ik denk dat de klacht wel duidelijk isquote:Om 21:00 gaan allee meisjes op offline stand om te bewijzen dat de jongens niet sonder ons kunnen !OFFLINE STAND DUSZ NIET AFMELDEN ps niet door sturen naar boysz only GIRLSZ
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef electronique het volgende:
ik kreeg het volgende net doorgestuurd op msn door een of ander irritant breezersletje
[..]
ik denk dat de klacht wel duidelijk is
Whahaha, dan weet ik het lekker ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef electronique het volgende:
ik kreeg het volgende net doorgestuurd op msn door een of ander irritant breezersletje
[..]
ik denk dat de klacht wel duidelijk is
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
![]()
![]()
, gewoon
![]()
![]()
![]()
Delete ze allemaal uit je lijst, als bewijs dat het je geen kanker boeit.
Ik zou wel willen, maar ik ben geen meisjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef RacerDKB het volgende:
Ben benieuwd welke trieste figuren hier aan mee doen.
Maar..maar.. ik heb helemaal geen meisjes als MSN contactpersoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Penisbaard het volgende:
Om 21:01 gaan allee jongys alle meiszjus blocken om te bewijzen dat de meisjus gwoon aand8tshoer3n zijn! BLOKKEN DUSZ NIET AFMELDEN ps niet door sturen naar gurlsz only boiisz
Doe dan net als ik en maak zelf een breezerMSN aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Lort het volgende:
[..]
Maar..maar.. ik heb helemaal geen meisjes als MSN contactpersoon.
Pics?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef fadufuck het volgende:
1 iemand en dat is mijn nichtje van 11 en die doet mee voor spek en bonen
Dat dènk je ja. Maar eigenlijk is dat gewoon de slet van de buurt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef fadufuck het volgende:
1 iemand en dat is mijn nichtje van 11 en die doet mee voor spek en bonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |