Dan is het toch een legitieme vraag die ik stel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh ze zijn eigenlijk totaal oninteressant voor anderen, maarja.
Niet dat ik weet. Wel eentje met een hele grote venusheuvel thoughquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je nog een vriendin met grote schaamlippen?
Sorry, maar ik probeer nog even in te haken op eerder gemaakte opmerkingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Vijf posts binnen een minuut vind ook ik wat overdreven
Het valt nu gewoon meer op, in de tijd dat de SC vrij druk was gebeurde het ook, maar viel het minder op doordat er andere posts tussen zaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Vijf posts binnen een minuut vind ook ik wat overdreven
Ik reageerde gewoon ontopic op eerder gedane opmerkingen, that's all.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het valt nu gewoon meer op, in de tijd dat de SC vrij druk was gebeurde het ook, maar viel het minder op doordat er andere posts tussen zaten.
Het is meer het tempo waarin je post dat me opviel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, maar ik probeer nog even in te haken op eerder gemaakte opmerkingen.Like I said, was ik er dan gewoon, vallen ze je niet op.
Alleen nu wel, omdat ik er achter elkaar op inga.
Je ziet zelf toch ook wel dat de intentie niet is om m'n postcount () op te krikken?
Als het alleen over dit zou gaan wel ja. Als je over elk dingetje dat ik post vragen gaat stellen of gaat klagen dan vind ik dat een beetje te ver gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan is het toch een legitieme vraag die ik stel?
Ik weet nooit precies wat de venusheuvel is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wel eentje met een hele grote venusheuvel though!
Nogmaals, ik lees het topic door en reageer op de interessante dingen. Dat waren nu drie of vier posts. Heb ik dat eenmaal gedaan, zit ik 'in het onderwerp' en post ik vanzelf weer langzamer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is meer het tempo waarin je post dat me opviel.
Ik klaag niet. Ik vraag het je gewoon. Of wil je er geen antwoord op geven? Want zoals je zelf zegt: je vindt het zelf niet interessant voor anderen. M'n vraag is dan gewoon: waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het alleen over dit zou gaan wel ja. Als je over elk dingetje dat ik post vragen gaat stellen of gaat klagen dan vind ik dat een beetje te ver gaan!
Bovendien is dit nog altijd een slowchat, dus ongeacht of het anderen interesseert of niet mag ik lekker zelf weten wat ik post.
Sig waardig dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet nooit precies wat de venusheuvel is.
Ik vond het wel interessantquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het alleen over dit zou gaan wel ja. Als je over elk dingetje dat ik post vragen gaat stellen of gaat klagen dan vind ik dat een beetje te ver gaan!
Bovendien is dit nog altijd een slowchat, dus ongeacht of het anderen interesseert of niet mag ik lekker zelf weten wat ik post.
Die ga ik in m'n sig zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Jammer dat ik een schurft hekel aan signatures heb.
Doe ik het voor je!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Exactly my thoughts.
quote:
Hoezo? Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik het doel van dat thema niet snap
Ik kon moeilijk een foto van grote schaamlippen neerzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik googlede en het is wat ik wel dacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Exactly my thoughts.
/carequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef IQM het volgende:
OMG, spreek ik net m'n vriendin aan op msn, blijkt haar vader achter d'r laptop te zitten!![]()
Scheelt dat ik haar dit keer vrij normaal aansprak, maar toch.
En ja, dit lijkt me uiterst interessant voor anderen!
Ik wel.quote:
Ja, nou. Want MJ is dood nu mag je hem niet meer posten of er grappen over maken. Ja, helemaal gelijk heb je.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil nu eigenlijk die popcorn etende Jackson posten, maar dat is niet erg gepast nu.
Want normaal zeg je..?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef IQM het volgende:
OMG, spreek ik net m'n vriendin aan op msn, blijkt haar vader achter d'r laptop te zitten!![]()
Scheelt dat ik haar dit keer vrij normaal aansprak, maar toch.
En ja, dit lijkt me uiterst interessant voor anderen!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou dat niet kunnen?Dat mag toch helemaal niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jawel, maar niet op deze dag. Zoiets heet respect tonen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja, nou. Want MJ is dood nu mag je hem niet meer posten of er grappen over maken. Ja, helemaal gelijk heb je.
Ik snap je niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want normaal zeg je..?
Ik heb echt leuke inkoppertjes, maar nee.
Ja, nou. Want je toont geen respect als je nu iets over MJ post. Hij wordt begraven nu oh mijn god dan kan je toch niet over hem posten!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar niet op deze dag. Zoiets heet respect tonen.
Venusheuvel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wel eentje met een hele grote venusheuvel though!
DO IT, FAGGOT!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wou gaan inkoppen hoe jij je vriendin normaliter aanspreekt.
Maar nee, toch maar niet.
DOE DOE!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
WTF, nu vraagt d'r vader of ik een spelletje wil spelen?![]()
!!!
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof? Jezus hey.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja, nou. Want je toont geen respect als je nu iets over MJ post. Hij wordt begraven nu oh mijn god dan kan je toch niet over hem posten!!
"Een spelletje spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
WTF, nu vraagt d'r vader of ik een spelletje wil spelen?![]()
!!!
Oh, ik dacht dat je het écht tegen mij had.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed dat al, maar niemand reageert
Vond het een best goed voorbeeld
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Bezig.Nu wordt gevraagd: "Waar ben je goed in?"
ook leuk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
Volgens mij, hè, en dat hoop ik vurig, word ik nu gewoon keihard gepwnd door haar en is zij het wel.And if not....speel ik msn-spelletjes met haar vader.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Jeetje ik heb een 5,5 voor wiskunde en snapte er niks van.
Mijn vriend heeft een paar dagen geleden zitten webcammen met mijn kinderenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
DIT is nou de reden warom ik nooit mensen achter mijn pc laat.
Dan is een 5,5 zo slecht nog niet nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:
Da's knap.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Helaas sta ik nog een 5,3 van. Eerst een 5,2. Maarja dit valt me alles mee stiekemquote:
Da's tof, toch!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een paar dagen geleden zitten webcammen met mijn kinderen
Die vonden eht helemaal geweldig
Vast ook info die jullie niet boeit, maar dat boeit mij dan weer niet
Waarom MSN jijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
Volgens mij is het hem echt!M'n vriendin kan gewoon niet zo'n geniale prank uithalen.
Je bent zelf online shenkie.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
En jij had het er net over dat BT's verhalen niet interessant waren?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent zelf online shenkie.
Hihihi.
Ik zou je niet eens accepteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik jou op msn zou hebben, zou ik zo'n sexy wink naar je sturen. Rrrrrr.
Trusten.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
Ik voel me echt zo'n retard dat ik nu nummers van hem ga luisteren.
Mijn mama moest huilen om Paris.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Brooke Shields was![]()
Paris vond ik echt heel zielig![]()
Usher vond ik maar nep overkomen. Beetje stom, stiekem.
Precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik heb schijtttt aan de overheidddd.
Ik geniet er lekker van.
Ik had een beschermingsveld om mijzelf heen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach, wie daar niet bij huilde heeft gewoon geen emotie.
Meer een ijzeren gordijn bedoel jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had een beschermingsveld om mijzelf heen.
Ja, zo gaat dat echt tegenwoordig. Believe mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies.
"jongens kunnen niet zonder meisjes"
Dit topic.!
Ik had me voorgenomen niet te huilen. Bij zn broer had ik een beetje iets van "shit.. it's so near" en toen kwam Paris toen moest ik slikken. Toevallig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meer een ijzeren gordijn bedoel je.
[..]
Ja, zo gaat dat echt tegenwoordig. Believe me.
Heb je die bij Ikea gehaald ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had een beschermingsveld om mijzelf heen.
Like so many others, I had become a slave to the Ikea nesting instinct.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Like so many others, I had become a slave to the Ikea nesting instinct.
Zero funzies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus je bent er gaan wonen ? arme jij...
quote:
Respect...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |