En wij maar dokken. Eigen volk laatst.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, ze gaan gratis naar de bibliotheek, bios en tegenwoordig krijgen ze ook een extragratis computer.
Een BigMacquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En maar bezuinigen op de (bejaarden)zorg, terwijl die mensen dit land hebben opgebouwd.
Nietsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat heb ik gewonnen?![]()
Doe anders maar een eierstok van je op sterk water.
Ik ga nu speciaal niet door Frankrijk naar Italiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik naar een ander land ga zorg ik ook gewoon dat ik die taal spreek, of in ieder geval Engels, maar zelfs daar zijn ze te beroerd voor.
Net als die kanker Fransen die je dan aanspreken om de weg te vragen oid. Als ze me aanspreken in dat mietjes taaltje van ze negeer ik ze gewoon. Opbokken.
Ja dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En maar bezuinigen op de (bejaarden)zorg, terwijl die mensen dit land hebben opgebouwd.
Een BigMac zonder kaas is als een hotdog zonder worstje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een BigMac![]()
Maar wel zonder kaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Die plastic smeltkaas is juist echt heerlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een BigMac![]()
Maar wel zonder kaas.
Ja, wat dragen die mensen ontzettend bij aan de maatschappij. Ze zijn nog te laks om een taal te leren, laat staan te werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dus? Nu voegen ze niets meer toe dus kunnen we de aandacht beter richten op de mensen die iets bijdragen aan de maatschappij!
Omdat metalheads heulemaal niet happy zijn.quote:
Zullen we dan maar? Heeft hij z'n eierstok sneller.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En die mag je wel hebben als ik klaar ben met kindertjes maken!
Inderdaad, er id geen geld voor het onderwijs maar ondertussen kunnen ze wel hangplekkeb betalen. Het is toch van de zotte dat autochtone kinderen een kwalitatief minder onderwijs genieten omdat we te druk zijn een stel relschoppers in bedwang te houden. En daar nog in falen ook...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En wij maar dokken. Eigen volk laatst.En het dan raar vinden dat er zo massaal op figuren als Wilders gestemd wordt.
Maar ze kunnen wel werken, dus ze hebben potentie, dus moeten we er geld in steken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wat dragen die mensen ontzettend bij aan de maatschappij. Ze zijn nog te laks om een taal te leren, laat staan te werken.
Jij houdt helemaal niet van fastfood.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een BigMac zonder kaas is als een hotdog zonder worstje.
Ik ben veel te jong voor kinderenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we dan maar? Heeft hij z'n eierstok sneller.
Een soort Metallica K3. Blub ik ben een vis, maar dan met heftige gitaren enzulks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat metalheads heulemaal niet happy zijn.![]()
En anders heb je nu een nieuwe markt aangeboord.
Ja ik hou van kaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die plastic smeltkaas is juist echt heerlijkmaakt het broodje nog kleffer
!
Hou je helemaal niet van kaas?
Ha-ha, en wat als ik het over bevolkingsgroepen heb die helemaal niks bijdragen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dus? Nu voegen ze niets meer toe dus kunnen we de aandacht beter richten op de mensen die iets bijdragen aan de maatschappij!
Wat een lieverd ben je.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat heb ik gewonnen?![]()
Doe anders maar een eierstok van je op sterk water.
Whehehe hilarisch is dat altijd ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwam een keer zo'n geval in de dierenwinkel en die kon gewoon niet duidelijk maken wat ie wilde.. TJA DAN NIET HE... stik erin oid.![]()
Nou ja... en er is toch een inburgeringscursus?
Dan hebben ze iig een basis.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef MouzurX het volgende:
Ik dacht dat ik bij favorieten op fok had geklikt, niet stormfront.Ja hallo. Ieder normaal mens denkt zo, maar zal het niet uitspreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat men dan gelijk voor extreem rechts wordt uitgemaakt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Meer geld erin steken dan we eruit kunnen halen en onze bejaarden laten creperen. Ole!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel werken, dus ze hebben potentie, dus moeten we er geld in steken.
Useless...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel werken, dus ze hebben potentie, dus moeten we er geld in steken.
Mag ik lead guitar spelen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een soort Metallica K3. Blub ik ben een vis, maar dan met heftige gitaren enzulks.
Let's start a band!
Luie mensen die een lager opleidingsniveau doen dan ze eigenlijk kunnen, kunnen hoger doen, maar ook al steek je er geld in.. dan zijn ze waarschijnlijk nog steeds te luiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Creperen... dat zal ook wel weer meevallen, dramaqueen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meer geld erin steken dan we eruit kunnen halen en onze bejaarden laten creperen. Ole!
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik hou van kaas.
Echte kaas, that is...
Deporteren!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ha-ha, en wat als ik het over bevolkingsgroepen heb die helemaal niks bijdragen?
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meer geld erin steken dan we eruit kunnen halen en onze bejaarden laten creperen. Ole!
Ze kunnen het, maar ze bewijzen het al jaren dat de meeste er gewoon in falen. Ik ga ook niet jaren geld steken in een project om honden als typmiep in te zetten. Na een jaar weet je wel dat het niet gaat werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een soort Metallica K3. Blub ik ben een vis, maar dan met heftige gitaren enzulks.
Let's start a band!
IK BEN EEN HEULE BLIJE METALHEADquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat metalheads heulemaal niet happy zijn.![]()
En anders heb je nu een nieuwe markt aangeboord.
Ik wil nog wel een wcdoorspoeler.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Useless...
We hebben al teveel laagopgeleiden mensen atm.
PICS !quote:
ZOTHEID IS NAAKTquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een wcdoorspoeler.
Anyway, ik ga uit bad!
Dat dus. Maar goed, dat Nederland een walhalla is voor criminelen en luie mensen wisten we al langer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Luie mensen die een lager opleidingsniveau doen dan ze eigenlijk kunnen, kunnen hoger doen, maar ook al steek je er geld in.. dan zijn ze waarschijnlijk nog steeds te lui
Dan word je toilet gejat, schat ik zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anyway, ik ga uit bad!
Je zit serieus in je bad te FOK!ken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anyway, ik ga uit bad!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben veel te jong voor kinderen!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Zou Zotheid een grote penis hebben? Soms vraag ik me dat echt af over mensen.
Jij lijkt me dan weer het type met een grote penis, maar toch heel bescheiden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik hou me daar niet zo mee bezig, om je vraag te beantwoorden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk van niet, wat denken jullie?
Hahaha.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk van niet, wat denken jullie?
Broekpaling bijvoorbeeld, dat vind ik nu echt het type voor een grote penis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wie op fok heeft er een grote dan?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan weer het type met een grote penis, maar toch heel bescheiden.
Je hebt ook mannen die altijd heel stoer doen, maar waarbij het een soort compensatiedrang is voor hun micropenis. Terwijl sommige van die mannen misschien ook daadwerkelijk een black-/whitezilla bezitten.
Ja misschien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Broekpaling bijvoorbeeld, dat vind ik nu echt het type voor een grote penis.
Dat zie ik dan maar als een complimentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |