ik denk dat de klacht wel duidelijk isquote:Om 21:00 gaan allee meisjes op offline stand om te bewijzen dat de jongens niet sonder ons kunnen !OFFLINE STAND DUSZ NIET AFMELDEN ps niet door sturen naar boysz only GIRLSZ
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef electronique het volgende:
ik kreeg het volgende net doorgestuurd op msn door een of ander irritant breezersletje
[..]
ik denk dat de klacht wel duidelijk is
Whahaha, dan weet ik het lekker ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef electronique het volgende:
ik kreeg het volgende net doorgestuurd op msn door een of ander irritant breezersletje
[..]
ik denk dat de klacht wel duidelijk is
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
![]()
![]()
, gewoon
![]()
![]()
![]()
Delete ze allemaal uit je lijst, als bewijs dat het je geen kanker boeit.
Ik zou wel willen, maar ik ben geen meisjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef RacerDKB het volgende:
Ben benieuwd welke trieste figuren hier aan mee doen.
Maar..maar.. ik heb helemaal geen meisjes als MSN contactpersoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Penisbaard het volgende:
Om 21:01 gaan allee jongys alle meiszjus blocken om te bewijzen dat de meisjus gwoon aand8tshoer3n zijn! BLOKKEN DUSZ NIET AFMELDEN ps niet door sturen naar gurlsz only boiisz
Doe dan net als ik en maak zelf een breezerMSN aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Lort het volgende:
[..]
Maar..maar.. ik heb helemaal geen meisjes als MSN contactpersoon.
Pics?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef fadufuck het volgende:
1 iemand en dat is mijn nichtje van 11 en die doet mee voor spek en bonen
Dat dènk je ja. Maar eigenlijk is dat gewoon de slet van de buurt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef fadufuck het volgende:
1 iemand en dat is mijn nichtje van 11 en die doet mee voor spek en bonen
Wat is haar msn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef electronique het volgende:
Ze hopen nu natuurlijk dat alle toffe boysz nu "HE :S WTF WAAR WAS JE :S??" zeggen als ze weer online komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Fha het volgende:
Hoe bewijzen ze dan dat jongens niet zonder meisjes kunnen? Ik snap het niet
Ik ben dus niet de enige.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Fha het volgende:
Inderdaad, gewoon "offline weergeven" zou slimmer geweest zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Fha het volgende:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Dat dènk je ja. Maar eigenlijk is dat gewoon de slet van de buurt.
Ja, of ze maken er juist dankbaar gebruik van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef fadufuck het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Ik denk ook dat mijn neven er wel voor zullen zorgen dat ze dat niet is/wordt.
Ik denk dat ze verwachten dat de jongens spontaan in paniek raken en zelfmoord plegen ofzo..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Fha het volgende:
9 van de 10 keer vind ik jouw reacties lachwekkendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:10 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Ja, of ze maken er juist dankbaar gebruik van.![]()
Zou ik wel doen iig
Fijn de volgende keer als ik ze zie zal ik denken dat mijn nichtje een slet is en mijn neven pooiers zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:10 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Ja, of ze maken er juist dankbaar gebruik van.![]()
Zou ik wel doen iig
Duidelijk door <12 jarigen getypt. Onderbroekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef Tanjaa het volgende:
Bij mij op msn sturen ze nu dit door:
Stuur nu doOr naAr ieder meiSje in je msnlijst! iedeReen mOet vóór haar naam de kleur van haar onderbrOek zetten. Maar ssshtt! niet tegen de bOys zeggen. Die mOeten zich natuurlijk afvRagen waarOm!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef Tanjaa het volgende:
StUur nU doOr naAr ieder meiSje in je msnlijst! iedeReen mOet vóór haar naam de kleur van haar onderbrOek zetten. Maar ssshtt! niet teGen de bOys zeggen. Die mOeten zich natUurlijk afvRagen waarOm!
Moet je toch eens doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Niks van gemerkt. Maar mischien komt dat omdat ik niet met breezahs omga.
Zoiets, t zijn de dezelfde kansloze wijven die ook dingen doorsturen als: Stuur NU door naar alle contactpersonen in je lijst want anders ben je binnen 7 minuten je msn kwijt!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]En dan? Wat gaan ze dan antwoorden? "jA oMdAt dAt mOeT EnZoWwW vAnWeGuH dAt jUlLy nIeT zOnDuRr oNs kUnNeH enZoWw"
Hebben ze ook een roos in hun MSN-naam uit respect voor Michael Jackson?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zoiets, t zijn de dezelfde kansloze wijven die ook dingen doorsturen als: Stuur NU door naar alle contactpersonen in je lijst want anders ben je binnen 7 minuten je msn kwijt!!!
Sommigequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hebben ze ook een roos in hun MSN-naam uit respect voor Michael Jackson?
Het zal me werkelijk aan mijn ruige negerkeutels roesten waar Michael Jackson terecht komtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Biefstuk het volgende:
(F) (L) (*) LiZEt RIP MJ, ik mis je says:
Kijk om 23:00 naar de hemel en zeg hardop: Rust in vrede micheal.
Doe dit uit respect!!!
Stuur dit naar iedereen door in je lijst of micheal komt in de hel!
M'n buurmeisje van 11
Stuur nu doOr naAr ieder meiSje in je msnlijst! iedeReen mOet vóór haar naam de kleur van haar onderbrOek zetten. Maar ssshtt! niet tegen de bOys zeggen. Die mOeten zich natuurlijk afvRagen waarOm!
Die heb ik ook gehad. Hoe komen die mensen in mijn lijst?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Titus-Pullo het volgende:
Doet me denken aan de keer dat ik ook zoiets in mijn mail kreeg
''alle jongens moeten een taart in hun MSN naam zetten, het is de bedoeling dat meisjes zich afvragen waarom we een taart in onze naam hebben NIET VERTELLEN AAN MEISJES MANNEN ONS GEHEIM''
De breezertaal mag je erbij verzinnen
ICQquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die het stoer vinden om een handig programmatje niet te gebruiken
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee dat is voor breezergays
Owwwww.... wat hebje dan ?
ICQvoeg me toe: 844153456423156
denkje dat ik zo'n achterlijk nummer ga onthouden ofwat
Ja, ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef l3laster het volgende:
hahah en vervolgens gaan alle jongens lekker gamen
en de meiden zitten dan van wtf....
11?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Biefstuk het volgende:
(F) (L) (*) LiZEt RIP MJ, ik mis je says:
Kijk om 23:00 naar de hemel en zeg hardop: Rust in vrede micheal.
Doe dit uit respect!!!
Stuur dit naar iedereen door in je lijst of micheal komt in de hel!
M'n buurmeisje van 11
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef Zero17 het volgende:
Deze kreeg ik net:
Dit moet je lezen!!
Laatst kon niemand op msn praten he?
Dit is de oorzaak: msn moet dicht omdat er te veel accounts zijn.
Sommige mensen hebben ook meerdere msn accounts.
Er zijn nog 578 accounts over!!
Als je NIET wilt dat je msn account word gesloten stuur je deze mail door
naar minstens 18 vrienden/vriendinnen.
Als je dit niet doet moet je binnenkort 10 euro per maand betalen voor msn!!
Geloof je dit niet?
kijk dan op:
http://news.bbc.co.uk/1/business/1189119.stm
Kopieer deze mail en plak hem in een nieuwe.
Als je hem naar 18 contactpersonen (of meer) hebt verstuurt word je msn icoontje groen!
WEES OP TIJD!! DIT IS GEEN GRAP!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef Zero17 het volgende:
Deze kreeg ik net:
Dit moet je lezen!!
Laatst kon niemand op msn praten he?
Dit is de oorzaak: msn moet dicht omdat er te veel accounts zijn.
Sommige mensen hebben ook meerdere msn accounts.
Er zijn nog 578 accounts over!!
Als je NIET wilt dat je msn account word gesloten stuur je deze mail door
naar minstens 18 vrienden/vriendinnen.
Als je dit niet doet moet je binnenkort 10 euro per maand betalen voor msn!!
Geloof je dit niet?
kijk dan op:
http://news.bbc.co.uk/1/business/1189119.stm
Kopieer deze mail en plak hem in een nieuwe.
Als je hem naar 18 contactpersonen (of meer) hebt verstuurt word je msn icoontje groen!
WEES OP TIJD!! DIT IS GEEN GRAP!!!
![]()
![]()
![]()
Ik klikte ook, zulks een geloofwaardig verhaal, mijn MSN!!quote:
Die kreeg ik ook nog.quote:"(6) [naam] with an arse as face zegt:
*Omdat mannen vaak playen. .Als je akkoord bent, zet dan een duiveltje in je naam. vooraan in je nickname.. stuur dit door naar alle meisjes in je contactenlijst. de bedoeling is dat jongens nie weten waarom alle meisjes een duiveltje in hun naam hebben (VROUWEN, ons geheim.)"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |