Dit kan ook via PM!!!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Reintji het volgende:
Dan ligt het klaar in België? Of doen ze ook aan sturen? Of woon jij vlakbij?
Johquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Revolverocelot het volgende:
voor de mensen die 1943 willen downloaden hij staat bij video marketplace onder de B
http://www.gamer.nl/doc/5(...)met-netwerkproblemenquote:De vandaag vrijgegeven versie van Battlefield 1943 kampt in Europa met netwerkproblemen. Dat heeft Dice via het officiële Twitterkanaal van Battlefield 1943 laten weten.
De eerste berichten van Battlefield 1943-spelers die op Twitter verschenen, gingen voornamelijk over de slechte verbinding die de meeste spelers hadden. Dice heeft nu zelf gereageerd door te zeggen dat de problemen niet veroorzaakt worden door servers of het spel zelf, maar puur door de verbinding tussen de consoles en de servers. Dice is op dit moment hard aan het werk om de problemen op te lossen.
Ik heb 100 punten dus ik kom voor alles punten te kortquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef super-muffin het volgende:
ik kom 100 punten te kort, dus ik ga maar even de demo spelen
Ze moeten een systeem invoeren waarbij je punten aan elkaar kunt giften.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb 100 punten dus ik kom voor alles punten te kort
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:11 schreef Droomert het volgende:
De Aziatische servers doen het 100% prima.
Waarom ben ik ookalweer naar Nederland gegaan![]()
Geef nou lag vrij
Ik heb 5 seconden met super lag gespeelt ongeveer 5 min toe die uit was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:16 schreef Lunar het volgende:
Maar Battlefield 1943 is wel heel gaafLaten we dat vooral niet vergeten
Bij mij is de lag nagenoeg weg. Alleen worden soms matches spontaan afgekapt en dan duurt het weer even voor je ergens bij kunt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:18 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ik heb 5 seconden met super lag gespeelt ongeveer 5 min toe die uit was.
Daarna was ik ge dc'd en toen ben ik maar de BF1943 forums gaan lezen over de lag.
Ik ga pas weer spelen als het lagvrij is verklaard
Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:20 schreef Lunar het volgende:
[..]
Bij mij is de lag nagenoeg weg. Alleen worden soms matches spontaan afgekapt en dan duurt het weer even voor je ergens bij kunt.
ja , staat nog steeds op nr 1 van meeste gespeelde online games op XBLquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:34 schreef Dibble het volgende:
zijn er nog veel halo 3 spelers te vinden online?
hij heeft weer een ruk spel gevondenquote:AQuila360 42070
Online - Playing The Golden Compass The Onslaught Saving a Kingdom
HIJ heeft dat spel net uitquote:
N+, is deal of de week deze week en kost dus maar 400 puntenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:56 schreef Stephan1237 het volgende:
4200 puntjes besteld
-> 1200 naar Battlefield
-> 800 naar Worms 2
-> 1360 naar Fable 2
en heb dus 840 punten over, wat zal ik er eens mee doen
dat werkt alleen als je het live account op de Xbox aan maakt, en volgens mij mag het maar 3 keer. dat laatste weet ik niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan toch bij het aanmaken van een live account gebruik maken van een maand gold?
Dat werkt hier niet..
Ik heb m vandaag binnen gekregenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:03 schreef Rossdale het volgende:
Prototype op normal uitgespeeldMaar kolere wat waren die laatste paar levels pittig zeg
Nicequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m vandaag binnen gekregen
Dat gaat wat worden met FIFA10quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef Slappy het volgende:
Domme Ea Battlefield weer zoals verwacht overbeladen![]()
Kut Ea waarom moeten ze altijd stront eigenwijs eigen servers gebruiken die het nooit doen
Hij stond net voor 50% korting dus maar 400 punten! Morgen even kopen!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:53 schreef Reintji het volgende:
N+ is deal of the week, tot en met maandag de 13e 560 punten
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey Jongens ik moet jullie echt aanraden om een keer Forza 2 te gaan spelen dat is echt een vet tof spel! Vet veel dingen die je kunt doen enzo! Echt gaaf!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |