Daar werkt mijn vriendinnetje ( de bever dus, niet de appie)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
[Laat]
Bever zit aan het einde van de Croeselaan, Balijelaan. Bij de AH daar.
O ja, nog even kijken of er straks nog wat leuks aan bandjes speelt. Bedankt voor de reminderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:58 schreef Nielsch het volgende:
Hihi, de vleermuizen zijn weer aanbeland in de stad.
Heb vanmiddag de Gothic Lolita Fashion Show gezien op het Domplein, maar 't was niet heel boeiend. Bier drinken op het terras van De Zaak des te meer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O ja, nog even kijken of er straks nog wat leuks aan bandjes speelt. Bedankt voor de reminder
Wel foto's plaatsen hè? Ben benieuwd. Welke verdieping zit je?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:57 schreef Inu het volgende:
Morgen sleutels halen voor mn studiotje in Max
Ben heel benieuwd naar alles, volgens mij is het nog een grote chaos daar
17equote:Op zondag 9 augustus 2009 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel foto's plaatsen hè? Ben benieuwd. Welke verdieping zit je?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:57 schreef Inu het volgende:
Morgen sleutels halen voor mn studiotje in Max
Ben heel benieuwd naar alles, volgens mij is het nog een grote chaos daar
Klinkt als een tof uitzicht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef Inu het volgende:
[..]
17eHeb het meer gekozen om de opleverdatum, want ga volgende week maandag 2 weken weg en zit nu ook nog in het buitenland. Heb dus een week om alles te verhuizen en klaar te krijgen
Klink ik heel oud als ik zeg dat ik jaloers ben dat zij het allemaal nog voor zich hebben?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef speknek het volgende:
Lachen al die sjaars. Jonge gezonde kinderen in de bloei van hun leven, die zich de komende jaren volkomen de tering in gaan zuipen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef speknek het volgende:
Ik geloof dat je er nog wel terecht kunt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |