Dit kan ook via PM!!!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Reintji het volgende:
Dan ligt het klaar in België? Of doen ze ook aan sturen? Of woon jij vlakbij?
Johquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Revolverocelot het volgende:
voor de mensen die 1943 willen downloaden hij staat bij video marketplace onder de B
http://www.gamer.nl/doc/5(...)met-netwerkproblemenquote:De vandaag vrijgegeven versie van Battlefield 1943 kampt in Europa met netwerkproblemen. Dat heeft Dice via het officiële Twitterkanaal van Battlefield 1943 laten weten.
De eerste berichten van Battlefield 1943-spelers die op Twitter verschenen, gingen voornamelijk over de slechte verbinding die de meeste spelers hadden. Dice heeft nu zelf gereageerd door te zeggen dat de problemen niet veroorzaakt worden door servers of het spel zelf, maar puur door de verbinding tussen de consoles en de servers. Dice is op dit moment hard aan het werk om de problemen op te lossen.
Ik heb 100 punten dus ik kom voor alles punten te kortquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef super-muffin het volgende:
ik kom 100 punten te kort, dus ik ga maar even de demo spelen
Ze moeten een systeem invoeren waarbij je punten aan elkaar kunt giften.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb 100 punten dus ik kom voor alles punten te kort
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:11 schreef Droomert het volgende:
De Aziatische servers doen het 100% prima.
Waarom ben ik ookalweer naar Nederland gegaan![]()
Geef nou lag vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |