Whehehe, herkenbaar ja. Als ik de stad ik ga voor nieuwe kleren oid kom ik ook steevast met cd's of lp's thuis en kan het zelfs zo zijn dat ik geen enkele kledingzaak binnen ben geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:23 schreef timbob het volgende:
Ik ging de stad in om spullen te kopen voor een schoolproject.. en ik kwam thuis met 2 nieuwe cd's en ik heb nog 1 cd besteld die binnenkort aankomt..
Ergens halverwege ging het fout
Ben wel blij met m'n nieuwe cdtjes, daar niet van.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Whehehe, herkenbaar ja. Als ik de stad ik ga voor nieuwe kleren oid kom ik ook steevast met cd's of lp's thuis en kan het zelfs zo zijn dat ik geen enkele kledingzaak binnen ben geweest.
150k? Ik heb het over huren...quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:18 schreef lost95 het volgende:
Volgens mij is er best wat te krijgen (tenzij je grens natuurlijk onder de 150K voor een appartement van 150 m2 zoekt ;-)).
Oeppss, ben toe aan vakantie denk ik. Maar voor 150K per maand moet je vast een superappartement kunnen hurenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
150k? Ik heb het over huren...
Timbob: muziek is altijd een goede aanschaf, net als boeken.
Als ik dat geld had spaarde ik gewoon een half jaartje en dan kocht ik een villa.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:11 schreef lost95 het volgende:
[..]
Oeppss, ben toe aan vakantie denk ik. Maar voor 150K per maand moet je vast een superappartement kunnen huren![]()
Dan is je fiets je vervangend legitimatiebewijs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat raar, je moet jezelf toch kunnen legitimeren.
Ik weet er ook geen, sorry.
Ja idd, dat heb ik daar ook een keer moeten doen. Een andere optie is lid worden van OV-fiets (van de NS). Kost een tientje, maar daar zijn de fietsen dan wel weer veel goedkoper (2,50 per dag ofzo). Hoef je ook niet je ID te laten zien. Duurt wel een paar dagen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Pizzabodem het volgende:
Kent iemand hier een fietsverhuur in de buurt van/bij Utrecht CS waar ik niet mijn identiteitskaart als borg moet afgeven? Heb net Laag Cathrijne gebeld en die willen per se mijn id kaart hebben, en nemen geen genoegen met een kopietje.
Leidsche Rijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Is er nou geen één wijk in Utrecht waar je enigszins moderne, niet al te kleine appartementen kunt huren voor niet belachelijke prijzen? Anders kom ik straks nog in Leidsche Rijn terecht.
Mwah, doe me dan maar Leidsche Rijn, kan ik tenminste nog op de fiets naar het centrum.quote:
Nou, als je van Vleuterweide naar het Neude moet ben je ook niet bepaald blij hoor. Dan is de Uithof nog een stuk beter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mwah, doe me dan maar Leidsche Rijn, kan ik tenminste nog op de fiets naar het centrum.![]()
Dat is vanaf de Uithof ook al niet naast de deur, dus dat wordt er dan niet eens veel slechter op..
Valt 160k voor een kamer tegenwoordig onder de noemer betaalbaar?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er staan 2 betaalbare kamers te koop aan de Neude;
http://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-47435559-neude-30-c/
http://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-56526571-neude-30-e/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |