Na-aper.quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
Ik zei dus:
[..]
Na-aper.
Maar dit werd weggehaald door een mod die alles maar weghaalt wat 'm niet aanstaat.
En dit soort posts zijn dus wel prima?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
Ik zei dus:
[..]
Na-aper.
Maar dit werd weggehaald door een mod die alles maar weghaalt wat 'm niet aanstaat.
quote:
Bedankt dat je dit met ons wil delen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
Bwhehe, ik had zaterdag op een feestje een tijdje staan praten met de neef van een vriendin van meen m'n nummer gegeven omdat het Mandy leuk leek om een keer met z'n 3en uit te gaan in Spanje (hij was daar in dezelfde week als wij). Krijg ik nu echt de slijmerigste smsjes
wel vleiend though
Hij postte een combo-breaker van 6 posts slimmerik.quote:
Dat is nog geen reden om dan maar alles te verwijderen, 'slimmerik'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij postte een combo-breaker van 6 posts slimmerik.
Niet huilen voordat je weet waar het om gaat.
Wat wil je daar nou mee zeggen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
Bwhehe, ik had zaterdag op een feestje een tijdje staan praten met de neef van een vriendin van meen m'n nummer gegeven omdat het Mandy leuk leek om een keer met z'n 3en uit te gaan in Spanje (hij was daar in dezelfde week als wij). Krijg ik nu echt de slijmerigste smsjes
wel vleiend though
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
Ik zei dus:
[..]
Na-aper.
De neef van je beste vriendin die je gaat palen:').!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
wel vleiend though
Lief meisje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen?
[..]
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om dan maar alles te verwijderen, 'slimmerik'.
Ik had niets beters, sorry.quote:
Ja niets eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen?
[..]
[ afbeelding ]
Het is niet mijn beste vriendin, en zij vond het leuk hoor. Ze zei dat ze het jammer vond dat hij d'r neef was en dat ze 'm anders ook wel zou doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De neef van je beste vriendin die je gaat palen:').!
Zal ze leuk vinden
Nee, dat is het niet. Dat je het wel dóét is wat anders en waarschijnlijk te verklaren vanuit stoerdoenerij omdat je het nou eenmaal kan.quote:
Moet je mijn inbox eens lezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had niets beters, sorry.
[..]
Ja niets eigenlijkdat ik het grappig vind dat jongens denken dat meisjes erin trappen als ze na 1 dag al zeggen, ik denk aan je blablabla
Hmhm, dat wel jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je mijn inbox eens lezen.
Wel een leuke gedachte dat je wat dat betreft de macht kunt hebben over jongens. Gewoon het spelletje meespelen
. Is ie knap trouwens?
Stoerdoenerij.... Op internetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dat je het wel dóét is wat anders en waarschijnlijk te verklaren vanuit stoerdoenerij omdat je het nou eenmaal kan.
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moest het twee keer lezen.Ik las eerst ubi-chair.
Uhm........quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is niet mijn beste vriendin, en zij vond het leuk hoor. Ze zei dat ze het jammer vond dat hij d'r neef was en dat ze 'm anders ook wel zou doen
Nou ja, voel je niks van op vakantie dat ie te mooi-boy is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat wel jamaar ik heb dan meer de neiging om kutopmerkingen te maken.
En hij is zeker knap jamaar veel te mooiboy-ish voor mij.
Vol afschuw, I can imagine.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
D'r keek vanmiddag een vrouw naar me!1!!1!!!1!
Ik verwijder niet rücksichtslos posts van users omdat ze me niet aanstaan, terwijl een deel ervan wel gewoon ontopic was en niet was om posts op te krikken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stoerdoenerij.... Op internet![]()
Koop jezelf een leven man.! Als dat echt de hoofdzaak is dat je op FOK zit en hoe je tegen andere users aankijkt
[ afbeelding ]
Ja ik wist ook niet wat ik daarop moest zeggenquote:
Dat zeiden m'n vriendinnen ook alquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou ja, voel je niks van op vakantie dat ie te mooi-boy is.
[..]
Vol afschuw, I can imagine.
Gewoon er voor gaan! Je bent nog jong en soa vrijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik wist ook niet wat ik daarop moest zeggen!
[..]
Dat zeiden m'n vriendinnen ook alkom ik zo wanhopig over?
OK. Doe vooral wat je niet laten kanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
Ik verwijder niet rücksichtslos posts van users omdat ze me niet aanstaan, terwijl een deel ervan wel gewoon ontopic was en niet was om posts op te krikken.
Uiteraard, zou jij ook doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou ja, voel je niks van op vakantie dat ie te mooi-boy is.
[..]
Vol afschuw, I can imagine.
Dat dacht je...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon er voor gaan! Je bent nog jong en soa vrij.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon er voor gaan! Je bent nog jong en soa vrij.
Ik ben alleen nog op zoek naar HIV en dan heb ik het soa alfabet compleet!quote:
Mijn titel, wat doet hij?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
IQM... Kappen met dat postopgekrik.....
Oh joy! Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Lakitu het volgende:
Jan Smit neemt nummer op met Surinamer Damaru
De Sint?quote:
Dat doet niks af aan het feit dat zulke posts net zo onzinnig zijn als postopkrikposts, slimmerik. En ik huil niet, ik vroeg alleen of dat soort posts wel okee waren. Maar goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij postte een combo-breaker van 6 posts slimmerik.
Niet huilen voordat je weet waar het om gaat.
Wie dan? De nieuwslezeres zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
D'r keek vanmiddag een vrouw naar me!1!!1!!!1!
Noem je me nou indirect een sletquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Uiteraard, zou jij ook doen.
En nu ben ik echt weg. hvjwjnmk
Magnetronijsjes?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Allureweet je wat ik net heb gegeten en waarvan er nu nog 5 in m'n vriezer liggen?
Foetussen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Allureweet je wat ik net heb gegeten en waarvan er nu nog 5 in m'n vriezer liggen?
Diepvriespenis?quote:
FOUT!quote:
FOUT!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of een bevroren drol als je geen dildo hebt.
Gastquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of een bevroren drol als je geen dildo hebt.
Raketjes dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Broekpaling het volgende:
Magnum?Magnum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Broekpaling het volgende:
Magnum?FOUT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja mag welquote:! Wat bied je?
De maagdelijkheid van broekpaling.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
FOUT!
[..]
Ja mag wel! Wat bied je?
Die wil ik nietquote:
Dat kan ik die arme jongen niet aan doen. Je mag wel een bal van mij hebben?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die wil ik nietik zou wel één van z'n ballen op sterk water willen hebben, dus als je dat kunt regelen!
You sick twisted bitch!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die wil ik nietik zou wel één van z'n ballen op sterk water willen hebben, dus als je dat kunt regelen!
Ook goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan ik die arme jongen niet aan doen. Je mag wel een bal van mij hebben?
quote:
Zeg het nou maar gewoon, anders praat ik nooit meer tegen je.quote:
Ja nu heb je het verpestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg het nou maar gewoon, anders praat ik nooit meer tegen je.
Die dikke negerin?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
Jezus, dat wijf dat nu even Will You Be There van MJ staat te verkrachten.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die zijn het ergst ja.
Mensen die het typen is zijn ook erg hoor.
Keep on failing!quote:
Goedemorgen!quote:
Hai hete boy.quote:
BT, ZIJN HET SOMS MARS ICECREAMS?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai hete boy.
Ik heb net mars icecreams gehaald.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai hete boy.
Ik heb net mars icecreams gehaald.
Godver, nu heb ik zin in ijs. Moet ik helemaal naar de koelkast lopenquote:
Ik ben niet goed snik, maar borderline heb ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog meer mensen met een bordeline?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kijkt ook naar de MJ herdenking?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die nog steeds niet goed Nederlands kunnen spreken.
Nederland 2quote:
Nou sorry hoor.quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb niets gekregen heur.quote:
quote:
Voor wie zou het anders moeten zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.Ik dacht dat die "Hey lekkertje, vanavond pim-pam-pet op 1 en het zelfde bed?" niet voor mij bedoeld was.
Inderdaad en dan kwaad worden als je ze niet begrijpt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die nog steeds niet goed Nederlands kunnen spreken.
Fascination?quote:
Maar je nummer begon toch met 0906?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe.![]()
[..]
Ik heb niets gekregen heur.
Meisjes? Wat is dat? Besmettelijk?quote:
Fas wil alleen als er nog een meisje bij is.quote:
quote:
Dat is haar zakelijke nummer.quote:
Ja, als je je niet beschermt dan vermenigvuldigen ze zich!quote:
De dingen die je ontmaagden.quote:
Gebeurt dagelijks in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad en dan kwaad worden als je ze niet begrijpt.!
* Hoest in BobbyB's gezicht..quote:
Ik kan me er ook dood aan ergeren, maar zitten zeiken op alles in Nederland maar niet even de taal een beetje willen leren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebeurt dagelijks in het ziekenhuis.![]()
Dan begrijpen ze je niet, maar bij de sociale dienst kan er ineens wel een familielid mee om te vertalen
Doen we toch ook ...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan me er ook dood aan ergeren, maar zitten zeiken op alles in Nederland maar niet even de taal een beetje willen leren.Nee wij moeten ons aan hen aanpassen.
Je negeert me!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebeurt dagelijks in het ziekenhuis.![]()
Dan begrijpen ze je niet, maar bij de sociale dienst kan er ineens wel een familielid mee om te vertalen
* Doet broek naar beneden* TADAAA!quote:
Ja belachelijk eigenlijk he.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen we toch ook ...
Nergens zo'n tolerant land gezien...
Inderdaad. En ondertussen lekker overal van profiteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan me er ook dood aan ergeren, maar zitten zeiken op alles in Nederland maar niet even de taal een beetje willen leren.Nee wij moeten ons aan hen aanpassen.
Hihihi.quote:
Nee hoor..quote:
Moet ik daar happy van worden...quote:
Precies, ze gaan gratis naar de bibliotheek, bios en tegenwoordig krijgen ze ook een extragratis computer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En ondertussen lekker overal van profiteren.
Hoezo? Als ik naar een ander land ga zorg ik ook gewoon dat ik die taal spreek, of in ieder geval Engels, maar zelfs daar zijn ze te beroerd voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja belachelijk eigenlijk he.Natuurlijk moet je rekening houden met mensen die hier net wonen en de taal nog niet zo goed beheersen, maar je mag ook wel wat van henzelf verwachten.
Dat bestaat heulemaal nietquote:
Smsje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor..
Hier... wat aandacht.
Wat heb ik gewonnen?quote:
Kwam een keer zo'n geval in de dierenwinkel en die kon gewoon niet duidelijk maken wat ie wilde.. TJA DAN NIET HE... stik erin oid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja belachelijk eigenlijk he.Natuurlijk moet je rekening houden met mensen die hier net wonen en de taal nog niet zo goed beheersen, maar je mag ook wel wat van henzelf verwachten.
En maar bezuinigen op de (bejaarden)zorg, terwijl die mensen dit land hebben opgebouwd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, ze gaan gratis naar de bibliotheek, bios en tegenwoordig krijgen ze ook een extragratis computer.
En wij maar dokken. Eigen volk laatst.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, ze gaan gratis naar de bibliotheek, bios en tegenwoordig krijgen ze ook een extragratis computer.
Een BigMacquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En maar bezuinigen op de (bejaarden)zorg, terwijl die mensen dit land hebben opgebouwd.
Nietsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat heb ik gewonnen?![]()
Doe anders maar een eierstok van je op sterk water.
Ik ga nu speciaal niet door Frankrijk naar Italiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik naar een ander land ga zorg ik ook gewoon dat ik die taal spreek, of in ieder geval Engels, maar zelfs daar zijn ze te beroerd voor.
Net als die kanker Fransen die je dan aanspreken om de weg te vragen oid. Als ze me aanspreken in dat mietjes taaltje van ze negeer ik ze gewoon. Opbokken.
Ja dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En maar bezuinigen op de (bejaarden)zorg, terwijl die mensen dit land hebben opgebouwd.
Een BigMac zonder kaas is als een hotdog zonder worstje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een BigMac![]()
Maar wel zonder kaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Die plastic smeltkaas is juist echt heerlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een BigMac![]()
Maar wel zonder kaas.
Ja, wat dragen die mensen ontzettend bij aan de maatschappij. Ze zijn nog te laks om een taal te leren, laat staan te werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dus? Nu voegen ze niets meer toe dus kunnen we de aandacht beter richten op de mensen die iets bijdragen aan de maatschappij!
Omdat metalheads heulemaal niet happy zijn.quote:
Zullen we dan maar? Heeft hij z'n eierstok sneller.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En die mag je wel hebben als ik klaar ben met kindertjes maken!
Inderdaad, er id geen geld voor het onderwijs maar ondertussen kunnen ze wel hangplekkeb betalen. Het is toch van de zotte dat autochtone kinderen een kwalitatief minder onderwijs genieten omdat we te druk zijn een stel relschoppers in bedwang te houden. En daar nog in falen ook...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En wij maar dokken. Eigen volk laatst.En het dan raar vinden dat er zo massaal op figuren als Wilders gestemd wordt.
Maar ze kunnen wel werken, dus ze hebben potentie, dus moeten we er geld in steken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wat dragen die mensen ontzettend bij aan de maatschappij. Ze zijn nog te laks om een taal te leren, laat staan te werken.
Jij houdt helemaal niet van fastfood.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een BigMac zonder kaas is als een hotdog zonder worstje.
Ik ben veel te jong voor kinderenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we dan maar? Heeft hij z'n eierstok sneller.
Een soort Metallica K3. Blub ik ben een vis, maar dan met heftige gitaren enzulks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat metalheads heulemaal niet happy zijn.![]()
En anders heb je nu een nieuwe markt aangeboord.
Ja ik hou van kaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die plastic smeltkaas is juist echt heerlijkmaakt het broodje nog kleffer
!
Hou je helemaal niet van kaas?
Ha-ha, en wat als ik het over bevolkingsgroepen heb die helemaal niks bijdragen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dus? Nu voegen ze niets meer toe dus kunnen we de aandacht beter richten op de mensen die iets bijdragen aan de maatschappij!
Wat een lieverd ben je.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat heb ik gewonnen?![]()
Doe anders maar een eierstok van je op sterk water.
Whehehe hilarisch is dat altijd ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwam een keer zo'n geval in de dierenwinkel en die kon gewoon niet duidelijk maken wat ie wilde.. TJA DAN NIET HE... stik erin oid.![]()
Nou ja... en er is toch een inburgeringscursus?
Dan hebben ze iig een basis.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef MouzurX het volgende:
Ik dacht dat ik bij favorieten op fok had geklikt, niet stormfront.Ja hallo. Ieder normaal mens denkt zo, maar zal het niet uitspreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat men dan gelijk voor extreem rechts wordt uitgemaakt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Meer geld erin steken dan we eruit kunnen halen en onze bejaarden laten creperen. Ole!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel werken, dus ze hebben potentie, dus moeten we er geld in steken.
Useless...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel werken, dus ze hebben potentie, dus moeten we er geld in steken.
Mag ik lead guitar spelen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een soort Metallica K3. Blub ik ben een vis, maar dan met heftige gitaren enzulks.
Let's start a band!
Luie mensen die een lager opleidingsniveau doen dan ze eigenlijk kunnen, kunnen hoger doen, maar ook al steek je er geld in.. dan zijn ze waarschijnlijk nog steeds te luiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Creperen... dat zal ook wel weer meevallen, dramaqueen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meer geld erin steken dan we eruit kunnen halen en onze bejaarden laten creperen. Ole!
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik hou van kaas.
Echte kaas, that is...
Deporteren!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ha-ha, en wat als ik het over bevolkingsgroepen heb die helemaal niks bijdragen?
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meer geld erin steken dan we eruit kunnen halen en onze bejaarden laten creperen. Ole!
Ze kunnen het, maar ze bewijzen het al jaren dat de meeste er gewoon in falen. Ik ga ook niet jaren geld steken in een project om honden als typmiep in te zetten. Na een jaar weet je wel dat het niet gaat werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een soort Metallica K3. Blub ik ben een vis, maar dan met heftige gitaren enzulks.
Let's start a band!
IK BEN EEN HEULE BLIJE METALHEADquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat metalheads heulemaal niet happy zijn.![]()
En anders heb je nu een nieuwe markt aangeboord.
Ik wil nog wel een wcdoorspoeler.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Useless...
We hebben al teveel laagopgeleiden mensen atm.
PICS !quote:
ZOTHEID IS NAAKTquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een wcdoorspoeler.
Anyway, ik ga uit bad!
Dat dus. Maar goed, dat Nederland een walhalla is voor criminelen en luie mensen wisten we al langer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Luie mensen die een lager opleidingsniveau doen dan ze eigenlijk kunnen, kunnen hoger doen, maar ook al steek je er geld in.. dan zijn ze waarschijnlijk nog steeds te lui
Dan word je toilet gejat, schat ik zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anyway, ik ga uit bad!
Je zit serieus in je bad te FOK!ken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anyway, ik ga uit bad!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben veel te jong voor kinderen!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Zou Zotheid een grote penis hebben? Soms vraag ik me dat echt af over mensen.
Jij lijkt me dan weer het type met een grote penis, maar toch heel bescheiden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik hou me daar niet zo mee bezig, om je vraag te beantwoorden.
Ik denk van niet, wat denken jullie?
Hahaha.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Broekpaling bijvoorbeeld, dat vind ik nu echt het type voor een grote penis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wie op fok heeft er een grote dan?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan weer het type met een grote penis, maar toch heel bescheiden.
Je hebt ook mannen die altijd heel stoer doen, maar waarbij het een soort compensatiedrang is voor hun micropenis. Terwijl sommige van die mannen misschien ook daadwerkelijk een black-/whitezilla bezitten.
Ja misschien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Broekpaling bijvoorbeeld, dat vind ik nu echt het type voor een grote penis.
Dat zie ik dan maar als een complimentquote:
Vaak hebben de wat donkere mannen een grotere penis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan weer het type met een grote penis, maar toch heel bescheiden.
Je hebt ook mannen die altijd heel stoer doen, maar waarbij het een soort compensatiedrang is voor hun micropenis. Terwijl sommige van die mannen misschien ook daadwerkelijk een black-/whitezilla bezitten.
My little emochild.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
Mijn god, ik barstte in tranen uit toen Usher tijdens zijn liedje voor MJ begon te huilen.
Ik denk het niet, ze is vrij dun en zo, vaak hebben die meisjes niet zo'n vleesige vagijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Zou BT een vleesige vasjien hebben?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Broekpaling bijvoorbeeld, dat vind ik nu echt het type voor een grote penis.
Nou je weet het nooit hoor, niets zo onvoorspelbaar als een vagina.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze is vrij dun en zo, vaak hebben die meisjes niet zo'n vleesige vagijn.
Het is echt een mooie herdenking hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak hebben de wat donkere mannen een grotere penis.![]()
[..]
My little emochild.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak hebben de wat donkere mannen een grotere penis.![]()
Heb je d'r pics in ondergoed niet gezien? Die heeft wel aardige jetsers hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik vraag me overigens wel van FOK!sters af, hoe groot hun borsten zijn. Liiszle bijvoorbeeld, heeft volgens mij best grote.
Ik wil het eigenlijk ook wel kijken, maar ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is echt een mooie herdenking hoor. Jullie barbaren zitten hier alleen maar over kleine piemels te praten
.
Sommige bijten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou je weet het nooit hoor, niets zo onvoorspelbaar als een vagina.
Ja, en BT ook las ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk ook wel kijken, maar ja.![]()
Ik heb net een mars icecream op.Gvd ik kreeg bijna een orgasme.
Volgens mij heeft Broekpaling echt een goddelijke penis, zo'n pornopenis.quote:
Wat denk je zelf.quote:
Ik kijk ook ondertussen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is echt een mooie herdenking hoor. Jullie barbaren zitten hier alleen maar over kleine piemels te praten
.
Daarom zei ik het ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je d'r pics in ondergoed niet gezien? Die heeft wel aardige jetsers hoor!
Dat ik een neger ben?quote:
Ja dat is zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kijk ook ondertussen!
[..]
Daarom zei ik het ook.![]()
Maar ze heeft wel mooie grote borsten.
Niet van die joekels dat het dan net weer niet mooi is.
Wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Zo'n klopboor ding?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Broekpaling echt een goddelijke penis, zo'n pornopenis.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, hap! Mijne vangt de muggen voor me terwijl ik slaap!
Maar dat vind ik nou juist ook weer een beetje aantrekkelijk. (Bij haar in ieder geval dan)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is zomaar ze heeft ook weer het bijbehorende vet op d'r buik/heupen/dijen.
Je ziet nooit meisjes met een figuurtje als Keeley Hazell in het wild
Bewijs het tegendeel.quote:
Post tubgirl.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef dagdag het volgende:
ik wil een ban
Ja ik weet het niet, het is intuïtief weet jequote:
Sickquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
!!
Ik zag het voor me.![]()
En dan 's ochtends de winst bekijken.
Banaanvraag! BAN!quote:
Neh dat vind ik dan weer nietsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dat vind ik nou juist ook weer een beetje aantrekkelijk. (Bij haar in ieder geval dan)"Vol" zijn mag best van mij.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dat vind ik nou juist ook weer een beetje aantrekkelijk. (Bij haar in ieder geval dan)"Vol" zijn mag best van mij.
Ik pm je er wel even een.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
!!
Ik zag het voor me.![]()
En dan 's ochtends de winst bekijken.
Het moet wel in verhouding zijn, ik denk dat het bij haar dan niet meer zo mooi is. Ik kende een meisje die had ook beste jopen, maar toen ze veel was afgevallen was het gewoon niet meer in verhouding. Daarna heeft ze ze ook laten verkleinen omdat ze last van d'r rug kreeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neh dat vind ik dan weer nietsik vind een C cup met verder een heel slank lichaam eigenlijk het best.
Nee dat is ook zo. Maar ik hou persoonlijk gewoon niet van vetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het moet wel in verhouding zijn, ik denk dat het bij haar dan niet meer zo mooi is. Ik kende een meisje die had ook beste jopen, maar toen ze veel was afgevallen was het gewoon niet meer in verhouding. Daarna heeft ze ze ook laten verkleinen omdat ze last van d'r rug kreeg.
Dat sowieso niet.quote:
Je was net goed op weg een mooi figuur te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Maar ik hou persoonlijk gewoon niet van vetik heb zelf de afgelopen tijd lovehandles gekregen, van die vatsige
daar moet ik binnenkort dus echt vanaf
ik kan daar niet tegen.
Een zacht buikje a la, maar zodra hij over je broek heen hangt als je zit gaat het gewoon te ver.
Gelukkig zijn er vrouwen die er wel van houden.quote:
Waar zitten ze dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er vrouwen die er wel van houden.
Nee, dat was ook een beetje de grapquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat tuintje wel een beetje netjes?
bah!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat was ook een beetje de grap!
Jawel..quote:
nou ja, ik hoef niet aan de voorkant dr ruggewervels te kunnen tellenquote:
Usher.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
Vanaf 3:25, godverdomme wat hartverscheurend![]()
![]()
.
quote:
Tja, triest wel...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik keek trouwens laatst toevallig deze documentaire, en toen was die man met dat rare ding op z'n hoofd een mailtje aan het typen.. Dus die documentaire maker zo: Wie mail je? Hij: Mezelf, dan heb ik tenminste nog contact met iemand.
Toen vond ik het heel erg zielig voor hemen overwoog ik bijna om met gevangenen te gaan mailen.
Hoe denken jullie daarover? Aan de ene kant hebben die mensen het zelf veroorzaakt dat ze daar zitten, maar drugssmokkel is geen ernstig misdrijf naar mijn mening.. En toch kwijnen die mensen daar weg zonder contact met de bewoonde wereld..
Nee, maar z'n voorkomen wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, wat jij kent 'm persoonlijk wou je zeggen?
Tsja ik bedoel gewoon dat je als buitenstaander sympathie kunt hebben voor iemand die drugs gesmokkeld heeft, zoiets is verleidelijk.. Als je in de problemen zit en je hebt geld nodig of welke reden dan ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, triest wel...
De gevolgen van drugssmokkel zijn wel erg.
Natuurlijk is een moord erger, maar ik denk ook dat het te maken heeft met de mate waarin het voorkomt.
Flikker toch op zeg. Hij toont zich daar op z'n kwetsbaarst, toont respect aan de familie, en dan ga jij je even druk maken over zijn 'voorkomen'quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg. Hij toont zich daar op z'n kwetsbaarst, toont respect aan de familie, en dan ga jij je even druk maken over zijn 'voorkomen'?
Mja, je weet niet hoe het gegaan is he...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja ik bedoel gewoon dat je als buitenstaander sympathie kunt hebben voor iemand die drugs gesmokkeld heeft, zoiets is verleidelijk.. Als je in de problemen zit en je hebt geld nodig of welke reden dan ook.
Een moord kun je iemand niet zomaar vergeven, het blijft een leven dat je weg neemt..
Daar zou ik veel meer moeite mee hebben in ieder geval.
Ja, kom dan met goed onderbouwde argumenten, en niet met een zak strontquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het niet over het optreden voor MJ, maar Usher algemeen.![]()
LAAT MIJ MIJN MENING HEBBEN
Ik weet niet of ik drugs zou smokkelen, hoezeer ik het geld nodig zou hebben...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja ik bedoel gewoon dat je als buitenstaander sympathie kunt hebben voor iemand die drugs gesmokkeld heeft, zoiets is verleidelijk.. Als je in de problemen zit en je hebt geld nodig of welke reden dan ook.
Een moord kun je iemand niet zomaar vergeven, het blijft een leven dat je weg neemt..
Daar zou ik veel meer moeite mee hebben in ieder geval.
Vrijwel alles hangt af van de situatiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik drugs zou smokkelen, hoezeer ik het geld nodig zou hebben...![]()
In sommige landen staat er een doodstraf op.
Dat is geld mij niet waard.
Moord is onvergevelijk idd, hangt er wel vanaf in welke situatie.
True.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrijwel alles hangt af van de situatie
Vooral bij zijn dochterquote:
Vanaf Brooke Shields heb ik non-stop lopen huilenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vooral bij zijn dochter. En normaal ben ik een 1 brok non-emotie
Ik kwam net weer terug bij John Mayer dus Stevie Wonder enzo heb ik gemist.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vanaf Brooke Shields heb ik non-stop lopen huilen. Dat er zo mooi over aan persoon gesproken kan worden
.
Ja, Stevie enzo vond ik niet zo boeiend. Ik vroeg me ook af wat Mariah Carey en Jennifer Hudson enzo daar deden. Maargoedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik kwam net weer terug bij John Mayer dus Stevie Wonder enzo heb ik gemist.
Die knuffel na dat die broer het over die overleden tweelingbroer hadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het laatste stuk was wel echt hartverscheurend.
Geloof maar dat de halve wereld met jou heeft gehuild. Dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja ik voel me als een vrouw die soaps bekijkt.
Ach ja ik schaam me er niet voor.
Daarom zou ik al nooit met een gedetineerde contact willen hebben, dadelijk lult ie maar wat en geloof ik hem en krijg ik sympathie enzoquote:
Ik ga even een liedje van 'm downloaden.quote:
Inderdaad. Normaal komt ze altijd over als een bitch.quote:
Moet je ook niet voor schamen! Toen ik hoorde dat ie overleden was, was ik ook erg verdrietig. Die man heeft gewoon een ontzettend belangrijke rol in gehad in mijn jeugd met z'n muziek en aan de andere kant dacht ik ook weer: zo, heeft ie eindelijk rust.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja ik voel me als een vrouw die soaps bekijkt.
Ach ja ik schaam me er niet voor.
Ik noemde jou indirect te goed voor mij, omdat ook jij vol walging naar mij zou kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Noem je me nou indirect een slet?
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken, lafaard!
Joa ik dacht ik kijk even in de SC of de rest ook had gehuild, maar alleen jij was er voor mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof maar dat de halve wereld met jou heeft gehuild. Dat weet ik zeker.
Ja lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik noemde jou indirect te goed voor mij, omdat ook jij vol walging naar mij zou kijken.
Wáárom gooi je dit soort dingen het internet op?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zie ik dan maar als een compliment!
Ik ken een jongen en die zei altijd te pas en te onpas dat hij een grote penis had, ik geloofde het nooittot hij 'm een keer liet zien en het nog echt waar bleek te zijn ook
!
En ik heb ook een vriend die altijd vraagt of ik seks met 'm wil hebben, maar daarbij wel de disclaimer geeft dat hij een kleine penis heeft. Terwijl anderen mij weer gezegd hebben dat dat niet waar iszijn commentaar: 'Als ik zeg dat 'ie klein is kan het alleen maar meevallen toch
!'
Haha, IQM is die vriend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wáárom gooi je dit soort dingen het internet op?
Oeh, die ga ik kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
Vanaf 3:25, godverdomme wat hartverscheurend![]()
![]()
.
Ik was squashen. Gemist dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk.
Wat vond je van de memorial?!
Omdat het kan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ter vermaak van derdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Lobiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Joa ik dacht ik kijk even in de SC of de rest ook had gehuild, maar alleen jij was er voor mij
Het lijkt postopgekrik, omdat al die berichtjes nu achter elkaar gekomen. Was ik gewoon aanwezig tijdens de discussies, dan vielen ze minder op.quote:
Waarom klaag jij over alles dat ik post? Neem een pimp abonnement en blokkeer m'n posts als je je er zo aan ergert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga toch voor je eerste antwoord. Vond ik leuker!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom klaag jij over alles dat ik post? Neem een pimp abonnement en blokkeer m'n posts als je je er zo aan ergert.
Heb je nog een vriendin met grote schaamlippen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom klaag jij over alles dat ik post? Neem een pimp abonnement en blokkeer m'n posts als je je er zo aan ergert.
Vijf posts binnen een minuut vind ook ik wat overdrevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Het lijkt postopgekrik, omdat al die berichtjes nu achter elkaar gekomen. Was ik gewoon aanwezig tijdens de discussies, dan vielen ze minder op.
IN YOUR FUGLY FACE, D_B!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |