quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai hete boy.
Ik heb net mars icecreams gehaald.
Godver, nu heb ik zin in ijs. Moet ik helemaal naar de koelkast lopenquote:
Ik ben niet goed snik, maar borderline heb ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog meer mensen met een bordeline?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kijkt ook naar de MJ herdenking?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die nog steeds niet goed Nederlands kunnen spreken.
Nederland 2quote:
Nou sorry hoor.quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb niets gekregen heur.quote:
quote:
Voor wie zou het anders moeten zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.Ik dacht dat die "Hey lekkertje, vanavond pim-pam-pet op 1 en het zelfde bed?" niet voor mij bedoeld was.
Inderdaad en dan kwaad worden als je ze niet begrijpt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die nog steeds niet goed Nederlands kunnen spreken.
Fascination?quote:
Maar je nummer begon toch met 0906?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe.![]()
[..]
Ik heb niets gekregen heur.
Meisjes? Wat is dat? Besmettelijk?quote:
Fas wil alleen als er nog een meisje bij is.quote:
quote:
Dat is haar zakelijke nummer.quote:
Ja, als je je niet beschermt dan vermenigvuldigen ze zich!quote:
De dingen die je ontmaagden.quote:
Gebeurt dagelijks in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad en dan kwaad worden als je ze niet begrijpt.!
* Hoest in BobbyB's gezicht..quote:
Ik kan me er ook dood aan ergeren, maar zitten zeiken op alles in Nederland maar niet even de taal een beetje willen leren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebeurt dagelijks in het ziekenhuis.![]()
Dan begrijpen ze je niet, maar bij de sociale dienst kan er ineens wel een familielid mee om te vertalen
Doen we toch ook ...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan me er ook dood aan ergeren, maar zitten zeiken op alles in Nederland maar niet even de taal een beetje willen leren.Nee wij moeten ons aan hen aanpassen.
Je negeert me!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebeurt dagelijks in het ziekenhuis.![]()
Dan begrijpen ze je niet, maar bij de sociale dienst kan er ineens wel een familielid mee om te vertalen
* Doet broek naar beneden* TADAAA!quote:
Ja belachelijk eigenlijk he.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen we toch ook ...
Nergens zo'n tolerant land gezien...
Inderdaad. En ondertussen lekker overal van profiteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan me er ook dood aan ergeren, maar zitten zeiken op alles in Nederland maar niet even de taal een beetje willen leren.Nee wij moeten ons aan hen aanpassen.
Hihihi.quote:
Nee hoor..quote:
Moet ik daar happy van worden...quote:
Precies, ze gaan gratis naar de bibliotheek, bios en tegenwoordig krijgen ze ook een extragratis computer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En ondertussen lekker overal van profiteren.
Hoezo? Als ik naar een ander land ga zorg ik ook gewoon dat ik die taal spreek, of in ieder geval Engels, maar zelfs daar zijn ze te beroerd voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja belachelijk eigenlijk he.Natuurlijk moet je rekening houden met mensen die hier net wonen en de taal nog niet zo goed beheersen, maar je mag ook wel wat van henzelf verwachten.
Dat bestaat heulemaal nietquote:
Smsje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor..
Hier... wat aandacht.
Wat heb ik gewonnen?quote:
Kwam een keer zo'n geval in de dierenwinkel en die kon gewoon niet duidelijk maken wat ie wilde.. TJA DAN NIET HE... stik erin oid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja belachelijk eigenlijk he.Natuurlijk moet je rekening houden met mensen die hier net wonen en de taal nog niet zo goed beheersen, maar je mag ook wel wat van henzelf verwachten.
En maar bezuinigen op de (bejaarden)zorg, terwijl die mensen dit land hebben opgebouwd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, ze gaan gratis naar de bibliotheek, bios en tegenwoordig krijgen ze ook een extragratis computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |