Daar werkt mijn vriendinnetje ( de bever dus, niet de appie)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
[Laat]
Bever zit aan het einde van de Croeselaan, Balijelaan. Bij de AH daar.
O ja, nog even kijken of er straks nog wat leuks aan bandjes speelt. Bedankt voor de reminderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:58 schreef Nielsch het volgende:
Hihi, de vleermuizen zijn weer aanbeland in de stad.
Heb vanmiddag de Gothic Lolita Fashion Show gezien op het Domplein, maar 't was niet heel boeiend. Bier drinken op het terras van De Zaak des te meer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O ja, nog even kijken of er straks nog wat leuks aan bandjes speelt. Bedankt voor de reminder
Wel foto's plaatsen hè? Ben benieuwd. Welke verdieping zit je?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:57 schreef Inu het volgende:
Morgen sleutels halen voor mn studiotje in Max
Ben heel benieuwd naar alles, volgens mij is het nog een grote chaos daar
17equote:Op zondag 9 augustus 2009 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel foto's plaatsen hè? Ben benieuwd. Welke verdieping zit je?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:57 schreef Inu het volgende:
Morgen sleutels halen voor mn studiotje in Max
Ben heel benieuwd naar alles, volgens mij is het nog een grote chaos daar
Klinkt als een tof uitzicht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef Inu het volgende:
[..]
17eHeb het meer gekozen om de opleverdatum, want ga volgende week maandag 2 weken weg en zit nu ook nog in het buitenland. Heb dus een week om alles te verhuizen en klaar te krijgen
Klink ik heel oud als ik zeg dat ik jaloers ben dat zij het allemaal nog voor zich hebben?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef speknek het volgende:
Lachen al die sjaars. Jonge gezonde kinderen in de bloei van hun leven, die zich de komende jaren volkomen de tering in gaan zuipen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef speknek het volgende:
Ik geloof dat je er nog wel terecht kunt hoor.
Dat mocht ook wel.... hebben ze ook een ruim jaar over gedaan.... Maar ziet er inderdaad goed uit!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:00 schreef Nielsch het volgende:
Nieuwe gevel van de ICI Paris op het Vredenburg is erg mooi! Ik ben erover te spreken, veel beter dan wat er zat. Hopelijk is dit het (kleine) begin van een grote metamorfose van het plein, en is het er over een aantal jaar niet meer zo doods en pislelijk.
Woon je op de Neude dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:35 schreef riesjdabietsj het volgende:
Was trouwens leuk op de Neude... al die 'vuilniszakstraatvoetballende' studenten..... om 03u 's nachts.....
![]()
Hopelijk (voor de studenten dan) laten ze me vannacht gewoon SLAPEN!
Ja.. Nouwja.. AAN de neude... op het hoekje (schoutenstraat, hoekje, enige toko met balkon aan die zijde)quote:
Tja, dat hoort erbij als je in het centrum woont... Wel een mooie plek om te wonen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:19 schreef riesjdabietsj het volgende:
[..]
Ja.. Nouwja.. AAN de neude... op het hoekje (schoutenstraat, hoekje, enige toko met balkon aan die zijde)![]()
Alleen die 'overlast' soms...
De rode brug is idd weer open voor het verkeer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:58 schreef Ireth het volgende:
Weet iemand hier toevallig of de Rode Brug weer toegankelijk is? Heb eigenlijk geen zin om helemaal om te moeten rijden voor jan doedel
True... dat neem je op de koop toe... en geen avond is hetzelfde hier.. dat is ook wel leukquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, dat hoort erbij als je in het centrum woont... Wel een mooie plek om te wonen.
De Rode Brug is open, maar de Anthoniedijk is nog wel afgesloten voor alle verkeer. Oh en Overvecht represent! Ik werk alleen tegenover het Janskerkhof. Vanmorgen begonnen ze om half 11 al met de keiharde muziek! Half 11! Zoals een collega van mij zei: Ik ben momenteel niet dronken genoeg om deze muziek nu mooi te vinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
De rode brug is idd weer open voor het verkeer.
Alleen de bussen kunnen er nog niet over, ivm infrastructurele foutjes
Ik heb 3 jaar aan de Nieuwegracht gewoond, op gegeven moment gaan je die dronken fietsers wel ontzettend irriteren... en dan is NG nog een heel stuk rustiger dan de Neudequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, dat hoort erbij als je in het centrum woont... Wel een mooie plek om te wonen.
Over een paar jaar zal ik het ook wel zat zijn hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Vandaag is het Uithofdag bij de UIT, dus nu moeten wij er ook aan geloven...
Ik zou trouwens nu ook niet meer in het centrum willen wonen want als ik fulltime moet werken (ok, stagelopen) wil ik toch wel een fatsoenlijke nachtrust, maar een paar jaar geleden had ik het waarschijnlijk wel leuk gevonden. Damn, ik word echt oud.
En als je er weer uit wilt raak je zoek in alle eenrichtingsverkeerstraatjesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind de binnenstad eigenlijk juist het lastigst te bereiken voor mensen die van ver komen. Je kunt er niet met de auto komen, en als je er al komt kun je hem niet parkeren. Met de trein is het dan wel weer makkelijk ja.
Gelukkig ben ik zo slim om potentieel bezoek de trein aan te radenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind de binnenstad eigenlijk juist het lastigst te bereiken voor mensen die van ver komen. Je kunt er niet met de auto komen, en als je er al komt kun je hem niet parkeren. Met de trein is het dan wel weer makkelijk ja.
damnit...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:25 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat de stad massaal in een uitbundig bacchanaal zou uitbarsten op het moment dat dat doorgevoerd wordt, maar nee, hij blijft staan.
Ik denk dat zelfs Kees eens een keer geen bezwaar maakt als Neudeflat plat zou gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:25 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat de stad massaal in een uitbundig bacchanaal zou uitbarsten op het moment dat dat doorgevoerd wordt, maar nee, hij blijft staan.
Dan ken je Kees nog niet. Die maakt bezwaar omdat het kan. Het heeft geen andere reden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:12 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Kees eens een keer geen bezwaar maakt als Neudeflat plat zou gaan.
En met de reactie: ga dan zelf kijken, kan ik niet zoveelquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:37 schreef timbob het volgende:
Iemand enig idee wat voor volksbuurt feest zich hier bij me om de hoek afspeelt in oudwijk?
Ik hoor de hele dag al muziek, je weet wel, Live, met van die slechte zangers die de krakers van vroeger spelen..
Hey timbob..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:38 schreef timbob het volgende:
[..]
En met de reactie: ga dan zelf kijken, kan ik niet zoveel
Ik vind het eng
en moet hard aan het werk binnen enzo
which is a bit of a bummer, want wilde eigenlijk ook wel naar MSTRKRFT vanavond.
ah wel..
Whehehe, herkenbaar ja. Als ik de stad ik ga voor nieuwe kleren oid kom ik ook steevast met cd's of lp's thuis en kan het zelfs zo zijn dat ik geen enkele kledingzaak binnen ben geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:23 schreef timbob het volgende:
Ik ging de stad in om spullen te kopen voor een schoolproject.. en ik kwam thuis met 2 nieuwe cd's en ik heb nog 1 cd besteld die binnenkort aankomt..
Ergens halverwege ging het fout
Ben wel blij met m'n nieuwe cdtjes, daar niet van.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Whehehe, herkenbaar ja. Als ik de stad ik ga voor nieuwe kleren oid kom ik ook steevast met cd's of lp's thuis en kan het zelfs zo zijn dat ik geen enkele kledingzaak binnen ben geweest.
150k? Ik heb het over huren...quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:18 schreef lost95 het volgende:
Volgens mij is er best wat te krijgen (tenzij je grens natuurlijk onder de 150K voor een appartement van 150 m2 zoekt ;-)).
Oeppss, ben toe aan vakantie denk ik. Maar voor 150K per maand moet je vast een superappartement kunnen hurenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
150k? Ik heb het over huren...
Timbob: muziek is altijd een goede aanschaf, net als boeken.
Als ik dat geld had spaarde ik gewoon een half jaartje en dan kocht ik een villa.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:11 schreef lost95 het volgende:
[..]
Oeppss, ben toe aan vakantie denk ik. Maar voor 150K per maand moet je vast een superappartement kunnen huren![]()
Dan is je fiets je vervangend legitimatiebewijs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat raar, je moet jezelf toch kunnen legitimeren.
Ik weet er ook geen, sorry.
Ja idd, dat heb ik daar ook een keer moeten doen. Een andere optie is lid worden van OV-fiets (van de NS). Kost een tientje, maar daar zijn de fietsen dan wel weer veel goedkoper (2,50 per dag ofzo). Hoef je ook niet je ID te laten zien. Duurt wel een paar dagen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Pizzabodem het volgende:
Kent iemand hier een fietsverhuur in de buurt van/bij Utrecht CS waar ik niet mijn identiteitskaart als borg moet afgeven? Heb net Laag Cathrijne gebeld en die willen per se mijn id kaart hebben, en nemen geen genoegen met een kopietje.
Leidsche Rijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Is er nou geen één wijk in Utrecht waar je enigszins moderne, niet al te kleine appartementen kunt huren voor niet belachelijke prijzen? Anders kom ik straks nog in Leidsche Rijn terecht.
Mwah, doe me dan maar Leidsche Rijn, kan ik tenminste nog op de fiets naar het centrum.quote:
Nou, als je van Vleuterweide naar het Neude moet ben je ook niet bepaald blij hoor. Dan is de Uithof nog een stuk beter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mwah, doe me dan maar Leidsche Rijn, kan ik tenminste nog op de fiets naar het centrum.![]()
Dat is vanaf de Uithof ook al niet naast de deur, dus dat wordt er dan niet eens veel slechter op..
Valt 160k voor een kamer tegenwoordig onder de noemer betaalbaar?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er staan 2 betaalbare kamers te koop aan de Neude;
http://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-47435559-neude-30-c/
http://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-56526571-neude-30-e/
Tijden veranderen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:23 schreef Idler het volgende:
[..]
Valt 160k voor een kamer tegenwoordig onder de noemer betaalbaar?
Ik wel (tenminste, vanuit het perspectief van de verkoperquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap überhaupt de combinatie kamer en hypotheek niet zo.
De verkoper lacht zich rot ja. Net als de makelaar. Die mag over een paar jaar opnieuw vangen als de eigenaar van die kamer toch een hele woning wil.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:12 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ik wel (tenminste, vanuit het perspectief van de verkoper)
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:04 schreef speknek het volgende:
Ontgroeningstijd is weer begonnen, I LOVE IT.
Op Neude waren een groep jongens in de regen bezig t-shirts te wisselen, ter hoogte van de Maliebaan zag ik een groep meisjes in raargekleurde pyjamabroek.
Dat had natuurlijk eigenlijk andersom moeten zijn, maar toch.
Misschien waren beide auto's wel van het AT en onderweg naar een klus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef MoneyTalks het volgende:
Zag zojuist een zwart bestelbusje met politiesirenes een Mercedes achterna sjeezen door de Laan van Nieuw Guinea. Heel apart!
Bestaat dat, undercover politie in zwarte bestelbusjes?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:11 schreef blup het volgende:
Ik zag van de week een stel studenten bezig zijn met de introductie week, hebben ze gelijk ook de verkeers situatie op 't neude geleerd want eentje lag bijna onder de bus.
Ah, ik was eigenlijk wel van plan om binnenkort even naar De Uithof te gaan fietsen, in de veronderstelling dat het GRATIS was. Dit veranderd de zaak, laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef speknek het volgende:
Zijn er nog mensen naar Air Pressure van McCarthy geweest? Vraag me echt af of het meer dan twintig bezoekers getrokken heeft. Ik werk er elke dag naast maar ik weiger nog meer geld (naast ons belastinggeld) uit te geven aan moderne wansmaak.
http://www.kringloopcentr(...)as/oudegracht272.htmquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope tweedehands (of meerdehands) fiets op de kop kan tikken?
vergeet je videorecorder/magnetron/wekker niet opnieuw in te stellen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:25 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ze hebben de boel weer online gekregen.
Mja, al mijn Doomsday-klokken stonden te knipperen ook...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef timbob het volgende:
vergeet je videorecorder/magnetron/wekker niet opnieuw in te stellen.
Heb het ook een keer gehad toen ik in Breda op kamers zat. Had een gewone desktop en kon dus echt helemaal niks (behalve studeren)! Ik woonde gelukkig in het centrum en ben uit verveling maar een rondje door het centrum gaan lopen, het hele centrum zat ook zonder stroom dus dat gaf nog wel grappige beelden.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, al mijn Doomsday-klokken stonden te knipperen ook...
Je beseft je wel ineens hoe afhankelijk je bent van electriciteit....
Wat zal ik eens gaan doen? Stofzuigen? Kan niet. Douchen? Geen warm water. Ontbijten dan? Afbakbroodjes kunnen niet in elektrische oven en koffiezetter werkt niet. Naar 't winkelcentrum? De kassa's zullen wel uitgevallen zijn. Etc etc.
'k Wilde Eneco oid bellen ivm storing, maar ik wist geen storingsnummer. En m'n gsm had een lege accu. Gelukkig is 't een HTC die ik met USB kon opladen via de accu van de laptop. En op die manier kon ik ook nog met de laptop via Vodafoon online om op twitter te zien dat er meer mensen met storing waren, en het dus geen zin had om Eneco te bellen.
Nope.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef bork het volgende:
We zijn alweer bij deeltje 9 van Raad de Straat Utrecht, nog liefhebbers?
Als je er werkt kun je er gratis in dacht ik. Niet dat je dat ooit zou moeten willen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef speknek het volgende:
Zijn er nog mensen naar Air Pressure van McCarthy geweest? Vraag me echt af of het meer dan twintig bezoekers getrokken heeft. Ik werk er elke dag naast maar ik weiger nog meer geld (naast ons belastinggeld) uit te geven aan moderne wansmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |