Dit kan ook via PM!!!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Reintji het volgende:
Dan ligt het klaar in België? Of doen ze ook aan sturen? Of woon jij vlakbij?
Johquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Revolverocelot het volgende:
voor de mensen die 1943 willen downloaden hij staat bij video marketplace onder de B
http://www.gamer.nl/doc/5(...)met-netwerkproblemenquote:De vandaag vrijgegeven versie van Battlefield 1943 kampt in Europa met netwerkproblemen. Dat heeft Dice via het officiële Twitterkanaal van Battlefield 1943 laten weten.
De eerste berichten van Battlefield 1943-spelers die op Twitter verschenen, gingen voornamelijk over de slechte verbinding die de meeste spelers hadden. Dice heeft nu zelf gereageerd door te zeggen dat de problemen niet veroorzaakt worden door servers of het spel zelf, maar puur door de verbinding tussen de consoles en de servers. Dice is op dit moment hard aan het werk om de problemen op te lossen.
Ik heb 100 punten dus ik kom voor alles punten te kortquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef super-muffin het volgende:
ik kom 100 punten te kort, dus ik ga maar even de demo spelen
Ze moeten een systeem invoeren waarbij je punten aan elkaar kunt giften.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb 100 punten dus ik kom voor alles punten te kort
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:11 schreef Droomert het volgende:
De Aziatische servers doen het 100% prima.
Waarom ben ik ookalweer naar Nederland gegaan![]()
Geef nou lag vrij
Ik heb 5 seconden met super lag gespeelt ongeveer 5 min toe die uit was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:16 schreef Lunar het volgende:
Maar Battlefield 1943 is wel heel gaafLaten we dat vooral niet vergeten
Bij mij is de lag nagenoeg weg. Alleen worden soms matches spontaan afgekapt en dan duurt het weer even voor je ergens bij kunt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:18 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ik heb 5 seconden met super lag gespeelt ongeveer 5 min toe die uit was.
Daarna was ik ge dc'd en toen ben ik maar de BF1943 forums gaan lezen over de lag.
Ik ga pas weer spelen als het lagvrij is verklaard
Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:20 schreef Lunar het volgende:
[..]
Bij mij is de lag nagenoeg weg. Alleen worden soms matches spontaan afgekapt en dan duurt het weer even voor je ergens bij kunt.
ja , staat nog steeds op nr 1 van meeste gespeelde online games op XBLquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:34 schreef Dibble het volgende:
zijn er nog veel halo 3 spelers te vinden online?
hij heeft weer een ruk spel gevondenquote:AQuila360 42070
Online - Playing The Golden Compass The Onslaught Saving a Kingdom
HIJ heeft dat spel net uitquote:
N+, is deal of de week deze week en kost dus maar 400 puntenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:56 schreef Stephan1237 het volgende:
4200 puntjes besteld
-> 1200 naar Battlefield
-> 800 naar Worms 2
-> 1360 naar Fable 2
en heb dus 840 punten over, wat zal ik er eens mee doen
dat werkt alleen als je het live account op de Xbox aan maakt, en volgens mij mag het maar 3 keer. dat laatste weet ik niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan toch bij het aanmaken van een live account gebruik maken van een maand gold?
Dat werkt hier niet..
Ik heb m vandaag binnen gekregenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:03 schreef Rossdale het volgende:
Prototype op normal uitgespeeldMaar kolere wat waren die laatste paar levels pittig zeg
Nicequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m vandaag binnen gekregen
Dat gaat wat worden met FIFA10quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef Slappy het volgende:
Domme Ea Battlefield weer zoals verwacht overbeladen![]()
Kut Ea waarom moeten ze altijd stront eigenwijs eigen servers gebruiken die het nooit doen
Hij stond net voor 50% korting dus maar 400 punten! Morgen even kopen!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:53 schreef Reintji het volgende:
N+ is deal of the week, tot en met maandag de 13e 560 punten
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey Jongens ik moet jullie echt aanraden om een keer Forza 2 te gaan spelen dat is echt een vet tof spel! Vet veel dingen die je kunt doen enzo! Echt gaaf!!!
Nee ik meen het, er zitten echt zoveel dingen in die echt vet tof zijn! Dat meen ik! Je kan racen, foto's maken, tunen en vette liveries maken! Echt gaaf!quote:
Ja, gaaf!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik meen het, er zitten echt zoveel dingen in die echt vet tof zijn! Dat meen ik! Je kan racen, foto's maken, tunen en vette liveries maken! Echt gaaf!
Nee het is leulijker maar wel veel toffer met echt vet veel auto's en shit!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef Bart het volgende:
Maar serieus, lijkt het een beetje op MC:LA? Of is het compleet anders?
Is het circuitracen als ik het zo zie? Want dat vind ik maar niets... Moet wel een stad zijn om te freeroamen als je wilquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee het is leulijker maar wel veel toffer met echt vet veel auto's en shit!
[ afbeelding ]
Zie mijn vette General Lee dan
Alleen maar circuitsquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Is het circuitracen als ik het zo zie? Want dat vind ik maar niets... Moet wel een stad zijn om te freeroamen als je wil
EA is ook kut, dat weet iedereenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
EA met hun hoeruh servers.
Die connectie errors, om schijtziek van te worden. EA sterf, DICE sterf.
welkom in 2007quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey Jongens ik moet jullie echt aanraden om een keer Forza 2 te gaan spelen dat is echt een vet tof spel! Vet veel dingen die je kunt doen enzo! Echt gaaf!!!
Hij heeft het te druk gehad met het spelen van een bepaalde reeks maar ik kan niet zeggen hoe en wat want anders raped die mequote:
Ik moest een nuttige post toevoegen want anders wordt het delete, en anders let je even heel goed op de screenshot die ik heb gepostquote:
ZOMGquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Ssst!quote:
Hihi, is hij tenminste iets beter dan die gare EA game?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:15 schreef RickoKun het volgende:
Wat is UFC toch ultra vet, ik MOET gewoon de volledige versie hebben, ik word wel een beetje gaar om telkens die easy tegenstander in elkaar te rossen![]()
Ik probeer zelfs de match zo lang mogelijk te laten duren, zodat die hele kop verbouwt is![]()
hoe dan? als ik de controller aansluit wordt 'ie wel herkent maar ik kan er niet mee spelen. ik lees wel op andere plekken dat het zou moeten kunnen, maar hoe staat nergensquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef wc-eend het volgende:
Gewoon play en charge kabel gebruiken..
Misschien hier drivers downloaden? Als je hem met een die kabel hebt aangesloten moet je denk ik de niet-wireless controller kiezen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
hoe dan? als ik de controller aansluit wordt 'ie wel herkent maar ik kan er niet mee spelen. ik lees wel op andere plekken dat het zou moeten kunnen, maar hoe staat nergens
1000/1000?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
ZOMG
Speel bijna niet anders sinds de release!
Hmmm, nooit gespeeld op de Amiga. Wat is het voor soort game? Beetje Diablo-achtig?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste screenshots van Alien Breed: Evolution. Nog niet bekend of het een retail-game of een download wordt. Het origineel op de Amiga was in elk geval briljant!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top down shooter. Soort Gauntlet met een Aliens (de film) sfeertje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmmm, nooit gespeeld op de Amiga. Wat is het voor soort game? Beetje Diablo-achtig?
Nee niet eensquote:
Lastige is dat dit soort spellen snel monotoon kan worden. We gaan het belevenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Top down shooter. Soort Gauntlet met een Aliens (de film) sfeertje.
Zo'n soort spel is er pas geleden nog geweest voor de pc meen ik.. Lijkt er ook erg opquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste screenshots van Alien Breed: Evolution. Nog niet bekend of het een retail-game of een download wordt. Het origineel op de Amiga was in elk geval briljant!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je dat spel van de makers van Dungeon Siege? Space Siege ofzo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo'n soort spel is er pas geleden nog geweest voor de pc meen ik.. Lijkt er ook erg op
Gast!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef SkyChat het volgende:
Skate 2
Maloof Money Cup Pakket
240 points - 250G
Nee een andere.. ook zo'n simpele top down shooter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bedoel je dat spel van de makers van Dungeon Siege? Space Siege ofzo?
Dat heb ik nou ook, maar volgens mij zijn we echt de enigequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef Bastard het volgende:
Ik voel ook nooit echt de drang om tegen mijn zin in te gamen om maar achievements te halen.
Oh, dus toch in Europa vandaagquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef SkyChat het volgende:
Skate 2
Maloof Money Cup Pakket
240 points - 250G
ik ga het morgen eens proberen, Windows staat net uit en heb de nieuwe DLC van Skate 2 gedownloadquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien hier drivers downloaden? Als je hem met een die kabel hebt aangesloten moet je denk ik de niet-wireless controller kiezen...
Ik heb hetzelfde, ik game wel bijna elke minuut van mn vrije tijd maar dat doe ik voor de lol niet omdat zo hoognodig die laatste 10 GS moet halen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, maar volgens mij zijn we echt de enige
bronquote:THQ has trumpeted the arrival of a UFC patch that will punish online match-quitters, among other things.
This is "the biggest online issue", according to producer Neven Dravinski, and any future cheaters will be awarded a Loss, a Did Not Finish flag and have winning streak set to zero. Only the disconnecting party suffers, by the way.
The patch arrives "soon" and has other numerous tweaks, including a matchmaker for gamers with stable, fast connections. Coo. It's like Christmas.
Also, max points awarded online will be increased tenfold, the level cap boosted to 200, winning streak bonus lowered to three, a CAF cheat addressed and a PS3 auto-save bug solved.
There are some other minor tweaks besides. Look out for a full list when the patch arrives.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, maar volgens mij zijn we echt de enige
Inderdaad. Dat is imho echt een (slechte) manier van de developers om kunstmatig de speelduur te verlengen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
De tijd die ik game wil ik het wel naar mn zin hebben.. ik heb het niet naar mn zin als ik flauwekul moet gaan uithalen (zoals bijvoorbeeld die skulls zoeken in Halo)
Hoezo? Er zijn genoeg mensen die wel alles willen verzamelen, alle sterren in Mario 64 bijvoorbeeld. Persoonlijk doe ik dat vrij zelden, maar ik ken genoeg mensen die dat wel leuk vinden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is imho echt een (slechte) manier van de developers om kunstmatig de speelduur te verlengen.
Dat spel begint meteen op stand 10 kwa moeilijkheids graadquote:
Brutal Legendquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
Developer walkthrough van Brutal Legend door Tim Shafer himself![]()
![]()
http://www.giantbomb.com/quick-look-brutal-legend/17-979/
Schei toch uit man!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Brutal Legend
snap de hype rond die game echt niet.
Ik was stiekem al aan het kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Schei toch uit man!Bekijk dat filmpje! Als je daar niet hyped van raakt, heb je geen (games)hart!
![]()
Overgewaardeerd is het verkeerde woord, er zijn nog geen reviews. Maar misschien wel overhyped. Maar dat komt omdat het eenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was stiekem al aan het kijken![]()
Ik had nog geen gameplay gezien, en snap nog steeds de hype rond deze game niet. Het zal ongetwijfeld een toffe game zijn en ik denk ook wel dat ik het zal gaan sapelen, maar hij is echt te overgewaardeerd als je het aan mij vraagt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Overgewaardeerd is het verkeerde woord, er zijn nog geen reviews. Maar misschien wel overhyped. Maar dat komt omdat het eenTim Shafer
game is, en het hele concept verfrissend origineel is in deze tijd van luie vervolgen.
Days of the Tentacle, Grim Fandango en Psychonauts behoren tot de beste games die ik ooit gespeeld heb. Ik kan in elk geval niet wachten tot het Rocktober is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |