Dan is het toch een legitieme vraag die ik stel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh ze zijn eigenlijk totaal oninteressant voor anderen, maarja.
Niet dat ik weet. Wel eentje met een hele grote venusheuvel thoughquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je nog een vriendin met grote schaamlippen?
Sorry, maar ik probeer nog even in te haken op eerder gemaakte opmerkingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Vijf posts binnen een minuut vind ook ik wat overdreven
Het valt nu gewoon meer op, in de tijd dat de SC vrij druk was gebeurde het ook, maar viel het minder op doordat er andere posts tussen zaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Vijf posts binnen een minuut vind ook ik wat overdreven
Ik reageerde gewoon ontopic op eerder gedane opmerkingen, that's all.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het valt nu gewoon meer op, in de tijd dat de SC vrij druk was gebeurde het ook, maar viel het minder op doordat er andere posts tussen zaten.
Het is meer het tempo waarin je post dat me opviel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, maar ik probeer nog even in te haken op eerder gemaakte opmerkingen.Like I said, was ik er dan gewoon, vallen ze je niet op.
Alleen nu wel, omdat ik er achter elkaar op inga.
Je ziet zelf toch ook wel dat de intentie niet is om m'n postcount () op te krikken?
Als het alleen over dit zou gaan wel ja. Als je over elk dingetje dat ik post vragen gaat stellen of gaat klagen dan vind ik dat een beetje te ver gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan is het toch een legitieme vraag die ik stel?
Ik weet nooit precies wat de venusheuvel is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wel eentje met een hele grote venusheuvel though!
Nogmaals, ik lees het topic door en reageer op de interessante dingen. Dat waren nu drie of vier posts. Heb ik dat eenmaal gedaan, zit ik 'in het onderwerp' en post ik vanzelf weer langzamer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is meer het tempo waarin je post dat me opviel.
Ik klaag niet. Ik vraag het je gewoon. Of wil je er geen antwoord op geven? Want zoals je zelf zegt: je vindt het zelf niet interessant voor anderen. M'n vraag is dan gewoon: waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het alleen over dit zou gaan wel ja. Als je over elk dingetje dat ik post vragen gaat stellen of gaat klagen dan vind ik dat een beetje te ver gaan!
Bovendien is dit nog altijd een slowchat, dus ongeacht of het anderen interesseert of niet mag ik lekker zelf weten wat ik post.
Sig waardig dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet nooit precies wat de venusheuvel is.
Ik vond het wel interessantquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het alleen over dit zou gaan wel ja. Als je over elk dingetje dat ik post vragen gaat stellen of gaat klagen dan vind ik dat een beetje te ver gaan!
Bovendien is dit nog altijd een slowchat, dus ongeacht of het anderen interesseert of niet mag ik lekker zelf weten wat ik post.
Die ga ik in m'n sig zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Jammer dat ik een schurft hekel aan signatures heb.
Doe ik het voor je!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Exactly my thoughts.
quote:
Hoezo? Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik het doel van dat thema niet snap
Ik kon moeilijk een foto van grote schaamlippen neerzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik googlede en het is wat ik wel dacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Exactly my thoughts.
/carequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef IQM het volgende:
OMG, spreek ik net m'n vriendin aan op msn, blijkt haar vader achter d'r laptop te zitten!![]()
Scheelt dat ik haar dit keer vrij normaal aansprak, maar toch.
En ja, dit lijkt me uiterst interessant voor anderen!
Ik wel.quote:
Ja, nou. Want MJ is dood nu mag je hem niet meer posten of er grappen over maken. Ja, helemaal gelijk heb je.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil nu eigenlijk die popcorn etende Jackson posten, maar dat is niet erg gepast nu.
Want normaal zeg je..?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef IQM het volgende:
OMG, spreek ik net m'n vriendin aan op msn, blijkt haar vader achter d'r laptop te zitten!![]()
Scheelt dat ik haar dit keer vrij normaal aansprak, maar toch.
En ja, dit lijkt me uiterst interessant voor anderen!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou dat niet kunnen?Dat mag toch helemaal niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jawel, maar niet op deze dag. Zoiets heet respect tonen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja, nou. Want MJ is dood nu mag je hem niet meer posten of er grappen over maken. Ja, helemaal gelijk heb je.
Ik snap je niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want normaal zeg je..?
Ik heb echt leuke inkoppertjes, maar nee.
Ja, nou. Want je toont geen respect als je nu iets over MJ post. Hij wordt begraven nu oh mijn god dan kan je toch niet over hem posten!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar niet op deze dag. Zoiets heet respect tonen.
Venusheuvel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wel eentje met een hele grote venusheuvel though!
DO IT, FAGGOT!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wou gaan inkoppen hoe jij je vriendin normaliter aanspreekt.
Maar nee, toch maar niet.
DOE DOE!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
WTF, nu vraagt d'r vader of ik een spelletje wil spelen?![]()
!!!
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof? Jezus hey.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja, nou. Want je toont geen respect als je nu iets over MJ post. Hij wordt begraven nu oh mijn god dan kan je toch niet over hem posten!!
"Een spelletje spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
WTF, nu vraagt d'r vader of ik een spelletje wil spelen?![]()
!!!
Oh, ik dacht dat je het écht tegen mij had.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed dat al, maar niemand reageert
Vond het een best goed voorbeeld
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Bezig.Nu wordt gevraagd: "Waar ben je goed in?"
ook leuk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
Volgens mij, hè, en dat hoop ik vurig, word ik nu gewoon keihard gepwnd door haar en is zij het wel.And if not....speel ik msn-spelletjes met haar vader.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Jeetje ik heb een 5,5 voor wiskunde en snapte er niks van.
Mijn vriend heeft een paar dagen geleden zitten webcammen met mijn kinderenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
DIT is nou de reden warom ik nooit mensen achter mijn pc laat.
Dan is een 5,5 zo slecht nog niet nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:
Da's knap.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Helaas sta ik nog een 5,3 van. Eerst een 5,2. Maarja dit valt me alles mee stiekemquote:
Da's tof, toch!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een paar dagen geleden zitten webcammen met mijn kinderen
Die vonden eht helemaal geweldig
Vast ook info die jullie niet boeit, maar dat boeit mij dan weer niet
Waarom MSN jijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
Volgens mij is het hem echt!M'n vriendin kan gewoon niet zo'n geniale prank uithalen.
Je bent zelf online shenkie.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
En jij had het er net over dat BT's verhalen niet interessant waren?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent zelf online shenkie.
Hihihi.
Ik zou je niet eens accepteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik jou op msn zou hebben, zou ik zo'n sexy wink naar je sturen. Rrrrrr.
Trusten.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
Ik voel me echt zo'n retard dat ik nu nummers van hem ga luisteren.
Mijn mama moest huilen om Paris.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Brooke Shields was![]()
Paris vond ik echt heel zielig![]()
Usher vond ik maar nep overkomen. Beetje stom, stiekem.
Precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik heb schijtttt aan de overheidddd.
Ik geniet er lekker van.
Ik had een beschermingsveld om mijzelf heen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach, wie daar niet bij huilde heeft gewoon geen emotie.
Meer een ijzeren gordijn bedoel jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had een beschermingsveld om mijzelf heen.
Ja, zo gaat dat echt tegenwoordig. Believe mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies.
"jongens kunnen niet zonder meisjes"
Dit topic.!
Ik had me voorgenomen niet te huilen. Bij zn broer had ik een beetje iets van "shit.. it's so near" en toen kwam Paris toen moest ik slikken. Toevallig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meer een ijzeren gordijn bedoel je.
[..]
Ja, zo gaat dat echt tegenwoordig. Believe me.
Heb je die bij Ikea gehaald ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had een beschermingsveld om mijzelf heen.
Like so many others, I had become a slave to the Ikea nesting instinct.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Like so many others, I had become a slave to the Ikea nesting instinct.
Zero funzies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus je bent er gaan wonen ? arme jij...
quote:
Respect...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
HOE VOEL JE JE NU BREATHTAKING?Ja, oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:06 schreef Acinonyx het volgende:
Och jij verjaard vandaag ? Gefeliciflubberpudding dan maar
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:12 schreef Devvie het volgende:
Ik zat vandaag in de bus met een 2persoonsbed![]()
Wat vonden die 2 oude heren ervan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat naast een miss piggy in de trein.
Bijna geplet...
Geen commentaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat vonden die 2 oude heren ervan?
Jawel, maar had met de homeboys een bed gekochtquote:
Oh als ik jou een keer in het echt in de trein bijvoorbeeld zie, ga ik pal naast je zitten en heeel irritant doen en lees ik na afloop thuis na wat je over me schrijft in de sc.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat naast een miss piggy in de trein.
Bijna geplet...
je had gewoon die bed aan die bus vast moeten maken en er dan op gaan zitten, dikke lol manquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jawel, maar had met de homeboys een bed gekochtjwz
hele buschauffeur janken dat zn busje volzat
Hell no.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh als ik jou een keer in het echt in de trein bijvoorbeeld zie, ga ik pal naast je zitten en heeel irritant doen en lees ik na afloop thuis na wat je over me schrijft in de sc.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jawel, maar had met de homeboys een bed gekochtjwz
hele buschauffeur janken dat zn busje volzat
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh als ik jou een keer in het echt in de trein bijvoorbeeld zie, ga ik pal naast je zitten en heeel irritant doen en lees ik na afloop thuis na wat je over me schrijft in de sc.
Drive by shooting op kanaleneiland, zijn ze daar maar al te bekend meequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
je had gewoon die bed aan die bus vast moeten maken en er dan op gaan zitten, dikke lol man(uiteraard wel met wieltjes eronder
)
Ik ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell no.
Het ergste is nog dat ik het zo voor me zie...
Ja, irritante zuchtende vrouw naast me in de trein.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
En ipv dat zij een topic opent zou jij het moeten doen.
En mijn persoonlijke ruimte inpikken, zeker?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.! Dan ga ik m'n teenhaar kammen in de trein.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Drive by shooting op kanaleneiland, zijn ze daar maar al te bekend mee
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, irritante zuchtende vrouw naast me in de trein.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
quote:
... en?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
Over teenhaar gesproken. Ik heb het een keertje weggeschoren om bij te houden hoe lang het duurt voor het weer terug gegroeid was.
neuh.. ik ga altijd uit de weg voor drollenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je bent toch niet bijna boven op der gaan staan eh ?
Ik zucht helemaal nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er eens zo eentje achter mij gehad.
Telkens als zij zuchte schraapte ik mijn keel. Ik heb alleen geen reactie gehad.
Ik was het vergeten bij te houden.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
neuh.. ik ga altijd uit de weg voor drollen
Nee, want ik zucht nietquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BT, gefeliciteerd...
Wat voor taart ga je kopen/ maken?
Klinkt ... zoetquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjeweleen lekker chipolata taartje, deze:
[ afbeelding ]
Cakelaagjes met een vulling van marasquin-zwitserseroom, bitterkoekjes en vruchtjes met daar bovenop een laagje marsepein.
Omg, zulks een eer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!
Als je er dan niet al te heftig uitziet als in eentje die je aanvaart als je wat tegen d'r zou zeggen zou ik maar al te lomp en overduidelijk een foto van dat tafereel nemen en met een brede grijns naar je kijken.
Bp.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er eens zo eentje achter mij gehad.
Telkens als zij zuchte schraapte ik mijn keel. Ik heb alleen geen reactie gehad.
Ja, maar...quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het van zichzelf niet door.
quote:
Volgens mij denk jij hele rare dingen over mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ben jij het type persoon dat mensen kilometers gaat volgen en achterna lopen, of in hun nek hijgt, en dan snel een andere kant op kijkt als die persoon zich even boos omdraait of argwaan krijgt ?
Niet? Godverdomme 4ebe, nu heb je m'n verjaardag verpest!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij hele rare dingen over mij![]()
Ik ben geen stripfiguur hoor
Ik had voor mijn verjaardag brownies en cake gebakken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is zoet, maar niet té zoetecht perfect.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij hele rare dingen over mij![]()
Ik ben geen stripfiguur hoor
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had voor mijn verjaardag brownies en cake gebakken.
Iedereen een stuk van 5 bij 3 cm in zn handen...
Brownies vullen altijd zo verschrikkelijk erg, als je een mini stukje eet heb je al het idee dat je net een 5-gangen maaltijd achter de rug hebtquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet? Godverdomme 4ebe, nu heb je m'n verjaardag verpest!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DANKJEWEL, HE!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik moest denken aan zo'n donald duck stripje...
Ik vond het wel grappig, iedereen zat minimaal 5 minuten met zo'n stuk in zn handen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker ijdel zullen ze gedacht hebben.
Ik had hem ook nog gevuld met stukjes geroosterde walnoot.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Brownies vullen altijd zo verschrikkelijk erg, als je een mini stukje eet heb je al het idee dat je net een 5-gangen maaltijd achter de rug hebt!
BROWNIESquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog gevuld met stukjes geroosterde walnoot.
Maak daar maar een 6 -gangen maaltijd van.
Ja die indruk heb ik ookquote:
Ik ben beroemd om mijn brownies, blondie.quote:
Notenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog gevuld met stukjes geroosterde walnoot.
Maak daar maar een 6 -gangen maaltijd van.
Jwz.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heuy je letters die zijn anders, dit is het werk van de illuminati !
quote:
En de andere helft zonder noten, voor mensen zoals jijquote:
Wanneer mag ik ze proeven?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben beroemd om mijn brownies, blondie.
Nou eigenlijk nooitquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zeg, zijn jouw baksels wel eens onplofd in de oven ?
Kijk, daar heb je nog eens iets aanquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de andere helft zonder noten, voor mensen zoals jij
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zeg, zijn jouw baksels wel eens onplofd in de oven ?
Als ik een mixer heb ....quote:
Ja, ik hou van keuze...quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je nog eens iets aan!
Ik ben een gevaar in de keuken, laten we het daar maar op houdenquote:
Ik had pasgeleden zo'n boterham en die lag zo in de koekenpak te bakken, en die werd helemaal pikzwart en de keuken die stond zo vol met rook..... de meneer de boterham was wel knapperig gewordenquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk nooit![]()
Ik laat weleens tosti's aanbranden, maar verder is er nog nooit iets mislukt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ben een gevaar in de keuken, laten we het daar maar op houden![]()
[..]
Ik had pasgeleden zo'n boterham en die lag zo in de koekenpak te bakken, en die werd helemaal pikzwart en de keuken die stond zo vol met rook..... de meneer de boterham was wel knapperig geworden
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ben een gevaar in de keuken, laten we het daar maar op houden![]()
[..]
Ik had pasgeleden zo'n boterham en die lag zo in de koekenpak te bakken, en die werd helemaal pikzwart en de keuken die stond zo vol met rook..... de meneer de boterham was wel knapperig geworden
omdat het kanquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus... waarom bak jij je boterham?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus... waarom bak jij je boterham?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
omdat het kan
vriend van mij deed vroeger altijd knakworsten in het koffiezetapparaattegenwoordig in de waterkoker, hij heeft ontdekt dat dat sneller gaat
jawel gekquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Knakworsten moeten heul niet koken ...
Ik vind dat niet lekker...quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat smaakt lekkerder dan een tostie... je krijgt er wel sneller dicht geslibte aderen en gecrystalliseerd bloed van, maar het smaakt goed
En het sissen van die pan, als je die na afloop in de gootsteen-water gooit, is altijd zo leuk ook![]()
Je moet ze warm maken, niet laten koken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
jawel gek
gewoon dat sap in een pan kwakken en vuurtje aansteken
toch?:@
koken is ook warmquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet ze warm maken, niet laten koken.
Zucht... (hoi bpquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat niet lekker...![]()
Ik duw ze gewoon in de oven.
Metallicaaaaa.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
Now I lay me down to sleep.
I won't pray to the lord my soul to keep. (cause he is hoax)
If I should die before I wake
I still won't pray to the lord my soul to take.
Ik maak meestal twee tosti's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heel die oven aanzetten en warm laten worden en zoveel stroom verspillen voor een boterhammetje, die dan ook keihard is ?
Och jah, daarom is het misschien beter om het gewoon te bakken boven een kaarsquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak meestal twee tosti's.
En wat denk je dat zo'n gasvlam kost...![]()
En het afwassen van de pan/ vaatwasser...
Klopt.quote:
Bolliequote:
Mij beledigen en tegelijkertijd aardig doen in 1 post. Two-faced bitch.quote:
Whatever side you want baby, front or back.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mij beledigen en tegelijkertijd aardig doen in 1 post. Two-faced bitch.
Allebeiquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Whatever side you want baby, front or back.
Zal ik maar geen zeepjes meer oppakken in je buurtquote:
Wat ben je sowieso van plan met zeepjes in mijn buurt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zal ik maar geen zeepjes meer oppakken in je buurt
Niks.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben je sowieso van plan met zeepjes in mijn buurt?
Scaryquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb opeens zin in frituur...
Ik zie een link.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef De_Ananas het volgende:
BAM BAM BAM
Shit ik mis Decibel dit jaar
quote:
Toen ik vorig jaar naar Decibel (van dat filmpje) toeging zaten we om 9 uur al te frituren en bier te zuipen en lazen we in de krant ''Beekse jongeren zuipen en frituren te veel''quote:
Oh zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar naar Decibel (van dat filmpje) toeging zaten we om 9 uur al te frituren en bier te zuipen en lazen we in de krant ''Beekse jongeren zuipen en frituren te veel''!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar naar Decibel (van dat filmpje) toeging zaten we om 9 uur al te frituren en bier te zuipen en lazen we in de krant ''Beekse jongeren zuipen en frituren te veel''!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
Verdomme, moest op de brommer naar het werk. M`n broek, schoenen en jas zijn nu helemaal nat.
Auto staat bij de garage voor APK pipo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sloeber zonder auto maar met rijbewijs.
Inderdaad. Gelukkig eet ik nooit in de ochtend, mocht ik de ochtend überhaupt al meemaken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan bijna alles eten in de ochtend, behalve brood
Die Rover?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Auto staat bij de garage voor APK pipo.
Krijg je niet eens een leenauto?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Auto staat bij de garage voor APK pipo.
Het is bij 1 of andere joegoslaafquote:
Meestal half in coma...quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig eet ik nooit in de ochtend, mocht ik de ochtend überhaupt al meemaken.
Loop eens niet zo ontzettend te janken, ongelooflijke janksmoel. Moet je ongesteld worden of zo?quote:
quote:
Zeik eens niet zo zeiksnol, je lijkt Siniti wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Loop eens niet zo ontzettend te janken, ongelooflijke janksmoel. Moet je ongesteld worden of zo?
Nou, die auto zie je niet meer terug.quote:
Jij moet je bek houwen, lelijke maagd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo zeiksnol, je lijkt Siniti wel.
Wanneer hang je er de welbekende rioolbuis onder en de leuke stickers op het raam?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Juicyhil het volgende:
M`n brada fixed alles met die auto. Dus het boeit me niet
Alleen moet nu met de brommer dus.
Jouw ramen hebben een orkaan stand? Enlighten me, hoe werkt dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het koud, maar dat is ook niet zo bijzonder als je 3 ramen in je kamer op standje orkaan open zet en in alleen je boxer zit.
Ik heb nog geen cent van die auto betaald. Mij boeit het niet.quote:
Vieze niet maagd, jij bent onrein. Beetje batsen voor het huwelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet je bek houwen, lelijke maagd.
Ik heb een Ubuntu en Radio 538 sticker op m`n brommerquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wanneer hang je er de welbekende rioolbuis onder en de leuke stickers op het raam?
Tot de helft open draaien, met dit windje buiten stormt het dan aardig zo met 3 ramen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw ramen hebben een orkaan stand? Enlighten me, hoe werkt dan?
Ik had het over de auto. Duh.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb een Ubuntu en Radio 538 sticker op m`n brommer
Niet haten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo zeiksnol, je lijkt Siniti wel.
Stiekem zou het mij wel boeien als ik een Rover die van mij was zou sturen naar zo een sjaak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cent van die auto betaald. Mij boeit het niet.
Hoezo? Ze is uitgehuwelijkt. Niet zeuren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vieze niet maagd, jij bent onrein. Beetje batsen voor het huwelijk.![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is uitgehuwelijkt. Niet zeuren.
Ik zit in een vergelijkbare situatie en heb koude voeten...quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het koud, maar dat is ook niet zo bijzonder als je 3 ramen in je kamer op standje orkaan open zet en in alleen je boxer zit.
Je hebt geen BH aan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit in een vergelijkbare situatie en heb koude voeten...
Maar je hebt jezelf wel enkele tientallen euros bespaard voor de APK. Dus je hebt niets te zeuren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem zou het mij wel boeien als ik een Rover die van mij was zou sturen naar zo een sjaak.
Toch altijd wel fijn om te weten dat niet je as er de geest aan geeft als je door een bocht zou gaan.
Jij toch ook niet ?quote:
Het zou zomaar kunnen omdat ik net wakker ben, maar ik snap je reactie niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar je hebt jezelf wel enkele tientallen euros bespaard voor de APK. Dus je hebt niets te zeuren.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee dan voel ik mij zo gevangen......
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Er bestaan wel mannen bh's...![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatje.jpg
Hier werkt de site wel. Heb je Firefox? Daar doet ie het iig wel in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef Fascination het volgende:
Wil ik online een afspraak maken voor het aanvragen van een nieuw paspoort, werkt die hele kutsite niet.
http://145.11.60.82/appoi(...)4805853D12AFC0FA006A
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef Fascination het volgende:
Wil ik online een afspraak maken voor het aanvragen van een nieuw paspoort, werkt die hele kutsite niet.
http://145.11.60.82/appoi(...)4805853D12AFC0FA006A
Werkt altijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Bel ze op en bedreig ze op een verkapte manier.
Hoi.quote:
Nijmegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hey kijk nou, Rick Astley en Karl Noten werken ook bij de gemeente Nijmegen.
Je baas zal bij het zien van dit plaatje maar net achter je staan.quote:
Hoi schat!quote:
Flitspalencity!quote:
Als je 'Flits' eraf laat kom je in Amsterdam uit.quote:
Mag ik heel hard wegrennen als ik jou zie?quote:
Als je vooraan bij de Main Stage staat ben je 10 minuten bezig om uit het publiek te komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag ik heel hard wegrennen als ik jou zie?
Met de tijdstippen kan ik niets doen zeg maar, ik kan ze niet aanklikken. Ik weet niet wat Firefox is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier werkt de site wel. Heb je Firefox? Daar doet ie het iig wel in.
Ik ga ze zo ook maar bellen denk ik, dit werkt niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Bel ze op en bedreig ze op een verkapte manier.
Je herkent hem aan z'n Hannah Montana t-shirt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag ik heel hard wegrennen als ik jou zie?
Die mensen staan daar dan ook echt de hele dag zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je vooraan bij de Main Stage staat ben je 10 minuten bezig om uit het publiek te komen
Je moet op het balkje ernaast klikkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met de tijdstippen kan ik niets doen zeg maar, ik kan ze niet aanklikken. Ik weet niet wat Firefox is.![]()
Ik zoek nog iemand voor Snow Patrol en The Editors...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Juicyhil het volgende:
Maar Zotheid, we gaan toch wel romantisch doen he op Sziget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |