Nee ik meen het, er zitten echt zoveel dingen in die echt vet tof zijn! Dat meen ik! Je kan racen, foto's maken, tunen en vette liveries maken! Echt gaaf!quote:
Ja, gaaf!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik meen het, er zitten echt zoveel dingen in die echt vet tof zijn! Dat meen ik! Je kan racen, foto's maken, tunen en vette liveries maken! Echt gaaf!
Nee het is leulijker maar wel veel toffer met echt vet veel auto's en shit!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef Bart het volgende:
Maar serieus, lijkt het een beetje op MC:LA? Of is het compleet anders?
Is het circuitracen als ik het zo zie? Want dat vind ik maar niets... Moet wel een stad zijn om te freeroamen als je wilquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee het is leulijker maar wel veel toffer met echt vet veel auto's en shit!
[ afbeelding ]
Zie mijn vette General Lee dan
Alleen maar circuitsquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Is het circuitracen als ik het zo zie? Want dat vind ik maar niets... Moet wel een stad zijn om te freeroamen als je wil
EA is ook kut, dat weet iedereenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
EA met hun hoeruh servers.
Die connectie errors, om schijtziek van te worden. EA sterf, DICE sterf.
welkom in 2007quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey Jongens ik moet jullie echt aanraden om een keer Forza 2 te gaan spelen dat is echt een vet tof spel! Vet veel dingen die je kunt doen enzo! Echt gaaf!!!
Hij heeft het te druk gehad met het spelen van een bepaalde reeks maar ik kan niet zeggen hoe en wat want anders raped die mequote:
Ik moest een nuttige post toevoegen want anders wordt het delete, en anders let je even heel goed op de screenshot die ik heb gepostquote:
ZOMGquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey Jongens ik moet jullie echt aanraden om een keer Forza 2 te gaan spelen dat is echt een vet tof spel! Vet veel dingen die je kunt doen enzo! Echt gaaf!!!
Ssst!quote:
Hihi, is hij tenminste iets beter dan die gare EA game?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:15 schreef RickoKun het volgende:
Wat is UFC toch ultra vet, ik MOET gewoon de volledige versie hebben, ik word wel een beetje gaar om telkens die easy tegenstander in elkaar te rossen![]()
Ik probeer zelfs de match zo lang mogelijk te laten duren, zodat die hele kop verbouwt is![]()
hoe dan? als ik de controller aansluit wordt 'ie wel herkent maar ik kan er niet mee spelen. ik lees wel op andere plekken dat het zou moeten kunnen, maar hoe staat nergensquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef wc-eend het volgende:
Gewoon play en charge kabel gebruiken..
Misschien hier drivers downloaden? Als je hem met een die kabel hebt aangesloten moet je denk ik de niet-wireless controller kiezen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
hoe dan? als ik de controller aansluit wordt 'ie wel herkent maar ik kan er niet mee spelen. ik lees wel op andere plekken dat het zou moeten kunnen, maar hoe staat nergens
1000/1000?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
ZOMG
Speel bijna niet anders sinds de release!
Hmmm, nooit gespeeld op de Amiga. Wat is het voor soort game? Beetje Diablo-achtig?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste screenshots van Alien Breed: Evolution. Nog niet bekend of het een retail-game of een download wordt. Het origineel op de Amiga was in elk geval briljant!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top down shooter. Soort Gauntlet met een Aliens (de film) sfeertje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmmm, nooit gespeeld op de Amiga. Wat is het voor soort game? Beetje Diablo-achtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |