abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:16:11 #251
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_71500868
Qua eten weinig te melden, maar het hardlopen ging gisteren zo supergoed 5.5km gelopen in 36 minuut nogwat, echt lekker.
pi_71526434
Is ik weer, moet nu echt afvallen. Nu was iedereen boos
stupidity has become as common as common sense was before
pi_71526992
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Is ik weer, moet nu echt afvallen. Nu was iedereen boos
Waarom zijn mensen boos op je dan, die begrijp ik niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_71527012
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom zijn mensen boos op je dan, die begrijp ik niet
Cardioloog, longarts (weer en nog steeds) en huisarts
pi_71527106
Boos? Sinds wanneer worden artsen boos Die horen advies te geven en je te steunen, niet vermanend paternalistisch te handelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_71527183
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Boos? Sinds wanneer worden artsen boos Die horen advies te geven en je te steunen, niet vermanend paternalistisch te handelen.
Ach, soms kan dat ook geen kwaad. En zeker niet als je ze buiten spreekuren tegen komt.
pi_71530906
Ik zou wel verbaasd zijn als mijn huisarts buiten spreekuurtijd zou gaan staan foeteren op mijn gewicht.
pi_71530913
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Ik zou wel verbaasd zijn als mijn huisarts buiten spreekuurtijd zou gaan staan foeteren op mijn gewicht.
Ik ook maar ze zal nog niet eens vragen buiten spreekuur hoe het met mij gaat. Had ik al verteld dat de 1200 eigenlijk niet werkt dus en dat ik 7 sept een afspraak met de chirurg heb.
pi_71531336
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Ik zou ronduit pissig zijn denk ik!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:39:49 #260
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_71531365
Mijn huisarts kom ik wat minder tegen, maar zeker de longarts en cardioloog wel.
pi_71543556
ik ben vandaag begonnen om 6 kilo kwijt te raken

2 uur liggen hardlopen en dalijk naar de bios..
Geen popcorn

Wat cornflakes en een fruitkick voor het hardlopen en als avondmaal wat noodles

Ik hoor hier niet thuis zo te zien
Ik dacht dat dit een algemeen dieet topic was
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2009 @ 18:31:52 #262
43556 miss_dynastie
pi_71544416
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn huisarts kom ik wat minder tegen, maar zeker de longarts en cardioloog wel.
Buitengewoon onprofessioneel vind ik het, maar goed, ik ben geloof ik allergisch voor dat soort betutteling
pi_71544679
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben vandaag begonnen om 6 kilo kwijt te raken

2 uur liggen hardlopen en dalijk naar de bios..
Geen popcorn

Wat cornflakes en een fruitkick voor het hardlopen en als avondmaal wat noodles

Ik hoor hier niet thuis zo te zien
Ik dacht dat dit een algemeen dieet topic was
je mag hier toch altijd posten hoor.
pi_71544787
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 08:25 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik ook maar ze zal nog niet eens vragen buiten spreekuur hoe het met mij gaat. Had ik al verteld dat de 1200 eigenlijk niet werkt dus en dat ik 7 sept een afspraak met de chirurg heb.
Balen dat het niet werkt.

Welkom Marcb. Krijg je ook hulp van een arts bij het afvallen? Of zijn ze alleen boos en moet je het zelf oplossen? Iig succes
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:06:58 #265
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_71546612
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Buitengewoon onprofessioneel vind ik het, maar goed, ik ben geloof ik allergisch voor dat soort betutteling
Nee, dat vind ik het dus niet. Ik snap hoe ze het bedoelen.
En het kan geen kwaad ook
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:08:44 #266
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_71546649
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef omearos het volgende:

[..]

Balen dat het niet werkt.

Welkom Marcb. Krijg je ook hulp van een arts bij het afvallen? Of zijn ze alleen boos en moet je het zelf oplossen? Iig succes
Als ik wil kan ik hulp krijgen. Maar wil het nu eerst zelf proberen (heb het er toch ook zelf aangekregen). Dus nu begonnen met sporten weer (en op korte termijn moet dat 4 keer per week).

Lukt het niet ga ik een diëtist opzoeken.
pi_71564550
Ik ben deze week op vakantie, dus 3 keer sporten gaat hem niet worden. Wel vanochtend wezen hardlopen, dus daar ben ik wel trots op. Al is het slechts een beetje compensatie voor alle slechte dingen die ik hier eet
pi_71565148
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:41 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben deze week op vakantie, dus 3 keer sporten gaat hem niet worden. Wel vanochtend wezen hardlopen, dus daar ben ik wel trots op. Al is het slechts een beetje compensatie voor alle slechte dingen die ik hier eet
Wat is dat toch met mensen dat ze zich volvreten op vakantie en niet meer bewegen?
Zit je dan de hele dag aan het zwembad van je all inclusive hotel te tanken en eten naar binnen te schuiven ofzo?!
pi_71565189
idd..

ook op vakantie let ik gewoon op wat ik eet enzo.. niet dat ik daar gesport heb, maar het enige ongezonde wat ik op heb is 1 magnum op 2 weken..

En dan maar klagen dat men 3kg is aangekomen 'stomme vakantie' , terwijl je volgens mij meer plezier hebt als je EN leuke dingen doet, en gewoon gezond/normaal eet en dus niet met kilo's meer terug komt?

maar dat denk ik dan
Ja doei.
pi_71565278
Ach, ik begrijp het wel een beetje. Niet dat ik me compleet laat gaan op vakantie, maar je ritme is er vaak een beetje uit, je bent soms aangewezen op fastfood, je hebt allerlei 'exotisch' voedsel tot je beschikking... Ik eet toch op z'n minst niet optimaal op vakantie En ik ga ook niet in ieder restaurant altijd naar de 'gezondste keus' zoeken op de kaart, dat vind ik gewoon zonde.

Nou ja, niet dat ik ineens zomaar drie kilo aankom, natuurlijk. Maar ik heb tijdens 4 weken rondreis in Zuid-Afrika ook meer dan eens met chips geluncht in de auto
pi_71565391
juh.. je hoeft ook niet alles lekkers af te slaan, maar als ik zie dat mensen die 2 weken op vakantie zijn zich van die 2 weken elke dag ' lekker laten gaan, want het is vakantie ', dan vind ik dat wel echt zonde, vooral als men ook nog eens aan ' de lijn doet' , als men niet op vakantie is
Ja doei.
pi_71565539
Tja, ik zit met jongeren in een tent te camperen. Ten eerste ben je door de warmte loom en niet-actief. Verder bestaat je eten zoal uit: ontbijt (rond 14u) tosti's en als diner pizza, shoarma of frituur.

Kan ik wel in mijn eentje wat gezonds gaan maken, maar dat is niet echt handig met camperen. En om mij totaal van de groep af te zonderen door wat anders te gaan halen als zij naar de shoarma boer gaan wordt ook niet echt gewaardeerd.

Het is even niet anders... Gewoon niet schuldig voelen en genieten van de vakantie
pi_71565561
ik heb 2 weken gekampeerd en uitermate gezond gegeten dat kan juist heel makkelijk met kamperen!

als je de mogelijkheid hebt en JIJ wilt graag gezond eten, dan heeft de rest daar niets over te zeggen toch?
Ja doei.
pi_71565637
Ik eet heerlijk op vakantie, maar ik beweeg ook vooral veel omdat ik overal naar toe loop en dingen ga bekijken en alle bergen die ik tegenkom wil beklimmen en regelmatig maaltidjen oversla omdat ik nergens trek in heb.
Kan me werkelijk geen vakantie herinneren waarbij ik ben aangekomen.
pi_71565638
Ik heb nog 'mazzel' dat mijn lijf vanzelf aangeeft dat het mooi geweest is met slecht eten

Die vakantie trouwens vele liters regular frisdrank gedronken. Coca cola wordt nou eenmaal op meer plaatsen verkocht dan gewoon water Uiteindelijk nog een kilo afgevallen in 4 weken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')