar te zeggen dat ze die echt moet gaan maken...
Je moet alles relatief zien hoor, ik oefen er nu al enkele maanden voor.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:13 schreef Jojogirl het volgende:
15km hardlopen Lastpost? Wow, knap hoor. Kan me voorstellen dat je daarna wel een beetje kapot bent.
Volgens mij is Teigan een paar dagen niet online, iets met een verhuizing en nog geen internet op dr nieuwe adres.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
Teigan, je inbox zit vol.
Als je ff wat berichten op schoont kan ik je een PM sturen...:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |