Nee niet eensquote:
Lastige is dat dit soort spellen snel monotoon kan worden. We gaan het belevenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Top down shooter. Soort Gauntlet met een Aliens (de film) sfeertje.
Zo'n soort spel is er pas geleden nog geweest voor de pc meen ik.. Lijkt er ook erg opquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste screenshots van Alien Breed: Evolution. Nog niet bekend of het een retail-game of een download wordt. Het origineel op de Amiga was in elk geval briljant!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je dat spel van de makers van Dungeon Siege? Space Siege ofzo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo'n soort spel is er pas geleden nog geweest voor de pc meen ik.. Lijkt er ook erg op
Gast!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef SkyChat het volgende:
Skate 2
Maloof Money Cup Pakket
240 points - 250G
Nee een andere.. ook zo'n simpele top down shooter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bedoel je dat spel van de makers van Dungeon Siege? Space Siege ofzo?
Dat heb ik nou ook, maar volgens mij zijn we echt de enigequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef Bastard het volgende:
Ik voel ook nooit echt de drang om tegen mijn zin in te gamen om maar achievements te halen.
Oh, dus toch in Europa vandaagquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef SkyChat het volgende:
Skate 2
Maloof Money Cup Pakket
240 points - 250G
ik ga het morgen eens proberen, Windows staat net uit en heb de nieuwe DLC van Skate 2 gedownloadquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien hier drivers downloaden? Als je hem met een die kabel hebt aangesloten moet je denk ik de niet-wireless controller kiezen...
Ik heb hetzelfde, ik game wel bijna elke minuut van mn vrije tijd maar dat doe ik voor de lol niet omdat zo hoognodig die laatste 10 GS moet halen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, maar volgens mij zijn we echt de enige
bronquote:THQ has trumpeted the arrival of a UFC patch that will punish online match-quitters, among other things.
This is "the biggest online issue", according to producer Neven Dravinski, and any future cheaters will be awarded a Loss, a Did Not Finish flag and have winning streak set to zero. Only the disconnecting party suffers, by the way.
The patch arrives "soon" and has other numerous tweaks, including a matchmaker for gamers with stable, fast connections. Coo. It's like Christmas.
Also, max points awarded online will be increased tenfold, the level cap boosted to 200, winning streak bonus lowered to three, a CAF cheat addressed and a PS3 auto-save bug solved.
There are some other minor tweaks besides. Look out for a full list when the patch arrives.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, maar volgens mij zijn we echt de enige
Inderdaad. Dat is imho echt een (slechte) manier van de developers om kunstmatig de speelduur te verlengen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
De tijd die ik game wil ik het wel naar mn zin hebben.. ik heb het niet naar mn zin als ik flauwekul moet gaan uithalen (zoals bijvoorbeeld die skulls zoeken in Halo)
Hoezo? Er zijn genoeg mensen die wel alles willen verzamelen, alle sterren in Mario 64 bijvoorbeeld. Persoonlijk doe ik dat vrij zelden, maar ik ken genoeg mensen die dat wel leuk vinden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is imho echt een (slechte) manier van de developers om kunstmatig de speelduur te verlengen.
Dat spel begint meteen op stand 10 kwa moeilijkheids graadquote:
Brutal Legendquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
Developer walkthrough van Brutal Legend door Tim Shafer himself![]()
![]()
http://www.giantbomb.com/quick-look-brutal-legend/17-979/
Schei toch uit man!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Brutal Legend
snap de hype rond die game echt niet.
Ik was stiekem al aan het kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Schei toch uit man!Bekijk dat filmpje! Als je daar niet hyped van raakt, heb je geen (games)hart!
![]()
Overgewaardeerd is het verkeerde woord, er zijn nog geen reviews. Maar misschien wel overhyped. Maar dat komt omdat het eenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was stiekem al aan het kijken![]()
Ik had nog geen gameplay gezien, en snap nog steeds de hype rond deze game niet. Het zal ongetwijfeld een toffe game zijn en ik denk ook wel dat ik het zal gaan sapelen, maar hij is echt te overgewaardeerd als je het aan mij vraagt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Overgewaardeerd is het verkeerde woord, er zijn nog geen reviews. Maar misschien wel overhyped. Maar dat komt omdat het eenTim Shafer
game is, en het hele concept verfrissend origineel is in deze tijd van luie vervolgen.
Days of the Tentacle, Grim Fandango en Psychonauts behoren tot de beste games die ik ooit gespeeld heb. Ik kan in elk geval niet wachten tot het Rocktober is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |