Waarom zijn mensen boos op je dan, die begrijp ik nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Is ik weer, moet nu echt afvallen. Nu was iedereen boos
Cardioloog, longarts (weer en nog steeds) en huisartsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen boos op je dan, die begrijp ik niet
Ach, soms kan dat ook geen kwaad. En zeker niet als je ze buiten spreekuren tegen komt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Boos? Sinds wanneer worden artsen boosDie horen advies te geven en je te steunen, niet vermanend paternalistisch te handelen.
Ik ook maar ze zal nog niet eens vragen buiten spreekuur hoe het met mij gaat. Had ik al verteld dat de 1200 eigenlijk niet werkt dus en dat ik 7 sept een afspraak met de chirurg heb.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Ik zou wel verbaasd zijn als mijn huisarts buiten spreekuurtijd zou gaan staan foeteren op mijn gewicht.
Ik zou ronduit pissig zijn denk ik!quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Ik zou wel verbaasd zijn als mijn huisarts buiten spreekuurtijd zou gaan staan foeteren op mijn gewicht.
Buitengewoon onprofessioneel vind ik het, maar goed, ik ben geloof ik allergisch voor dat soort betuttelingquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn huisarts kom ik wat minder tegen, maar zeker de longarts en cardioloog wel.
je mag hier toch altijd posten hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben vandaag begonnen om 6 kilo kwijt te raken
2 uur liggen hardlopen en dalijk naar de bios..
Geen popcorn
Wat cornflakes en een fruitkick voor het hardlopen en als avondmaal wat noodles
Ik hoor hier niet thuis zo te zien![]()
Ik dacht dat dit een algemeen dieet topic was
Balen dat het niet werkt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:25 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik ook maar ze zal nog niet eens vragen buiten spreekuur hoe het met mij gaat. Had ik al verteld dat de 1200 eigenlijk niet werkt dus en dat ik 7 sept een afspraak met de chirurg heb.
Nee, dat vind ik het dus niet. Ik snap hoe ze het bedoelen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Buitengewoon onprofessioneel vind ik het, maar goed, ik ben geloof ik allergisch voor dat soort betutteling
Als ik wil kan ik hulp krijgen. Maar wil het nu eerst zelf proberen (heb het er toch ook zelf aangekregen). Dus nu begonnen met sporten weer (en op korte termijn moet dat 4 keer per week).quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef omearos het volgende:
[..]
Balen dat het niet werkt.![]()
Welkom Marcb. Krijg je ook hulp van een arts bij het afvallen? Of zijn ze alleen boos en moet je het zelf oplossen? Iig succes
Wat is dat toch met mensen dat ze zich volvreten op vakantie en niet meer bewegen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:41 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben deze week op vakantie, dus 3 keer sporten gaat hem niet worden. Wel vanochtend wezen hardlopen, dus daar ben ik wel trots op. Al is het slechts een beetje compensatie voor alle slechte dingen die ik hier eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |