Daarom zou ik al nooit met een gedetineerde contact willen hebben, dadelijk lult ie maar wat en geloof ik hem en krijg ik sympathie enzoquote:
Ik ga even een liedje van 'm downloaden.quote:
Inderdaad. Normaal komt ze altijd over als een bitch.quote:
Moet je ook niet voor schamen! Toen ik hoorde dat ie overleden was, was ik ook erg verdrietig. Die man heeft gewoon een ontzettend belangrijke rol in gehad in mijn jeugd met z'n muziek en aan de andere kant dacht ik ook weer: zo, heeft ie eindelijk rust.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja ik voel me als een vrouw die soaps bekijkt.
Ach ja ik schaam me er niet voor.
Ik noemde jou indirect te goed voor mij, omdat ook jij vol walging naar mij zou kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Noem je me nou indirect een slet?
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken, lafaard!
Joa ik dacht ik kijk even in de SC of de rest ook had gehuild, maar alleen jij was er voor mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof maar dat de halve wereld met jou heeft gehuild. Dat weet ik zeker.
Ja lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik noemde jou indirect te goed voor mij, omdat ook jij vol walging naar mij zou kijken.
Wáárom gooi je dit soort dingen het internet op?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zie ik dan maar als een compliment!
Ik ken een jongen en die zei altijd te pas en te onpas dat hij een grote penis had, ik geloofde het nooittot hij 'm een keer liet zien en het nog echt waar bleek te zijn ook
!
En ik heb ook een vriend die altijd vraagt of ik seks met 'm wil hebben, maar daarbij wel de disclaimer geeft dat hij een kleine penis heeft. Terwijl anderen mij weer gezegd hebben dat dat niet waar iszijn commentaar: 'Als ik zeg dat 'ie klein is kan het alleen maar meevallen toch
!'
Haha, IQM is die vriend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wáárom gooi je dit soort dingen het internet op?
Oeh, die ga ik kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
Vanaf 3:25, godverdomme wat hartverscheurend![]()
![]()
.
Ik was squashen. Gemist dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk.
Wat vond je van de memorial?!
Omdat het kan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ter vermaak van derdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Lobiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Joa ik dacht ik kijk even in de SC of de rest ook had gehuild, maar alleen jij was er voor mij
Het lijkt postopgekrik, omdat al die berichtjes nu achter elkaar gekomen. Was ik gewoon aanwezig tijdens de discussies, dan vielen ze minder op.quote:
Waarom klaag jij over alles dat ik post? Neem een pimp abonnement en blokkeer m'n posts als je je er zo aan ergert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga toch voor je eerste antwoord. Vond ik leuker!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom klaag jij over alles dat ik post? Neem een pimp abonnement en blokkeer m'n posts als je je er zo aan ergert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |